-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
goyo206
aktív tag
válasz neilszab #5944 üzenetére
Végül is van benne valami, amíg nálam volt sem volt gondmentes, néha a fékkel szarakodott, ki-be dugdosás előfordult.... Na jó, meggyőztetek...
Ennek az elődje nem egy kis kék "kütyü" volt? Szintén LoadCell megoldással? Nekem az van most beszerelve, de sajna v.mi történt vele, mert megmakacsolta magát és nem igazán érzékelte a pedál lenyomást, így átkötöttem az eredeti potikra, így csak a nyomás érzése keményebb...
Egyébként ahogy nézem a 30k fölötti árával ezt sem nevezném v.mi olcsó megoldásnak! V. ez az ár csak a külföldiekre vonatkozik ? Esetleg HUNos elérhetőséget, árat tudsz nekem mondani? Köszi előre is! Nem tudtam eddig egyébként, h. ez magyar fejlesztés...Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
priti
addikt
válasz neilszab #5950 üzenetére
Nagyon köszönöm a tippeket. Érdekes, hogy ezek számomra kevésbé ismerős nevek, ezek szerint nem voltak slágerjátékok. Persze le van tojva, nem ez a lényeg és tény hogy a dirt (bár szép a grafika) azért messze van a szimulátortól, de így is remekül szórakoztam. Mi tagadás alig várom hogy hazaérjek, mint egy 10 éves gyerek
Hardverlesen
-
makkai
aktív tag
válasz neilszab #5976 üzenetére
Köszi!
Olvastam, azért is tetszik jobban az F430-as ill. a DFP-vel van összehasonlítva.
A pedál is jobban tetszik, komolyabbnak tűnik és nekem nagyon hiányozna a normális váltó fül is.Csak az a baj, hogy jelenleg F430-as sincs, csak DFGT. De szerintem inkább várok, ha már kibírtam 3 hetet, akkor 1-2 hetet csak túlélek még.
mcsaba80 - AsRock Z77 Extreme4 i7 3770K CM Hyper N520, 4x4 GB Corsair Vengeance LP 2133MHz CL11 DDR3 @1866 Mhz CL9 1,5 V, Samsung 250 GB SSD, GAINWARD PHANTOM GTX970, COBA NITROX 750W, THRUSTMASTER T150 PRO kormány, BenQ W2000 projektor, Denon avr x2500h, JAMO S809 5.0 + JAMO C 912 SUB
-
fagy53
nagyúr
válasz neilszab #5989 üzenetére
Világos, én hozzáállítom, de a nem szimes kollégák a DiRT3-ban pl. nem állítgathatnak ennyit.. A cikkedben ezt a részt megfogadtam és igyekszem betartani!
Én napokig eljátszom a beállításokkal, de nem mindenki ilyen, a félig-meddig arcade típusú játékokkal játszók meg végképp nem. A Shift2-ben a szimes játékokhoz hasonlóan nagyon részletesen be lehet állítani minden egyes autót és lesz is foganatja, de ennek a játéknak a közönsége soha nem fog ezzel napokat szórakozni, számukra a történet nem erről szól.
Az "aládcsal" az sajnos igaz, de az F1 2010 még ennél is tovább megy, mert nála nemcsak sebességfüggő kormány/kerék ford. arány van, hanem a sebességfokozat is belepofázik. Azonos sebességnél, de alacsonyabb fokozatban fordulékonyabb az autó! -
gabber9511
csendes tag
válasz neilszab #5999 üzenetére
elolvastam hát igaz nekem nem kell 20-30 ezres kormány nem használnám sokat annyira és nem vagyok nagy szimulátoros nem is játszottam egyik game-val sem amit a szimulátoroknál említett majd ha valamikor lesz kormányom akkor párral biztos fogok de nem is szoktam annyit autós game-ken nyomatni legutóbb dirt3, test drive unlimited 2, vel toltam SHIFT2-t is próbáltam de sz*r az irányítása billentyűzeten inkább FPS-eken tolom szóval nem kell a legjobb cucc úgy 10 ezer körül kéne egy kormány+pedál és bírja sokáig.
mit ajánlotok?
ja és még valami ipon-on meg extreme digital-on néztem kormányokat nem nagy a választék nem tudtok valami üzletet ahol több kormány van? -
-
boxos23
aktív tag
-
fagy53
nagyúr
válasz neilszab #6151 üzenetére
Nem lenne nagy probléma a pöcök sem, a helye jó, de itt nagy a rugóerő, ebből tehettek volna bátran a pedálokhoz!
A pedáloknál a gázzal éppenúgy gond van erő szempontjából mint a fékkel, szinte egyformán kell erősíteni mindkettőt, hogy érezhetőbb legyen az "adagolás". Sajnos az erősebb pedálok módosítják az egyébként jó tapadását a szettnek, most valamivel könnyebben elmászik az egész a küzdelem során.
Összességében meg lehet minden DFGT tulajdonos elégedve a szerkezettel, ennyi problémám az saját autóm pedálelrendezésével is van... -
Shad0w
senior tag
válasz neilszab #6151 üzenetére
Időről-időre mindig rugóztok ezen a váltófül és váltógomb dolgon, aztán az az eredmény, hogy kinek a pap, kinek a papné...
Amúgy a DFGT pedáljaival sztm csak annyi a gond, hogy nagyon közel vannak egymáshoz, és egy technikásabb pályán ahol sokat kell fékezgetni kényelmetlen mindig ott tartani a bal lábamat.
-
goyo206
aktív tag
válasz neilszab #6151 üzenetére
Mondjuk én inkább a másik tábort erősítem, rallyban a sok ellenkormányzáskor elég gyakori volt nálam a melléváltás még anno DFP, DFGT esetén, de ettől függetlenül imádtam mindkét kormányt, egy DFGT-t akár a mai napig is szívesen földobnék!
A pillangó viszont nekem óriási segítség...Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
KaraDani
addikt
válasz neilszab #6188 üzenetére
Ezzel teljes mértékben tisztában vagyok, már egy jó ideje (Hála remek logoutos írásodnak )
1. Akkor felteszem úgy a kérdést, hogy RBR-ben mennyit fordulnak az autók kerekei? (nem találtam steering lock beállítási lehetőséget, de lehet én vagyok bamba )
2. Milyen kormány/kerék fordulat arány ajánlott rallyhoz?[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
válasz neilszab #6193 üzenetére
Persze, hogy kitapasztalom Úgyis olyan beállítással megyek, ahogy nekem a legjobb, csak kíváncsi lettem volna, azok akik komolyabban tolták/tolják, kb. milyen érzékenységgel mentek. Mindenesetre átböngészve a setup screeneket, én is nyugtáztam, hogy hú ez pár helyen igen más, meg összetettebb, mint a megszokott dolgok
-
sz_abika
addikt
válasz neilszab #6234 üzenetére
Hát ez eléggé eltérő beállításokat alkalmaz mint amivel én vezetek ide-s-tova 7-8 éve
Mennyivel "jobb" a ps3, hogy ott nincs lehetőség ezeket állítgatni, ott adott egy fix, amit meg kell szokni.
Csak kényszerből vetemedtem a gtr2re most, míg a ps3 lehaltPSN: xszabikax
-
goyo206
aktív tag
válasz neilszab #6236 üzenetére
Gratulálok!
"nah meg a fullos grafika!" -> ez nagyon király!!
Még szerencse, h. tudták update-elni a pc-s grafikát!
Esetleg ha lehetőséged adná, próbáld már ki légy szíves az RBR-t is, nagyon kíváncsi lennék, h. abban Neked milyen kormányelfordulás jönne be! (természetesen a setupban állítható 792fokhoz társítva.) Murván, aszfalton külön külön, mondjuk a megszokott saját fokoddal, meg 540-el, 360-al és 300fokkal (esetleg 270is).
Köszi előre is!Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
goyo206
aktív tag
válasz neilszab #6238 üzenetére
Szia!
Rendben, remélem minél előbb lesz ez! Egyébként hasonlóképpen vagyok én is, sok-sok simet kipróbáltam már, de pár kör"öcske" után v.hogy visszahúzott a szívem az RBR-hez, meg az idő nálam is... Szóval hiába RBR-ezek pár éve, nagyon kevésnek érzem magam, így nem adok időt más játékokra.
Amennyiben újra nekifogsz tedd légyszi' a Magyar Pluginnal, azon belül is pl.: az EVO IX N4-el, ahhoz (legalábbis murvára) elég jó default setup van berakva, így adott egy jó kiinduló alap, amivel nekivághatsz, nem kell teljesen 0-ról kezdeni.Nem tudom, miért van nálam baj, de nekem nem az elmondottak alapján van! Tehát mondjuk a játékban belövöm a max. 792 lock-ot, és ahhoz ha mondjuk nagyobb fokot állítok 360-nál, akkor már egyszerűen nem tudom megfogni az autót, ha elindul. Lehet, h. csak megszokás kérdése lenne, de az úgy nagyon melós! Elég sokat csúsztatom az autót, így egy hirtelen megtapadásnál már nem tudom visszatekergetni nagyobb szögbeállítás esetén!
Így a 900 fokból durván a harmadát használom ki "csak"! No, de most hallgatok Rád, tolok egyet 900-on!Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
goyo206
aktív tag
válasz neilszab #6247 üzenetére
izomhod:
Hasonló véleményem van, inkább egy használt DFP, mint az adott árkategóriában onnan bármelyik! A DFP-t utána is el fogod tudni adni, ha esetleg csalódás lenne az NFS-hez (ami eléggé sanszos!) és nem próbálsz ki egyetlen szimulátort sem!
...ha pedig onnan veszel, 90%-ra mondom, h. csak egy szekrénydísz lesz belőle!Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
IreN!CuS
őstag
válasz neilszab #6256 üzenetére
Azért a jogok és Magyarország egy mondatban
Szóval akkor ha én megveszem de a cég csődöl akkor Logi jó fej lesz,ezt jó hallani.Így egy fokkal nyugodtabban vágok bele.
Köszi az infót neked is és KaraDani-nak is.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Vectraboy16
csendes tag
válasz neilszab #6315 üzenetére
Akkor ezek szerint jó márka a Saitek? De akkor miért nincs hozzá egy értelmes driver CD vagy DVD hanem csak egy 40 MB-os kis semmiség, ami (eddigi tapasztalataim szerint) semmire sem jó...
Nem tudtok valami telefonszámot, vagy márkaképviseletet, ahol értenek hozzá és eltudják magyarázni a beüzemelését... (Van haszn. utmutató, de ott mindegyik végére odavan írva, hogy PS2)Gábor
-
KaraDani
addikt
válasz neilszab #6344 üzenetére
Botváltós szekire gondoltam, nem a pillangóra H váltót lehet külön, de azért írtam, hogy az alapára is elég borsos, beleférhetett volna szerintem. Viszont ha lesz hozzá load cell mod, tényleg nyálcsorgatósnak tűnik, de +H váltóval, load cellel már 900$ körül jár az ember.
-
JColee
őstag
válasz neilszab #6355 üzenetére
Driverben is látom.
Lehet, hogy az lesz, de az a baj, hogy akkor a gumis talpakat le kell szedni, és tuti nem tudom ugyanúgy visszarakni (még garis, nem tudom, hogy ott mit szólnak hozzá).
szerk: bár ahogy nézem, lehet h azok alatt nincs is csavar (momonál volt).[ Szerkesztve ]
-
Zigi
senior tag
válasz neilszab #6386 üzenetére
Minap volt szerencsém autózgatni egy 645ci Bmw-vel és a kormány 700 fokot fordul azaz nem teljes 1 jobbra és balra és az széria modell... nem gondolom, hogy a versenypályára egy versenyautónak szüksége lenne a 900 fokra. Dfgt-m van 200-ról szoktam át 540-re(amin használom) kb. 1 hónap kellett hozzá, de kérdezem én hova fogsz át egy F1-es kormányon?
Túraautón 540 nyitott kasznin 400 lehet a "valós" elfordulás ,900-al meg a driftesek mennek szerintem. De megértem a 900 fokhoz ragaszkodókat is csak az nem tükrözi a valóságot az esetek nagy részében. Ugyan úgy "csalás" (ha már említetted) mint a 90km/h alatti + szög -
proof88
addikt
válasz neilszab #6386 üzenetére
Tessék: ennél jobban még soha senkit nem láttam elfordítani a kormányt.
Ez max 400°. Egy csomó onboardot láttam már F1-ben, ennél jobban nem fordítják ki.
[ Szerkesztve ]
-
goyo206
aktív tag
válasz neilszab #6394 üzenetére
Én is nagyon örülnék, ha végre átlátnám már ezt a kérdést, csak nekem v.hogy máshogy kellene számolnom az RBR-nél, ehhez kérném a segítségedet, h. végre pontot tehessek erre a nagy kérdésre. Szóval RBR-nél az ide vonatkozó adataim (Rollbar/Steering): Max. Steering Lock: 792 fok, Front Rollbar stiffness: 7kN/m és Rear Rollbar Stiffness: 2kN/m.
Ehhez van most állítva a Profilerben 360fok (de érdekelne ugyanez mondjuk 315-el és 270-el is).
Köszönöm szépen az információt előre is!Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
goyo206
aktív tag
válasz neilszab #6442 üzenetére
...háát igen, v. hogy az én cuccom sem közelíti meg, meg nem is fogja. Én megelégszem a mozdulatlan dög nehéz német turis asztalommal, az otton talált masszív fapolcra szerelt és fixen rögzített P205 üléssel, meg a saját készítésű kézifékkel, ami a kuplung kiszedett pedálra van fölszerelve, kis csővel meghosszabbítva, amin egy bicikli szivacs adja a kézifék még tökéletesebb élményét! Ennyit szerettem volna, ez volt a terv, jól van ez, már inkább nem álmodozom! 1/2 szobából, ami előbb-utóbb gyerek szoba lesz (bár most is az, az enyém !), nem lehet kompletten cockpitet csinálni! ...vagyis nem kellene...Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
pepusos
senior tag
-
neilszab
őstag
válasz neilszab #6394 üzenetére
Itt van 1:09-nél, amiről beszéltem:
YouTube - iRacing.com - Ford Mustang at Summit Point
Látszik, hogy egy szemvillanás alatt ki lehet (és ki is kell!) tekerni a 450 fokot egy irányba és vissza.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus K95VJ, 18,4" FHD, I7-3630QM 8x3,40 GHz, 16GB DDR3, 250GB SSD+1TB HDD, 1GB VGA ,WIN 10, Számla,
- Asus R751L, 17,3" FHD, I7-4510U, 8GB DDR3, 1TB HDD, 2GB VGA ,WIN 10, Számla, garancia
- IdeaPad 1 15ALC7 15.6" FHD Ryzen 5 5500U 16GB 512GB NVMe SSD (PCIe 4.0) gar
- Asus N73S, 17,3" FHD, I7-2670QM 8x3,10 GHz, 16GB DDR3, 250GB SSD,500GB HDD, 2GB VGA ,WIN 10, Számla,
- Asus K75VJ, 17,3" HD+, I7-3630QM 8X3,40 GHz, 16GB DDR3, 250GB SSD, 2GB VGA ,WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs