Új hozzászólás Aktív témák
-
Samus
addikt
A Boombox egy egyszerű fa doboz, benne kettő 130mm-es mélyközép hangszóró (Samsung projektoros TV-ből bontva). Elég nagy dobozt csináltam neki, hogy később tudjam upgradelni nagyon zajkeltőkkel. Van benne egy 40mm-es PVC cső, 190mm hosszú (ez lenne a reflexcső), szóval igazi gány, de meglepően szépen puffog. Maga a doboz 19mm vastag tömör fa.Jelenleg a fejegységről szól, de tervben van egy TDA7498 alapú erősítő hozzá.
D1Rect: 22 éves múlt, és ez eléggé meglátszott az alján. A küszöbök komplett cserések voltak, a lengéscsillapítók szintén (kopogott mindegyik), az ajtók lógtak, a padlólemez is rohadt már, lengőkarok is cserések, a féltengelyek ropogtak kanyarban. Furcsa, de egy kollégám vette meg, azt mondta, ilyen jó autója még nem volt. Igaz, hogy eddig 50 ezrekért vett ilyen-olyan lomot, amíg ment, addig hajtotta. Motorikusan rendben volt, a hibákat elmondtam neki, hogy azóta mit javított, nem tudom. Az biztos, hogy úgy hajtja..., szóval nagyon.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
A gyári megoldás tovább gondolása. Ha először csinálod, akkor tíz perc. Leírás hozzá: [link]
Semmit nem kell hozzá venni, bármikor visszaalakítható.
Arra kell figyelni, hogy ha leveszed a törlő kart (én csak akkor vettem le, mikor kész volt), nem egyszerű pont vízszintesbe visszarakni. Ne keseredj el, nekem alapból egy foggal feljebb kellett raknom az átalakítás után, mert lefelé állt.[ Szerkesztve ]
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz elmepocok #14 üzenetére
Egy kiherélt bódéban (700kg köré lehet hozni a 3 ajtós kasztnit, ha mindent kiszedsz, ami nem kell) a GTi motor csodákra képes. Egyszer kipróbálnám, milyen is egy fűzött GTi.
A kutyaól méretű Fiat a régi Uno Turbo? Arról is legendákat olvastam
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
Semennyire. Pár decivel többet eszik, egyébként is 2700rpm van 100kmh mellett, nem eget verő a különbség. Mindig ki akartam próbálni milyen ez a fajta váltó csere, aki megcsinálta, mind azt mondja, hogy sokkal pörgősebb lett a szekér.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
Ha rám hallgatsz, az ezrest mellőzitek. Az 1.3 alig eszik többet, de sokkal jobban megy, nem rázza szét a kasztnit alapjáraton, a 8V motor pedig ha jó olajat kap (10 ezrenként), és nincs szétforgatva, akkor örök élet.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Új hozzászólás Aktív témák
- Asztalos klub
- Nintendo Switch
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
- LEGO klub
- Facebook és Messenger
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Autós topik
- További aktív témák...