Kickstarteren a Red Goddess

A Red Goddess című játékban egy Divine nevű istenséget alakítunk, akit saját múltja kísért, valami titokzatos, ismeretlen erő marcangolja őt belülről, elpusztítva az elméjét, végül magát Divine-t is. A kaland akkor kezdődik, amikor Divine elhatározza, utánajár ennek a titokzatos valaminek. Az istennő behatol saját tudatalattijába, és meglepődve tapasztalja, hogy ott egy komplett bolygó van, erdőkkel, hegyekkel és mindenféle rejtélyes élőlénnyel. Ráadásul ez a bolygó egy élőlény, akivel végig kapcsolatban leszünk.

A Divine elméjében található bolygó meglehetősen agresszív, próbálja akadályozni hősnőnket az előrejutásban, ami érthető is, hiszen végsősoron őt kell legyőznünk. Vigyáznunk kell rá, hogy minél kevésbé hívjuk fel magunkra a figyelmet. A képernyő bal oldalán láthatjuk a riasztásjelzőt, ha ez teljesen feltöltődik, a világ aktivál egy karantén-területet, ami megtámad minket. Ez általában azt jelenti, hogy több ellenfél támad ránk, bezáródnak az ajtók és efféle nehezítésekkel kell megbírkóznunk.

Az istennőn kívül két másik karaktert is irányíthatunk, akik tulajdonképp Divine személyiségének ellentétes megnyilvánulásai. Kezdjük Narral, aki a düh megtestesülése, eleme a tűz, aminek köszönhetően gyorsan mozog és sok támadó képességgel bír. Viszont nagyon világos és zajos, ami könnyen felhívja magára a világ figyelmét. Ezzel szemben Sin a félelem megtestesítője, eleme a jég, lopakodásának köszönhetően pedig a sötét helyekre is be tud hatolni. Különleges képessége, hogy meg tudja szállni az ellenfelek elméjét, ahol újabb területeket nyithat meg a Vörös Istennő tudatában.

A játékmenet a három választható karakternek köszönhetően eléggé változatos, mindhármuk egyedi képességekkel és tulajdonságokkal rendelkezik. A játékosnak el kell döntenie, hogy az adott szituációt melyikükkel tudja úgy megoldani, hogy minél kisebb felfordulást okozzon, ami magára vonhatja a világ figyelmét. Ami kiváltja a riasztást:

  • Ha túl messzire kerülünk a "másik felünktől",
  • Ha észrevesznek a kémkedő ellenfelek,
  • Ha rövid idő alatt sokszor megsérülünk,
  • Ha nem megfelelően oldjuk meg a logikai feladványokat.

A riasztást úgy tudjuk megszüntetni, ha kijutunk a karanténból. A világ kétféle típusú területtel rendelkezik: semleges és sötét zónákkal. A semleges zónák a bolygó felszínén és barlangok bejáratainál találhatóak, míg a sötét zónák a negatív gondolatok gyűjtőhelyei, ahol mérgező a levegő, emiatt a tűz- és jégelementált kell használnunk védelmünk érdekében. A főellenfelek szintén itt találhatóak.

A Yanim Studio elindította a Red Goddess című játék Kickstarter kampányát, melynek keretében 30.000 dollárt szeretnének összeszedni a fejlesztés finanszírozására. A cikk írásának pillanatában még 30 nap áll rendelkezésükre és jelenleg 11.296 dollárnál járnak. A programot PC, Macintosh, PlayStation 4, PlayStation Vita, valamint Nintendo Wii U platformokra fejlesztik, megjelenése 2015, május környékén várható.

Azóta történt

  • Kickstarter figyelő: 32. hét

    Mostantól rendszeresn jelentkező rovatunkban érdekesnek ígérkező kickstarteres projektek nyomába indulunk és már sikeres kampányok nyomába eredünk.