Mass Effect 3: A Dead Space-hez hasonlító HUD lesz benne?

Úgy látszik, mostanában a BioWare azzal foglalkozik, hogy próbálja bevezetni játékaiban azokat a funkciókat, amik tetszenek nekik más játékokból. Legújabb ötletük a Dead Space-ben látható holografikus HUD megvalósítása a Mass Effect 3-ban.

A BioWare fórumán vetődött fel a kérdés, és azóta is nagyban megy a találgatás, hogy miképpen nézzen ki az utolsó rész kezelőfelülete. Azonban arra - szerencsére - ne számítson senki, hogy Shepard páncéljának hátsó traktusán lesz majd látható az életerőnk és pajzsaink állapota, ahogyan az Isaac esetében is van.

Ugyanis addig még csak-csak működne ez a rendszer, amíg nem keresünk fedezéket, viszont amint nekivetjük hátunkat a falnak, semmit sem látnánk ebből a kijelzőből, nem is beszélve, hogy harc közben igencsak zavaró lenne karakterünk hátát bámulni az információkért.

Viszont a holografikus HUD ötlete megragadta a BioWare fejlesztőinek fantáziáját, elmondásuk alapján már a Mass Effect 2 készítése során is gondoltak valami hasonló megalkotására. Most azon vannak, hogy megkíséreljenek pár ilyen elemet csempészni a Mass Effect 3-ba, és majd meglátják, mi sül ki belőle.

A Mass Effect 3-ban sokkal részletesebben kimunkált ellenfeleink is lesznek, melyeket könnyebben felismerhetünk majd, így egyszerűbb lesz kiválasztanunk az ellenük használandó stratégiát. A fejlesztők elmondása szerint a fejlesztés kezdetén a második rész karaktereit vették alapul, és néha nehéz volt megmondani, hogy ki kicsoda. Ezen akarnak változtatni.

Azóta történt

Előzmények