Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz polgi803 #171 üzenetére

    Hát, a filmeknél a forgatókönyv határozza meg alapvetően a mélységet. A rendezést el lehet cseszni, de a következetlenségeket, suta megoldásokat csak egy hozzáértő, vagy egy igazi sasszemű filmrajongó látja meg - egy stúdiófilmnél a forgatókönyv a mérvadó. A művészfilm más kérdés.

    A játék más tészta. Az, hogy a Rage egy tartalmatlan játék, szerintem a fejlesztők lustaságának köszönhető. Ha már irtó büszkék arra, milyen könnyű a motorral dolgozni, lehetett volna bennük annyi tisztesség, hogy kihozzák belőle a maximumot és alaposan megpakolják helyszínekkel a játékot. A játékoknál, de különösen egy fps-nél a fundamentum az engine - ha az szar, a tartalom sem lehet élvezetes. És most nem csak a grafikára gondolok.

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák