-
GAMEPOD.hu
Processzor - VGA párválasztó topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #17954112 #472 üzenetére
GeForce-hoz mindenképp négymagost, vagy legalább négy szálas procit vegyél, mert a driver úgy van beállítva, hogy az új játékokban két szálat elvigyen. Celeronnal nem marad magod a programfuttatásra. Egy DC sync rögtön kiüti a sebességed és akadást fog okozni a DX11-es programokban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #17954112 #476 üzenetére
Az AMD drivere is elviszi az egyik procimagot. Igaz az nem kettő, de egy maggal sem lennél előrébb. Egyedül a Mantle API olyan, hogy nem veszi el a processzor erőforrásait a játéktól, de ez is csak azért, mert a programozónak adja a kontrollt. Tehát ugyanazt ez az API is megcsinálja, csak nem driverrutinok által, hanem magában a programban, ami sokkal hatékonyabb hardverhasználatot tesz lehetővé.
A VGA tulajdonképpen mindegy. Akkor is kell legalább négymagos processzor a DX-re, és az új job rendszerű motorokhoz. De ha csak kétmagosra van pénzed, akkor is legyen négy szála.
Driver miatt nincs szükségszerű mikroakadás. Ez az API-tól van. Persze a driver beállítható magasabb késleltetésre, amivel csökken a lehetséges akadás esélye, de ekkor nagy lesz az input lag.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #17954112 #478 üzenetére
A DirectX-et használó programokra igen. Egyszerűen úgy vannak megírva az új motorok, hogy két mag kell a működéshez, mert van egy main thread és minimum egy job thread. Ezek mellett egy vagy két mag kell még a D3D drivernek. Ergó három-négy mag a minimum, ami jó eredményt ad. A régi motorok esetében ez nem gond, illetve akkor sem, ha a játék Mantle-t használ. Ezeknél elég a két mag.
Ezek nagyon minimum számok. Például a Nitrous motor, ami abszolút azt testesíti meg, ami a jövő, hat szálat is kihasznál D3D mellett és például az NV driver úgy van beállítva, hogy hat szálat még levesz a processzorból. Tehát a StarSwarm programhoz például D3D-re a hatmagos Ivy-E kell, hogy a driver hatékonyan dolgozzon. Az AMD D3D drivere is elvisz négy szálat, tehát ez is elég sok szálas CPU-t gényel.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az a baj a DX driver fejlesztésével, hogy a Microsoft nyomatékosan megkérte a stúdiókat, hogy a deferred contextet felejtsék el. Egy totálisan hibás koncepció volt. Ahol segíthet ott a DX12 már sokkal gyorsabb lehet, szóval ezt el kell felejteni, hogy létezett. A GAB már bocsánatot kért a cégektől érte, már aki kidobta erre a pénzt. Sajnos elég sokan voltak.
A Nitrous lesz a követendő példa a Microsoft szemében is. Arra ültetik rá a mondanivalójukat. Bár még kezdetleges a kód, de teljesen az új generációs működést képviseli a motor. A DX11-nél a DX12 kód még alpha szinten is 4x gyorsabb. A 6x a cél, mert azzal megközelíthető a Mantle sebessége. A fejlesztők szerint 5x simán összejön.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- AIO Vízhűtéses RTX 2080 SUPER ?? Igen!! Igazi kuriózum eladó csak nálam!!
- ASUS TUF RTX 3070 8GB OC - eladó!
- BESZÁMÍTÁS! Bontatlan Sapphire PURE RX 7800 XT 16GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- Sapphire Nitro+ RX 6950 XT PURE GAMING OC 16GB - BONTATLAN!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs