Új hozzászólás Aktív témák

  • Kolev33

    tag

    válasz HUN]Repa #4914 üzenetére

    Engedd meg, hogy reagáljak írásodra itt a fórumon.

    SteelSeries:
    Egy percig sem bosszantottam magam ezen a témán magam. Viszont már itt kiderülhetett volna az, hogy valami nem stimmel az alaplappal. Ezt a terméket nem nálatok vásároltam. 2 év garancia van rajta. 3 éves a füles.

    AMD CPU:
    Nem minden terméket a saját nevemre vásárolok. Lásd vagy nézd, a komplett gépet sem a nevemre vásároltam. E-mail címem is szokott változni. Bocsásd meg nekem ha egy 2010-es eseményre nem tudok rendesen vissza emlékezni, hogy akkor milyen névre, illetve milyen e-mail címen rendeltem meg.

    Komplett számítógépes panasz:

    "Egyrészt úgy gondolom a beszélgetés nem szóról szóra lett idézve"
    A gondolom és az állítom(írásom) között elég nagy szakadék van. Az írásom a mérvadó.

    "így némileg anderseni hatást kelt."
    Ezt remélem csak viccből írtad. Rá mondod, írod egy ügyfélre, hogy hazudik??? Ezt kikérem magamnak. Te úristen...

    "az átvételt kamerafelvétel rögzíti, azt ellenőrizni fogjuk."
    Ezt remélem csak viccből írtad.
    A törvény részletesen megállapítja az elektronikus megfigyelőrendszerek üzemeltetésének feltételeit. Meghatározza azokat az időtartamokat, amelynek letelte után – felhasználás hiányában – a felvételeket törölni kell. Alapesetben ez három munkanap

    Alapesetben mit akarsz te megnézni egy olyan kamerafelvételen, amit már 24 órája törölnöd kellett volna?

    "Amikor a garanciális ügyintézés befejeződik, attól függően mi lett a befejezés módja valóban van vagy lehet lehetőség a kapott termék helyett másikat választani, ezt azonban a kolléga az ügyintézés kezdetén megígérni nem tudja, nem fogja. A garanciális ügyintézés keretében a fogyasztó elsősorban a termék kijavítását vagy kicserélését (érts: ugyanolyan típusra) követelheti, a vonatkozó jogszabály szerint is."

    E-mailen és itt is le írom.. még egyszer és utoljára! Amennyiben lehetséges, hogy a hibás terméket egy másik típusra ki lehessen cserélni akkor az árkülönbözetet természetesen kifizetem. Értelem szerűen, ha a két termék között ár különbség van.Amennyiben nem lehetséges, akkor a hibás alaplap helyett szeretnék egy ugyan olyan alaplapot amit vásároltam újonnan! Nem javítottat. Mivel én nem javított alaplapot vásároltam 3 hónapja.

    "tudtommal az lett lebeszélve, hogy amint kiszűrjük a hibás alkatrészt, arról tájékoztatni fogunk"

    Sajnos rosszul tudod. Az lett megbeszélve a Francia úton, hogy még aznap este(2013.02.18 Délután 2-fél3 között) kiszűritek és értesítetek mindarról, hogy melyik termékem a hibás. Nem e-mailen, hanem telefonon!!

    2013.02.19 én E-mailen keresztül lettem értesítve.
    A véleményemet leírtam. Az egyik kollégádat ismerem. Ő pontosan tudja, hogy milyen rendszerességgel voltam törzsvásárlótok. Mint azt a tegnapi e-mailemben is jeleztem, többet nálatok nem kívánok vásárolni.
    Részemről az ügy lezárva.
    Továbbá várom a hibás alkatrészem mihamarabbi cseréjét.

    Ui: Megkérnélek arra, hogy legközelebb a személyiségi jogaimat nem sértve, Privát üzenetben reagálj az írásaimra amit mint vásároló tettem közzé! A hatályos jogszabályokat fellelheted az interneten.

    Üdv, Zoltán

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák