Új hozzászólás Aktív témák
-
GypsFulvus2
őstag
"Habár a játékosnak arra lesz lehetősége, hogy egyik kezében fegyvert fogjon, miközben a másikkal varázsol, de azoknak az időknek vége, amikor egyszerre tudtunk csapkodni és mágiát használni. Tehát vagy varázsolunk, vagy csapkodunk, egyszerre nem fogjuk tudni használni a kettőt." - Ezt én sem értem, megkeresem az eredeti szöveget, mert így nem világos. Értheted úgy is, hogy megtiltják az Oblivionos "két tűzgolyó közt odacsapok" módszert, ami örömteli lenne, de értheted úgy is hogy ellenkezőleg, tovább kazuárosítják a harci mágiát.
Ami a közelharcot illeti, a leírás alapján főleg a "Deadly Reflex" nevű remek Oblivion mod ötleteit építették bele a játékba, ami jó hír. A kérdés mármost az, hogy az ellenfelek AI-ja is képes lesz-e hatékonyan kihasználni a rendszert. Ha igen, jó mókának igérkezik, ha nem, akkor egy kazuár H&S is kisülhet belőle."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Az obliban sem pont egyidőben. De megtehetted hogy odavágtál a karddal, következő akciónak hátráltál és beletoltál az arcába pár tűzlabdát, majd újra előre és kard; és mindez egyetlen folyamatos támadássorozatként. Amit egy Batlemage-től még el is hihet az ember, de bárki bármilyen osztállyal megtehette. Túl könnyű volt.
Amit mond, nem hangzik rosszul. Talán mégsem butítják, hanem ellenkezőleg, fejlesztik a harcrendszert..mf: Hát azért ez RPG lenne vagy mifene. RPG elemeket nyomokban tartalmazó FPS-hez ne hasonlítsuk szerintem. Pont, hogy inkább a Morrowind és a Daggerfall skillrendszeréhez kéne visszatérni, csak felturbózott harcrendszerrel.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Csak akkor, ha szereted a régi Black Isle játékokat, mert azokra hajaz. Ne várj kidolgozott harci animációkat. Viszont várhatsz 3-4 attributum által ilyen-olyan módosítokkal meghatározott skilleket, remek sztorit. Klaszikus stílusú cRPG.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
félisten
Sztem a fejlődés nagyjából rendben van.
A "szint" az nem más mint egy szám ami azt jelzi, hogy milyen ügyes vagy.
Ha a te karakterednek a kasztjához az ugrálás hozzátartozik, akkor a sok ugrálástól jobban ugrasz, előbb-utóbb jobb bérgyilkos vagy akármi vagy.
Szóval ezzel nekem nem volt gondom.Sokkal jobb, mintha elmész XYZ helyre beszélsz 1 emberrel, ami lezár egy Q sorozatot és 2mp alatt lépsz 3 szintet ami egy csomó pont mindenhova. Így 2mp alatt sokkal erősebb lettél.
Amikor az Oblivionban szintet lépsz nem is igazán leszel erősebb.
Kicsit kusza de, remélem érthető mit akarok mondani.
[ Szerkesztve ]
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
elithun
őstag
Abban egyetértek, hogy ez nem a legjobb megközelítése a képességek fejlődésének, de végül is nem volt egy logikátlan megvalósítás, még, ha nevetséges is volt, hogy mindenhova ugrálva közlekedtél, hogy nagyobbat ugorj. Mondhatni velejárója.
Majd a Bethesda eldönti, hogy melyik kell nekünk. Nekem mind a kettő meg fog felelni.[ Szerkesztve ]
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
GypsFulvus2
őstag
A grafikán kívül még a fizikai harcrendszer és az AI (a Radiant AI bevezetése az NPC-k napi cselekvésének irányítására) volt egyértelműen jobb az Oblivionban. Nem volt rossz húzás a zárnyitás minijáték bevezetése sem. A többiben a Morrowind felülmúlja. Ez persze egyéni vélemény
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
A Morroban még scriptelt NPC-k voltak, sokuk csak ácsorgott éjjel-nappal egyhelyben, mint pl. a boltosok. Vagy idegesítő volt, hogy mondjuk összehoztad a sármos rablót és a kiscsajt aki bleszeretett, de mindketten csak ácsorogtak továbbra is az erdeti helyükön. Az Oblivion világa ebből a szempontból sokkal hihetőbb volt. Megjelent a napi ciklus, a karakterek tettek-vettek, beszélgettek, dolgoztak, kocsmáztak, hazamentek, lefeküdtek aludni stb.
Az íjászatban nem volt nagy különbség, de a kézitusában hatalmas. A Morro-ban csak felemelted a kardot/bárdot stb. majd bizonyos idő után visszaejtetted. Ez volt a klasszikus "piszkavas" mozgás amit Howard is említ az interjúban. Az Obliban azért már sokféle támadás, kitérés, ilyen-olyan vágás volt, még ha nem is volt valami fenejól leanimálva. Ja, meg a védekezés is aktívvá vált, míg a Morro-ban paszív volt."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Mackósajt
senior tag
A klánrendszer, és a kapuzárási taposómalom tényleg elég szörnyű volt, de még fel lehetne sorolni pár dolgot.
Pl. ha már harc: vajon azt megoldják, hogy az NPC-k nem lépjenek folyamatosan bele a tűzvonalunkba? Az Oblivionban csoportos harcnál a szövetségeseink úgy harcoltak, mintha mi ott sem lennénk, így állandóan útban voltak.
Arról nem is beszélve, hogy gondolkodás nélkül megtámadtak bármit. Emlékszem, amikor a kultistáktól frissen kiszabadított boltoslány menekülés helyett puszta kézzel rárontott a kultistákra, és meghalt. Küldetés bukva. Mentés betölt. Kultisták előre kiirtva. Lányt kísérem vissza az erdőben, medve jön, lány ráront puszta kézzel. Akkor valakinek nagyon csuklott az anyja a fejlesztőcsapatból.
Ez persze inkább AI kérdés, de aggasztó, hogy szó sem esik az ilyen problémákról az új rész kapcsán.
Új hozzászólás Aktív témák
- 11900KF / 32GB 3600MHZ CL16 / 3080 TI Suprim X
- EPSON TM-t20II blokk nyomtató
- ÚJ HP VICTUS Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
- TERVEZÉSRE: Lenovo ThinkPad P52 workstation:i7 9750H,32GB,512GB,vil.HU bill.,Quadro T1000,Win11Pro
- AKCIÓ ÚJ Bontatlan Macbook Pro 14 M3 Pro MAX 14 30GPU 36GB 1TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen