Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zahi

    aktív tag

    válasz holodp #50 üzenetére

    Hát picit összetett a dolog..Ha a pályán lehűl a gumi, akkor kevés a nyomás :D a megfelelő üzemi hőmérséklet tudomásom szerint 90 Celsius körül mozog..picivel alatta inkább..A Kopást tudod ellenőrizni az XD-n egy vékony függőleges csík van minden kerék külső oldalán. Felül zöld, alul piros..Gondolom, sejted, miért? :D
    A külső-belső hőmérséklet valóban jó érték, de az egyenletes kopásra sem árt odafigyelni :D
    De a leglényegesebb a hőmérséklet, a 85-95 közötti tartományba fog jól a gumi, felette "taknyos" lesz, alattam meg "radíroz".. egyik sem jó kopás szempontjából..De csak a guminyomással nem fogod tudni elérni a legjobb hatás fokot.Kerék összetartás-Csapszeg dőlés, után futás, gyors-lassú ki-berugózás..mind-mind befolyással vannak rá, sőt még a leszorító erő is!! Lassú és pepecs, de ez van :D A hátsó gumikat nyugodtan fújhatod keményebbre, ha bepuhul, mert akkor csak radíroz, nem fog! Nekem teljesen más a nyomás elöl, mint hátul!!
    Hátulra majd minden autónál kisebb kerék dőlés kell, mert az nem kormányzott kerék! Kisebb erőhatás éri, nem "támaszkodik" annyira, mint az első. Ha elől 3,5 fok, akkor hátul kb 2,5-2,7 az ideális. De nem mindegy az sem, hogy első, vagy hátsó kerekes...Hátsó kerekesnél a két érték sokkal közelebb van egymáshoz, némelyik pályán még azonos is! MEg kell tapasztalnod ezeket magadnak sajna , nincs két egyforma sofőr..Kinek a pap, kinek a papné..Nekem a lánya!! :D :D

    Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!

  • fess

    őstag

    válasz holodp #50 üzenetére

    a 7-8°C különbség az tényleg jó,csak ne 130-138°C legyen :D
    Zahi:hátsó kerékdőlést akkor ezen érdemes állítani?

Új hozzászólás Aktív témák