Új hozzászólás Aktív témák
-
Hoppácska, Sony szép sunyiban odacsap?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Def26
félisten
Első napos vétel. Ez kell a népnek, nem egy kamera ami figyel...
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
gianni85
veterán
öhmmm, lefogadom, hogy ide is kell a ps kamera a head trackinghez (nem hiába világít a vr sisak mint robotzsaru szeme) De köztudott, hogy a szamurájok nem kémkednek, csak a hamburgerzabálók
-
Steve1207
veterán
Ez nagyon Johnny Mnemonic cucc azért. Kíváncsi vagyok rá az elmondottak alapján, jópofa, bár idétlen kicsit
.
-
Spirit
őstag
A legnagyobb bajt a motion sickness okozza, amit jelentősen befolyásol az elmosódás mértéke(Oled jobb, mint a tft) és a képkockaszám. A felbontás meg igen fontos, mivel 100 fok körüli látómezőn (40"-os TV ~30 centiről)nem árt, ha nem látod egyenként a pixeleket.
A konzoloknak tehát az lenne a feladatuk, hogy MINIMUM 1920*1080-ban FIX-en tartsák a 60-75-90 FPS-t úgy, hogy közben még a perspektívát is ki kell számolni a két külöböző szemre. A legtöbb mai game-nél ez lehetetlen az új konzolokkal is.
Oculus riftből most fog debütálni a DK2. 1920*1080, OLED, head tracking, 75hz. A végső változatnál már csak finomítások lesznek de valószínűleg kap egy 1440p-s 90hz-es panelt. Ezen a felbontáson fix 90fps-t az új konzolok maximum Quake 3-ban érnének el.
-
Phvhun
őstag
Ja és ugye ez is 1920*1080, de ez 2 szemre jut, tehát szemenként kellene két külön FHD felbontású kijelző, ami elég durván számolásigényes.
Riftből próbáltam development verziót, elég hulladék felbontása volt, de ennek ellenére nagy élmény, és semmiféle motion sicknessem nem volt tőle fél ora után sem.
Van aki viszont 5 perc alatt ugy berosszul hogy egy délután alatt sem heveri ki. Teljesen irracionálisan durván be tud nekik ütni.
Plusz riftben az a jo hogy szinte teljesen 0 az inputlagja a nézelődésnek, akármennyire is rángattam a fejemet, oda nézett ahova kell, ez igy is kell maradjon majd.
[ Szerkesztve ]
-
Spirit
őstag
Mivel a szemed látómezeje nem 16:9, így nem kell 2db FHD panel, elég lenne 1db nagyfelbontású, vagy 2db közel négyzet alakú panel. A 960*1080 végülis nem rossz, de az optimális valahol tényleg az 1440p lenne(1280*1440 szemenként). Ezt még meg tudják hajtani a mai VGA-k 60FPS fölött.(a torzítás és perspektíva kiszámítás újabb 20-40% fps esést jelent)
Az Oculus fejlesztői szerint a motion blur redukálásával egyre kevesebben lettek tőle rosszul, ezért került bele a végén OLED.(+input lag további csökkentése)
Ez a topic a Sony termékéről szól, így csendben is maradok. Biztos letesznek az asztalra valami futurisztikus kinézetű csillogó-villogó vackot gyengébb felbontással, kisebb látómezővel, head tracking nélkül, vezetékmentesen, beépített fejessel 150-200e-ért.
[ Szerkesztve ]
-
mrhitoshi
veterán
Move-val ütős lesz, nagyon.
(#2) Def26: Move-hoz kell kamera is.
PS4
-
mentoloshypo
senior tag
Jaj, hogy biztosan olyan VR-t dob a piacra a Sony amivel nem tud megbirkózni a PS4, te számolgató nagyokos!
Már ne is haragudj, jobban megbízok a japán mérnökök hozzáértésében mint a tiédben. Akinek fingja sincs arról pár számadatot leszámítva, hogy valójában hogyan is működik ez, de már előre tudja, hogy ez így nem fog működni, de csipázom az ilyen megmondóembereket. -
FW190ace
csendes tag
válasz mentoloshypo #15 üzenetére
Azért VR-hez kellenek azok a leírt minimum adatok a felhasználóbarát élvezet eléréséhez.
Riftnél 960 x 1080-as felbontás van szemenként a DK2-nél.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Tőzsde és gazdaság
- Villanyszerelés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viccrovat
- Gaming notebook topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elemlámpa, zseblámpa
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...