Stardock: A Steam sikerei miatt húzódik el a HL2 EP3 fejlesztése

A Half-Life című sci-fi FPS játék epizódjai vitathatatlanul a Valve legnagyobb sikerei közé tartoznak, azonban amióta a Steammel gyakorlatilag a PC-s játékok digitális disztribútorai között az élre törtek, azóta magáról a Half-Life játékról már régóta egy szó sem esik. Illetve csak annyi, hogy "Még nem vagyunk készek beszélni az Episode Three-ről" (Lásd előzmény).

A Steam riválisa, a Stardock (bár inkább már csak ex-riválisa, hiszen a Stardock a napokban adta el az Impulse-t a Gamestopnak) egyik vezető beosztásban lévő alkalmazottja, Brad Wardell szerint a késlekedést az okozza, hogy a Valve nagyon sikeres lett a Steammel, mint PC-s digitális disztribútor. Azonban ahhoz, hogy ezt elérjék, a legjobb embereiket kellett a projektre állítaniuk, ezért az immár kevésbé fontosnak titulált Half-Life játékon nem dolgoznak olyan vehemenciával, mint ahogyan azt a Steam előtti időkben tették, mert ezzel lecsökkent a játékfejlesztői potenciáljuk.

És bár véleménye szerint a Steam sikere nem jelenti azt, hogy a Valve ezentúl elhanyagolja majd a Half-Life szériát, viszont ha egy fejlesztő valamelyik projektjét sikeresebbé kívánja tenni, akkor arra a másikból kell átvezényelnie embereket, és akkor annak fejlesztése még tovább fog lassulni.

Azóta történt

Előzmények