Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tlac

    nagyúr

    válasz Kolev33 #4853 üzenetére

    ha csak a fele igaz, akkor is: :Y

    nem indult jól a beszélgetéseket, aztán meg eléggé elfajult...

  • bul07

    nagyúr

    válasz Kolev33 #4853 üzenetére

    Alkalmazotak stílusa is érdekes , amúgy lehet benne valami mert elég sokan emlegetik ezt

    Viszont a garanciális idő az nem csak rajtuk múlik, és a 3-4hét a maximális idő, ha hamarabb lezárul a garanciáztatás biztos értesítenek nem fogják visszatartani

    (Táblázatos rész nem kellet volna , van automatikus mentés is, főleg hogy munkaeszköz)

    A fejleményeket majd oszd meg

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

  • ESP

    senior tag

    válasz Kolev33 #4861 üzenetére

    .

    [ Szerkesztve ]

    2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz Kolev33 #4853 üzenetére

    Ügyedben több dolog is tisztázásra szorul, ami ahhoz képest, hogy mennyit vásárolsz - tehát ismered az iPont némileg furcsa, valamint annak fényében, hogy szakértelmed is lehet, abból ítélve, hogy tudod mi az a tápteszter. Megjegyzem egyáltalán nem számít a garanciális ügyintézésnél, hogy ki mennyit vásárol, tehát aki kevesebbet, sem lesz hátrányosabb helyzetben. Nézzük sorban:
    SteelSeries:
    Egyrészt ne haragudj, hogy nem tudtunk megfelelő tanáccsal szolgálni, bár ezt a levelezést nem találtuk meg - legalábbis a most használt emailcímed alapján. Amennyiben a termékkel problémád van szerintem praktikusabb lenne garanciális ügyintézésre visszaküldeni, a távsegítség ritkán működik ilyen esetben. Ezt nem tetted meg, de erre továbbra is lehetőséged van amennyiben a termék garanciaidőn belül van, tehát nem igazán helytálló, hogy "A füles meghalt, nyugtáztam. -26 ezer ft."'.
    AMD CPU:  
    Nem találtam olyan ügyintézést AMD processzorral, amely garanciavesztesként végződött - bár ezeket is egy kezemen meg tudnám számolni - úgy, hogy a sérülés nem lett észrevéve még az ügyintézéskor, illetve a neveden csak a mostani ügyintézést dobta ki a rendszer. Írj meg infót erről és szívesen reagálok arra a panaszra is. 
    Komplett számítógépes panasz:
    Egyrészt úgy gondolom a beszélgetés nem szóról szóra lett idézve, a kolléga sem "kajálni ment" akkor viszont megtévesztő ez a párbeszédes idézés, és így némileg anderseni hatást kelt. A lényege valószínűleg hasonló , a stílust megkérdőjelezem, az átvételt kamerafelvétel rögzíti, azt ellenőrizni fogjuk. A hivatkozott 2013.01.05-i e-mailt nem találtuk meg, ez egyébként egy szombati nap, de ha elküldöd milyen e-mailcímről jött - vagy esetleg pü-be - ezt az e-mailt, reagálunk erre is. Ha kellemetlenség ért, elnézést kérünk, de néhány dolgot nem árt tudnod: 
    Ha komplett számítógépet veszel tőlünk, annál hiba esetén a hibaszűrés díjtalan. Esetedben alkatrészeket vásároltál. Egyrészt nem tudjuk hogy azokból komplett gép lesz-e, de az biztos, hogy szakszerű üzembe helyezés szükséges amennyiben beépítésre kerülnek. Feltételezzük, hogy a szakszerű üzembe helyezést végzőnek elegendő tapasztalata van hibaszűrés terén is, hiszen ezért szakszerű. Amennyiben még sincs megfelelő szaktudás ilyen esetben a lehetőségek többek között: A hibát néhány alkatrészre szűrve azokat visszajuttatod, a további tesztelést elvégezzük. Hozzáértőt hívsz a géphez és vele szűritek ki a hibás alkatrészt, amit utána visszajuttatsz. Bevizsgálási díj ellenében nálunk szűrik ki a hibás alkatrészt, sőt van lehetőség a szervizszolgáltatásaink között 24 órán belüli bevizsgálás megkezdését is kérni (felárért). Az átvevő kollégának mindenesetre nem feladata a termékek bevizsgálása, és nem is ott történik.
    A termék hiánytalansága és sértetlensége alap, tehát ez a normál állapot a garanciális ügyintézés során. Amennyiben ettől eltérés van azt szoktuk megjegyezni az átvétel során.  Egyébként amennyiben az esetleges sérülés és a vélt hiba összefüggésben van az később is okot adhat garancia megvonásra.
    Amikor a garanciális ügyintézés befejeződik, attól függően mi lett a befejezés módja valóban van vagy lehet lehetőség a kapott termék helyett másikat választani, ezt azonban a kolléga az ügyintézés kezdetén megígérni nem tudja, nem fogja. A garanciális ügyintézés keretében a fogyasztó elsősorban a termék kijavítását vagy kicserélését (érts: ugyanolyan típusra) követelheti, a vonatkozó jogszabály szerint is.
    A poszt megírásakor 1 napja volt leadva a termék, tudtommal az lett lebeszélve, hogy amint kiszűrjük a hibás alkatrészt, arról tájékoztatni fogunk, ez azóta megtörtént, a hibás termék vissza lett juttatva a beszállítóhoz. Nem kizárt, hogy 5 napon belül meglesz a csere, az általad gondolt egy hét sem lehetetlen, a kolléga által ígért 3-4 hét viszont az esetek 90%-ban annyi is volt, hiába ígérne mást, illetve amit mond azon van némi biztonsági ráhagyás, mivel gondolom nem árulok el titkot, az ügyfelek ezt a határidőt kérik számon, függetlenül attól, hogy van-e ráhatásunk az ügyintézésre vagy nincs.
    Még valami: 
    Van kollégám aki kb. pókerarccal dolgozik, van akinek az nem felel meg mert azt flegmának találják. Engem is meggyanúsítottak, hogy kinevettem az ügyfelet pedig azt sem tudtam miről van szó, illetve olyan is  volt már, hogy hátul valaki nevetett és ezt azt egy ügyfelünk magára vette, így ebben a mosoly dologban nem tudok igazságot tenni. Az biztos, hogy lesznek változások az ügyféltérben, talán ezek a dolgok is rendeződni fognak. 

    God save us from the arrows of the Hungarians.

  • ESP

    senior tag

    válasz Kolev33 #4927 üzenetére

    A törvény részletesen megállapítja az elektronikus megfigyelőrendszerek üzemeltetésének feltételeit. Meghatározza azokat az időtartamokat, amelynek letelte után – felhasználás hiányában – a felvételeket törölni kell. Alapesetben ez három munkanap
    Alapesetben mit akarsz te megnézni egy olyan kamerafelvételen, amit már 24 órája törölnöd kellett volna?

    Itt makogsz akkor miért kéne törölnie? :D

    Leírtad, hogy 18-n vitted be. Már akkor csináltad a fesztivált. Ki kell vizsgálni az ügyet, még szép hogy nem törlik

    Na most pedig folytatom a

    [ Szerkesztve ]

    2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

  • ESP

    senior tag

    válasz Kolev33 #4929 üzenetére

    Jó olvasni téged :D

    regisztrált tagok: 429 746

    Pár embernek feldobod a napjait szerintem :DDD

    2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

  • bul07

    nagyúr

    válasz Kolev33 #4927 üzenetére

    Nem szoktam üzletett védeni mert mindnek megvannak a hibái de a te stílusod kicsit furcsa

    Akinek nincs takargatnivalója az magasról tesz rá hogy van kamera vagy nincs, 24órig őrzik meg vagy 10napig nem mindegy(bkv most akar kámerázni és ha jól emlékszek 14 vagy 30 napig fogják megőrizni)
    Sőt ha úgy nézük míg le nem rendeződik az adott ügy miért ne lehetne visszanézni

    Másik te itt a fórumon írtad le a negatív véleményedet akkor neki miért privátba kellene válaszolnia rá, főleg mert másokat is érdekelhet hogy egyes panaszokhoz hogy áll hozzá az adott cég

    Azért remélem megnyugtatóan zárul a garanciáztatásod

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

  • 04ahgy

    nagyúr

    válasz Kolev33 #4927 üzenetére

    Én amúgy nagyon szívesen megnézném azt a videofelvételt (természetesen Téged kitakarva), hogyan dobálta például az alaplapot a szervizes. Mert Te azt állítod, az általad leírtak mérvadók. A videofelvétellel egyértelműen pálcát lehetne törni a vitád felett, és bebizonyíthatod, hogy az irományodra aggatott anderseni jelző hamis. Persze az iPon is bebizonyíthatja vele ennek ellenkezőjét.

    Pár kiragadott momentum, a teljesség igénye nélkül:

    "SteelSeries:
    Egy percig sem bosszantottam magam ezen a témán magam. Viszont már itt kiderülhetett volna az, hogy valami nem stimmel az alaplappal. Ezt a terméket nem nálatok vásároltam. 2 év garancia van rajta. 3 éves a füles."

    Hmmm, az alant idézett írásod alapján nagyon úgy tűnt, a fülesed is az iPon hibájából ment tönkre, sőt, elég "bosszankodósra" sikerült a mondat hangvétele, ennek tükrében a fentiekkel önmagad cáfolod... :U

    "Füles bedug, néma. De jó. Nézem a usb-s hangkártyát semmi. Nem ég a zöld led. De jó. Usb-ből kihúz. Simán bedugtam az alaplai hangkártyába. Néma. A füles meghalt, nyugtáztam. -26 ezer ft."

    Amit három évig használtál, azt veheted úgy, hogy leamortizálódott, így a -26 ezer Ft sem igazán helytálló, hisz a készülék bőven kiszolgált.

    ***

    A nyitó hozzászólásodban hivatkozol többszöri e-mailezésre ("Erre 2012.12.14 óta válasz nem jött(A vásárlás 2012.12.12-én történt)." valamint "Ekkora megint írtam az iPonba, hogy miért van az, hogy megvásárolok egy terméket "jó pénzért" és le kell butítsam ahhoz, hogy használni tudjam?! Valami megoldást igazán találhatnánk rá. Az e-mailemet 2013.01.05-én írtam. Választ a mai napig nem kaptam(2013.02.19).")

    Később írod: "Nem minden terméket a saját nevemre vásárolok. Lásd vagy nézd, a komplett gépet sem a nevemre vásároltam. E-mail címem is szokott változni. Bocsásd meg nekem ha egy 2010-es eseményre nem tudok rendesen vissza emlékezni, hogy akkor milyen névre, illetve milyen e-mail címen rendeltem meg."

    De azért elvárod, hogy összekapcsolják veled, ugye? Mert eléggé követelőzőre sikeredett a hangvétel.

    ***

    "Sajnos rosszul tudod. Az lett megbeszélve a Francia úton, hogy még aznap este(2013.02.18 Délután 2-fél3 között) kiszűritek és értesítetek mindarról, hogy melyik termékem a hibás. Nem e-mailen, hanem telefonon!!"

    Ha e-mailt írnak, az a baj, ha nem írnak, akkor meg az a baj. Egy kis hallgatnivaló ebben a témában.
    Mindenesetre a szó elszáll, az írás megmarad. Nagyon jól tették, hogy e-mailt írtak.

    ***

    "E-mailen és itt is le írom.. még egyszer és utoljára! Amennyiben lehetséges, hogy a hibás terméket egy másik típusra ki lehessen cserélni akkor az árkülönbözetet természetesen kifizetem. Értelem szerűen, ha a két termék között ár különbség van.Amennyiben nem lehetséges, akkor a hibás alaplap helyett szeretnék egy ugyan olyan alaplapot amit vásároltam újonnan! Nem javítottat. Mivel én nem javított alaplapot vásároltam 3 hónapja."

    Ki kell javítsalak.

    A fogyasztó – választása szerint – elsősorban kijavítást vagy kicserélést igényelhet. A jótállásra kötelezett azonban az egyik igényt a másikkal szemben megtagadhatja, amennyiben az aránytalan többletköltséget eredményez. Hogy egy példát említsek: a lap kicserélése aránytalan többletköltség lehet a hibás működésért felelős egyik chip / kondenzátor / FET / stb. kicseréléséhez, ezáltal az alaplapod javításához képest. Ha ezt a kötelezett indokolja, neked a jogszabály értelmében is el kell fogadnod azt. Tehát igenis visszakaphatod a javított alaplapot.

    ***

    És végül engedd meg, hogy a nyitó hozzászólásod egyik sorát idézzem: "A stílus maga az ember." - Erre, rímelve annyit mondok, hogy a nyilvánosság meg kétélű fegyver. :DDD

    HGyu

    [ Szerkesztve ]

    7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz Kolev33 #4927 üzenetére

    Ha nem haragszol hasonló formátumban válaszolok.
    SteelSeries:
    - Akkor nem egyrészt nem igazán értem, ha nem tőlünk van, miért került a kommentbe (illetve miért lényeges a típusa és az ára), másrészt írtad: kiderülhetett volna ekkor a hiba. Amennyiben panaszod volt, garanciális ügyintézést kellett volna kezdeményezned.
    AMD:
    - Továbbra sem találtam a történetre illő ügyintézést. Ezért kértem, hogy pontosíts - akár modellszám is elég lehet -, mindenesetre állítottál valamit, amire reagálnék, ha megtalálnám a nyomát. Úgy gondolom, hogy ha ezt itt a fórumon egy céggel kapcsolatban megírtad igenis elvárható, hogy legyél képben a történetről, ne csak kb. emlékezz rá.
    "Rá mondod, írod egy ügyfélre, hogy hazudik???"
    - Én ilyet nem tettem. Szerintem különbség van aközött, hogy valaki szánt szándékkal félrevezetőt ír vagy esetleg csak nem jól emlékszik, félreértett valamit (nézd meg pl fricz19 kommentjeit, nem rólad írta, hogy anyukáddal mentél be), mindenesetre a kamerafelvételek nem támasztanak alá általad állított dolgokat, pl senki nem ment hátra kajálni. Én arra akartam rámutatni, hogy amennyiben nem tudod szóról-szóra pontosan idézni a párbeszédet, az általad leírt dolgok félrevezetőek lehetnek, illetve akkor a párbeszéd a te álláspontodat - illetve mondatokat a te értelmezésed szerint - tartalmazza, nem az elhangzottakat.
    "Meghatározza azokat az időtartamokat, amelynek letelte után – felhasználás hiányában – a felvételeket törölni kell. Alapesetben ez három munkanap
    Alapesetben mit akarsz te megnézni egy olyan kamerafelvételen, amit már 24 órája törölnöd kellett volna?"
    - A terméket 18-án adtad le, a poszt 21-én került ki, tehát a harmadik munkanapon. Kérdés lehet még, hogy téged vett-e a kamera vagy az ügyintéző kollégát, akkor az általad említett határidő nem mérvadó.
    Azzal azért legyünk tisztában, hogy az iPon nem garantálta a termékek folyamatos, hibamentes működését. A számítástechnikában az átlagos meghibásodási arány 3-4%. A hatályos törvények jelenleg az eladástól számított 3 munkanapon belüli meghibásodás esetén zárják ki a javítás lehetőségét, a többi esetben elsősorban javítás vagy csere követelhető, és ez a követelés az aránytalan többletköltségre hivatkozva felülbírálható, tehát nem lényeges hány hónapot ment az alaplap az ügyintézés szempontjából. Amennyiben emiatt vagy az általad kigondolt határidő be nem tartása miatt nem szeretnél tőlünk a továbbiakban vásárolni azt szomorúan vesszük tudomásul.
    A telefonos megkeresés megígéréséről egyeztetni fogok a másik üzletben dolgozó kollégával, akinek tisztában kell(ene) lennie azzal, hogy az iPonban az emailes kapcsolattartás van prioritásban, legfőképp azért, mert az írás megmarad. Mindenesetre emailben tájékoztattunk a hibás termékről másnap, ez valóban így volt, az üzenet célba ért, és remélem az a néhány órás csúszás nem okozott további jelentős kellemetlenséget az ügyintézéssel kapcsolatban.
    Ne haragudj, hogy utolsó kérésednek nem tudok eleget tenni. Amennyiben privát üzenetben vagy emailben keresel meg minket, úgy fogok válaszolni, ez viszont egy olyan fórum amely az iPonról szól, így azt gondolom az mi álláspontunk közzététele helytálló, és érdeklődésre tart számot a fórumban. Nem gondolom, hogy személyiségi jogaidat sértettem, amennyiben te igen, kérlek írd meg mire gondoltál.

    God save us from the arrows of the Hungarians.

  • DaveJr

    őstag

    válasz Kolev33 #5022 üzenetére

    Általában 3 munkanap szokott lenni. A legtöbb helyen ezt úgy szokták érteni hogy vásárlást követő 3 olyan nap amikor nyitva van a bolt. Tehát iPonnál munkanapnak kell venni.

    Isten és a programozók versenyt futnak egymással. A programozók egyre hülyebiztosabb programokat készítenek, Isten pedig egyre hülyébb embereket.

  • rocket

    nagyúr

    válasz Kolev33 #5024 üzenetére

    Az, hogy a ram nem kompatibilis dual channel modban az alaplappal nem a bolt hibaja.
    Itt megtalalod az alaplap gyarto altal tesztelt memoria kompatibilitasi listajat, ez persze nem azt jelenti mas memoria nem mukodik, de ha nem mukodik ami nincs a listaban azert a gyarto nem valal semmi felelosseget, a boltnak meg aztan foleg nem kell.

    [ Szerkesztve ]

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

  • rocket

    nagyúr

    válasz Kolev33 #5029 üzenetére

    En nem latom a listaban.

    Kingston 2400mhz-es DDR3 memoriak ezek vannak a listaban:

    KHX24C11T2K2/8X
    KHX2400C11D3K4/8GX

    A tied: KHX2400C11D3/4GX

    [ Szerkesztve ]

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

  • rocket

    nagyúr

    válasz Kolev33 #5031 üzenetére

    Ez a tipus benne van, hogy kompatibilis az alaplappal dual channelben, akkor hajra :)
    Holnap vidd be az alaplappal egyutt az a biztos.

    Ha tudod akkor nyomtasd ki a tamogatott memoriak listajat, es vidd azt is. (nem mintha ott ne lenne net, hogy meglehessen nezni, de ezzel fel lehet gyorsitani a problema megoldasat)

    [ Szerkesztve ]

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

  • rocket

    nagyúr

    válasz Kolev33 #5034 üzenetére

    Javitottak a lapot, vagy kaptal ujat?

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

  • rocket

    nagyúr

    válasz Kolev33 #5036 üzenetére

    En nem varnak a valaszukra, mivel holnap van a 3. munkanap.

    Vidd be, mondd el a tenyeket, hogy rajta van a kompatibilitasi listan a memoria, hogy megy dual channelben, de megse mukodik egyik paros slotban se dual channelben.

    Ha megoldjak a problemat orulsz.
    Ha elismerik a hibat es kitudjak cserelni pontosan ugyanilyen tipusra akkor nincs lehetoseged (jogilag) a vetelarat visszakerni, ha csak masik tipusra tudnak cserelni, akkor nem vagy koteles azt elfogadni, es ebben az esetben kerheted a vetelar visszafizeteset.

    Persze van amikor a bolt is megunja a vevot (vagy megsajnalja :D ), es inkabb visszaadja a vetelarat akkor is ha kitudna cserelni pontosan ugyanolyan tipusra.

    [ Szerkesztve ]

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

Új hozzászólás Aktív témák