Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Spirit

    őstag

    válasz Def26 #7 üzenetére

    A legnagyobb bajt a motion sickness okozza, amit jelentősen befolyásol az elmosódás mértéke(Oled jobb, mint a tft) és a képkockaszám. A felbontás meg igen fontos, mivel 100 fok körüli látómezőn (40"-os TV ~30 centiről)nem árt, ha nem látod egyenként a pixeleket.

    A konzoloknak tehát az lenne a feladatuk, hogy MINIMUM 1920*1080-ban FIX-en tartsák a 60-75-90 FPS-t úgy, hogy közben még a perspektívát is ki kell számolni a két külöböző szemre. A legtöbb mai game-nél ez lehetetlen az új konzolokkal is.

    Oculus riftből most fog debütálni a DK2. 1920*1080, OLED, head tracking, 75hz. A végső változatnál már csak finomítások lesznek de valószínűleg kap egy 1440p-s 90hz-es panelt. Ezen a felbontáson fix 90fps-t az új konzolok maximum Quake 3-ban érnének el. :DDD

  • Spirit

    őstag

    válasz Phvhun #10 üzenetére

    Mivel a szemed látómezeje nem 16:9, így nem kell 2db FHD panel, elég lenne 1db nagyfelbontású, vagy 2db közel négyzet alakú panel. A 960*1080 végülis nem rossz, de az optimális valahol tényleg az 1440p lenne(1280*1440 szemenként). Ezt még meg tudják hajtani a mai VGA-k 60FPS fölött.(a torzítás és perspektíva kiszámítás újabb 20-40% fps esést jelent)

    Az Oculus fejlesztői szerint a motion blur redukálásával egyre kevesebben lettek tőle rosszul, ezért került bele a végén OLED.(+input lag további csökkentése)

    Ez a topic a Sony termékéről szól, így csendben is maradok. Biztos letesznek az asztalra valami futurisztikus kinézetű csillogó-villogó vackot gyengébb felbontással, kisebb látómezővel, head tracking nélkül, vezetékmentesen, beépített fejessel 150-200e-ért.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák