Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lenry

    félisten

    válasz Bird #7 üzenetére

    mert mitől Far Cry a Far Cry?

    Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

  • Lenry

    félisten

    válasz Sebestyen01 #12 üzenetére

    ez nem válasz.

    megy a hiszti, hogy ez így lesz szar, meg úgy lesz szar, mert nem olyan, mint a régiek, holott az eddigi négy Far Cry se nagyon hasonlított egymásra setting tekintetében... (na jó, az 1 és a 3 is trópusi szigeten játszódott, de így kb ennyi)

    ami ugyanolyan volt, az a játékmenet, ami a Primal esetében sem fog számottevően változni.

    szóval még egyszer kérdem: mitől Far Cry a Far Cry és miért nem az a Primal?

    (#9) orichalcos kellett egy pár másodperc, mire leesett :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

  • Lenry

    félisten

    válasz Bird #23 üzenetére

    de ezzel nem válaszoltál baszki...
    érdekel komolyan, hogy mitől érzed ezt kevésbé Far Crynak az előző négy résznél?

    olvasom itt (meg a korábbi hírek alatt) a hisztizős kommenteket tőled meg még pár júzertől, repül a fika, de egyetlen negyed mondatban sem sikerült megindokolni, hogy ez most mitől is szar...

    [ Szerkesztve ]

    Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

  • Lenry

    félisten

    válasz Bird #27 üzenetére

    te most direkt szopatsz, vagy egyszerűen tényleg nem tudod megindokolni?

    miben más a Primal, mint a többi Far Cry? melyik az az eleme, ami miatt te személy szerint nem érzed a sorozatba illőnek? erre válaszolj légyszíves mellébeszélés és visszakérdezés nélkül.

    (#28) [Roli] na erről beszélek, ezért nem értem a felháborodást. a játékmenet a jelek szerint ugyanaz lesz, ami változik, az a helyszín, de az ugyebár minden Far Cry esetén más volt

    [ Szerkesztve ]

    Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

  • Lenry

    félisten

    válasz Bird #31 üzenetére

    A kor ahova repít minket meglehetősen unalmas és nem fps-be való

    a kor, amelyikbe repít, azt hiszem még sosem volt FPS-ben. szvsz ne írjuk látatlanban le.

    Aztán ott vannak még a klassz kőből készült balták, halcsontból bajonettek.

    szigorúan játékmeneti szempontból nézve semmiben nem különböznek bármelyik FPS bármelyik melee fegyverétől. más rajtuk a textúra.

    De mind1 hogy én mit gondolok, a játékos társadalom majd a kasszáknál eldönti.

    így van. várjuk meg az értékeléseket.
    én pl szerintem befizetek rá (pedig annyira nem követem a dolgokat, hogy ma hallottam először a Primalról, mégis valószínűleg el fogom tolni miatta az új Tomb Raider megvásárlását)

    (#32) Sebestyen01 mert miért ne? lőfegyverekkel az elmúlt 24 év összes FPS-ben lövöldözhettél. nem hiszem, hogy megárt némi változatosság

    [ Szerkesztve ]

    Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

  • Lenry

    félisten

    válasz Bird #34 üzenetére

    leült mostanában az a téma.
    2002-ben kijött a MOHAA és a BF1942, utána elárasztották a piacot a II. világháborús FPS-ek, kicsivel később becsatlakozott Vietnám is (Shellshock: 'Nam 67, BF:Vietnam, stb), de akkor egy kicsit szerintem besokallt a nép, illetve szép lassan felzárkóztunk a modern korba és a közeljövőbe (pl aktuális Call of Duty-k)

    ismerve a kiadók biztos profitra törekvő magatartását és mostani reboot-hullámot, szerintem nyugodtan borítékolhatjuk, hogy előbb-utóbb elkezdenek újra jönni a világháborús FPS-ek

    Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

  • Lenry

    félisten

    válasz k-adi #46 üzenetére

    talán azért, mert erről alig tudunk valamit is, így nehéz ábrázolni?

    ÁHHHÁÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁ :))
    nyilván pont azt lesz nehéz ábrázolni, amiről senki nem tud semmit, ezért kb azt hazudhatsz bele, amit csak akarsz. ez így van

    lekorlátoz úgy kb. mindenben.

    érdekelne, hogy miben?
    nem lövöldözhetsz meg nem vezethetsz autót. kb ennyi

    a kőbalta, dárda, íj hármason kívül nincs fegyver

    = kés, lőfegyver közelharcra, lőfegyver távolságra. mire van még ezen kívül szükséged?

    ja és ami a legnagyobb fail, hogy ősemberünk nem tud ököllel ütni.

    ezt már olvastam itt mástól is, linkelj légyszi egy videót vagy cikket vagy valamit, ahol ezt expliciten kijelentik. érdekelne, hogy ezt csak kikövetkeztette valaki a semmiből vagy tényleg kihagyták Ubiék

    Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

  • Lenry

    félisten

    válasz k-adi #60 üzenetére

    ami lehet hogy jó dolog lehet hogy fanatizmus, nem tudom

    félreérted a dolgot. azért kérdezek és vitatkozok, mert ha valami iszonyatosan irritál, az az, amikor valaki azért szaroz valamit, mert nem tetszik neki.
    a huszonév alatt, amióta netezek, kismilliószor láttam ugyanezt: nem tetszik a tisztelt júzernek, ezért elkezd az élő fába is belekötni, csakhogy találjon egy értelmesnek tűnő indokot, amin keresztül ráfoghatja az adott termékre, hogy szar és azért nem tetszik.
    (ha valaki extrém példára kíváncsi, ajánlom az Index fórumainak "Magyar buszok" topikját. topiklakók vs.az Evopro Modulo kompozitbusz gyártójának egyik embere. még olvasni is kellemetlen)
    ezért kérdeztem itt is meg a kollégától kb háromszor, hogy miért nem tetszik neki, mert kíváncsi voltam, hogy megint ez áll-e fenn.

    elég lett volna, ha megírjátok, hogy nem tetszik és ennyi. nem kell köré ködös ideológia.

    Az ököl harc hiányát konkrétan a GS teszt videóban említik

    ennyiből már szerintem megtalálom, köszi

    A korlátozásokat pedig úgy értem, hogy mivel akkor minden "primitív" szinten állt, ezért nem tudnak sok mindent belehazudni

    erre az első gondolatom az volt, hogy ha jól emlékszem, akkor a FC3 és 4-ben sem volt túl sok olyan küldetés, amit ne lehetett volna átszabni a kőkorba. rengeteg foglald el, öld meg, vadászd le, szerezd meg, védd meg jellegű küldetés volt, és bár biztosan volt néhány nehezen átültethető is, de nem azok voltak többségben. helyettük majd lesz valami más.

    ezért nem tudnak sok mindent belehazudni, mert akkor "nem lenne már korhű".

    soha senki nem akadt még komolyan fenn azon, hogy fegyveralkatrészeket lehet ősi civilizációk templomaiban találni bizonyos játékokban, vagy hogy a rabszolgák jogaiért kampányol egy rabszolgatartó társadalom polgára egy másik játékban, szerintem itt sem fog senkit igazán zavarni, ha lesz robbanónyilad meg gránátod, amíg eléggé stonepunk* köntösben vannak.
    sőt - szigorúan szvsz - pont itt lehet igazán elszállni. egy II. VH-s játékban bárki kiszúr egy AK47-est, de hogy egy középkőkori ősembernek tényleg sikerült-e úgy összekeverni némi taplót egy gombafajjal, hogy az robbanjon... ezt senki nem tudja megerősíteni vagy megcáfolni.

    * gyenge analógia volt a steampunkra, sorry érte

    Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

  • Lenry

    félisten

    válasz kp59 #64 üzenetére

    de mi értelme van ennek az egész bizonygatásnak?

    ez az úgynevezett "vita". ha jól csinálod egyrészt igen szórakoztató, másrészt rengeteg hasznos dolgot lehet tanulni belőle

    Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

Új hozzászólás Aktív témák