Hirdetés
- Frostpunk 2 - 350 ezer eladott példány alig néhány nap alatt
- Premier dátumot kapott a Monument Valley III (Android, iOS)
- Predator: Hunting Grounds - Egy hét múlva érkezik PS5-re és Xbox Series X/S-re
- Sony PlayStation - Holnap éjszaka jön a következő State of Play
- Hosszabb videón az ingyenes játéknak készülő Ballad of Antara
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz crea1984 #12115 üzenetére
Nekem volt vele személyes is, családban szintén. Egy baratom télen keresett meg, hogy nem volt jó az üzlet, és Alfás csoportban is volt tavasszal egy felnivásárlás, meg volt ütve a felni viszont hibátlanként volt árulva. Belinkelte a fotókat (marek) amiket elküldött a vevőnek, hogy nézd meg ott látszik a képen, hogy ütött, láthattad.
Na a csatolt képen kb a stóc alján, ha belenagyítottál akkor esetleg látszódhatott, hogy valami nem jó, de a hiba direktben nem volt az orra alá dörgölve..."Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #12176 üzenetére
A 037 vízbefecskendezéses motorja is érdekes, nem csak ez a TriFlux volt akkor nagy újítás, dehát olaszok, kifejlesztették, és felrakták a polcra.
Akkor 3 ilyen nagy durr volt, 037 motorja, a TriFlux és az S4 turbós kompresszoros 1.8-asa.
Aztán melyikbôl láttál bármit is átszivárogni utcára?"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #12178 üzenetére
BMW M4 CS-ben van vízbefecskendezés, de a triflux tenyleg használatlan.
Szûk hengerszögû motorjai a Lanciának V4-tôl V12-ig voltak.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz HussarF #12201 üzenetére
Ez jelentősen nagyobb szűrő mint az 1.4 Mair-é. De attól még balfasz megoldás.
hobizoli
Opel 1.8-as motorjná is van ilyen idióta megoldás. Egyszer van egy olajszűrő, amiből megy a szolenoid felé az olaj, a szolenoid bemenő ágán is van egy szűrő, és a kilépő ágán is.
Legyen minek eldugulnia, keresztmetszetet csökkentenie."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Raz3raddict #12230 üzenetére
Mérjetek feszültséget, akksira/generátorra, illetve vezetékekre tippelnék inkább
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Raz3raddict #12236 üzenetére
Nézzétek át a vezetékeket, mindenképpen elektromos rendszert érinti a probléma szerintem. Mármint feszültséggel kapcsolatos.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz juvegamer #12251 üzenetére
Szia!
A hidegen ingadozas mit jelent? Beindításkor, vagy beindítás után még percekig is?
Szelepfedél csere. Több, mint valószínû, hogy átszakadt a PCV membránja. A trafósorról vegyétek le a takarót, bal oldalon van egy ív, benne egy kis lyukkal, ott feltehetôen sípol/szív.
Az normalis, ha nivot, kupakot levéve ingadozik az alapjárat.
A membrán egyik oldalára a légköri nyomás hat, a másik oldalát szívja a vákuum a fojtószelep felôl, a kartergáz ha elér egy bizonyos nyomást, akkor szintén erre az oldalra nyomást fejt ki, így bejut a gáz a szívócsôbe. Ha megnyitod a rendszert (nivo, sapka) akkor légköri nyomás lesz mind a két oldalán, így a motor fals levegot sziv."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz juvegamer #12254 üzenetére
Más a motor, ne hasonlítsd össze azokat a Cromaeval. 5 hengeresek is ingadoznak olaszokon belul maradva, ha leveszed a kupakot.
Nekem is ingadozik, igen.Az olajteknonel az olaj vagy maga a teknô tömítése, kb 1 óra az újrakenése, olajcserekor nem nagy mutatvany (de a pasztatol fuggoen hagyni kell allni), vagy az olajhuto tomítése adta fel.
En az olajcserekor megcsinalnam mind a kettot.1.8, 2.2 Croma esetén gyárilag is nagyobb a táv a kerék és a járat között, dízeleké kisebb. Service Manual mm-re pontosan megadja, emiatt, plusz a hatuljanak a terhelese miatt, áll bután. Én cseréltem rugókat, elsôbôl egy eltört, hátulja meg nekem alacsonyabb volt, mint tetszett volna, így azokat is.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz juvegamer #12311 üzenetére
Szia!
A 2.2 JTS-be kell az E5, az közvetlen befecskendezéses, a Cromáé nem, az sima MPI.
Láncos motor, nem drágább a szervizelése, mint az 1.8-nak, viszont nem is megy igazán jobban. Opel csoportban több infót találsz róla, egy az egyben Z22SE motor."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #12341 üzenetére
Közben rajottem, hogy Chromeban megnyitott PDF nem webes tartalom.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Az a kartárgáz lecsapatását végzi. Egy gumi membrán van benne, aminek az egyik oldalára a motorban levő kartergáz és annak a nyomása hat, illetve a szívócső irányából a vákuum. Ha megemelkedik a nyomás a motorban, akkor egy rugó ellenében nyit a membrán (amit az előbb leírt vákuum zár le).
Ha a membrán szakadt, akkor a vákuum nem zárja a membránt, pontosabban nem tudja zárni, és a szakadáson keresztül olajat tud szívni a motor.
Szerintem ennél is ellenőrizhető egyébként az állapot, azon a fekete bigyón (szakszerűen), 4 óránál látsz egy lyukat, azon ha folyamatos a légmozgás, akkor szakadt a membrán.
De szerintem ez most nem áll fent, gyengébb lenne az autó, enné az olajat stb
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz juvegamer #12559 üzenetére
Ezt előbb utóbb mindenki megtapasztalja, aki maradna olasznál. Nincs választék, ha igényesebbet akrsz (lásd többiek Delta után), akkor nincs semmi, közepes kombi nincs, kicsi kombi van Tipo személyében, de nálam pl az egy zónás klíma miatt az nem jöhet szóba.
Egy közepes szedán van az egész kínálatban, de van egy jókora szakadék árban és korban 159 és a Giulia között, Bravo és Tipo között stb.
Talán az 500X ami egy életképes alternativa lehet, de Croma után az kicsi.
20 éve megtaláltad a kínálatukban amit akartál, most mehetsz a konkurenciához.
Igazi balfasz brigád..."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #12575 üzenetére
Láng (gyertya, öngyújtó), vagy zsebkendô egyszerûbb szerintem. Járó motornál odstartja, ha megmozdul, rászívja, akkor lyukas.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz juvegamer #12602 üzenetére
Megvan, persze. Begyûjtöttem a katalógusából szinte mindent, de nem vagyok elájulva tôle. Az ülése csak akkor jó, ha az ülôlap is állítható szögû, biztonsági öv fix, ami gáz, kormány állítási tartománya nevetségesen kicsi. Kényelmesebbnek gondolom tér és magasság szempontjából a Bravónál, Deltánál csak az utóbbiban.
1.8 sem egy hûde motor, vicces a Vectra/Astra csoport is, ha jó a motor, akkor az Opel legjobbja, ha nem jó, akkor azért, mert az Alfa hozzányúlt...
1.4 T-Jetre nem tudsz annyit költeni, mint erre, vezérlése olcsóbb, egyszerûbb, ha nem M32, akkor a váltója jobb, tartósabb , szelepfedél, olajhûtô, olajszivattyú stb.
Deltát és a Cromát kéne összegyúrni, az lenne a tuti vétel, 1.4-1.8 turbó, 6-os Fiat váltóval."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz juvegamer #12604 üzenetére
1.8-ban F17 van, az kb a második legszarabb Opel váltó.
Két zónás klímásaknál fordul elő az állítómotorok hibája. Ez és a leömlő repedése együtt kb 200e Ft-os javítás.
7,5-tel én is eljárok a Cromával, jó ez a motor, csak a rendes karbantartása típushibákkal együtt nem olcsó, okoskerekek teliáron 100e/db + szolenoidok, szelepfedél, olajhűtő stb.Mind a kettőre költeni kell.
ht42: hidegen indítva kifújó hang, kipufogógáz szaga a motortérben.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz slett27 #12624 üzenetére
Nekem mindegy, csak legalább ilyen legyen. [link]
Ciki, hogy a Fiat azóta (22 éve) sem tudott egy ilyen autót összerakni, ami technológia szempontjából magasan a kategória felett áll.
Radaros tempomat, színes múlti képernyő az óracsoportban, TPMS (az óracsoprtban kerekenként mutatta, hogy melyikkel van gond), tologatható, dönthető hátsó pad, lehajtható első, hangvezérlés, sms felolvasás, bazinagy üvegtető, motoros ülések, ülőlap hossz és háttámla magasság állítás, hátsó oldallégzsákok, kulcs nélküli nyitás és indítás.
Ezek egy része még az F szegmensben (S, A8, 7, LS) sem voltak elérhetőek, nemhogy a C-ben. Ilyen termékkel is csak az olaszok képesek pofára esni.
Akkoriban a konszernen belül csak a Thesis volt felette ilyen téren, Bravo és a Delta mint "utódok" ráadásul azonos platformon, több lépés vissza. Szerintem!"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz alázógyík #12627 üzenetére
Nem számít. Nekem kell a csúnya 5 ajtós, tele hibával is.
Illetve technológia szempontot írtam, egyedüli tétel, ami nem volt rendelhető később, az a radaros tempomat, minden más maradt.
Nyilván senki sem fizette meg ezeket az extrákat, engem az elv és a hozzáállás bosszant."Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- LG G8X - kettőn áll a vásár
- Politika
- Kompakt vízhűtés
- VoLTE/VoWiFi
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Napelem
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen