Tomb Raider: ahogy te akarod

A játékosok egyéni ízléséhez szabható élmények hajnalát éljük, a modern videojátékok egyre több segítséget, és választási lehetőséget kínálnak. A Tomb Raider Underworld is beáll a sorba.

Az új Tomb Raider epizódba épített "Player Tailoring" rendszer segítségével a különféle játékelemek hangsúlyozhatók ki, vagy tolhatók a háttérbe. A puzzle-ök megoldását unalmasnak tartó játékosok Lara-hoz fordulva kérhetnek segítséget, ő pedig szépen elárulja majd, hogyan is lehet tovább jutni az adott helyszínen. A harcot, és lövöldözést kevésbé kedvelők ezzel szemben az összecsapások számát minimalizálhatják - a harc ilyenkor sem tűnik el a játékból, de jóval kisebb szerepet kap.

A Player Tailoring használata természetesen nem kötelező, és megmarad a hagyományos nehézségi fokozat választás is a játék elején.