-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gomez86
őstag
válasz neilszab #3743 üzenetére
Nagyon köszönöm, de nem vagyok benne biztos hogy eléggé tudok angolul ahhoz hogy egy ilyennek nekiálljak. + megvesznék ha valami bénázás folytán tönkretenném és onnantól az egész váltó nem működne... inkább marad így, amíg nem találok egy magyar fotokkal végigkövetett leírást...
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
sebgutkopf
őstag
válasz neilszab #3731 üzenetére
Korábban már olvastam a kormányos írásodat. Nem tudom a jövőben kívánod-e bővíteni illetve folytatni a témát. Amire nagyon kíváncsi lennék, hogy a G25 fölötti világ milyen. Elég röviden említed őket a leírásban, nyilván nem olyan egyszerű ezekhez hozzáférni és tesztelgetni.
Azért az is érdekes lenne akár elméleti szinten, hogy felépítésükben, érzetben procizitásban mennyire mások stb...Ezeknél ha jól sejtem már van olyan, hogy a fék nem tengely állást, hanem nyomáserősségre reagál, ami jóval realisztikusabb.
Tudsz erekről némi többlet infót adni?
-
zack
nagyúr
válasz neilszab #3765 üzenetére
Sokat hozzátettél az írásoddal a kormányt használók topikjához! Grat!
Én egy részét ki is nyomtattam.
Formula Force EX-el tolom, és elégedett júzernek tartom magam, ami a kormány választást illeti. Mivel nagy részben FPS multizom, felesleges lett volna egy olyan kormány mint a DFGT, vagy a G25...ezek a drágább kormányok azoknak kellenek akik olyan szinten nyomják a vezetést, mint én a Crysis Wars-ot.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
sebgutkopf
őstag
válasz neilszab #3765 üzenetére
Jól sejtettem, hogy a korlátozott elérhetősége ezeknek a cuccoknak nagyban befolyásolja a cikket, ezt nem is vethetem a szemedre. Ezek a pedálok amúgy érdekesek. A pedál az ffb-s rendszereknek mindig a gyengéje volt, egyrészt a tengely elv miatt, a sok nagyon gyenge konstrukció és az ffb hiánya miatt.
A G25 ilyen szempontból egy ésszerű kompromisszum. Elérhető árú és a pedálok tartóssága és minősége sokat javult, kemény a fék, bár a hagyományos elvet követi.Amúgy a nyomáserőre érzékeny féket se könnyű megoldani, hogy jó legyen, ezért is érdekel, hogy milyen megoldások vannak erre.
Tavaly Finnországban volt lehetőségem egy olyan szimulátor fejlesztőivel beszélni és kipróbálni, ami az RBR köré épült és az egész kialakítását és tesztelését a két fordos srác Mikko Hirvonen és Jari Matti Latvala végezte. A rendszert amúgy bárki kipróbálhatta, de nekünk volt "hátszelünk" a házigazdánk és RBR-es hírünk jóvoltából egy hosszabb privát teszthez együtt a rallys srácokkal.
Lényeg a cuccról, hogy mivel rallyra készült a kormány, váltó, kézifék a wrc-knek megfelelően volt elrendezve, tehát szekvenciálváltó csak jobboldalt a kormány mögött, ami először fura is volt, de hamar megszoktuk. A fék itt már szintén nyomásérzékeny volt, de nem voltam vele kibékülve, nehéz volt a helyes fékerő alkalmazását eltalálni rajta. Egyrészt nagyon kemény volt és sokaknak volt vele az a gondja, hogy vagy túl gyengén fékezett, vagy már blokkolt a kerék. Valahogy itt érzem úgy, hogy sokat dobna a fékbe némi FFB effekt, hogy érezni, a csúszáshatárt, hogyan rúg vissza.A cucc amúgy így nézett ki és benne Jari Matti, amint beállítja az ülést magának.
Ezzel az egésszel szemben meg ott van, hogy ilyen árból már egy jó kis amatőr rallyra alkalmas becsövezett, kipakolt BMW-t lehet venni, ami ugyanúgy vezethető mint a szimulátor csak épp jobb rajta a force feedback
-
sagesz93
addikt
-
neilszab
őstag
válasz neilszab #3821 üzenetére
Ha már a ligánál tartunk...
A GT Legends-el rendezett nyílt Nyári Alfa Challenge hamarosan véget ér, utolsó verseny 27. Csütörtök, Dijon.
Aki eddig nem próbálta, az még most tegye, mert hamarosan kezdődik az éles bajnokság, amihez szervertagság lesz már szükséges...
Bővbb infók: innen
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
sagesz93
addikt
válasz neilszab #3821 üzenetére
Most néztem meg jobban a saitek-et és csak 4 gomb van rajta, ami nekem kevés!! A vibra force-on is mindig kihasználtam az összes (~10) gombot. Szóval a saitek kiesik.
Vagy a dfp vagy az ex lesz a befutó szerintem. Dfp igenjólenne, csak menjen el a kormányom
THX az eddigi segítségeteket -
-
sebgutkopf
őstag
válasz neilszab #3845 üzenetére
Bizony komoly ligával ám. Október 3-án pedig lesz a 2008/2009-es bajnokság díjátadója, ahol a hagyományokhoz híven idén is prominens személyek adják át a díjakat (előző évek átadók között voltak: Benik, Turi, Spici, Bútor Robi). Valamint büszkék vagyunk rá, hogy a bajnokságunk hivatalos támogatója a Logitech. Így remélhetőleg idén is értékes Logitech nyereményeket adhatunk át.
Ha már Logitech, akkor most tűnt fel, hogy frissítették a G25-öt és itt van a G27.
Kíváncsi vagyok miben más az optikán és a ledsoron kívül.
Mindenesetre megpróbálom elintézni velük, hogy a díjátadóra hozzanak el belőle 1-2 db-ot, hogy ki tudják próbálni a rally rajongók play seat-ben RBR-el a G27-et.[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz neilszab #3858 üzenetére
Online fut. A bajnokság a rallysimfans pluginon fut (saját fejlesztés az RBR-hez) a plugin csak online használható (kivéve a practice mód) és a kapcsolathoz, versenyhez az oldalon fórum regisztráció szükséges. (ez sajnos a fórum motor cseréje miatt még szünetel, amíg kompatibilissé tesszük a plugin regivel).
Magához a pluginhoz a www.rallysimfans.hu/rbr cím tartozik (ott van manual is hozzá) ez az oldalrész két nyelvű (angol/magyar), itt láthatóak a nyitott online versenyek, eredmények, hot-lap eredmények stb...
A bajnokság menüje a fő oldalon érhető el, szabályzattal, csapatokkal, ponttáblákkal stb...
A következő bajnokság október/november körül fog indulni, előtte kiadásra kerül az aktuális szabályzat és majd beindul ismét a nevezés. -
sebgutkopf
őstag
válasz neilszab #3858 üzenetére
Aúúú tényleg nincs szekvenciál módja a G27 váltójának?
Az iszonyatosan nagy hiba lenne. Rallysoknak pont a váltókar szekvenciálban hátrafelé húzása adja a kéziféket. El se tudom képzelni milyen gagyi, hogy helyette mondjuk egy gombot kéne nyomogatni kézifék gyanánt.Amikor teszteltem annak idején a G25-öt a Logi jóvoltából akkor is mondtam nekik, hogy minket a H váltó nem igazán hoz lázba, nekünk a kemény pedálok és a jó kormány az érdekes a G25-ben. Imádjuk benne, hogy az ffb-n RBR-ben pontosan érezni lehet mennyi kell ellenkormányozni, hogyan ugratsz és érsz fogást újra stb... Azt is meg tudom egy kezemen számolni, hogy a saját G25-ömön hányszor használtam magán a váltó blokkon lévő gombokat összesen. Számomra akárhány gomb van a váltó része az funkcióban 1 db kézifék.
GTR2-ben elbohóckodtam néhányszor kicsit a H váltóval, de elfáradt a bal vállam, amikor kanyarban váltások közben fél kézzel kellett a kormányt ellen tartanom, mondjuk én nem vettem sose vissza a force erejét. Arról nem is beszélve, hogy ma már minden versenyautóban szekvenciál váltó van. -
copass
veterán
válasz neilszab #3886 üzenetére
közben megtaláltam az srt tesztjét és ott már azt írták hogy az 5.04 driver támogatja teljesen, habár nincs benne a readme-ben!
dfgt lesz, remélem találok debiben vhol, hanem akkor berendelem vhonnan.
köszi a helpet.[ Szerkesztve ]
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
hülyegyerek
addikt
válasz neilszab #3896 üzenetére
Köszönöm a válaszokat,szerintem bevállalok egy dfgt-t.Nem szeretem gyakran cserélgetni a dolgaimat,meg sokkal szimpatikusabbnak tűnik a nagyobb kormánykerék.Szerintem az jobban passzol a lapát típusú kezekhez .
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
_kovi_
aktív tag
válasz neilszab #3926 üzenetére
Hello!
Először is köszi a választ.
Megvettem az R660-at. Eddig okés. Fogdostam egy Formula ForceEX -et. De valamiért ez a Saitek jobban bejött. A pedál része egészen jó! 1 évvel ezelőtt egy MOMO-m volt, ahhoz képest kicsit instabil a kormánykerék stabilitása. Annyira nem lehetne tépni, DE a MOMO majdnem 3-szor annyiba kerül. S mivel én nem vagyok olyan nagy menő-manó ~12500 Ft-ért azt tudom mondani bőven megfelel az igényeimnek.
Az FF-et nem használom benne, mert gagyinak tartom, a MOMO-nál egyenesen zavart a rázás.
Szóval ár/érték *5. Saitek R660 GT. -
Zalaymate
senior tag
válasz neilszab #3955 üzenetére
Kloss-nak is válasz!
Nem akartam senki érzését megsérteni, sorry, nem szabadott volna ebben a topikban ebbe a témába belemenjek. Nem vitatkozni jöttem, hanem segítségért, amit meg is kaptam, így elnézést kérek minden degradáló kijelentésemért!
Valószínűleg az lehet nálam a gond, hogy rendes kormány hiányában csak szenvedés a szimulátorokkal játszani (irányíthatatlan) így ez is közrejátszik, hogy így állok hozzájuk.
Még egyszer elnézést a stílusomért és bántó szavaimért!
(= Zala =)
-
-
Kutya úr
csendes tag
válasz neilszab #3985 üzenetére
Reggelt! Sajnos maga a játék nem túl legális, így a patch-et sem fogadja el. Minden update-re azt írja, hogy előbb telepítsem fel a RBR-t, holott már fent van a gépen. Találtam egy fájl-t a többi között --Pc Input nevezetű-- ,ebben lenne lehetőség átírni néhány dolgot, de sajnos írásvédett a rohadék. A registry-ben sem találtam erre vonatkozó sort. Felnézek a RallySimFans oldalára hátha találok v.mit. Hétfőn meg megyek és megveszem a bótba, az abisztos.
-
€uro
őstag
válasz neilszab #4012 üzenetére
Köszönöm Neilszab!
Nem is hallottam róla, hogy a Momo pedáljával ilyen gond van. Sajnálom, már kezdtem beleszeretni...
Az R660 sem egy drága kormány. Van belőle GT változat is - szinte ugyanannyiért. Tudod, hogy mi a különbség közöttük?
Húszezer forintért ezeknél jobb kormányt akkor nem is nagyon lehet választani?
[ Szerkesztve ]
-
Senya
csendes tag
válasz neilszab #4019 üzenetére
Szia!
De ellentartása van, az tejlesen rendeben van, bár az MS mintha kicsit jobb lenne és pl. amikor az auto a levegőben van vagy a füvön megy az MS (nagyon helyesen) elveszti az ellentartást míg a Momo nem nagyon.
Emellett az MS álló helyzetben rezeg, ha gáz nyomok jobban rezeg... Momo ezt se produkálja.Két hangya megy a sivatagban, már majdnem éhenhalnak... Erre szomjanhalnak.
-
€uro
őstag
válasz neilszab #4015 üzenetére
A Driving Force GT nem csak PlayStation 3-hoz használható? Vagy van PC-s verziója is?
-
sebgutkopf
őstag
válasz neilszab #4043 üzenetére
A tesztet tegnap már meg is írtam, értelemszerűen főleg a G25-el vetettem össze. Még képeket kell hozzáraknom és készen is leszek, a tesztet majd a rallysimfans-ra teszem ki. Természetesen cikkedben felhasználhatod a teszt információit.
A legnagyobb érvágás valóban a váltó és pont ezért egy ellentmondásos szett, mert a kormány maga az zseniális. A nagyérdeműnek is ez volt a véleménye. Gondolj bele 80 ember egységesen: a kormány azonnal vinnék haza, de a váltó...
Amúgy ahhoz képest hosszabb lett a szöveg, mint ahogy terveztem eredetileg. -
einstein
senior tag
-
Zoli1222
őstag
válasz neilszab #4084 üzenetére
Az eszedbe se jut, h nem mindenkinek van lehetősége elmenni a boltba megfogdosni, forgatni, nyomkodni mi?
A másik. A boltban biztos hozzád vágnak 1 gépet is NFS Shift-tel vagy GRID-del, h tessék próbáld ki itt rögtön.
Nem kell hülyének, meg degeneráltnak nézni az embert.
Pl. Szegeden akármilyen hihetetlen, de 1 épkézláb boltban sincs, csak rendelésre.[ Szerkesztve ]
-
Bandit21
addikt
válasz neilszab #4108 üzenetére
Köszi, igen nehéz.
Szinte csak szimulátorokkal játszom, így a H állású váltó nem kell.
Ellenben a DFGT tekerőgombja nagyon tetszik.
DFGT-hez 28-ért, G25-ért kb 34-ért lehet hozzájutni. 6000 Ft, ami mondjuk 20%-os árkülönbség. Igazából azt lenne jó tudni, hogy a g25 mennyivel "masszívabb". Bár nem tudom. Lehet meg kéne venni a momo-t 13-ért és örülni neki... most nem kéne 30-at elkölteni kormányra.
Viszont ha meg nem jön be a momo, akkor kidobott pénz az egész.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Gigi01
őstag
válasz neilszab #4120 üzenetére
Én most is a Race On-t nyomom,meg rFactor-t.Játék közben(race on),olyat csinál,hogy egy pl. ütközésnél kikapcsol az ffb.Aztán ha kilépek a menübe,akkor befagy a játék.Restart aztán újra jó minden.
Amúgy win7 64bit van fenn.és nálunk ilyen beállítási lehetőség van ami a képen van:http://logout.hu/tema/a_nagy_kormanyos_topik/hsz_4008-4008.html[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
válasz neilszab #4135 üzenetére
csak az a baj vele (fül hiánya), hogy én f1ezek sokat, és nem árt egy futam során, ha tudok kéztartást váltani néha (picit feljebb fogni, stb)
g25nek tényleg golyós csapágya van?
igazából a momóval teljesen elégedett lennék, csak ne lötyögne a tengelye (szerintem ez is okozza a pontatlanságát)
g25 faja, csak nemtom bőrön mennyire izzad az ember keze, és elég vékony a kormány karima (momohoz képest)
ja és a H váltó is a g25 mellett szól
a kevés gomb a kormányon ellene (bár ezt némileg ki lehet küszöbölni)[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
válasz neilszab #4137 üzenetére
el fogom felejteni, csak 5 éve nyúzom (1. kormányom) és a szívemhez nőtt
mostanában nem, mert nagyon felb@ssza az agyam a hülyeségeivel
csak agyalok, hogy mi legyen az utód
én mindig a füleken tartom a kezem, olyan gond nincs, hogy nem tudom hova rakni
ha a g25 tartósabb akkor tuti az lesz
nemtom futam közben mennyit számít, hogy tudom állítani a fékerő arányát, lehet h az én szintemen semmit -
!Overdose!
őstag
válasz neilszab #4134 üzenetére
Egyelőre még nem tudok, mert a DFGT-t még nem kellett szétszedni.
Mod: Én nem emlékszek golyós csapágyra, de már rég volt.
Mod2: Sokan hülyének néznek miatta, de én a DFGT-t jobban ajánlom, főleg F1-hez. A fékerő-eloszlás szabályzása egy bizonyos szint után alap, főleg esőben (száradó, vizesedő pályán). Kevés a gomb a kormányon, amit persze meg lehet oldani a váltó közelebb rakásával, de nem lesz az igazi. A kormány fogása kényelmesebb a DFGT-nél és a váltókar sem vágja szét a kezed.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz neilszab #4141 üzenetére
Érzetre jobb a DFGT. Jobb hozzá érni, nem izzad bele a kezem, a vezetési élmény nagyobb a gombok és a tekerő miatt. Precízségre egált adnék. Nem lepődnék meg, ha bele ugyanaz vagy nagyon hasonló lenne a két kormánynak.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gyúrósok ide!
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Android szakmai topik
- Xbox Series X|S
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- Kupon kunyeráló
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Nikon P1000 szuperzoom szörnyeteg eladó, 50 ezer Ft extrával, 1 év TriPont garival
- Egyedi épített Arcade Vertikális Játékgép és zenegép
- AOC CQ32G1 32 QHD VA 144Hz Gamer monitor
- X1 Carbon Gen11 14" 3K OLED i7-1355U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam., gar
- iMac 2019 21.5" 4K (4096 2304) i3-8100 8GB/256GB SSD Radeon Pro 555X/2GB, Garanciával, üzletből
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen