Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kolev33

    tag

    Sziasztok.

    Le írnék pár tapasztalatot az elmúlt pár napból.. hátha valakit érdekel...

    Az eset még Decemberben kezdődött, amikor is megvásároltam az iPonban a legújabb számítógépemet(Természetesen zsír újonnan).

    A Konfig:

    Lap: Asrock FM2A85X Extreme4
    Proci: A10 5800K
    Ram: 2x4GB Kingstone Predator 2400Mhz
    Táp: FSP Hexa 500W
    Ezen felül vettem egy normális 23" Led monitort, egy komolyabb házat és még pár terméket.

    Haza jöttem, összeraktam.. működött. Boldogság, szerelem:)
    Ez után elkezdtem a saját cuccaimat felrakni a gépre.. füles, kamera, nyomtató, külső média player stb..
    A fülesemen kívül üzemelt nagyjából minden, hiba mentesen.
    A fülesemről pár szót: Steel Series V2. Saját usb-és hangkártyával.
    Feltelepítem, üzemel. Majd youtube hallgatás közben elkezd eszméletlenül recsegni. Kihúztam, vissza dugtam, működik. Király. Viszont, ezt minden ötödik perc után eljátszotta úja, és újra. Csodálatos gondoltam. Füles kihúztam, vissza a másik gépbe. Az a hiba 3-4 órás zenehallgatás alatt egyszer sem jött elő. Gondolkodóba estem.. Reggel írtam egy levelet az iPonba, hogy tudnak e ebben segíteni? Esetleg nem e lehetne megnézni, hogy egy másik lapon(Ami persze megegyezik az általam tegnap délután vásárolt termékkel) kipróbálhassuk, hogy ez a hiba egyedi e vagy sem? A válaszuk röviden és tömören: Dugjam be a gépet, egy földelt konnektorba!
    Nos.. mivel villanyszerelő az egyik szakmám, és itthon én építettem ki az egész rendszert, így azonnal vissza is írtam, hogy földelt, de még a hosszabbító is amibe bele van dugva sok más dologgal együtt.
    Erre 2012.12.14 óta válasz nem jött(A vásárlás 2012.12.12-én történt).

    Lassan belenyugodtam, hogy fejhallgatóval szinte lehetetlen a gépet használni. Nem túlzottan érdekelt. Mivel az előlapi USB portról működött és csak néha recsegett. Az alaplapi hangkártyát Optikai kábellel össze kötöttem a DVD lejátszóval így a filmeket is tudtam rendesen nézni.

    1 hét után elkezdett a gép random kék halált halni. De jó. Kaptam pár hasznos infót ebben a fórumban, hogy kapcsoljam ki ezt, kapcsoljam ki azt és a problémám megoldódik. Így tettem. A kék halál lecsökkent heti 1-re, két hetente 1-re. Hurrá.

    Ekkora megint írtam az iPonba, hogy miért van az, hogy megvásárolok egy terméket "jó pénzért" és le kell butítsam ahhoz, hogy használni tudjam?! Valami megoldást igazán találhatnánk rá. Az e-mailemet 2013.01.05-én írtam. Választ a mai napig nem kaptam(2013.02.19).

    2013.02.16-án beütött a végítélet napja.:) A gép le állt. Újra indítom. Semmi. Proci hűtő felpörög, se kép, se hang, 1-2 percig megy.. le áll. A lap felől valami sercegés, ciripelés. De jó.

    Pont benne voltam egy táblában amit legalább 3-4 órája szerkesztettem és töltöttem ki. De jó.
    Egy két órát elszenvedtem vele, hogy mi a lehet a baj. Sajnos nem jutottam előre. Garanciális gondoltam.. vissza viszem cserélik a hibás terméket és ennyi. 1 hétnél tovább csak nem tart.

    Eközben vissza a régi gépre, hogy még se maradjak gép nélkül. Füles bedug, néma. De jó. Nézem a usb-s hangkártyát semmi. Nem ég a zöld led. De jó. Usb-ből kihúz. Simán bedugtam az alaplai hangkártyába. Néma. A füles meghalt, nyugtáztam. -26 ezer ft.

    Gépet szétszedtem, dobozokba vissza. Hétfőn délután landoltam a Dévai utcai kórházba. No para. Gondoltam.

    Megjegyzem. Nem azzal van a probléma, hogy elromlik. Előfordul, megesik.
    A baj azzal van, hogy a személyzet olyan stílust enged meg magának, hogy szívem szerint...
    A stílus maga az ember.. szokták mondani, de ezt a szolgáltató iparban hanyagolni kell, kellene.

    Lássuk mire gondolok.

    Én: Jó napot kívánok K. Zoltán vagyok.
    Szervizes: Igen?
    Én: Jó napot kívánok még mindig K. Zoltán vagyok.
    Sz: Igeeeeen???? :F
    Én: Mind1, hagyjuk. Olyan problémám van(Lásd fentebb).
    Sz: Mi a gép baja?
    Én: Nem kapcsol be.
    Sz: Micsoda?
    Én: .. a számítógép.
    Sz: Oké. Akkor melyik termékkel van a gond?
    Én: Ne haragudjon nem tudom.
    Sz: Mi az, hogy nem tudja??????
    Én: Ne haragudjon, nem vagyok számítógép szerelő.
    Sz: Jó, akkor 5 ezer ft lesz a bevizsgálás.
    Én: Garanciális termékekre?
    Sz: Igen, nem gondolod, hogy majd mi itt elbasszuk az időnket azzal, hogy itt kitaláljuk, hogy az 5 termék közül melyik a szar.
    Én: Ez most komoly?
    Sz: Mit nem értesz te ezen???? Be kell vizsgálni, hogy mi szart be rajta. 3-4 hét.
    Én: 3-4 Hét??
    Sz: Rajta van a garancia lapon(Eközben fogta az alaplapomat és egy 15-20cm magasról fogta és belebaszta a lapot a dobozába).
    Én: Uram... megkérhetném arra, hogy vigyázzon a termékemre?
    Sz: Úgyis szar nem?
    Én: Uram... nézze. Munkára használom a gépet. Ebből élek. Ennek az eszköznek köszönhetően keresem a napi kenyerem. Nem lehetne esetleg, hogy egy kicsi... nem sokat csak egy kicsit meggyorsítani az esetet?
    Sz: Mindenki ezt mondja, 3-4 hét, ha nem tetszik akkor is ez van. "Józsi(A kolléga. A neve nem biztos)"
    Csináld már ezt a szart. Hátra mentem kajálni.
    Én: Ez most komoly?
    Szerelő Józsi: Hol tartunk?
    Én: A hiba keresésen, hogy melyik termék a "szar".
    SzJ: Miért, nem tudja???
    Én:..... Van táp teszterük?
    SzJ: Van.
    Én: Hozza már ide. Nézzük meg, hogy a táp jó e?
    SzJ: Jó.

    Kiderült, hogy a táp hibátlan.
    Ezt a beszélgetést, úgy képzeljétek el, hogy a szervizesek arcán végig egy pökhendi mosoly volt.
    Szánalmas.
    A szervizes elkezdte kitölteni a papírokat majd, mikor végzet 3 papírt a kezembe nyomott, hogy itt írjam alá.
    Elolvasom és kérdéssel fordultam hozzá:
    Én: Itt nincs ráírva az, hogy a terméket, sértetlenül, és hiánytalanul átadtam.
    SzJ: Persze, hogy nincs. Majd a szervizben átnézik.
    Én: Mit, hogy sérült e és, hogy meg van e mindene?
    SzJ: Igen.
    Én: De én most adtam oda. Hiánytalanul, sértetlenül. Mi történik akkor, ha a termék utazás során az önök kezében sérül meg?
    SzJ: Öööö olyan nem lehet.
    Én: De uram. legutóbbi itt jártamkor egy AMD proci döglött el. Alaplapban hoztam vissza. A kollégája át nézte, lapba vissza. Majd 2 hét múlva közölték, hogy a procinak a lábai el vannak ferdülve és ez így elvesztette a garanciáját!!! Akkor nyeltem egyet. Most engedelmével nem nyelnék egyet sem. Írja rá a papírra, hogy sértetlen és hiánytalan.
    SzJ: Azt nem lehet.
    Én: Akkor szóljon a főnökének.
    Itt tíz perces várakozás után, a főnök közölte, hogy jó ,kézzel rá írják és lepecsételik.
    Itt megint megkérdeztem, hogy biztos ez a 3-4 hét?
    SzJ: Szinte biztos!!! Megjavítják. Ennyi. Majd e-mailen értesítünk.
    Én: Ne haragudjon. De nekem ne javítsák. Cseréljék ki egy másikra. A különbözetet pedig kifizetem, ha pluszos a dolog. Amennyiben mínuszos, levásárolom.
    SzJ: Haha, ez nem így működik.

    Itt már nem érdekelt. Papírok el, majd én is.

    Sérelmemmel és vásárlási szándékommal át hajtottam a Francia úti boltba. Igen, vásároltam. Heti 2x, 3x szoktam Hálózati termékeket 20-50ezer ft között.
    Sérelmemet felhoztam a pénztáros kisasszonynak. Aki kedvesen közölte, hogy a szemüveges úrnál vezessem le mindezt.
    Levezettem, hogy ez így abszolút nem korrekt. Se a hozzá állás, se a viselkedés, se az ügyintézés menete. Sűrű bocsánat kérések. Igen, igaza van. Elnézést. Este felhívnak, hogy pontosan mi a baj. Igen, persze, lehet másik alaplapot választani ha ráfizet. Este mindenképpen felhívjuk. Igen, igen előre vesszük, hiszen ön rendszeres vásárló. Elnézést még egyszer. Ez a tegnapi napon volt. 2013.02.18-án.

    Nos. Ahogy titeket hívtak, úgy hívtak engem is. Hihetetlen, hogy ez a bolt.. ahol az elmúlt 3 év alatt több mint 3 millió ftban vásároltam ezt megengedheti magának. Most itthon ülök gép nélkül, információ nélkül.
    Arra nem méltatnak, hogy legalább felhívjanak, hogy sz.pjam le őket. Semmi. 3 hónapja vásárolt gépem nagy része náluk pihen.. és még ők vannak felháborodva, hogy el mert romlani a gép. A fülest már fel se mertem hozni, hogy nem e a gép tette tönkre...

    Gondoltam le írom. Remélem nem haragszotok.

    Üdv, Zoli.

  • Kolev33

    tag

    válasz fricz19 #4858 üzenetére

    Üdv.

    Engedd meg nekem, hogy reagáljak az írásodra pár sorban.
    Először is. Ki kérem magamnak, hogy TE hazugnak vagy akár becstelennek állítsd be személy személyemet.
    Üzleteltem ezen az oldalon jó pár emberrel. Mind hálózat szerelésben, mint kábeltv, mint internetszerelésben. Nyilván még termékeket is árultam, és adtam el sikeresen. Mindezeket több százezer ft értékben.
    Másodszor, szerinted 30 évesen, apukaként, majd az anyukámmal fogok bemenni egy ilyen helyre?
    Normális vagy?
    Harmadszor, mivel az alkalmazott mögött nem áll(Állt) ott a főnöke, így mint az írásomból kiindulóan, igen még ebben nehéz helyzetben lévő Országban is, meg engedik egyes emberek, ezt a stílust.
    Negyedszer, Ez a vásároló. Az "EZ" nem egy személyt jelent. Az általános műveltségedet ez után még leplezni sem tudod.
    Ötödször, én mondjam meg, hogy mi a rossz?
    Hatodszor, azonnal cseréljék ki??? Kérlek másold ki ezt a szöveg környezetet az írásomból, ahol én ezt le írtam. Mit írtam? Azt, hogy ha lehet, akkor minél hamarabb. Tudomásom szerint a hamarabb az nem azonnal megfelelője.
    Hetedszer, 2013.02.18-án délután 1kor vittem be a gépet. Tessék csak, hogy tisztán lás.
    Nyolcadszor, az írásomban is több helyen feltüntettem, hogy van másik gép. Viszont ezt NEM munkára használom. Nem is szeretném a gyerekek miatt(az más kérdés, hogy nem is futnának rajta azok a programok). Sírás? Nincs benne sírás. Szimplán a mostani gép nem alkalmas komolyabb programok futtatására, kezelésére.
    Vélemény az van benne. Zavar? Ne olvasd, viszont ne is kritizálj, sértegess, én se tettem, se téged, se akiről az írásom szól.
    Tudod van egy olyan szó ebben a világban, hogy ígéret. Tudod, ezeket illik betartani. Be tartották? Nem.

    Üdv, Zoli

  • Kolev33

    tag

    Az utolsó 2 heti rendelésem ettől a cégtől.

    iPon Computer
    iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
    iPon Computer
    iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 11.518 Ft
    iPon Computer
    iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 83.118 Ft
    iPon Computer
    iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
    iPon Computer
    iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
    iPon Computer
    iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
    iPon Computer
    iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
    iPon Computer
    iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
    iPon Computer
    iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
    iPon Computer
    iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
    iPon Computer
    iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
    iPon Computer
    iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 55.998 Ft
    iPon Computer
    iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
    iPon Computer
    iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
    iPon Computer
    iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft

  • Kolev33

    tag

    válasz HUN]Repa #4914 üzenetére

    Engedd meg, hogy reagáljak írásodra itt a fórumon.

    SteelSeries:
    Egy percig sem bosszantottam magam ezen a témán magam. Viszont már itt kiderülhetett volna az, hogy valami nem stimmel az alaplappal. Ezt a terméket nem nálatok vásároltam. 2 év garancia van rajta. 3 éves a füles.

    AMD CPU:
    Nem minden terméket a saját nevemre vásárolok. Lásd vagy nézd, a komplett gépet sem a nevemre vásároltam. E-mail címem is szokott változni. Bocsásd meg nekem ha egy 2010-es eseményre nem tudok rendesen vissza emlékezni, hogy akkor milyen névre, illetve milyen e-mail címen rendeltem meg.

    Komplett számítógépes panasz:

    "Egyrészt úgy gondolom a beszélgetés nem szóról szóra lett idézve"
    A gondolom és az állítom(írásom) között elég nagy szakadék van. Az írásom a mérvadó.

    "így némileg anderseni hatást kelt."
    Ezt remélem csak viccből írtad. Rá mondod, írod egy ügyfélre, hogy hazudik??? Ezt kikérem magamnak. Te úristen...

    "az átvételt kamerafelvétel rögzíti, azt ellenőrizni fogjuk."
    Ezt remélem csak viccből írtad.
    A törvény részletesen megállapítja az elektronikus megfigyelőrendszerek üzemeltetésének feltételeit. Meghatározza azokat az időtartamokat, amelynek letelte után – felhasználás hiányában – a felvételeket törölni kell. Alapesetben ez három munkanap

    Alapesetben mit akarsz te megnézni egy olyan kamerafelvételen, amit már 24 órája törölnöd kellett volna?

    "Amikor a garanciális ügyintézés befejeződik, attól függően mi lett a befejezés módja valóban van vagy lehet lehetőség a kapott termék helyett másikat választani, ezt azonban a kolléga az ügyintézés kezdetén megígérni nem tudja, nem fogja. A garanciális ügyintézés keretében a fogyasztó elsősorban a termék kijavítását vagy kicserélését (érts: ugyanolyan típusra) követelheti, a vonatkozó jogszabály szerint is."

    E-mailen és itt is le írom.. még egyszer és utoljára! Amennyiben lehetséges, hogy a hibás terméket egy másik típusra ki lehessen cserélni akkor az árkülönbözetet természetesen kifizetem. Értelem szerűen, ha a két termék között ár különbség van.Amennyiben nem lehetséges, akkor a hibás alaplap helyett szeretnék egy ugyan olyan alaplapot amit vásároltam újonnan! Nem javítottat. Mivel én nem javított alaplapot vásároltam 3 hónapja.

    "tudtommal az lett lebeszélve, hogy amint kiszűrjük a hibás alkatrészt, arról tájékoztatni fogunk"

    Sajnos rosszul tudod. Az lett megbeszélve a Francia úton, hogy még aznap este(2013.02.18 Délután 2-fél3 között) kiszűritek és értesítetek mindarról, hogy melyik termékem a hibás. Nem e-mailen, hanem telefonon!!

    2013.02.19 én E-mailen keresztül lettem értesítve.
    A véleményemet leírtam. Az egyik kollégádat ismerem. Ő pontosan tudja, hogy milyen rendszerességgel voltam törzsvásárlótok. Mint azt a tegnapi e-mailemben is jeleztem, többet nálatok nem kívánok vásárolni.
    Részemről az ügy lezárva.
    Továbbá várom a hibás alkatrészem mihamarabbi cseréjét.

    Ui: Megkérnélek arra, hogy legközelebb a személyiségi jogaimat nem sértve, Privát üzenetben reagálj az írásaimra amit mint vásároló tettem közzé! A hatályos jogszabályokat fellelheted az interneten.

    Üdv, Zoltán

    [ Szerkesztve ]

  • Kolev33

    tag

    válasz ESP #4928 üzenetére

    Legközelebb úgy szólj hozzám, ha nem az édes anyádnak hiszel engem.

    Köszönöm.

  • Kolev33

    tag

    Mint le írtam. A témát az én részemről lezártnak tekintem. A sértegetéseket pedig legyetek kedvesek befejezni.

  • Kolev33

    tag

    Hali.

    A 3 napos visszavételi garanciába beletartozik a hétvége is?

    Vagyis, ha szerdán vásároltam valamit akkor a napok úgy értendőek, hogy Csütörtök, Péntek, Hétfő?

    Választ előre is köszi.

  • Kolev33

    tag

    Kedves HunRépa.

    Sajnos megint problémám van az önök által cserélt alaplappal (2013.02.27 Asrock FM2A85X Extreme6)
    A problémám a következő:
    2x4Gb Kingston HyperX Predator KHX2400C11D3/4GX ramom van (Ezt is önöktől vásároltam, majd 2013.02.27-én vissza kaptam, hogy a RAM hibátlan.).

    Az A1-B1-es slotban csak az egyik ramot kezeli (csak az egyik ramot látja).
    Az A2-B2-es slotban is csak az egyik ramot kezeli (csak az egyik ramot látja).
    Az A1-A2-es slotban kezeli a 8 Gb-ot. Viszont így nem képes dual chanel módban kezelni a két ramot, csak és kizárólag single chanel módban.
    BIOS frissítésen túl vagyok. 1.40-ről 1.80-ra.
    A hiba továbbra is fent áll.
    Szerintem ön is megérti, hogy most lett elegem ebből az egészből.
    A kérdésem az lenne, hogy meddig vihetem vissza az alaplapot, hogy vissza kaphassam a vételárát?

    Válaszát előre is köszönöm.
    Üdv, Kolev Zoltán

    DaveJr: Köszi

    [ Szerkesztve ]

  • Kolev33

    tag

    válasz rocket #5030 üzenetére

    Az előző lapban is ez volt. Direkt az általad linkelt oldalon néztem meg. Abban működött. Ebben is működnie kéne. Aida-ból másoltam ki. Majd megnézem a számlán mi van.

    A Pontos típus: KHX24C11T2K2/8X

    [ Szerkesztve ]

  • Kolev33

    tag

    válasz rocket #5033 üzenetére

    Már belefáradtam.

    Inkább a felé hajlok, hogy adják vissza a pénzem. Vagy levásárolom (Bár ezt nem szeretném mivel megfogadtam, hogy többet itt nem vásárolok).

Új hozzászólás Aktív témák