Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Anonymus23

    veterán

    válasz pzstm #22028 üzenetére

    Kösz, bár ebben semmi skill nincs, csak lőni kell.
    Fél random csapattal lett így, szóval még csak nem is volt megbeszélve, de van akinek elég komoly buffok vannak azt látom, most nézem, hogy pulse nem is volt :)

    Más:
    Tegnap végre taktikusként is kipróbáltam a dragont, és hát nagyon kényelmes volt, mivel gyakorlatilag az overheal félig (se) megy le a társakról, amikor már megint nyomom nekik, függően attól, mennyi sebzést kapnak be overheal és okosfedezék mellett.
    De a sentry sokkal hatékonyabb, még ha nincs is agyonbuffolva nagyon, akkor is 2-3 M közötti sebzések mennek critelve. Minden buff nélkül 3x fejjelölés után majdnem 1 millát critel.

    De ezzel a taktikussal bátrabban benézek a DZ-be mostmár (majd 1 hónap kihagyás után), bár kellene egy csapat, akik DPS orientáltak, nekem a PvP annyira nem jön be (kb annyira nem életszerű, mint a CODban a kecskeszerű-ugrálás), a mobok hamarabb megállnak hősként, hogy ide lőjetek :DDD

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz johndoo1000 #22031 üzenetére

    Összefoglalót lenyitod és alul van ilyen és ilyen lista is...

    [ Szerkesztve ]

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz Raulblanco07 #22061 üzenetére

    Dragon nest farm a 4 bossig, normális csapattal 7-8 perc.... És szerintem kicsit több cucc esik mint CS-n.
    Tegnap én voltam taktikusban (jelenleg csak 50% exotic resist) 2 sentry glass canon, meg a 4.nem tudom miben volt. kb 3-4 órán keresztül farmoltuk, csak a végén buktuk 1x, mert már mindenki unta és fáradt volt.
    Ha van egy support/taktikus, aki folyamatosan tudja nyomni az okos fedezéket és a healt (az over heal félig járt le róluk, amikor már tolom nekik a következőt), akkor jöhetnek a glass-canonok, csak legyen elég nagy a sebzés, és legyen köztük sentry.

    3-an magyarok, meg egy francia gyerek volt, a két másik magyar 231 + 246 GS-ben (a 231-es volt az egyik sentry), plusz a francia gyerek volt még sentryben 249 vagy 252 GS-ben, már nem rémlik.

    Akkora volt a szórás, hogy nem nagyon látszik, hogy melyik szett típus lenne súlyozva a 4 lovasnál...
    Lehet a főboss az súlyozva van, de oda már nem nagyon megyünk (soha).

    Másoknak, akik még nem tudták esetleg:
    A francia gyerek megosztott velünk (lehet más által ismert, de nekem új) infót, hogy mikor ragad be a skill, és nem tudod ellőni, kipróbáltuk valóban így van:
    Pl dragonnál, amikor indul az egész küldetés, akkor amikor az ajtó robbanás van, és pl akkor akarom lelőni az okos fedezéket vagy a healt, és közben ér a robbanás, akkor bebugol, és csak akkor kapom vissza, ha padlóig lemegy a karakter.
    Azaz, ha éppen skillt szeretnél használni, de még nem lőtted el, és állapothatás ér, akkor beragad, és lehet próbálkozni visszaszerezni. :DDD

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz duvi #22064 üzenetére

    Azt vettem észre, hogy ha dupla Q-t vagy E-t nyomsz, akkor nem bugol be, csak ha irányítottan akarod ellőni.
    Próbáljátok ki, hogy nekitámaszkodsz a busznak, duplabillentyűvel lerakod az okos fedezéket.
    Bár ez nem jó, mert vagy előtte, vagy utána (állapothatás) tudod csinálni, csak maximum nagyon közel (időben).
    Mindenesetre, ahol tudjuk, hogy pl jön a robbanás, vagy tűz, vagy nyilvánvaló dolog, ott figyelni kell erre is.

    Bent meg 2 féleképpen ér állapothatás, tűz vagy gáz.
    Égésnél nem tud semmit se csinálni, mivel csapkodja magát, gáznál viszont működik a dupla tapi módszer.
    Volt olyan support, aki 5 hónap játék után tudta meg, hogy az okos fedezéket is le lehet rakni dupla billenytűvel, mikor kérdeztem tőle (Falcon lent balra), hogy miért lövi, miért nem dupla tapi, mondja, hogy eddig nem tudta :), pár tized másodperccel gyorsabb így, mint ha célzottan lövöd, illetve az is bugol néha ha lag van, mert képes a pálya másik végére ellőni, ahelyett ahova gondoltad, hogy céloztál :)

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz RECSKA #22080 üzenetére

    Raksz be róla screent, hogy mid van benne?

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz RECSKA #22085 üzenetére

    Bármelyik, konkrétan a reclaimerre gondoltam...

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz Snip3r_HUN #22121 üzenetére

    Kösz az ötletet az SASG-12 shotival kapcsolatban, most délután esett egy 229-es halál-brutál-fogékony :)
    Sokkal jobban adja mint a másik ami volt.
    Milyen tárat használsz hozzá? A tied mintha gyorsabban lőtt volna. Nekem most ami volt itt a tatban 23% újratöltés + 104% tárkapacitás.

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    Az elmúlt 3 nap dragon farm "eredménye" +3k DPS +102k szívósság +1k képzettség a taktikusnál :)
    A sentry-t még most nézem, mit javult:

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz RECSKA #22155 üzenetére

    Hát ezzel nem is egyedül megy az ember, hanem supportnak. Ha visszaraknék egy 2 slotos maszkot (240-es) ugyanazokkal a statokkal van, csak a HP kevesebb rajta (az is majdnem maxos a 240-eshez képest), akkor lenne a jelenlegi módosítókkal 737k (peenut), az elektronika meg a csapat bónusz miatt pár másodperc alatt 53k...

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz #35434496 #22195 üzenetére

    Erről beszéltem én tegnap.
    A DZ maga sokkal intenzívebb játékélményt ad az összes megszokott küldetésnél, az UG is már csak ismétlődik...
    De ez a széles skála, amekkora különbségek lehetnek gear és gear között az túl nagy. Szerintem. Bár ezt már ezerszer leírtam, de tegnap azért jó volt az a 1,5 óra a DZ (1 hónap után), mígnem Sniper le nem lőtt 2 játékost :)
    Utána már vége volt, mert nem harc volt, hanem kergetőzés :)

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz TommyS_27 #22220 üzenetére

    DZ-hez nem kell 30-as szint (a különböző szintekhez különböző szintű DZ csoportok vannak), sőt, vannak egy jó páran ismerősök közül, akik XP és credit farmra egy 23-24-es szintű karaktert használnak, ha tervet akarnak megvenni arra jó, persze ebből semmi használható cucc nem esik, de ha tervrajz kell, akkor az jó, alapanyagot meg a többi karaktertől kaphat amennyi csak kell.

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz iceQ! #22249 üzenetére

    841 órám van benne eddig, messze a legtöbbet játszott játék nálam is.
    Kicsit nehéz lesz gearelődni, mivel sokan előtted járnak már, és a Dz ebből a szempontból már kilőve, de ha van SP, akkor az Underground segítség lehet, és más incursionök farmolása.

    De ami nem (annyira) repetitív, az igazából a DZ, sokkal intenzívebb mint a többi része a játéknak, de a játékélmény sajnos elég hamar idegbajba fordulhat, amikor vagy csíterekkel, vagy csak túlvezérelt játékosokkal találkozol.

    Egy jó tanács DZ-ben: ne menj oda más kimentéséhez, főleg nem loot nélkül, főleg ha gplayers van ott :)
    :DDD

    [ Szerkesztve ]

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    Ehhh, 3 küldetéses heroic UG, randomokkal:
    Az egyik gyerek állandóan rusholt, egy ideig el is ment, de az utolsó pályán kijött a boss, ledobott egy turretet, a 3 társ egyszerre fekszik. Elnyomom ultit (tanktikusként nálam pulse és smart cover) richtig, hogy ezt a hülyét tudtam egyedül cover mögül felvenni, mondom neki heal me, mert addigra lelőtték rólam a 734k szívósságot, errefel elfut a mobok felé, megyek utána, mert magára lőtte a healt, félig feltölt, mögöttünk a végtelenségig szabad terep, tudtunk volna menekülni hova, mondom fall back, errefel ez a barom, megy előre, persze megint 2 másodperc alatt fekszik, addigra már én sem tudok menekülni (előtte senki sem healelt, mert hát minek, nekem ugye pulse+cover volt, hogy segítsem őket, de ez a kis hülye, meg mindig rányomta a saját pulse-t az enyémre, így előtte már elfogyott a medit), mert a heal miatt előre kellett menni, persze, hogy buktuk, ez a kis hülye meg sértődötten kilép.
    :o :W

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz Snip3r_HUN #22303 üzenetére

    :)
    Az nem rossz, 2,3 milla. :Y
    Akkor nem is mondom, hogy taktikus karakternél volt egy 731-es HP valamelyikből, 220k körül volt a roll, mondom rányomok, és beadott egy 750-es értéket :DDD
    persze aztán fél millát elvertem egy másik itemnél, hogy ott is 739 helyett nagyobbat adjon, de nem.
    De így most már megvan a 737k szívósság :)
    Mondjuk a módosítókon még lehetne nyerni 34 pontot, ha maxosak lennének.

    A snetry-vel nekem is van egy kisebb problémám:
    Van egy majdnem fullos vadász hite kesztyűm, ehhez kellene egy Stamina (a jelenlegin 754) + CHD (21%) + páncéltörős (11%) maxos Sentry térdvédő, de nemhogy maxos nincs, de egyáltalán nincs belőle térdvédőm.
    A jelenlegi sentry kesztyű csak 699-es tűzfegyver értékkel rendelkezik...
    Vagy jöhetne egy sentry maxos kesztyű is, azért se zajonganék :)

    Rollolás:
    Nekem az volt a tapasztalatom, hogy ha magasabb érték volt, és mindig pl stamninára pörgettem, akkor nem volt hajlandó nagyobbat adni, viszont ilyenkor pl átállítottam tűzfegyverre, és a következő 1-2 rollolásból sok esetben adott nagyobb staminát, van egy jó pár így, amin 750 feletti értékek vannak
    Nekem eddig a max az 800k volt, utána már nem foglalkoztam velük.

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    Csak hogy vigyázzatok mit mondtok team chatbe:
    Tegnap este, dragon pugokkal.
    Az egyik tagnál visszhangzott minden, mivel ment a hangszóró. 2-3 másodpercenként elkezdtem lőni a fejét, hátha észbe kap, erre fel hallom "Mit lövöldözöl, hülye vagy?"
    Röhögtem, mondom neki, hogy "nem, nem vagyok hülye, csak mindenki visszhangzik nálad, mert bekapcsolva hagytad a hangszóródat" nevet ő is, kikapcsolja a hangszórót és elnézést kért.
    Vigyázzatok kit hülyéztek le, mert nem lehet tudni nem-e érti :)))
    De legalább megismertem a szerintem legidősebb magyar Division játékost, 67 éves, utána még jót dumáltunk :)

    Más:
    Mondom letolok már pugokkal egy heroic Falcont. A csapatból 2 gyerek összeveszett már az elején, anyázták ott egymást (külföldiek mind) mondom nekik, hogy ha nem fejezik be, akkor lépek, na nagy nehezen abbahagyták. 4. kör, az egyik gyereknél ott a bomba, mondom neki, hogy XY nálad van,haladjál, le kéne tenni, erre fel elkezd mindenfelé rohangálni, kiderült, hogy neki ez az első Falconja :Y :C
    Na mondom az szép, az egyik gyerek mutatja neki, hogy mit csináljon, de a 3. gyerek is ment bámészkodni, nagy nehezen lerakja a bombát, de a csapatból 2-en fekszenek, persze a 3. gyerek meg ott élesztgeti az egyiket a semmi közepén 2 másodperc és ő is fekszik, hiába mondom, hogy hagyja, majd újraéled mindjárt. Egyedül maradtam DPS-ként, de nem volt gond.
    Na mondom, akkor én rakom a bombát, és a következő bombás körben rakom lefelé, erre fel látom, hogy az egész csapat ott lohol a nyomomban, és jön velem mind, hiába mondom, hogy hagyjanak nem kell, de csak jönnek. Ugyanez a 3. bombás körben, de a 12 körben nagy meglepetésként persze a mögöttük spawnoló medic meg dagi meglepte őket, én már lőni sem tudtam mert előttem rohangáltak. Ügyesek.
    Az már csak hab a tortán volt, hogy az egyik taktikus gyerek beállt a sniper pozícióba, és képtelenség volt tőle lőni, mert mindig bemászott eléd, sok értelme volt így a sentry cuccnak...

    Miért heroiccal kezd valaki, ha fogalma sincs az egészről???
    De persze mind 250 feletti GS-el jött, talán 1-nek volt csak 240...

    (#22310) RECSKA
    Segíts már, mit kellene látnom?

    [ Szerkesztve ]

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz Spancho #22321 üzenetére

    Nekem felváltva volt ma, az egyik sikerült, a másik meg bukó.
    Azt vettem észre, hogy azokkal sikerül, akik vagy nagyon profik és higgadtak, vagy még kezdők, és nem rohannak előre, hanem megfontoltabban játszanak. A kettő között vannak a felelőtlenek, akik hardon vagy challengen nevelkedtek, és azt hiszik, hogy itt is oda lehet állni a shotis elé.

    Viszont kérdeznék:
    Ma letoltunk két (a szó pozitív értelmében) idióta olasszal egy UG 2 körös heroicot, tipikus olaszok voltak, volt duma ezerrel. És a végén dobott egy Sentry hátizsákot.

    A korábbinak ezek voltak a statjai:
    683 tűzfegyver / 21% kritikus Ez van rollova / 14% égési ellenállás
    Amit most dobott:
    742 tűzfegyver / 20% kritikus / 13% vérzési ellenállás

    Ti melyiket rollolnátok az újon?
    A kritikus sebzés maximuma ugye 21%, de ettől jóval többet dob szerintem a +59 tűzfegyver érték alapból.
    Az égési ellenállást többre tartom mint a vérzési-t, ott ugye meg 16% a max...(13% a min)
    A tűzfegyver értéket meg ki tudja tudom-e feljebb vinni, belátható kereteken belül.
    Szerintetek?

    A régivel:

    Az újjal:

    [ Szerkesztve ]

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz arnikusz #22324 üzenetére

    Az a tűzfegyver + stamina értéked még 37-el több is mint az enyém, ami nálam sokat dobhat az a megfelelő DPS tálentek szinte mindenhol (crit sebzés, crit esély, páncélsérülés, elitek sebzése), de ezen még mindig lehetne feljebb tornászni, mert van 13+12% életerő ölsékor, és ebből 1 a kesztyűn, ahelyett mehetne mondjuk az elitsebzés.
    Magam sem tudom mit lenne érdemes, az elvi max +17 tűzfegyver értéket jelentene, a módosítókkal (ha nagyobbat tudnék berakni, ennek máris a duplája jönne vissza.
    A kesztyűn is csak 699 tűzfegyver érték, ott is lehetne feljebb menni, vagy ha esne egy godroll térdvédő, akkor már lenne 25X-es kesztyűm, amin minden nagyon jó, vagyis sokkal jobb mint a jelenlegin, azt hiszem valami vadász hite, de akkor meg kellene egy térdvédő, hogy meglegyen az 5-ös bónusz sentry...

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz Raulblanco07 #22328 üzenetére

    Már miért törölném? :U Nem egyedül játszok, hanem mindig csapatban...
    Ha SP kell, akkor meg 15 másodperc alatt átöltöztetem taktikusba, és mindjárt van 737k szívósság + 26,5x2 SP, az elég mindenre.

    DZ-be meg nem járok, előfordulok, de nem életterem. Néha megyek Sniperékkel, ott is van egy taktikus a csapatban, nem nekem kell az SP-t szolgáltatni, vagy ha igen, akkor meg ott a taktikus...

    Ne viccelj már, hogy te egy karakteren csak egy buildet használsz? Akkor neked 8 sem lenne elég.
    Akkor helyedben inkább törölném a játékot is nem csak a karaktert :P

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz RazoR #22332 üzenetére

    A DPS az kb az, hogy mindenre amire csak tudtam CHD van pörgetve, (ennél a buildnál kesztyűn nincs CHC sajna, életerő öléskor van helyette), illetve a fegyver is elég jó (halál, brutál, meg a 10 méternél közelebbi tálent, elég jó alapsebzéssel). A mellényen is életerő öléskor van, így összesen 25%, ha sniperrel lövök le valakit akkor még +6%, azaz 31% egy killnél. Szerintem ezzel is kalkulál a szívósságnál.

    Azt nem tudom, hogy ellenség páncélsérülése és elite sebzés beleszámít-e a DPS-be, de ahol csak lehetett azt használom.
    Az SP meg az alap amit a fegyvertok ad, +3 módosítón is 1500 feletti plusz SP értékek vannak.
    A többi módosítón az egyiken +páncél van, meg egy 1,5% CHC.
    Ez PvE karakter, de leginkább ez megy.

    (#22333) Raulblanco07
    Ja mert biztosan kevesebb idő átmenni egy másik karakterre, mint átöltöztetni...
    Ezt a 10 millás screeneket nem értem, ha rám értetted, akkor csúnyán mellélőttél
    De olyanokban nyilvánítasz "határozottan" véleményt aminek a legtöbb része, ízlések és pofonok...
    Ha valakinek az jön be? Vagy csak olyat dobott a gép?

    [ Szerkesztve ]

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz Raulblanco07 #22336 üzenetére

    Tiszta sor, csak sokan vannak, akikkel játszottam és pl van 252-es vagy 255-ös GS-e, kérdezem, hogy milyen szett, nem érti, mondom melyik szettet rakta össze, hát amelyiknél többet mutatott felül a szám. Volt olyan akinél 6 különböző, vagy maximum 2-es szett bónuszok éltek.
    Persze, hogy az ilyen játékosok el vannak veszve, megint olyan dolog, hogy volt akinek még az is új volt, hogy nem csak a fő értéket lehet újrarollolni a szetten, hanem a kisebbeket is.

    Nekem kb 15 sec, a 6-ból egy van olyan (mellény), aminél a két módosítót használja a taktikus is és a Sentry is, az összes többi saját.
    Nem beszélve arról, hogy jó fegyvert kifogni is nehéz, nekem van 4 amit használok, a G36, 1 204-es sniper a sentry-hez, egy elég jó SASG shotit, és egy 204-es sniper a taktikushoz, ami CD-t segít fejlövésre. Ezeket rakom át ha egyáltalán másik karakterrel is lenyomom a hetit, De leszoktam róla, hogy végignyomjam az összes karakterrel a hetiket (Falcon), max 2 karakteren szoktam megcsinálni, de pl a múlt héten csak az egyikkel.

    Nem is tartok magamnál pl SMG-t, mert nem vagyok vele előrébb. (A korábbi screen becsapós lehet, mert 2 kör UG után készült, és van benne egy csomó cucc, ami el lett adva, mert csak szemét). Azaz nem 50 cuccból kell kiválogatni amit éppen fel akarok venni, hanem cucconként 2-3-ból max.

    Olyan itemek, aminek már 2 értéke rossz, azt azonnal el is adom, előtte én is gyűjtögető halász vadász életmódot folytattam, de pont a múltkor adtam el vagy 60 zöld cuccot, de még a 3. és 4. karakternél még mindig van legalább 80 zöld cucc mind 268-as (striker, reclaimer, taktikus, végső megoldás, Alpha, Dead Eye)
    Kedvem nincs hozzá, hogy összerakjam őket. :((

    Ha úgy vesszük, akkor nekem 2 buildom van, "szeretnék" csinálni, vagy inkább kipróbálni egy strikert meg egy reclaimert, az Alpha is érdekelne, de szerintem az felejtős lesz, és a Dead Eye sem annyira érdekel már mint annak előtte. De pl tetszik az a karakter is, amit Recska és Sniper is összerakott, a reclaimer + 2 sárga cuccos a megfelelő tálentekkel. Szerintem ezek közül max a strikert fogom már megcsinálni.

    Ja van még egy karakter, ami 200 alatti DZ szettbe van beöltöztetve, azzal se voltam már egy hónapja DZ-ben. A jelenlegi karakterek fejlődése is megállt, max 1 cucc esik egy héten (ha egyáltalán) ami fejlődést jelent buildonként, nem mondom, hogy maxosak, és nem lehetne mit fejleszteni...

    [ Szerkesztve ]

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz RazoR #22340 üzenetére

    Mármint nem csak a tűzfegyver/stamina/elektornikát (main stat), hanem bármelyik másik értéket amik az adott szettnél vannak (major, minor, skills). Nem pontosan fogalmaztam.

    Tudom, hogy ez sokaknak egyértelmű, de találkozik olyanokkal az ember, akik nem feltétlenül ássák bele magukat mélyebben, és rollnál csak az első sort nézik... Ez nem butaság alapértelmezetten, hanem nem ez érdekli egy játékban.

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz TommyS_27 #22344 üzenetére

    Nem pontosság kiegre mentem elsősorban, főleg visszarúgás uralásra.
    Egyébként a nerf után nagyon is jó a pontosság, mert sokkal hamarabb szétnyílik a célkereszt a G36-nál mint korábban.
    De nem a minél magasabb DPS volt a cél, ez nerf után 245 környékéről indult, és a szett fejlődésével lett ennyi, meg távcsőből esett jobb, amin több a fejlövés sebzése és nagyobb a crit esély. Lehet volt még rajta 1 vagy 2 cucc csere, de minimálisan jobb értékek miatt. Ha gondoljátok beírom milyen módosítók vannak rajta, és várok ötletet, hogy mit is lehetne helyette felrakni, DPS csökkenés is jöhet, a lényeg a jobb használhatóság, és a nagyobb valós sebzés.

    (#22343) RazoR8402
    AZ csak álom lenne :)
    De akkor meg nem lenne sosem elég pénz rollolni a 2 rossz tulajdonságot a szetteken :)

    [ Szerkesztve ]

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz Snip3r_HUN #22347 üzenetére

    Dead Eye + AUG? Ahhoz egy csipa járt volna nem? :DDD

    Szerk:
    Megírtam korábban, csak kihívtak az irodából, és nem küldtem el...
    De akkor már ki kellene próbálni egy csipával is, azzal már one-shotolnád őket, ha nem tudnak közel jönni, akkor még te is túlélheted :)

    [ Szerkesztve ]

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz Raulblanco07 #22351 üzenetére

    És ilyenkor legalább megy a jelentés az Ubi felé?
    Többek között az ilyenek miatt sem megyek DZ-be, csak nagy ritkán.
    1 óra játék, 20 perc feljelentés :DDD

    Sokan ezt használják ki, hogy gondolom sok mindenkinek nincs kedve feljelenteni a csítert, vagyis magát a tortúrát mire megcsinálsz egy riportot, de legalább azokat, akiknél nyilvánvaló, pl mint a fenti esetedben.

    [ Szerkesztve ]

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz Snip3r_HUN #22353 üzenetére

    Gondolom ezek a szánalom játékosok, akik azt gondolják, hogy őket csakis csíterek tudják lelőni, és akkor jogosultnak érzik magukat, hogy ők is csíteljenek.

    Mondjuk az egész rendszer alapjaiban hibás, szűrje ki az Ubi, ne nekem kelljen már feljelentgetni itt akiről azt gondolom, hogy csaló.
    Jó mondjuk ezt is ezerszer kiveséztük már :(

    [ Szerkesztve ]

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz arnikusz #22358 üzenetére

    A másodiknál azért olyan kevés a szívósság, mert hiányzik 261 páncélérték (5354-et kellene elérni).
    Olyan módosítót kellene betenni, amiből kijön ez a 261 páncél, vagy ugye egy kicsivel több.
    Többre fogsz vele menni, mint +5-10e DPS-el.

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz arnikusz #22360 üzenetére

    Menj egy kicsit Dragont farmolni, 1-2 nap alatt sokkal több és jobb cuccokat fog neked dobálni, nem utolsó sorban dob nagyon sok módosítót is, amiből nekem is lett már vagy 6-8 ami megmaradt (csak a 155 felettieket tartom meg), és másik 150-200 körül be lett törve alapanyagnak.
    Nekem ma a Falcon heroic dobott egy kifejezetten jó M1A-t, 229-es, kicsivel gyengébb mint a 204-esem, a 229-es 982k-t lő sentryvel 3 jelzés után fejre critelve, a 204-es meg 992k-t. Meg is hagytam, ki tudja mire lesz még jó.

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz SkyTrancer #22367 üzenetére

    Már sokszor leírtuk, de akkor újra (Szerintem be lehetne tenni a téma összefoglalóba is):
    Korábbiból idézem illetve módosítottam a 229-es fegyverek és 268-as itemek miatt.

    Ami rajtad van annak a 7 cuccnak az átlaga nem haladhatja meg a 200-at, ÉS nem lehet olyan item sem a táskában, sem a ládában, ami ezt az átlagot feljebb vinné (pl ahol 191-es itemet használsz, abból nem lehet 214-es sem már a táskában vagy ládában, vagy amiből 214-est használsz, ott nem lehet 240-es vagy nagyobb)
    A fegyvernél a legmagasabb GS fegyvert veszi figyelembe, abból lehet mind a 3 pl 204-es.

    Így pl az alábbi összeállítások jöhetnek szóba maximum (ettől kevesebb persze):
    204 fegyver + 2x214 + 4x191 = 200
    204 fegyver + 1x240 + 5x191 = 200
    182 fegyver + 3x214 + 3x191 = 200
    182 fegyver + 1x240 + 1x214 + 4x191 = 200 (ez nem lett kipróbálva, de matematikailag stim)

    Itt nem hiszem, hogy megéri 229-es fegyvert vagy 268-as itemet használni, mert mellette már csak 191-esek jöhetnek szóba szinte.
    Kell egy másik karakter, hogy annak a táskájába rakd el az összes cuccot, amit felvinné az átlagot.

    Megnéztem 229-es fegyverrel, akkor 229 fegyók + 1x214 + 5x191.
    268-as item szóba sem jöhet, mivel 182-es fegyverrel és 191-es itemekkel is 201. Illetve szóba jöhet, de akkor meg 191-es item alatti cuccos kell, ami szerintem már nem éri meg.

    [ Szerkesztve ]

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz RazoR #22371 üzenetére

    Na akkor én sem olvasom az összefoglalót :DDD

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz Raulblanco07 #22369 üzenetére

    Tényleg nem kötekedni akarok veled, de annyira másképp gondolkozunk dolgokról, hogy csak megjegyzem.
    De azért te is érzed a különbséget aközött, hogy vannak akik azért öltöznek le kis DZ-be, mert szívatni akarják a jó népet (valószínűleg a nagyobb DZ-ben ők vannak a másik oldalon), meg aközött, hogy van akinek messze túl erős a nagy DZ, nem csak a játékosok, de a mobok is hatalmas kihívás? Nincs különbség?

    Pl még a jó múltkorjában bementem a kis DZ-s karakterrel és volt egy ilyen 4+3-as banda, akik mást se csináltak, csak a playerekre mentek. Persze betámadtak engem is, de a 7--ből kettőt csak kinyírtam mire ki tudtak szedni. Aztán visszamentem jó párszor rájuk, és 1-2-t mindig leszedtem belőlük mire feküdtem. Ott nooboztak engem, meg tapsoltak a hulla felett, hogy 6-7-en le tudnak lőni, amikor is elmagyaráztam nekik, hogy gondolkozzanak már ki a noob, hogy közülük mindig feküdt 1-2 mire sokszoros túlerővel leszedtek, aztán csend lett. Gondolom szintelődni akartak, de volt komoly sírás, amikor egyik másik manhuntos elfeküdt...

    Persze benne van ebben a játékban, ez ilyen, de mégiscsak mutat valamit a habitusból és intelligenciából, hogy azért megyek le kis DZ-be, hogy szívassam az egyedül játszó playereket, meg spawnkill ilyenek.
    Mint anno a suliban amikor osztálytárs a 2 évfolyammal kisebbeket szívatta, de amikor megjelent a 2 évfolyammal nagyobb bátyója, akkor meg kushadás és rinyálás volt.

    Egyébként lehet 240-es item is akár, 204-es fegyver meg simán...

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz Raulblanco07 #22375 üzenetére

    Igen erre írtam, hogy amikor 6-7-en lelőttek, akkor odajöttek és tapsoltak, grat :) Ez emberfüggő.
    Amit te írsz, az legalább harc, de abban semmi normális és korrekt nincs, amikor 4v1 vagy többen spawnkill betámadnak.
    Pl az előző sztori a DZ1 nyugati oldalán történt. Bespawnolták a bejáratot, de arra már egyik sem figyelt, hogy a déli bejárattól is elég hamar oda lehet érni.
    M44-el 3-at fektettem el, mire észbe kaptak, hogy hopp hátulról jön valaki, persze mindet felélesztették, mert fedezékben voltak, és amikor megborultak, akkor mindig fedezék mögé estek és nem volt további rálátásom. De én vagyok a noob, hogy rájuk megyek :)

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz Raulblanco07 #22378 üzenetére

    LOL, furcsa levezetés, nem is értek vele egyet.
    Bemegyek alapanyagot farmolni, akkor ugyanolyan "köcsög" vagyok mint aki azért megy be, hogy a másik playert szívassa.
    :Y :C
    Hagyjuk inkább.
    Egyébként nem megyek már farmolni 201-es alá, mert nincs miért, arra ott van a Dragon. Ha bementem farmolni is anno, minden szóló playert behívtam a csapatba független a GS-étől, míg meg nem lettünk 4-en, hogy ne egymás elől lőjük le a lootot, szóval ez sem áll meg. nem beszélve arról, hogy én nem fogom lelőni, ha nem köt belém. Nagyon nem egyformán látjuk a dolgokat.

    Egyébként gearelődni még mindig a DZ-ben lehetne leggyorsabban, és a legizgalmasabb része a játéknak, de a játékosok miatt azok számára, akik nem feltétlenül más kárán akarnak előrejutni, azoknak ez ellenszenves, nem beszélve a csíterekről, illetve frusztráló, hogy mennyire nem rajtad múlik, hogy mit tudsz összeszedni (mert lesz aki elveszi tőled)...

    De pl a morfózis: egyik itt megismert játékossal korábban sokat toltuk, és hasonlóan gondolkozott mint én, hogy nem lövünk feleslegesen playerre, ha támadnak, akkor visszalövünk, vagy ha kötözködnek, akkor nem futunk hanem lövünk, de nem szívatunk szóló playereket. Persze sokszor lelőtték, sokszor csíterek is, ma már ott tart, hogy aki csak mozog a DZ-ben, azt lövi, lesz ami lesz, kvázi az lett amit előtte utált és rühellt. Van akinek ehhez nem kell morfózis sem, alapból és csípőből megy ez :DDD
    Nah én nem akarok idáig eljutni, vannak korlátok, amiket nem akarok átlépni, bármennyire is ezt sulykolná az Ubi, vagy az "élet". Nekem az a véleményem, hogy amit meg szabad tennem az nem biztos, hogy helyes is ha megteszem.
    Ja, hogy ezzel a véleményemmel nem vagyok népszerű, hát evvan. :DDD ;]

    De amíg lehetőséget teremtenek, hogy máshol is tuddj normálisan gearelődni (pl míg a Dragont ki nem nyírják, az UG-t hagyjuk, mert egy vicc a lootja, de legalább tervrajzok vannak), addig nem érdekel, mert van lehetőség kevésbé skilles játékosnak is fejlődni.

    Amit leírtál hogy mit szeretnének a fejlesztők, az meg egy vicc, csináljanak egy olyan zónát, ahol csak PvP van, mindenki aki ezt élvezi oda fog menni. Még én is bemegyek, amikor olyan kedvem van. De az UG az messze nem DZ, mert a loot az fasorban sincs hozzá képest. Vagy ha végre csinálnának PvP csapat alapú (pl. egyik támad, másik véd) küldetéseket, akkor szerintem sokkal érdekesebb lenne, bár amíg a csít védelmet nem csinálják meg, addig ennek se sok haszna lenne. Ott is lehetne magasan kiemelt loot, és akkor győzzön a jobb (vagy jelenleg, akinek jobb a csítje). Ez már igazi fejlődés lenne, meg igazi tartalom.

    Persze a DZ a jelenlegi formájában valószínűleg jobban hasonlít egy a valós életben kialakult ilyen helyzethez, ahol egy ilyen bandák által uralt városban nem tudhatod, hogy ki kivel van, és mikor lő hátba.

    (#22384) TommyS_27
    Igen az, de a csítereket nem számolva, pont azt a geart veszi el tőled, amivel te is tudnál fejlődni. Szóval innentől kezdve tud undorító/frusztráló lenni, mert Ő azért jobb (persze lehet skilles, meg nagyon ügyes, ez is benne van simán) mert tőled és másoktól is el tudja venni amit csak tud. És innentől kezdve válik nagyon egyenlőtlenné. Pl akik mostanában kezdik, azok nagoyn sokat szívhatják a fogukat, mert ami most megy DZ-ben, az messze túl van azon, ami még pár hónappal ezelőtt volt. Főleg a ban hullám után volt konszolidált a DZ, voltak rugó bandák, de lehetett harcolni.

    [ Szerkesztve ]

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz Gyorgy87 #22391 üzenetére

    A játék mechanikája kicsit másabb mint ahogy te most még látod.
    Minden szettnek van egy tól - ig határa minden értékre.
    Így könnyen előfordulhat, hogy egy maxos és jól rollolt 191-es jól összeválogatott szett simán veri a 214-es szetteket, amik csak úgy estek.
    Ugyanez van fegyverek terén, fontos, hogy éljen rajta mindhárom és lehetőség szerint használható (pl halál/brutál meg ami még neked megfelelő, heales vagy páncéltörö, vagy plusz sebzés bármi tálent), ÉS legyen magas az alapsebzése.
    A sebzés ezen túl meg attól függ, hogy mennyi a lőfegyver pontszámod, a szívósságod, hogy mennyire tudod ilyen kis szetteknél kimaxolni a 75% sebzésellenállást, és mennyi egzotikus sebzéstűrésed van.
    Ezeket nem lehet csak úgy megvenni (legritkább esetben csak), hanem esnie kell, és rollolni, vagy ha van tervrajz, akkor craftolni egy csomót, mire normális esik.

    Na most nekem is van olyan tank karakterem amin 737k a szívósság, de ott szépen össze kellett válogatni a cuccokat, és rollolni rajta sok milláért dolgokat, hogy idáig eljusson az ember,
    Hogy ez megéri-e azért, hogy 201 alá menjen az ember... :U
    Nekem azok a cuccok vannak, amik anno amikor még 3 DZ volt 201+, 161-200, meg 161 alatt, akkor ami volt olyan cucc, hogy beférjek a 201 alá, azokat felraktam, azóta is azok vannak rajta, semmi roll, semmi extra. De már ez kevés, mert tényleg vannak olyanok, akik direkt ide rollova és maxolva jönnek be, akár újfajta szettekben is, ami direkt PvP (pl Dead Eye)

    (#22394) Raulblanco07
    Nem tud magán hagyni valami erőset és legózni, ha 1db 268-as cucc van rajta lehet az összes többi nullás szürke, akkor is a legmagasabb bracketbe kerül.
    Nem tud 229-es fegyvert magán hagyni, ha a többi szürke 0 gs item, akkor is a legmagasabb bracketbe kerül.

    Ne beszélj már zöldségeket, 10 hsz-el ezelőtt írtam be, hogy lehetséges használni 268-as itemet is, vagy akár 229-es fegyvert is, csak nem éri meg. Értem én, hogy nem értesz egyet vele, de nem úgy van ahogy te írod, ne vezesd félre akik mégis oda akarnak bemenni.

    (#22393) woker
    Köszönöm, jól megfogalmaztad! :C :R

    [ Szerkesztve ]

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz Raulblanco07 #22398 üzenetére

    Nem volt így, csak mivel sokaknak a stash tele volt nagy GS cuccokkal, azt nem számolták, hogy azzal is kalkulál a rendszer.

    Ahogy woker megfogalmazta:

    A DZ bracket besorolás a valódi gear score alapján megy ami nem azonos a karakterlapon kijelzettel mert az utóbbi a karakter által viselt felszerelések gear score átlaga, míg a valódi gear score az adott helyre berakható legmagasabb gear score-u itemek plusz a legmagasabb gear score-ral rendelkező fegyver átlaga adja mindezt úgy, hogy a hátizsák és a stash teljes tartalma vizsgálva van.

    Így pl az alábbi összeállítások jöhetnek szóba maximum (ettől kevesebb persze):
    204 fegyver + 2x214 + 4x191 = 200
    204 fegyver + 1x240 + 5x191 = 200
    182 fegyver + 3x214 + 3x191 = 200
    182 fegyver + 1x240 + 1x214 + 4x191 = 200
    De vannak újabb ötleteim:
    204 fegyver + 268 + 214 +2x191 + 2x163 = 200
    229 fegyver + 268 + 3x191 + 2x163 = 200

    A matek példa: ez alapján bárki ki tudja számítani, hogy egy godroll 268-as item mellé akkor érdemes-e 2db 163-as itemet berakni (szerintem van értelme, van olyan sárga cucc, ami még így is jó skillt ad)
    Ki fogom próbálni az utolsót, mert van létjogosultsága, és szerintem jó páran így tolják, van is rá egy ötletem.
    Rugók ellen jól jöhet.

    Az meg már nem kérdés, hogy aki azért megy vissza, hogy ott szívassa a jó népet, az meg beteg, biztos elvették az oviban a gumikacsáját, és még mindig ezt bosszulja meg.

    [ Szerkesztve ]

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz Raulblanco07 #22409 üzenetére

    Így van, veled direkt csináltuk, de a többieknek utána nem sokkal leírtuk (sokszor), hogy mi a megoldás, de arra már rátettük a láthatatlanná tévő cuccost, hogy te ne olvashasd el.
    Látom működik, köszi a visszajelzést :P

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz Gyorgy87 #22412 üzenetére

    Hagyjad, ez ellen nem tudsz másképp védekezni, mint hogy ismerősöket keresel, akikkel együtt tudjátok tolni, így is lesznek rugó bandák, akár 4+4-esek is, akkor szervert kell váltani, és mehet tovább.

    Ne aggódjál, vannak itt tényleg pro-k, akik 1000 feletti számmal vannak rugó ölésben (mondjuk ők is voltak annyiszor rugók), de ő náluk is elszakad a cérna néha, és van, hogy rám csatlakozik: "Bocs a zavarásért, csak szervert akarunk váltani" és már megy is, vagy csíterek vannak, vagy jól összedolgozó rugó csapatok, akik miatt lehetetlen a játék 231+ ban is.

    Ez a játék ilyen, DZ-n kívül te vagy a megmentő, minden JTF katona hozzád rebegi el az esti imáját, a DZ-ben meg te lehetsz a legnagyobb gyökér a világon.
    Az, hogy ki hol akad fenn morálisan ezen, azt már nem szintezi a játék...

    Én elég sok alkalommal játszok pugokkal (sok külföldivel is, mármint küldetések, vagy UG), és akik kommunikatívabbak azoknak kb 80%-uk szidja, a többiek meg hát ez van. Nagyon kevés az aki élvezi és rajol rajta.

    [ Szerkesztve ]

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz Raulblanco07 #22415 üzenetére

    Ha nem adtam volna el már az összes 191/214/240-es cuccost, akkor lehet próbálkoznék vele jelenleg csak azok a cuccok vannak, amik a 201 alatti karakteren megmaradtak.
    De hasonló az elképzelés, a tokból éri meg a 268-as, ha mind 750 körül van, mert ez akár 2-3 módosítót is ki tud váltani.
    Ha sikerül 4 egyforma szet itemet találni akkor meg gyilkos tud lenni.

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz Snip3r_HUN #22417 üzenetére

    Van egy halommal, mindig megvettem az aktuálisakat, de ez kb már olyan, mint a 4 karakter, így is csak eggyel játszom. Ötletem lenne, de lehet úgy jár mint a halom Striker/Dead Eye/Reclaimer/Alpha 268-as cuccok, amik a többi karakternél vannak jegelve.

    Néha veletek bemegyek a DZ-be, és nézem, hogy hopp már megint rugók lettünk, mert vagy te, vagy gplayers lelő valakit :DDD Én kérem csak ott voltam, igaz utána már lőttem, de csak a levegőbe :) :B

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz Raulblanco07 #22419 üzenetére

    Hát együtt még nem játszottunk, nem is igen fogunk.
    4 vs 1 nem az én világom, persze van olyan, hogy rugó a csapat, és jön a bátor jelentkező és betámadja a 4 embert, de az ilyen magára vessen.
    Nem is szívesen játszanak velem a többiek DZ-ben, főleg aki a bajt keresi :)
    Aki támad, azt lövöm szívesen, csapatnak is szívesen nekimegy az ember, de 4v1 az nem kulturált dolog.
    Nem nagyon emlékszem ilyenre, hogy 4v1-ben ment volna sniperékkel, olyan volt, hogy kimentést csináltuk, és odajött egy player loot nélkül, és ott ólálkodott, na Ő nem ólálkodott sokáig. De ez megint jó kérdés, mit keres kimentésnél loot nélkül? Na ő visszajött vagy 3x ránk 3v1 volt, nem is értettük mi volt a célja.

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz Snip3r_HUN #22420 üzenetére

    Jogos, hasonló véleményen vagyok.
    A múltkor bebugolt, de érdekesen a 3. fázis végén heriocban nem tudtuk lelőni a lőszeres ládát, hiába mondtam nekik, hogy srácok ammo stash remaining time, egyedül befutottam, kellett volna még 2 mm, de feküdtünk mind és közben lejárt az idő is, és errefel kettőnket visszarakott az utolsó fázis végére, és a bosst le tudtuk ölni. A másik kettő is visszajött de egy picivel később, de ők már nem látták a mobokat, csak mi ketten :) Kaptunk 2 firecrestet a bossért :) de ki már nem tudtunk jutni.

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz Snip3r_HUN #22432 üzenetére

    Az szép, én már 36-os vagyok, de nagyon nyögvenyelősen megy.
    Az a jó, hogy kb mindenki rájött már, hogy az összezavart képzettség nélkül elég jól meg lehet csinálni, és így indítják a küldetéseket, és 10000 xp körül ad, ebből már nem is sokat kellene letolni, de néha ez a wipe az bosszantó, főleg ha 1-2 ilyen rusholós miatt megy a levesbe az egész.

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz RazoR #22435 üzenetére

    Részemről OK, részletek majd chaten ;)

    [ Szerkesztve ]

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz arnikusz #22439 üzenetére

    A Juggernautot akarták kiemelni, hiszen bazi nagy betűkkel sem az van kiírva, hogy "watta big armour?" hanem, hogy "New Juggernaut gear set?"

    Ez a ma esti UG egy katasztrófa volt, sikerült olyan agyhalott társakkal összekeveredni, hogy 1 sikerült a 3-ból, az is közben derült ki, hogy Challenge. Elindította a srác, akkor még rendben volt, átadta a másiknak amikor már kinn álltunk a metrónál, az visszaszaladt, és indított valamit, az első lootnál lestünk csak, hogy 204-es cuccokat dobált. De ez több időbe került mint máskor egy heroic. Volt olyan társ, aki amikor megjelentek a mobok az utolsó pályán feküdt azonnal, mivel mögé spawnoltak, és végig feküdte az utolsó kört.
    Na mondom, indítotok én egyet, az első pályán amikor odaértünk az egyik gyerek előrerohant, feküdt azonnal, az egyik elkiáltotta magát, hogy skip the vawe, ő tud egy rövidebb utat, de közben meg oda volt írva, hogy iktasd ki az ellent, mondom mi vaaaaan? végül is nagyon hamar visszakerültünk a főhadiszállásra.

    A harmadiknál meg nem volt taktikus, de DPS sem de mindenkinek 255-öes GS-e volt rajtam kívül. Mármint lehet, hogy striker volt, vagy valami, de nem tudom mivel lőttek, mert egyszerűen nem haltak a mobok, robbanás sem volt, tehát reclaimer sem volt, de rajtam kívül meg nem jelölt egyik sem, sentry biztosan nem.
    Volt egy harmatos okos fedezék, de fedezékben 1,5 lövés voltam a shotisnak. Komolyabb fedezékben 3-4 lövést kibírok, ha közben lövöm a shotist a sentry cuccban is.

    Komolyan egyik nap olyan pugokkal hoz össze,hogy majdnem végigrohanunk a pályán, máskor meg már az elején látszik, hogy ez esélytelen lesz. :U :O :(

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz PETEE78 #22454 üzenetére

    Nekem működik:
    Enter, majd beírod /c, megint enter, ezzel bekapcsolod a team chatet.
    Majd a következő enter után írod a szöveget, ekkor már nem kell a /c, amíg ki nem lépsz, addig bekapcsolva marad a chat.

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz RazoR #22456 üzenetére

    Akkor tényleg nem egyformán működik, vagy időszakosan meghülyül, nekem volt már olyan, hogy /c és szóköz után írt szöveg miatt nem tudta értelmezni. Ezért szoktam csak külön /c, ez mindig működik.

    1/2 9 - 9 körül leszek csak.

    Mekkora bukó volt tegnap. Amikor leléptél bejött egy gyerek, egész jól lenyomtuk a 3 körös heroicot.
    Mondja ott nekünk, hogy This is a good team, one more. Jó, nyomjunk még egyet.
    Erre fel a második körben az utolsó ammo ládás kör előtt, mindenki táraz, ez az okostojás meg előrerohant, és elindult a timer, maradt vagy 40 másodpercünk, mire odaértünk, és nem találtuk azt a rohadt helyet, ahol volt a láda, mire meglett már 3-an feküdtünk, és az idő is lejárt, nesze neked good team. :W

    [ Szerkesztve ]

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz PETEE78 #22459 üzenetére

    Hát, csinál érdekes dolgokat ez a játék :DDD
    Esetleg egy fájlellenőrzés, de sokszor olvasok itt is olyan hibákat, amikkel én még soha nem találkoztam.
    Pl ilyen volt a létra bug, de aztán amikor mondtam, hogy nem volt ilyen, abban a küldetésben lett is egy, igaz nem csak nekem, hanem az egyik társnak is ugyanott, szerintem ez valami szerver bug lesz.
    Erre jó a betegség direktíva az UG-ben :)

    Tegnap is volt olyan, hogy lőttük a mobokat, de nem sebződtek, ott állt előttünk a 2 shotis, de ilyen 10-15 másodperces szerver laggok vannak, ilyenkor csak várjuk, hogy vajon a mi sebzésünket számolja fel vagy a shotisokét, de tegnap a mi javunkra döntött a szerver és a shotisok feküdtek :)

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz RECSKA #22462 üzenetére

    Hát ha már ezt az infót így megosztottad velünk, akkor legalább tegyél be róla egy screenshotot légyszi, hogy lássuk mi is az, mert így sokra nem megyünk ezzel :P
    Persze együtt örülünk az örülőkkel :DDD

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz RECSKA #22465 üzenetére

    Szerintem te is tudod, hogy nem erre gondoltam, egy fegyver értékeivel mit kezdjek? Azt vagy dob a gép, vagy nem...
    De a szettek (Alpha) összeállítása az már érdekesebb lehet, ott van jobban variálási lehetőség.
    Ha megosztod, köszönöm, ha nem akkor sincs gáz.

    [ Szerkesztve ]

    ;) - The Power of the Light Side

  • Anonymus23

    veterán

    válasz RECSKA #22469 üzenetére

    Köszönöm!
    Engem érdekelne részletesebben is, ha van screen azt megköszönöm.

    Én mostanában szinte csak a a snipert használom, mivel ha sentry, akkor HS jelöléssel az üt a legnagyobbat, ha meg taktikus, akkor azon van HS-re skill CD. Emellett, mivel 99,99%-ban PvE-re használom, G38-as van, a páncélsebzés miatt. Géppisztolyt nem is tudom mikor használtam utoljára :) Ja van még egy komolyabb shoti, abból 35-ös ellenfél 3 lövés közelről, pedig nincs is páncélsebzés rajta (takt SASG).
    Van már egy jó pár alpha cuccom, ki akarnám majd próbálni.

    MP7-et (legalábbis normálisat) még nem dobott nekem a Div.

    ;) - The Power of the Light Side

Új hozzászólás Aktív témák