Company of Heroes 3 - Fókuszban a hangok

A készítők a minap egy újabb fejlesztői videóval jelentkeztek, amelyben a játék hangzásáról beszélnek.

Hirdetés

A háború többről szól, mint a látvány. A Company of Heroes 3-ban a tankok lánctalpainak és lövegjeinek a dübörgő basszusa, a gyalogság fegyvereinek a ropogása és a játék szívdobogtató zenei anyaga kísérik a diadal minden egyes momentumát vagy éppen a keserű vereséget. Nézd meg a legújabb fejlesztői naplót, hogy megtudd, hogy mennyi munkát tett a Relic Entertainment csapata az eddigi legnagyobb második világháborús RTS hanganyagaiba.

A mi hangdizájn filozófiánk a kezdetektől fogva az volt, hogy hogyan tudnánk továbbfejleszteni a játékmenetet és megragadni a játékosok figyelmét, miközben mégis megtartunk egy fantasztikus, epikus, filmszerű mixet, amelyet a játékosok elvárnak egy második világháborús témájú játéktól,” mondta Sam Griffin, senior audio designer.

A régi Company of Heroes rajongók értékelik majd a munkát, amelyet az egységek egyéni szinkronhangjának megteremtésébe fektettek. Több, mint 70 szinkronszínész felvételével, a Relic rengeteg erőforrást fordított annak biztosítására, hogy minden karakter egy autentikus, magával ragadó történetet meséljen el, főleg azok, akik az észak-afrikai zsidó berberek népességéhez tartoztak.

“Hogy a hangeffekteket újratervezzük, gyakorlatilag minden rendszer újra lett dolgozva és meg lett változtatva, a fegyverektől a járműveken és a tömegpusztításon át egészen a becsapódásokig vagy a katonák lépéseiig,” mondta Griffin.