Új hozzászólás Aktív témák
-
Sinesol
veterán
280 hoz képest magasabb fogyasztas ,hasonló teljesitmény és a szokásos igéret hogy majd jó lesz az....
Ráadásul érdemes azt is megnézni hogy magasabb órajel mellett is csak ugyanazt hozza mint a sima 280, tehát ha felhuzzuk a 280-at ugyanolyan orajelre akkor még az is elveri simán.
Na meg 3 helyett 2Gb memória...értem én hogy savszéleségben nem akkora baj a 256bit az uj technika miatt, de ha elfogy a memoria akkor verheti az ember a fejét a savszélességbe, ha nincs hely akkor éppen mind1 hogy az üresben álló vezérlő milyen gyors...
[ Szerkesztve ]
-
Sinesol
veterán
A vga felejthető, ilyen teljesitménnyel, árral, fogyasztassal van ilyen már a piacon, senkinek se hoz semmi extrat, max az amd-nek több pénzt, mivel olcsobban gyárthato. Az igazi nagy dobás ez az uj szintömörítési eljárás, ami kicsit nagyobb horderejű mint ez a jellegtelen uj tipus.
Ha a carizzo igp is megkapja ezeket az újításokat, meg egy magasabb orajelű optimalizalt igp-t akkor egy egész komoly grafikus teljesítményt fog hozni, miközben a ddr3 sem korlátozza többé.
Ezért viszont jár az elismerés, végre előbbre tudnak majd lépni[ Szerkesztve ]
-
Sinesol
veterán
Hát nemsok változás, 280-hoz képest kb ugyanaz, ők specialis müszerrel mérik külön a 12v-os ágat, tehát ez elég pontos teszt, ez a valóság.
Viszont sokszor néztem már és most még ugy látom még roszabb a helyzet..vajon miért zabálnak ennyi áramot egy sima blu-ray lejátszásához?[ Szerkesztve ]
-
Sinesol
veterán
Ne etessenek mar ezzel a szokasos baromsággal, ott a ps3 vagy a Box 360, azokon is simán megy a bf4, tehát ha 3 totál különböző Api-n gond nélkül megy, akkor szerintem náluk van a baj hogy még mindig kidob Dx alatt....
Pont senkit nem érdekel miröl almodik a Dice...
Pont lesz@rja a sok user mit szerencsétlenkednek, kifizetjük a pénzt, ők ebből élnek, annyi dolguk van csak hogy megirjanak egy jatekot stabilra de még ennyi év utan se sikerült? Ez elég nagy szégyen...Méghogy szerintük elfogadható, szerintem az lenne elfogadható ha a pénzt adnák visza az 1 évvel a kiadas utan is beta verzios Dx portért...
[ Szerkesztve ]
-
Sinesol
veterán
válasz sayinpety #127 üzenetére
Nem az számít hogy ki minek tartja a dx11-et, pont nem érdekel a játékok lelkivilága, nekem annyi kell hogy gond nélkül fusson.
Ott a Cryengine, szebb latvannyal Mantli nélkül, ott a példa, siman meglehet csinálni. Szerintem azt a sok pénzt lehet elitták a fejlesztők mert hogy sok mindent nem tudnak felmutatni az is biztos.
Vagy nem kell messzire menni a Wolfenstein is rosszabbul néz ki közel 50Gb -ból mint egy 10 gigás Crysis 3, de nembaj nagyon jól hangzik a sok uj technika, biztosan az kell nekünk..
Mantle alatt persze hogy megy mivel arra könnyebb programozni, tehát még kevesebbet dolgoznak, na csak varjuk ki amikor beleszoknak és már Mantlira is lusták lesznek és akkor megint sirnak majd hogy legyen má uj api....
Komolyan minden ami az Amd-hez kapcsolodik az emberek hitegetéséről szól, hogy majd milyen jo lesz egyszer, csak azt várom hogy egyszer jussunk mar el az ígéret földjére[ Szerkesztve ]
-
Sinesol
veterán
Például azért hozzá nem értőek , mert kb hibákkal teli kiadnak egy játékot és mind a mai napig kidob a játékból errorral a dx11 verzio. Nem lenne gond ha ez masnak is meglenne, de az a baj mas studió gond nelkül készít szebb játékot, tehát megoldható a probléma, ugy latszik mégse a Dx11 a ludas.
Lusták meg azért mert megcsinaljak a Mantli verziot mert az kevesebb munka, de ahol kicsit több munka kéne pl a Dx11 esetében ott nagy ivben tesznek az egészre.Nem baj az ha segítséget kérnek, vagy ha könyebben megoldják mante alatt, mindezzel semmi gond nincs.
A gond azzal van hogy a sima verzióért is ugyanúgy fizetsz mégse képesek összerakni, lesz@rják...Nem baj ha nem megy de akkor ne kérjenek pénzt egy hibás dx11 portért...
[ Szerkesztve ]
-
Sinesol
veterán
Azért ez nem igaz. Általában egy ujonnan megjelent kártya jó bőven elveri az elődöt és késöbb meg javul is.
Lásd 6870-7870 vagy a 6970-7970 esetét, de még a 7870 is elveri a 6970et, pedig az egy top vs közepkategoria parharc volt. Vagy a masik oldalon 580 vs 680 vagy 560 vs 660..mindenhol jelentős előrelépés volt.
Szvsz elég nevetséges hogy az uj széria kikap a több éves régi cucctól, ráadásuil ez is gcn tehát nem a sötétben tapogatoznak az architektura kapcsán...[ Szerkesztve ]
-
Sinesol
veterán
válasz Komplikato #190 üzenetére
Az elmult 10 évben akk ez a 2.eset ettől nem lesz kevésbé gáz
Annyiban kijavítanálak hogy az 5850 utódja nem a 6850 tehát az a példa hibás.
Megtévesztő a számozás, de a 6850 az egy középkategóriás cucc volt, míg az 5850 az top kategoriás.A következő generációban ennek megfelelóen nem a 6850 az utódja hanem a 6950.
[ Szerkesztve ]
-
Sinesol
veterán
Igazából jó eséllyel a 285-el járna jól, mivel ez hasonlit leginkabb a konzolokban található igp-k felépítéséhez, utasitáskészlet is hasonló, ergo azok a jatekok amelyeket portolnak majd, ezen mennek majd legjobbban.
Az eddigi tesztekben a regi kártyákra méretezett játékok miatt gyengelkedik a kartya, de ha beindul a nextgen akkor kb minden jateknak ez a kartya fog jobban feküdni es nem a regebbi fapados gcn.[ Szerkesztve ]
-
Sinesol
veterán
válasz johnywalker #221 üzenetére
Ja, egyértelműen el van szállva az ára sajnos , de olyan egy-másfél honap mulva szerintem lemegy, érdemes lett volna várni. 280 se rossz, de ha bejön ez az árcsökkenés a 285 háza táján akkor eléggé leveri majd a 280 használtpiaci árát.
[ Szerkesztve ]
-
Sinesol
veterán
Akkor mindenképpen jól jár(t)
Nm az a lényeg hogy magasabb rendű-e. Épp ez a baj hogy nem az erő szamit hanem a low level api miatt a tudás.
A Tongaban pl 8 parancsprocesszor van, ha egy uj játék kihasznalja öket akkor rakhatsz te a gépedbe akár akármilyen régi Gcn-t még közeliteni se fgoja a sebességét, hiaba van nyers szamitasi kapacitasban szinte ugyanott a 2 vga.
Csak érdemes példának megnézni a konzol emulátorokat. Egy ps2 emulator is megcsuklik egy i5 mellett is, hiába ott a nyers erő, ha a játéknak a ps2 hardver tudasa kell.
[ Szerkesztve ]
-
Sinesol
veterán
válasz joysefke #227 üzenetére
Ha nem erted mire utal a konzolok felépítése litánia, akkor elmagyarazom masként.
A PS4-ben, az Xbox One-ban, a Kaveriben, a Kabiniben, a Temashban és az uj Rsdeonokban is GCN Ci utasitaskészlet és uj generációs Ace egységek találhatóak elég sok uj funkcióval. Pl. ezek az uj Ace egységek már 8 parancslistát kezelnek, míg a régiek csak 1-et.
Igaz a Box csak 2 Ace egységet kapott, de ez is 16 parancslistát jelent, míg a 280x-ben 2 régi van ami 2 parancslistát jelent, de ott vannak pl az uj radeonok meg a ps4 ahol 8 Ace egység már 64 parancslistát képesek kezelni.
A GCN C.i utasításkészlet is nagyon sok ujítást vezet be.Na tehát, mivel a dx12 az Xbox Api-jára épül és a Mantle se sokban különbözik tőle, a játékfejlesztők alap-platformja a GCN C.I architektúra lesz. Ez nem találgatás, ez tény. Tehát mind1 mit tud nyers erőben a régi Gcn, ha bizonyos dolgok nem támogatottak, ott lassú lesz, vagy sok minden be sem lesz kapcsolható.
Persze régi játékok jól fognak tovabbra is működni, de amik dx12-re vagy Mantlera jönnek azoknál hátrányban lesz a régi architektúra. Bár egyelőre kérdéses mennyi játék jön mantle-ra mostanaban, meg mikor lesz dx12 egyáltalán
Jó eséllyel sokáig jó lesz a 280x is, mivel elég sokáig kitart még a dx11, de hosszú távon előnyben lesz Mantleval meg Dx12-vel a 285, bár ráérünk majd akkor használtan megvenni...
[ Szerkesztve ]
-
Sinesol
veterán
A teszt önmagáért beszél, világosan látszik miről is beszéltem eddig. Low level api mellett egyetlen architektúrára lehet csak optimalizálni egy játékot, emiatt a 285-ön lényegesen rosszabbul futa BF4 Mantle, mert még a régi GCN-re van optimalizálva a játék. Ha pl átírják a Tongára, akkor hasonló visszaesést látnánk a 280-ason is.
Az új Mantlis játékok gondolom a legujabb Gcnre jönnek ,tehát kb ugyanez lesz a helyzet,csak ott a 280 lesz csúnya hátrányban.
Bár DX11 alatt kb egymás mellett lesznek, tehát azt a verziót lesz érdemes használni...nesze neked user aki a Mantli miatt vettél Amd-t..[ Szerkesztve ]
-
Sinesol
veterán
Hát nehéz összevetni, de az talán ad némi támpontot, hogy a 270x is 2gb-os és mégis erősebb a 285-nél. Ez nyilvánvalóan fakadhat abból amit a korabbiakban is elmondtam, mert ugyebár nem nehéz belátni hogy nyers erőben nem egy kategóra a 2 kártya.
A 290-re szerintem arra ugyanugy nincs optimalizalva a Bf4, ott is egy optimalizalatlan eredményt látunk, jó eséllyel nagyon nagyot gyorsulna a 290 is egy GCN C.I. -re optimalizalt BF4-el.
Az a baj patchel nem sok minden derül ki mert itt magaban a jatekban van a probléma. Vagy csinalsz egy verziot amin jo a regi gcn, vagy csinalsz egy masikat amin jo az ujabb.
Mivel nem egyforma a 2 féle gcn nehéz olyan verziot csinalni ami mind2re jó. Ez a low level api hátulütője..Például ha rád szabnak egy öltönyt, az máson vagy szűk vagy lötyög. Elvileg azt mondják a fejlesztők hogy dolgoznak a problémán, de valahogy félek ettől, nehogy az legyen hogy uj game-uj vga.
Gondolj bele ha egy tress-fx szerű effekt csak a legujabb vga generacion megy...nem azert mert a regi gyenge, hanem mert az ujban pl van egy plusz egység ami arra jó..-
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Spórolós topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Filmvilág
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- TCL LCD és LED TV-k
- Politika
- Elite: Dangerous
- További aktív témák...