Új hozzászólás Aktív témák
-
Samus
addikt
A gyári megoldás tovább gondolása. Ha először csinálod, akkor tíz perc. Leírás hozzá: [link]
Semmit nem kell hozzá venni, bármikor visszaalakítható.
Arra kell figyelni, hogy ha leveszed a törlő kart (én csak akkor vettem le, mikor kész volt), nem egyszerű pont vízszintesbe visszarakni. Ne keseredj el, nekem alapból egy foggal feljebb kellett raknom az átalakítás után, mert lefelé állt.[ Szerkesztve ]
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
Semennyire. Pár decivel többet eszik, egyébként is 2700rpm van 100kmh mellett, nem eget verő a különbség. Mindig ki akartam próbálni milyen ez a fajta váltó csere, aki megcsinálta, mind azt mondja, hogy sokkal pörgősebb lett a szekér.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
Ha rám hallgatsz, az ezrest mellőzitek. Az 1.3 alig eszik többet, de sokkal jobban megy, nem rázza szét a kasztnit alapjáraton, a 8V motor pedig ha jó olajat kap (10 ezrenként), és nincs szétforgatva, akkor örök élet.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 10
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Napelem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Tőzsde és gazdaság
- Villanyszerelés
- További aktív témák...