Criterion: messze az Xbox360 és a PS3 teljesítményének kimaxolása

Patrick Soderlund az EA-től nyilatkozta a múlt héten, hogy a fejlesztők mindent kihoztak az Xbox360-ból, amit lehetett. A Burnout Paradise-t fejlesztő Criterion két fejlesztője ezzel nem értett egyet az Eurogamernek adott nyilatkozatában. A technikai igazgató Richard Parr szerint egy ilyen kijelentés azt bizonyítja, hogy nem vagy a legjobb a szakmádban, mert kifogytál az ötletekből. Alex Fry senior engineer ehhez azt tette hozzá, hogy nemcsak az újabb konzolok adnak új ötleteket a fejlesztéshez, hanem minden egyes új játék is, ami egy adott platformra készül. "Akár egy folytatást készítesz, akár egy új játékot, másképpen csinálsz dolgokat... jobban. A megszorítások eltűnnek, mert új dolgokat tanulsz meg. Jó azt mondani, hogy eljutottunk a csúcsra, de ez nem igaz." - tette hozzá Alex Fry.

Azóta történt

Előzmények