Halo 4 - teszt

Technikai részletek

Grafika:

Róla már áradoztam, így többet nem szeretnék mondani. Szép, nincs mit mondani, a legszebb Halo játék szerintem. CGI témában is látványos dolgokban lehet részünk. Buggal a végigjátszás során nem találkoztam, kétszer vagy háromszor fordult elő hogy a textúra egy fél pillanatra homályos volt, de mire odanéztem már semmi probléma nem állt fenn. Remélhetőleg véletlen eset volt, ugyanis már nem egy speciális tesztpéldány, hanem a végső állapotú lemez került hozzám. Textúra villogással nem találkoztam, ahogy belassulás is csak egyetlen egyszer fordult elő, amíg játszottam a játékkal.

Zene, hangok:

Sajnos elbúcsúzhatunk  Martin O'Donnell-től, viszont szerintem az új zeneszerző Neil Davidge is csodálatos munkát végzett. Vadiúj dallamokat hallhatunk, fantasztikus zenéket ismerhetünk meg, néhol a klasszikusok egy-egy részletével. Minden elismerésem a zeneszerzőnek, nem hittem volna hogy ilyen jó soundtrack-et tud összehozni. Teljes mértékben illik a játékmenethez, mindenhol olyan zene szól, hogy szinte libabőrös lesz tőle az ember.

Irányítás:

Írtam róla már korábban, nincs vele semmi probléma, aki játszott korábbi részekkel azonnal ráérez az egész mikéntjére.

Hangulat:

Személy szerint a nagybetűs Halo hangulatot vártam. Hát meg is kaptam. Féltem kicsit hogy elronthatják valahol, de kellemesen csalódtam. Annyira beszippantott az egész hogy szinte egyhuzamban játszottam végig az egészet.

Szavatosság:

Jelen teszt írója 7 óra 5 perc alatt játszotta végig a játékot Normal fokozaton. Ez kinek sok, kinek kevés, szerintem pont megfelelő. Mindenképp benne van a játékban több végigjátszás, főleg ha az ember fia odafigyel az achievement-ekre is, ugyanis van újra Solo Legendary acsi. Ezen a legnehezebb fokozat szerintem minimum plusz 2-3 órával kitolja a játék időtartamát.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt