-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
GalaHU
őstag
Mivel már hasznàltál kormányt, kb tudod hogy mire számíthatsz mint játékélmény. Elsőbálozónak valóban túlzás lenne a Fana, de nálad az Elite-nek lenne realitása. Ha nem a gyerek szájától kell elvenni miatta a kaját, nem okoz különösebb nehézséget kifizetni, akkor hajrá! Egy megbízhatóan muzsikáló, jól bővíthető eco-system, ráadásul szerintem tartós is.
Nyilván ez is el tud romlani, de nekem a kézifék és a kuplung jeladó kivételével még nem volt vele problémám, pedig már 10+ éve gyűröm őket (GT2, V2, Elite, DD1, V1pedál, V3pedál, H-s váltó, kézi, XO-hub, stb) kvázi mindegyik megfordult nálam (kivéve a pereceket, azt lehetetlen követni).
A másodlagos piaca is jó, sokan keresik, minimális bukóval ki lehet belőle szállni, pláne az alapmodellből.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz iceman007 #39436 üzenetére
Mihez képest?
Jó-jó, tudom hogy van hozzá kalkulátor, de ami abból jön egyáltalán nem áll a szememre, és a kollégának is ezzel van problémája .
Általában VR-ozok, amikor meg nem, ez hozza leginkább az élmènyt. Még az üléspozícióval lehet sokat javítani, 21:9-ben mindig a belső tükörig tolom általában. Amikor 3 moncsis rendszerem volt, tudományosan volt belőve, de élményre nekem nem adott többet.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
Beraktátok a bogarat a fülembe, ránéztem megint a FOV kalkulátorra, de szàmomra továbbra is értelmezhetetlen. 34-es 21:9-es moncsihoz 80cm szemtávolságra 24 fokot javasolt!
Konkrétan nem látok ezzel semmit, bárhova tologatom az üléspozíciót a játékon belül. Kb 36 fokig élvezhetetlen, onnantól so-so... De a tükrök az almás, sok autóban a belső is.
Szóval marad ezen amíg hanyagolni kell a VR-t, nem kísérletezem többet vele.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
Annyira nem izgulnék a helyedben, mert a CSL termékvonal továbbra is él, jött ki hozzá nemrégiben perec. Valószínűleg egy új base-en dolgoznak az új Gran Turismo-hoz, nem fogják kihagyni azt a ziccert (egyébként szerintem a többi gyártó sem, hacsak valamelyikük nem köt exkluzív szerződést a Sony-van).
Addig meg ott van a V2.5-ös vonal, PC-hez az is pompás, és nem tekeri az asztalt.
Mondjuk ha most kell PS-re a kormány, az kellemetlen...szerk: egy rugóra jár az agyunk Sub-ZeRo-val..,
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz Citroware #39578 üzenetére
Az Assetto Corsa karriermódja 90%-ban lefedi az elvárásaidat, egyedül az autóvásárlás marad ki.
Nem mellékesen, ha végigrágod magad rajta, elég jól megtanít vezetni.
A gyengébb AI-ra ott a Content Manager, sokat dob rajta, egyèbként is elkél a SOL-hoz meg a shader pack-hoz. Ezekkel már látványra is felveszi a versenyt az ACC-vel, és szinte a világ összes pàlyája elérhető.
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
Véleményed nyugodtan lehet más, de azért hibás információt ne terjesszünk. Soha sehol nem volt realitás 180k-t elkérni egy alap T300-ért. Attól hogy az Árukeresőn találsz egy helyet, ahol valószínűleg valami árazó-robot hiba miatt ekkora öszeget látsz, attól még nem annyi az általános ára, hanem 120k körül beszerezhető akciók nélkül is.
Ugyanis így úgy tűnik, mintha a mellett gyűjtenél érveket, hogy T300 2x annyiba kerül, mint a Logitech, ezzel igazolva magad... De ez megtévesztő lehet azoknak a laikus kollégáknak akik éppen információ szerzés miatt kukkantanak be, és tuti nem olvassák végig a fórumot, töviről-hegyire.
Attól meg pláne óvakodjunk, hogy a rommá akciózott cuccot (tök mindegy melyiket) egy full áras termékhez hasonlítsuk.
Ha neked fontos szempontok alapján a Logi a befutó, szíved joga, használd egészséggel!
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz wolf033 #39732 üzenetére
Mert abban tök igaza van, hogy a dogbox váltóhoz nem kell kuplung. Egy kutyaközönséges "tolós" is így működik. Külön elektronikai segítség nélkül is, simán gázelvétellel lehet váltani felfelé és lefelé is. Visszafelé csak a szerkezet védelme miatt kuplungoznak, mert "belefér", ugyanis nem veszítesz vele időt. Más kérdés, hogy ha ész nélkül visszadobálod, akkor blokkol a hátulja. Ezt extra fékezésre vagy a hátuljának megindítására használhatod...
Ezzel együtt ezt tényleg nem pontosan szimulálja a Dirt 2:0...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz fatal` #39774 üzenetére
Ahogyan a méltán nagyra tartott GJ Üzemeltetés tanárom mondta anno a fősulin, az egyes berendezéseknek eltérő a BTF-je (Bunkó Tűrési Faktora), de végtelen értékkel egyik sem rendelkezik...
Nekem már vagy 5 éve megvan a Fana váltója, de még egyszer sem maradt a kezembe. A TM is rejtély, az is masszív alapvetően, Laby-nak csak pech-je lehet...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
-
GalaHU
őstag
válasz gergovass_ #39884 üzenetére
Használtan 45-50k körül lehet kifogni jó állapotút...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz gergovass_ #39886 üzenetére
Azért a használtpiac nem követi le azonnal minden rezgését az akciós áraknak, egy-egy ilyen nagy leárazás úgyis csak pár példányt jelent.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
Amúgy az optimista kisördög csak itt ugrál a vállamon: Nem lehet hogy ez a TM olcsósítás azért van mert kijönnek valami új cuccal?
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz speed471 #39969 üzenetére
Azért ezt a melegedést nem kell túldimenzionálni. Néha tényleg előfordul, de nagyban függ, hogy mekkora FFB-vel használod. Amit meg ritkán kell az egekbe csavarni, mert egyetlen versenyautón sem az a cél, hogy birkózni kelljen vele. Rallyban kifejezetten gyengébb FFB a javallott. Nekem bár Fana DD-m van, sose használom pályán 45 fölött, Dirt-ben meg 25 (a játékban alapon hagyom)
Szóval egy létező probléma, de erősen felhasználás függő. Korábban nyúztam TM TX-et és T300-at is, nekem nem melegedett...Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz speed471 #40001 üzenetére
Nekem Fanatec van, a TM-ét még nem próbáltam. Az a jó a Fana szettben, hogy minden egymásba tudsz dugni és a végén a PC-hez csak egyetlen USB-n kapcsolódik a Base, semmi más csiribiri nem kell.
Nekem is volt mindhárom jelöltedből, sőt még most is a padláson vannak 40 másikkal együtt (gyűjtöm a kormányokat) és valóban igaz hogy mindhárom rendszer mellett lehet pro-kontra érveket hozni. Ugyanakkor általános vélemény, hogyha a legjobb minőséget keresed akkor a Fana a befutó, jó kompromisszum és gyári cuccokkal kiválóan fejleszthető a TM, a Logi meg egy kipróbált, de idejétmúlt technika.
Az eddigi írásaid alapján úgy tűnik nem okozna gondot finanszírozni egy Fanát, úgyhogy hajrá!
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz speed471 #40008 üzenetére
Az a baj, hogy úgy tűnik te sem tudod, hogy mit szeretnél, de semmi gond, azért vagyunk hogy több forrásból is tudj infót szerezni.
De azért ne kergesd az unikornist, mert nem létezik! Nincs olyan set (!) ami tökéletes ergonómiát ad, remek az FFB-je, elnyűhetetlen a kéziféke, soha nem romlik el, és még olcsó is! Ha a defekteket keressük, akkor az összesnek van, neked kell mérlegelni hogy a sok kiváló tulajdonság mellett mit vagy hajlandó elnézni:
Szigorúan véve a Fana cuccok leggyengébbike valóban a kézi, Cshavez csúnyán meg is szívta vele. Én is főként rally-zom, most hirtelen ránéztem, 600 óra fölött vagyok Steam-en a Dirt-ökkel, és erre jön még kb ennyi XBOX-os is, szóval nálam is kapott rendesen, de kutya baja. Egyszer csúszott le az önzáró anya a munkahenger végéről, kapott egy kis menetrögzítőt, aztán jó idő...
TM-ből meg talán a legmasszívabb pont a kézi. Persze azt sem felejtsük, hogy a Fana kézije analóg, tehát van különbség a picit meghúzom, vagy nagyon megtépem állapot között, a TM-nél ha jól tudom nincs ilyen. Erre a feature szükséged van? Én imádom, mert pontosabban lehet vele megindítani az autót, de van aki észre sem veszi a különbséget...
Egyáltalán csak a kézi a fontos? Akkor vegyél egy kisipari cuccot, nekem egy orosz kézi volt a Fana előtt (mindjárt dobok fel képet). A Keopsz-piramist már rég belepte a homok, az még mindig működni fog... Azt ha PC-n játszol bedugod a Logi-d mellé, aztán el is van felejtve a dolog...
De PC-n byugodtan összerakhatsz egy olyan set-et amiben mindhárom gyártótól van eszköz, csak győzd konfigurálni.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz Danecay #40090 üzenetére
Ja, világos. Azért írtam, mert a pCars ballanszolatlansága "öröklődik" rohadt mélyen a kódban lehet. Még az arcade-é korcsosult pCars3 is hordozza, némely kombóban lehetetlen megverni a gépet még Easy-n is...
De a Reiza jó úton jár, szerencsére!
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
+1
Komplett, több hetes bajnokágot toltam le Dirt ally-ban Xboxon, volt különbség a PC verzával hasonlítva, de semmi olyan amit nem lehetne korrigálni. Vagy mondhatnám PS4Pro-n a GTS-t, ott volt pár verseny amit nem tudtam kontival megcsinálni, rádugtam a Fanát, aztán pikk-pakk meglett...Szerényebbek a lehetőségek, de nem játszhatatlan egyik konzolos cím se! Egy Viperconcept nevű YT, szinte csak konzolon nyomja és durva időket megy...
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz DaniV8 #40093 üzenetére
Dani, nem kell megsértődni...
Tegyél már fel néhány kèpet, vagy még inkább videót (jó lesz telefonnal is) a beállításaidról meg a konkrét problémádról, tuti hamar kiszúrjuk mi a gond.
A leírás alapján nem megy, könnyen lehet hogy egyes fogalmak alatt is mást értünk, láttunk itt már ilyet.
Jól működő és rendesen beállított kormánnyal nincs olyan hogy az egyenes vonaltól alig eltérő íven a kocsi “izeg-mozog”, keresztbeáll....
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Mercedes topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mobil flották
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Videós, mozgóképes topik
- Opel topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen