TESO: Ez nem az a Hero Engine

Amikor elhangzott az The Elders Scroll Online kapcsán, hogy a játék a Hero Engine-t használja, nagyon sokan a fejünkhöz kaptunk, emlékezve a Star Wars: The Old Republic motorjának tulajdonított problémákra. Érezhették a Zenimaxnál, hogy még mielőtt a népes közönség egy "another one bites the dust...!" gondolattal dobná a rózsát a megjelenéstől még nagyon messze lévő játéknak ásott sírba, tisztázni kell, hogy egész pontosan mikor és mire használják a Hero Engine-t.

Matt Firor, a stúdió általános igazgatója, és egyben játékigazgató a Game Informernek adott interjújában elmondta, hogy a stúdió megalapításakor nem rendelkeztek sem megfelelő szakembergárdával, sem pedig technológiával, de azzal tisztában voltak, hogy egy megfelelő engine kifejlesztése meglehetősen hosszadalmas folyamat. Ezért döntöttek amellett, hogy liszenszelik a Hero-t, amellyel elkészíthették a területek és a design koncepciók prototípusait. Elmondásából úgy tűnik, hogy ez a kényszer egyre inkább munkagyakorlattá vált, mert így már a fejlesztés korai szakaszaiban is lehetőségük volt az elkészült részek megjelenítésére. Így lehetőség nyílt az ötletek megjelenítésére, és nem kellett megvárniuk, amíg a játék motorjának fejlesztése az ehhez megfelelő szakaszba ér.

teljes interjút elolvashatjátok a Game Informer oldalán.

Azóta történt

Előzmények