Bioshock 2 - LAN és dedikált szerver nélkül érkezik

A Bioshock 2 hamarosan megjelenik, azonban a 2K Games legújabb bejelentése valószínűleg legalább annyira rosszul esik majd azoknak a PC tulajdonosoknak, akik a játékot a többszereplős módja miatt várják már nagyon, mint az a jó hír, hogy pár nap múlva már a kezük közé foghatják a dobozt (A játék február 9-én várható nálunk).

A The Cult of Rapture oldalon megjelent egy érdekes kérdezz-felelek interjú a játék multijáról, és ennek a végén volt egy kérdés a játék LAN és dedikált szerver támogatásáról:

"Támogatni fogjátok a LAN-t konzolokon vagy PC-n? Lesz dedikált szerver támogatás?"

"Röviden válaszolva: nem és nem. Egy játék fejlesztésére fordítható idő mindig is véges volt. A többszereplős játékmód behozatala a Bioshock 2-be elég csüggesztő feladat volt a technológia és a játékosok elvárásai között (Eredetileg nem volt multiplayer támogatás az első részből származó kódbázisban). Most vagy megpróbálunk mindent beletenni, de semmit sem érzünk igazán befejezettnek, vagy megpróbálhatjuk az erőfeszítéseinket inkább kevesebb dologra, de jobban összpontosítani, és ezzel valódi online játékélményt  tudunk biztosítani. Úgy döntöttünk, hogy a rendelkezésre álló időt inkább a stabil játékalap létrehozására fordítjuk, és sajnos ebben nem szerepelt a LAN és a dedikált szerver támogatása."

Azóta történt

Előzmények