Csak márciusban kap Mantle támogatást a Thief

Habár a Nixxes Software és a Square Enix is bejelentette korábban, miszerint a Thief című játék már a megjelenéskor támogatni fogja az AMD Mantle API-t, az EIDOS Montreal web-menedzsere, Valerie Bourdeau egy közleményben tudatta a játékosokkal, hogy végülis mégsem ez lett a helyzet.

Elmondása alapján a fejlesztők jelenleg gőzerővel dolgoznak az AMD Mantle és TrueAudio támogatást biztosító patch elkészítésén, melynek tervezett megjelenése márciusban várható.

- "Biztosak vagyunk benne, hogy ez a javítás nyújtja majd a legjobb és leggyorsabb Thief élményt az AMD Radeon kártyák vásárlói számára. Sajnáljuk, hogy nem tudtuk hamarabb elkészíteni számotokra - bár ezt az időt arra fogjuk felhasználni, hogy a lehető legjobb élményt biztosíthassuk benne, amit csak lehetséges. Amint elkészül a javítás, értesíteni fogunk benneteket."

Valerie Bourdeau még hozzátette, hogy a Thief című játék holnap esedékes megjelenésekor az AMD CrossFire és az AMD Eyefinity technológiák már támogatva lesznek, így, akinek több videokártya és/vagy monitor van rákötve gépére, az ki tudja őket használni.

Észak-Amerikában (És a Steamen előrendelők számára) holnap válik elérhetővé a Thief című játék, a dobozos kiadás megjelenése pedig csütörtökön várható nálunk, PC-re, PS3-ra, PS4-re, XBOX360-ra és XBOX One-ra.

Azóta történt

Előzmények