Új hozzászólás Aktív témák

  • #72042496

    törölt tag

    válasz zsozso114 #293 üzenetére

    Tehát...

    Először is kell ez az SPST kapcsoló. Ezt ilyen néven kell kérni, elektronikai boltban kb. 500 pénzért kapsz. Érdemes olyasmi kinézetűt beszerezni, amilyet egyszerű beépiteni. (Kis méretű előnyben.) Namost, a kapcsoló nyitott állásban nem csinál majd semmit, zárva viszont aktiválja az
    ''XP modot''. :) A J3 jelzésnél lesz egy [000] jelzésű SMD, ezt óvatosan
    le kell forrasztani onnan. (Az oldalon van egy forrasztási tipp, de inkább bizd rá valaki olyanra, aki csinált már hasonlót, egyéb áramköri részek nehogy károsodjanak!) Innen be kell kötni két db. megfelelő hosszúságú kábelt a kapcsolóba, összerakni a cumót, s már műkszik is! :))

    A kapcsoló beépitésének mikéntjéhez, ill. a kábelek elvezetesének megoldásához a képeken találsz egyfajta megvalósitást, de az emberi leleményesség határtalam... :) Arra vigyázz, hogy a vezetékek soha ne feszüljenek, nehogy a forrasztásnál sérülés keletkezzen.

    Fontos!

    Ha a kapcsolót átállitod, a 12V-os adaptart mindig húzd ki! Lehet, hogy áram alatt is lehet kapcsolgatni, de én nem próbálnám ki. Meg aztán nem is lesz szükséged erre...


    Mondjuk azt nem értem, mi szükség a kapcsolóra, ha az ember csak XP alatt akarja használni a kormányt, elég lenne a J3-nál lévő két érintkezőt rövidre zárni. De talán jön valaki, s ezt a kérdést is megválaszolja. :)

    Az átalakitást csak saját felelősségre végezd, óvatosan, körültekintően!

    szerk: Amúgy mindjárt jön a második rész is. :)

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák