Hirdetés
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Bestbuy játékok
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Indiana Jones and the Great Circle - Íme a gépigény
- Zenless Zone Zero (ZZZ)
- World of Tanks - MMO
- EAFC 25
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Launch trailert kapott a Honkai: Star Rail
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
Nekem a Doom 3-féle vonal jött be, ezért sem kamáztam az utolsó két játékot. Nem mondom hogy rosszak lettek, csak egyszerűen nem nekem szóltak.
-
tibaimp
nagyúr
válasz Fitzgerald #1 üzenetére
Nekem az 1 rész volt a legmeghatározóbb. Annó azért költöttem egy kisebb vagyont +2MB!! memóriára (sima 256kB-os SIMM modul volt még) a 386-osba, hogy 4MB legyen benne és elinduljon!
[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Dr.F.E.R.I.
addikt
A legelső részt anno rongyosra játszottam, a második már nem jött be annyira a pályadizájn miatt. A harmadik rész is jó volt, a legújabbakkal nem játszottam.
Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd
-
Szabi®
addikt
válasz Fitzgerald #1 üzenetére
+1
Nagyon hitvány a két utolsó Doom . . . (nyomokban dióféléket és Doomot tartalmazhat)#2 tibaimp Nekem is az első rész és a második volt a best, floppyról kínlódtam még fel őket. Régi szép idők . .. Aztán jött a csoda . . . QUAKE.
[ Szerkesztve ]
-
George85
tag
A Doom Eternal optimalizálás szempontjából viszont csillagos ötös,
és bizony sok játéknak ez nem sikerült elérnie csak a nagy gépigényt kérik...I'm always one card short!
-
félisten
A Doom Eternal egy zseniális játék, és nélküle sehol nem lenne a sorozat.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
MageRG
addikt
Nekem az a csoda, mennyi indie játék épül GZDoomra.
Mint pl. a Selaco...
És ettől függetlenül is, még mindig vannak akik gyártják a WAD-okat."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
SpazzMaticus
tag
válasz Plazmacucci #7 üzenetére
Már akkor "volt valahol" , és nem is akárhol a sorozat, amikor az ethernal megjelent...
Azután az, hogy a közizlés közben úgy változott hogy túlmozgásos hiperaktív tiniknek gyártott szines szivárványokat f#ngó rajzfilmszörnyek, ugra-bugra, meg messziről sárgán villogó "titkos" itemekkel, shortcut-okkkal, kapaszkodókkal ( nehogy keresni, esetleg megállni vagy netán gondolkodni kelljen szegény plalyernek két 0,2 mp. alatt lezajló kombónak hazudott csillivili effekt között ) telenyomott, változatos játékmenetűnek hazudott, de valójában egymegoldásos erőltetett mortal kombat kivégzéses katyvadék lett az amit ma sokan Doom-ként ismernek, az már egy másik történet...
Az ethernal az nem Doom, hanem a vicc, ami minden újszülöttnek új...
Jobb ma egy veréb, mint holnap egy nemi betegség...
-
tibaimp
nagyúr
válasz SpazzMaticus #10 üzenetére
Az komoly....
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
félisten
válasz SpazzMaticus #10 üzenetére
Ja persze, és régen minden jobb volt, tudom. A sárga ajtóhoz a sárga kulcs, meg a piros ajtóhoz a piros. Zseniális, kérem vissza.
A Doom 3 is egyből remekmű, igaz, csak elfelejtjük, hogy megjelenésekor azt is fikázták, hogy nem Doom. Azt csináljátok mint a Star Wars esetében, az évtizedekig ócsárolt előzmény trilógia egyből piedesztára lett emelve, ahogy divat lett fikázni az új részeket. Pedig egyik sem változott az idő múlásával....Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
SpazzMaticus
tag
válasz Plazmacucci #12 üzenetére
Számtalan mai játék, remake, újragondolás van a kedvenceim között.
Ez nem tartozik oda, ennyi.
Ha nem Doom-kén hirdetik, valószínűleg anno két gameplay videó megnézese után ugrok át rajta, ma meg már a nevére nem emlékeznék, meg nem is beszélgetnek veled itt róla.
Így végignyomtam egyszer ultra-violence-en, és számomra borzasztóan monotonnak tűnt, a platformer részek meg totálisan játékidegennek.
A cső-aréna-cső-platform-arena-cső stb. pályák az én izlésemnek totál jellegtelenek. Untam a végére. A játékmenet még az elején érdekes, utána kombók folyamatos "zongorázásává" válik, az egyetlen nehézséget a korom miatti fáradás okozta, kb. 40-50-percig bírtam a klimpelést, utána begörcsöltek az ujjaim, és elrontottam a ritmust, ennyi.
Mint mondtam a képi világa sem jön be.
A zenék viszont fenomenálisak, azért is nyomtam csak végig.Úgyhogy semmi "régemmindenjobbvót", az egyébkent is egy f@szság, csak ez a doom nekem nem doom, ennyi.
Bajod meg nem tudom miért van ezzel, az ethernal népszerű, mára a többség ezzel azonosítja a franchise-t, én csak annyit mondtam hogy nem mindenki.Jobb ma egy veréb, mint holnap egy nemi betegség...
-
félisten
válasz SpazzMaticus #13 üzenetére
Lehet, hogy ebben nem fogunk egyetérteni. Nekem például a Quake 3 is Quake, holott teljesen más játék mint az előző kettő. Szerintem attól még, hogy más a stílusa, nem kevésbé Doom mint a többi, sőt, a monster dizájn simán a Doom 2 copy paste, modernizálva. Ha belemegyek, hogy mi lett volna ha... ha mondjuk csak egy sima horror shooter mint a többi, egyáltalán nem látom, hogy megújította volna a zsánert vagy a szériát. Egy Doom-tól pedig ugye ezt várja el a nép, ami szerintem az Eternal esetében sikerült.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Szabi®
addikt
válasz Plazmacucci #14 üzenetére
Ez az ugrabugrálós színes cukorkás doom ez nem dooom, csak kiadták a doom neve alatt. Valamit jobb nem bántani és hagyni ahogy ami volt. Ezek a béna kivégzős cutscene-ek óvodásoknak valóak, azok is voltak a célcsoport, de hogy van-e köze a régi doomhoz ? Semmi, csak az enemyk skinjei, más semmi. ott teljesen más mechanikán alapult az egész játék, sokkal komolyabban vette magát, mint ez a kicsicsázott jövőben játszódó prince of persia fps . . .
-
félisten
-
SpazzMaticus
tag
válasz Plazmacucci #14 üzenetére
Bár ez ma már nevetségesen hangzik tudom, a saját korában a Doom 1-2 egy kifejezetten félelmetes játéknak számított ocsmány szörnyekkel, és nyomasztó gusztustalan pályadizájn elemekkel. Volt is anno " balhé" belőle.
Az újak ezt a saját korukban messze nem hozták, sőt az első "újkori" rész kifejezetten rajzfilmszerű lett.
Az anno ikonikus Imp-et pl. amitől anno "rettegtek" sokan pedig csak egy szimpla enemy volt, meg az újban mintha kb. a disney tervezte volna a kis hableány remake-hez...
Ha a játékmenettől eltekintve látványvilágilag kellene szellemi utódját mondani a classic doom-oknak, akkor az szerintem mindenképpen a Dead Space széria, de különösen az első rész lenne.
Az alább íróval annyiban egyetértve én is azt gondolom, hogy ezek a szándékosan túltolt karikatúraszerű kivégzésanimációk, a "cukimuki" rajzfilmszörnyek, meg a "csillivilli szivárványfing" dizájn a 18+-os karika elkerülése, azaz a jobb/egyszerűbb értékesíthatőség miatt született meg ilyen formában, nem az eredeti művek továbbgondolásaként...A játékmechanikai részeit túltárgyaltuk, ez nyílván ízlés kérdése. Annyiban mint mondtam "neked van igazad" hogy a készítőknek a mai korban bejött a formula, nyílván én kisebbségben vagyok az alábbi véleményemmel.
[ Szerkesztve ]
Jobb ma egy veréb, mint holnap egy nemi betegség...
-
Szabi®
addikt
válasz SpazzMaticus #17 üzenetére
Minden szóval egyetértek, anno azok a koromsötét folyosók, termek, igazából soha nem tudta az ember mire számítson, még csak hasonló sem volt piacon (talán wolf 3d).
Lehet hogy az a baj hogy mi láttuk, átéltük milyen volt az a Doom, viszont az olyanok mint Plazmacucci meg a fiatalabb generációhoz tartozik és neki ez számít annak, ami nekünk akkor . . A gyengébb idegzetűeknél ez a Doom eternal is már egy horror-nak számított, bármennyire is nevetséges, de valakinek ez már "kemény".[ Szerkesztve ]
-
Chapel
addikt
Idő kérdése (sőt, szerintem van aki már dolgozik rajta) és ki fog jönni egy UE5-ös Doom 1-2 remake. Követek pár moddert és pfff én is dolgozom UE5-el, de ha valakinek van ideje rá, a határ a csillagos ég
Plazmacucci: A Star Wars referenciával 100%-ig egyetértek.[ Szerkesztve ]
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
Chapel
addikt
válasz Plazmacucci #12 üzenetére
törölhető
[ Szerkesztve ]
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
Neurotoxin
őstag
Veled értek egyet! Az én generációmnak az original Doom 2 volt az igazi FPS élmény, főleg az első 5 pályája. 486 DX2 80 MHz-en játszottam, de volt olyan osztálytársam, aki 386-on próbálkozott. Később, amikor bejöttek a Pentiumok, Flatron monitoron toltuk, az nekünk maga volt a csoda!Az első részt is végigjátszottam, betegen, lázasan Az eredeti harmadik részhez, akkoriban alig volt valakinek megfelelő gépe, kipróbáltam. A 2016-os rész még szódával elment, de egyáltalán nem jött be ez az ugra-bugra aréna megközelítés (pedig anno a Quake 3-at imádtam), a karakterek dizájnja…Az Eternal-t pedig már az elején letettem, nem az én játékom... Az eredeti második részt kellett volna horror elemekkel rebootolni. Az Eternal lenne pedig egy Hell on Earth újragondolás, csak nem sikerült neki.
19 éve a PH! lapcsaláddal!
-
veterán
válasz Plazmacucci #7 üzenetére
A Doom Eternalnak a néven kívül már semmi köze nincs az eredeti Doomokhoz, azóta a technika is fényéveket fejlődött. Szívmelengető számomra, hogy azóta még mindig megvan a kultusza ezeknek a játékoknak és még mindig igen komoly speedrun kísérletek történnek. Pl. itt egy 22 éves (!) rekord dőlt meg: [link]
Az emberiség két legnagyobb találmánya az írás és a mikrohullámú sütő.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Laptop szerviz - Alaplap javítás ingyenes bevizsgálással
- Intel i7 11700k, MSI Suprim 3070ti, MSI Z490, Phanteks rgb ház, SSD, 16GB ram teljes konfig eladó!
- Iphone 15 PROMAX 256GB 2026. decemberig számla, jótállás, natúr titán, független
- Értékcsökkentett, HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U CPU, 8GB RAM, 256GB NVMe SSD, WIN
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U CPU, 8GB RAM, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GAR
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest