Új hozzászólás Aktív témák
-
Morden24
nagyúr
Hmmm... egyik oldalról az az érzésem, hogy jó irányba mozdultak (fegyveres harc és íjászat), a másikról meg az, hogy botrányos Diablózós IQzéró hozzáállás az egész (mágiarendszer).
Ha valami jó volt eddig a TES-ben (mert ugye a közelharci rendszer, az íjászat, a klánrendszer sok szubjektív, de épp elég objektív ok alapján NEM az), az a mágiarendszer. Ha jól értelmezem, ebből most azt akarják csinálni, hogy dupla tűznyilat eregetek sorozatlövő módban a tenyeremből - ilyet komoly fantasyben nem engednek meg, és igen, azért nem, mert szánalmas.
Remélem, hogy egyszerűen csak hülyén fogalmazott az ürge. Nekem rohadtul nem hiányzik egy sandboxos fantasy Quake.
szerk.: Ehh, elképzelhető, hogy tárgytalan pár dolog, amit fentebb írtam. Eszembe jutott, hogy előbb nem ártana elolvasnom az eredeti interjút.
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
GypsFulvus2
őstag
"Habár a játékosnak arra lesz lehetősége, hogy egyik kezében fegyvert fogjon, miközben a másikkal varázsol, de azoknak az időknek vége, amikor egyszerre tudtunk csapkodni és mágiát használni. Tehát vagy varázsolunk, vagy csapkodunk, egyszerre nem fogjuk tudni használni a kettőt." - Ezt én sem értem, megkeresem az eredeti szöveget, mert így nem világos. Értheted úgy is, hogy megtiltják az Oblivionos "két tűzgolyó közt odacsapok" módszert, ami örömteli lenne, de értheted úgy is hogy ellenkezőleg, tovább kazuárosítják a harci mágiát.
Ami a közelharcot illeti, a leírás alapján főleg a "Deadly Reflex" nevű remek Oblivion mod ötleteit építették bele a játékba, ami jó hír. A kérdés mármost az, hogy az ellenfelek AI-ja is képes lesz-e hatékonyan kihasználni a rendszert. Ha igen, jó mókának igérkezik, ha nem, akkor egy kazuár H&S is kisülhet belőle."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Morden24
nagyúr
Na hát ja...
"Mégis, úgy hiszem, hogy nagyon fog tetszeni azon ötletünk, hogy bár az összes ellenfél azért lesz ott, hogy átvágja magát rajtunk, mégsem lesz mindig olyan érzésünk, mintha valakinek az élete itt és most véget érne. Ezt próbáljuk megvalósítani."
Szegény Howard pont azt magyarázza az eredetiben, hogy megszokták a játékosok, hogy az ellenfelek csak azért vannak ott előttük, hogy halomba kaszabolják őket, és pont ezen akarnak változtatni. Szóval pont az ellenkezője a fenti fordításnak.
A lényege az a mondandónak, hogy a harcok sokkal keményebbek, sokkal élethűbbek és izzasztóak lesznek, mint az eddigi tetemhalmozós odafutok-csapok-elfutok farokság, ami egyébként tényleg ócska egy rendszer volt, ezt be kell vallani.Ja, és a "continuous streak" az kész szerencsére NEM FOLYAMATOS TŰZ, hanem inkább folyamatos jellegű, tartós.
A "double equipped" rész nem mondja sehol, hogy egyszerre ugyanazn varázslatot mindkét kezünkből KILŐJÜK, bár az tény, hogy akár ez is benne lehet abban, amit mond - én sokkal inkább úgy gondolom, hogy ilyenkor magasabb manaköltségen magasabb erősítéssel jön létre a varázslat, de nem lövünk ki kettőt, vazze. Ezzel persze nem kötekszem, mert nem derül ki KONKRÉTAN. Egyszerűen csak bízom a Bethesda jó ízlésében, hogy nem akarnak olyan szánalmas, piaci bűvésztrükkös hatást kelteni, hogy egy varázsló dupla tenyérből köpködi a tűznyilat.
[igTehát mostantól nem kell annyit kozmetikázni ahhoz, hogy válasszunk a tűzlabda és az elektromos sokk között.
JUUUUJ!
Na most akkor nézzük meg megint az eredeti mondatot, oksicsek?Each spell has been individualised, too, with varying levels of damage versus cost, and even added status effects, so that a choice between shock and fireball is no longer largely cosmetic.
Szegény koma azt akarja nekünk mondani, hogy a varázslatok egyedivé, egymástól nagyban különbözővé tétele és a különböző módosítók (régen ezeket így fordították szerepjátékokban, de végülis az állapothatás is oké, meg lehet érteni) alkalmazása miatt már nem pusztán látványbéli eltérés lesz egyes spellek között. Semmiféle kozmetikázásról nincs itt szó.
Azért arra vigyázzunk, hogy ÉRTELMI eltérést ne okozzunk már fordítás közben, basszus, mert megint ott fogunk tartani, mint múltkor a "warezos" cikknél, aminek az eredetije mindenről szólt, csak arról nem, amit a magyarra forgatott cikk sugallni próbált.
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #3 üzenetére
Although a player can equip a spell in one hand and a weapon in the other, gone are the days of firing spells while swinging a sword and shield.
Ez szerintem annyi, hogy nem tudsz majd pökni egy tűzlabdát, és kvázi egyidőben fejbevágni az ellent a buzigánnyal. Igazság szerint nem emlékszem, hogy az Oblivionban ez hogy volt, de ha így, akkor ez szintén egy üdvös változás, bár sokkal korrektebbnek találnám, ha felnőtt, komoly szerepjátékhoz méltóan végre külön aktiválódási időt ÉS fizikai szükségleteket rendelnének a mágiaformulákhoz, és akkor lenne értelme annak, hogy gyenge közelharci varázslatokat el lehet pökni 1-2ms alatt, aztán meg ütni, mint az ipari áram, erősebb, magasabb szintű spelleket meg bizony hosszú ideig, akár mindkét kéz igénybevételével kell kasztolni.
Differenciálhatnák a hang-, a gesztus- és a kombinált varázslatokat is, de gondolom már olyan vizekre evezek, amiket a crpg programozók még hírből sem szeretnének megismerni[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
.mf
veterán
"Ha egy pillantást vettek az előző játékunkra, akkor azt gondolom, ti is láthatjátok, hogy néha olyan érzésünk volt benne, mintha evőpálcikákkal hadakoznánk,"
Na itt majdnem elkezdtem reménykedni. Pár hónapja belekezdtem a Nehrimbe, de az első néhány "harc" után ott is hagytam a fenébe. A kardnak se súlya, se tényleges sebzése nem volt, egy életlen rozsdás kanállal hamarabb feldaraboltam volna azt a zombit, mint az a 2-3 perc (!!!), míg végre karddal végeztem vele...
Meg az egész skill-rendszer annyira eltúlzott, ezt nem szerettem a régebbi TES játékokban sem. Stalkerben pl. nincs semmilyen skill-rendszer, mégis van nehézségi görbéje (igaz kissé girbe-gurba), a játékban tovább haladva a korábbi küldetések könnyebbek.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
GypsFulvus2
őstag
Az obliban sem pont egyidőben. De megtehetted hogy odavágtál a karddal, következő akciónak hátráltál és beletoltál az arcába pár tűzlabdát, majd újra előre és kard; és mindez egyetlen folyamatos támadássorozatként. Amit egy Batlemage-től még el is hihet az ember, de bárki bármilyen osztállyal megtehette. Túl könnyű volt.
Amit mond, nem hangzik rosszul. Talán mégsem butítják, hanem ellenkezőleg, fejlesztik a harcrendszert..mf: Hát azért ez RPG lenne vagy mifene. RPG elemeket nyomokban tartalmazó FPS-hez ne hasonlítsuk szerintem. Pont, hogy inkább a Morrowind és a Daggerfall skillrendszeréhez kéne visszatérni, csak felturbózott harcrendszerrel.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Morden24
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #7 üzenetére
Amúgy ha jól gondolom - kiindulva az eredeti cikkben talált "Dragonborn skills" kifejezésre - a Skyrim központi témája sárkányok körül fog forogni.
szerk.: Én elég kétarcúnak tekintem a TES fejlődési rendszerét. Egyik irányból jó, hogy a használt képzettségeknek megfelelően alakulnak a képességek fejlesztései a szintugrásnál, de elég gyökér azért, hogy ha ugrálva megyek át egyik putriból a másikba, akkor megy föl a szint... mármint értem benne a rációt, csak szerintem blőd ebben a formában.
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #9 üzenetére
Még a létükkel nem is lenne gond, de akkor mondjuk egy teszem azt 0-100 skálán az autodidakta módon tanulás legyen csak az 1-10 sávra érvényes, mindenzt úgy, hogy sokkal több idő, mint eddig.
Hű, de jó lenne, ha ilyen projekten dolgozhatnék. Annyi, de annyi ötlet van bennem, amit időhiány, erőforráshiány és a játékosok iqhiánya miatt alapvetően szanálhatnának...
#10) HaaS: Most már meg fogom nézni az a Drakenakármit, komolyan. Ugye nem csak német?
Steam, GoG, lakik valahol?[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
GypsFulvus2
őstag
Csak akkor, ha szereted a régi Black Isle játékokat, mert azokra hajaz. Ne várj kidolgozott harci animációkat. Viszont várhatsz 3-4 attributum által ilyen-olyan módosítokkal meghatározott skilleket, remek sztorit. Klaszikus stílusú cRPG.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Inv1sus
addikt
Eddig nem néztem meg jobban a játékot, holott nagy morrowind rajongó vagyok (most játszom végig éppen másodszor a harmadik részt). Képek nagyon durvák.
*** WEBDESIGN, GRAFIKUS DESIGN, FRONT-END PROGRAMOZÁS ***
-
Morden24
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #14 üzenetére
Remek sztorinál megvettél, egyébként tőlem lehet oldalra scrollozós is
Black Isle meg lájkolva van nálam, szóval ez nem lehet akadály.Téháiksz a tippért
Sectumsempra - For Enemies
-
HaaS
addikt
válasz GypsFulvus2 #14 üzenetére
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
válasz GypsFulvus2 #18 üzenetére
Természetesen az. Különben minek pofáznék bele?
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
GypsFulvus2
őstag
-
HaaS
addikt
válasz GypsFulvus2 #21 üzenetére
Jah, azzal várunk gothmoggal mi is, majd szép lassan nekifeszülünk... néha nem árt közelebbről is megnézni a harcot, az biztos, sokszor percekig csak nézegettem, ki, hogy, mit csinál... érdemes!
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
válasz GypsFulvus2 #18 üzenetére
Amikor azt a képet csináltam, kábé 10 percig csak nézegettem a csata állóképét, ezt a komát meg... hát, körbeforgatva a kamerát, vigyorogtam rendesen, az biztos. Minden szögből elkrt jól nézett ki, ahogy felugrott a levegőbe, és terpeszből lesújtott...
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
félisten
Sztem a fejlődés nagyjából rendben van.
A "szint" az nem más mint egy szám ami azt jelzi, hogy milyen ügyes vagy.
Ha a te karakterednek a kasztjához az ugrálás hozzátartozik, akkor a sok ugrálástól jobban ugrasz, előbb-utóbb jobb bérgyilkos vagy akármi vagy.
Szóval ezzel nekem nem volt gondom.Sokkal jobb, mintha elmész XYZ helyre beszélsz 1 emberrel, ami lezár egy Q sorozatot és 2mp alatt lépsz 3 szintet ami egy csomó pont mindenhova. Így 2mp alatt sokkal erősebb lettél.
Amikor az Oblivionban szintet lépsz nem is igazán leszel erősebb.
Kicsit kusza de, remélem érthető mit akarok mondani.
[ Szerkesztve ]
-
GypsFulvus2
őstag
Na ja, de pl. amikor teljesen egészségesen tolod magadra a regeneration varázslatok valamelyikét, és ettől lépsz szintet az sztem tisztán csalás. Miért nem csinálták meg azt, hogy regeneration varázslatot kizárólag akkor lehessen elsütni, ha te vagy egy társad sérülését gyógyítod, és a HP-jük nem maximális? És szinte mindegyik skill fejlesztéséhez lehetett ilyen kiskaput találni. Remélem a Skyrimban ennek vége lesz.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
wikings2
őstag
Nagyon Várós! November 11 ig kibírom
Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.
-
félisten
válasz GypsFulvus2 #25 üzenetére
Ha van 1 varázslat amit begyakorolsz ezerszer nem leszel ügyesebb?
Single Player. Semmi előnye nem lesz. Ha neki jó ezt csinálni, felőlem csinálja.
-
elithun
őstag
válasz GypsFulvus2 #25 üzenetére
Pedig szerintem teljesen logikus, hogy, ha valamit gyakorolsz, akkor fejlődik a képesség. Még, ha csak a fejlődés szempontjából is ugrálgatsz A-ból B-be, és fejlődik mellette az akrobatika képesség.
Itt, a valóságban sem csalás, ha nem csak az edzésen, vagy az iskolában fejleszted a képességeidet.„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
GypsFulvus2
őstag
Nem akarok filozófiai vitába bocsátkozni, mi számít "használat"-nak.
A baj az volt, hogy egy bizonyos szint után rá voltál kényszerítve, hogy használd ezeket a trükköket, mert a környezet is lineárisan fejlődött körülötted. Ezért ha te szintlépéskor sorozatosan csak 3 alatt tudtad fejleszteni a fontos attributumokat, akkor a karaktered "elgyengült" és azt vetted észre, hogy egy idő után levernek mint vak a poharat. A ténylegesen használni akart skilljeid jó részét meg tehetted a legelején minorba, különben ha majorba tetted akkor túl hamar léptél szintet, és a fönti módon elgyengültél. Ez volt ennek a fejlődési rendszernek a legnagyobb baja szerintem. Bízom benne, hogy ezt megváltoztatják a Skyrimban. Még egyszer mondom, nem az alappal van a bajom, szerintem sem "reálisabb" az XP alapú fejlődés (bár egy játékban nem is kell realitást keresni szerintem), de ennek kivitelezését az Oblivionban nem tartottam jónak a föntiek miatt.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Saccco
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #29 üzenetére
+1 ezt anno én is benéztem.
De talán majd a Skyrim megváltja a problémát.
A Morrowind után újra lesz mivel játszani egy jót. Az Oblivion annyira nem jött be.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Morden24
nagyúr
Azért lássuk be, attól, hogy ugrálva közlekedem, mint a Piroska, még nem fogok tudni jobban ugrani. Sőt, ugrani sem.
És valóban nem csalás, de szerintem elég rossz koncepció az, hogy ha ellövök az ég felé 100 tűzgolyót, akkor növekszik a Destruction Magic (vagy milyen) skillem.
Ezért mondtam, hogy magát az elvet értelmesnek tartom ugyan, de a megvalósítás blőd és ügyefogyott.
Sectumsempra - For Enemies
-
félisten
válasz GypsFulvus2 #29 üzenetére
Ezt aláírom.
Nagyon meg kell gondolni, mit hogyan csinálsz a karakteren.De sokkal jobbnak tartom mint az XP-s megoldást.
(#31) Morden24: Ha célbatalál a tűzgolyó te attól jobban tudsz majd varázsolni, mitha elmegy a célpont mellett?
[ Szerkesztve ]
-
elithun
őstag
Abban egyetértek, hogy ez nem a legjobb megközelítése a képességek fejlődésének, de végül is nem volt egy logikátlan megvalósítás, még, ha nevetséges is volt, hogy mindenhova ugrálva közlekedtél, hogy nagyobbat ugorj. Mondhatni velejárója.
Majd a Bethesda eldönti, hogy melyik kell nekünk. Nekem mind a kettő meg fog felelni.[ Szerkesztve ]
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
Morden24
nagyúr
Igen, csak nem célbatalálásról van szó, hanem vaktában elszórt tűzgolyókról.
Egyébként ha már itt tartunk, akkor egy ilyen esetben a célzásomnak kéne növekednie, nem a tűzgolyót is magában foglaló mágiaiskolához kapcsolódó képzettségemnek.
(#34) elithun: Engem meg azért nem érdekel, mert én ettől még nem fogok ugrálva közlekedni. Ellenben ha a játék odáig süllyed, hogy a játékosok alapstílusa okán konkrétan ELVÁRJA, hogy ezt megtedd (mert a rendszer velejárójává válik, vagy legalábbis lényeges elemévé), akkor részemről az egész megy a kukába.
Pont az Oblivion ilyen szempontból (is) szarabb volt, mint a Morrowind. Igazából szerintem a grafikán kívül egyetlen aspektusa nem volt jobb, mint az elődje, pont az ilyen aprónak tűnő fuckup-ok miatt, amik okán nekem végig olyan érzésem volt, hogy többet törődtek egy gépzabáló agyonhádézott vacak megalkotásával, mint a játék többi elemével. Persze akkoriban még a konzolok húzták felfelé a PC-s játékokat, kellett valamit alkotni, hogy ne legyen gáz az Xboxhoz képest, ezt simán megértem.Remélem, ez ezúttal máshogy lesz... én inkább jó, mint szép játékot akarok
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Inv1sus
addikt
A ninjaság nem lesz annyira nagy kihívás, mint gondolod. Én például azért kezdtem a 3. részt könnyű páncélzattal, mert gyorsabb vagyok és több cuccot tudok vinni. Így könnyebb sokkal és kevesebb időt vesz el a tényleges játékból a totyi potyi.
Oblivionra sajnos már nem nagyon emlékszem, hogy volt. Majd arra is sort kerítek, de először a Morrowind 3. Az jobban bejött.
Látom szerkesztettél, na mind1
[ Szerkesztve ]
*** WEBDESIGN, GRAFIKUS DESIGN, FRONT-END PROGRAMOZÁS ***
-
GypsFulvus2
őstag
A grafikán kívül még a fizikai harcrendszer és az AI (a Radiant AI bevezetése az NPC-k napi cselekvésének irányítására) volt egyértelműen jobb az Oblivionban. Nem volt rossz húzás a zárnyitás minijáték bevezetése sem. A többiben a Morrowind felülmúlja. Ez persze egyéni vélemény
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
elithun
őstag
Igen, azt már most is észlelem, hogy nem a legegyszerűbb így a játék, viszont már háromszor végigvittem ezzel a hős lovagos formával, ahol minden ellenfél 1-2, talán 3 csapás, és egy kicsit másra vágytam.
(#35) Morden24: Ha a "vaktában lövöldözések" nélkül nem volt ugyanolyan jó (és itt nem a gyorsaságára gondolok) a fejlődés, mint vele, akkor megértem a problémád, és ezzel valóban van mit foglalkozniuk.
[ Szerkesztve ]
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
Morden24
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #37 üzenetére
Uhh, az AI-ra nem emlékszem... utóbbi mindig akkor tűnik fel, ha kiemelkedően szar, nem ha egy picit jobb
De elhiszem.A harcrendszer javulására konkrétan nem emlékszem, ami határozottan megmaradt bennem, hogy az íjhasználatra az első reakcióm az volt, hogy "pont, mint a Morro-ban", és ezt degradáló hangsúllyal persze.
De megintcsak: elhiszem. TES-ek valamiért nem élnek annyira élénken bennem, bár bevallom, X év távlatából ilyen dolgokra csak akkor szoktam emlékezni, ha valami miatt kiemelkedő különbség volt közöttük, vagy ilyesmi.Játékként én is úgy vagyok vele, hogy a Morrowind bizony jobb az Oblivionnál. Megjegyzem, a Morrowindnek is brutál gépkövetelménye volt a maga idejében, és ugye az is multiplatformnak készült, mivel ha jól emlékszem az Arx Fatalis mellett az volt az egyik leginkább hypeolt (első) Xboxos rpg-title.
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
GypsFulvus2
őstag
A Morroban még scriptelt NPC-k voltak, sokuk csak ácsorgott éjjel-nappal egyhelyben, mint pl. a boltosok. Vagy idegesítő volt, hogy mondjuk összehoztad a sármos rablót és a kiscsajt aki bleszeretett, de mindketten csak ácsorogtak továbbra is az erdeti helyükön. Az Oblivion világa ebből a szempontból sokkal hihetőbb volt. Megjelent a napi ciklus, a karakterek tettek-vettek, beszélgettek, dolgoztak, kocsmáztak, hazamentek, lefeküdtek aludni stb.
Az íjászatban nem volt nagy különbség, de a kézitusában hatalmas. A Morro-ban csak felemelted a kardot/bárdot stb. majd bizonyos idő után visszaejtetted. Ez volt a klasszikus "piszkavas" mozgás amit Howard is említ az interjúban. Az Obliban azért már sokféle támadás, kitérés, ilyen-olyan vágás volt, még ha nem is volt valami fenejól leanimálva. Ja, meg a védekezés is aktívvá vált, míg a Morro-ban paszív volt."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Morden24
nagyúr
Félreértesz, nekem a fejlődés egy koncepcionális probléma, az Oblivionnal annál - számomra - sokkal nagyobb gondok vannak, mint ez, vagy a hülye harcrendszer.
Nálam az Oblit a tragikusan unalmas történet - a la kapuzárási pánik - és a kegyetlenül rosszul (azaz simán nem) működő klánrendszer mérgezte meg. A világgal mondjuk talán azért nem tudtam azonosulni, mert számomra túlzottan is high fantasy. Túl tiszta, túl steril.
Ettől függetlenül nem mondom, hogy rossz játék, csak ezen okok miatt nagyjából a Two Worlds szintjén végezte, ami afféle "futottak még" kategória nálam. Tudod, az a fajta film, amire két nap múlva már csak úgy emlékszel, hogy valamit vetítettek, ami kicsit elterelte figyelmed a popcornevésről[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Mackósajt
senior tag
A klánrendszer, és a kapuzárási taposómalom tényleg elég szörnyű volt, de még fel lehetne sorolni pár dolgot.
Pl. ha már harc: vajon azt megoldják, hogy az NPC-k nem lépjenek folyamatosan bele a tűzvonalunkba? Az Oblivionban csoportos harcnál a szövetségeseink úgy harcoltak, mintha mi ott sem lennénk, így állandóan útban voltak.
Arról nem is beszélve, hogy gondolkodás nélkül megtámadtak bármit. Emlékszem, amikor a kultistáktól frissen kiszabadított boltoslány menekülés helyett puszta kézzel rárontott a kultistákra, és meghalt. Küldetés bukva. Mentés betölt. Kultisták előre kiirtva. Lányt kísérem vissza az erdőben, medve jön, lány ráront puszta kézzel. Akkor valakinek nagyon csuklott az anyja a fejlesztőcsapatból.
Ez persze inkább AI kérdés, de aggasztó, hogy szó sem esik az ilyen problémákról az új rész kapcsán.
-
Ant@
senior tag
Számomra az Oblivion leggyengébb pontja a harcrendszer volt. Vagy ötször álltam neki de sosem jutottam el még a negyedéig se. Remélem ebből valami jó fog kisülni, ha igen tutti végigviszem.
-
julius666
addikt
A diablot se szereted.
Én sem, unalmas förtelem. Nem tudom miért veri rá annyira mindenki.
Mindenesetre én már akkor is baromi elégedett leszek, ha csak az animációkon, sztorin/sztorimesélésen illetve irányításon sokat javítanak.
Ha normálisabb fejlődési rendszert raknának össze, az csak hab lenne a tortán. Lehet hogy ez ami az obliban volt "élethűbb" mint más megoldások, meg eleinte jópofa ötletnek tűnt, hogy ugribugritól nő az ugrásskillem, patkányok elleni védekezéskor a blokkolásskillem, stb, de a gyakorlatban rohadtul nem működött. Egy játék élvezeti faktorát nem a "valósághűsége" adja, ellenben az igencsak sokat levesz belőle, hogy monoton, idétlen feladatokat kell végezzek.
Ezért utálom többek között az összes MMORPG-t vagy a Diablókat pl.
-
Tirexi
addikt
Egy új, kétkezes harcrendszer lett a Bethesda megoldása,
Honnan olyan ismerős ez?? Hmm...
Fütty, fütty, fütty Bioshock 2.... -
.mf
veterán
válasz GypsFulvus2 #7 üzenetére
Lehet rossz példát hoztam fel vagy csak félreérted a lényeget. MW és Obli egy idő után átment RPG-ből SPG-be, Skill-Polishing Game-be... Morrowindben abszurd volt, hogyha használhatóan akartál fejlődni, akkor pont a főleg használni kívánt skilleket kellett minor skillbe tenni, mert különben túl gyorsan, nagyon egyenetlenül fejlődtél, és ez idővel csúnyán visszaütött. Meg a másik, hogy a szerep része elég lazán volt értelmezve, voltak ugyan szerephez formált Class-ok, meg céhek, de a küldetéseket egyformán kellett megoldani, és bármely szereplőként bármely skillre rágyúrhattál, minimális (sőt, talán semmi) hatása volt, hogyha harci karakter vagy, akkor nehezebben tanulsz mágiát, ha viszont mágus vagy, akkor gyengébb vagy és nehezebben tanulsz közelharcot. A skill-fejlődési rendszert át kéne gondolni, és hatását lecsökkenteni.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Inv1sus
addikt
Mellesleg Morrowind 3-nál azért is megéri ugrálni, mert az elején úgy sokkal gyorsabban lehet haladni.
*** WEBDESIGN, GRAFIKUS DESIGN, FRONT-END PROGRAMOZÁS ***
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Milyen videókártyát?
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- macOS PC-re
- Revolut
- További aktív témák...
- Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
- Zotac RTX 3060 12GB GDDR6 GAMING Twin Edge Eladó! 83.000.-
- Zbook Power 15 G8 15.6" FHD IPS i7-11850H RTX A2000 32GB 512GB NVMe IR kam gar
- ThinkPad X13 Gen 4 13.3" FHD+ IPS i5-1345U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- ThinkPad T14 Gen2 14" FHD IPS i5-1135G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam., gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest