Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Áfogat

    csendes tag

    válasz Sinesol #131 üzenetére

    Előre bocsátom nem érint a téma, csak az ilyen és ehhez hasonló megnyilvánulásokat nem értem:

    "Mantle alatt persze hogy megy mivel arra könnyebb programozni, tehát még kevesebbet dolgoznak, na csak varjuk ki amikor beleszoknak és már Mantlira is lusták lesznek és akkor megint sirnak majd hogy legyen má uj api...."

    Miért baj az, ha valaki könnyebben szeretné elvégezni a munkáját (feltételezem munkaként fogják fel), és kér segítséget hozzá? Miért baj, ha valaki lát bármilyen eszközt a munkája megkönnyítésére, és kéri azt? Miért kell rögtön lustának, hozzá nem értőnek lefesteni, úgy, hogy igazából nem is ismerjük őt/őket?
    Esetleg felvethetjük, hogy manapság elég kevesen járunk lóháton, az állítólagos szittya vérünk ellenére. Bárkibe, bármikor, bármilyen indokkal bele lehet kötni, főleg a távollétében. Ennyit az R9 285 teszthez :).

  • hugo chávez

    aktív tag

    válasz Sinesol #131 üzenetére

    "Ott a Cryengine, szebb latvannyal Mantli nélkül, ott a példa, siman meglehet csinálni. Szerintem azt a sok pénzt lehet elitták a fejlesztők mert hogy sok mindent nem tudnak felmutatni az is biztos."

    A Cryengine sem véletlenül kap Mantle támogatást.

    (#134) Sinesol:

    "Például azért hozzá nem értőek , mert kb hibákkal teli kiadnak egy játékot és mind a mai napig kidob a játékból errorral a dx11 verzio. Nem lenne gond ha ez masnak is meglenne, de az a baj mas studió gond nelkül készít szebb játékot, tehát megoldható a probléma, ugy latszik mégse a Dx11 a ludas."

    Más stúdiók másfajta motort használnak és azokkal talán még nem futottak bele annyira a DX11 korlátaiba.
    Viszont a Frostbite engine tagadhatatlanul az egyik legfejlettebb, legtöbbre képes játékmotor jelenleg.

    Lusták meg azért mert megcsinaljak a Mantli verziot mert az kevesebb munka, de ahol kicsit több munka kéne pl a Dx11 esetében ott nagy ivben tesznek az egészre."

    Nem érted... A Mantle a DX debuggolására is jó, mert azzal láthatják a fejlesztők, hogy hol van a probléma a DirectX-ben, amit egyébként a magas szintű API elrejt előlük. És pont emiatt, hogy elrejti, akár sok-sok hónapba is telhet a javítás, vagy az optimalizálás (vagyis az, hogy rájöjjenek a hiba okára és pont ebben segíthet a Mantle render, ha van az is), erre meg egy játékkiadónak sincs ideje. De csodát tenni DX11-ben nem lehet, van amikor már egyszerűen belefutnak az API korlátaiba is. A Frostbite engine már feszegeti ezeket a korlátokat. És előbb-utóbb minden AAA kategóriás játék engine-je is fogja. Ezért jön a DX12 is.
    Szóval szerintem nem kéne ennyire sarkos véleményt megfogalmaznod ezzel kapcsolatban. Vagy legalább ezeket olvasd el: [link], [link], [link], [link], [link], [link]

    [ Szerkesztve ]

    "sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari

  • sayinpety

    tag

    válasz Sinesol #131 üzenetére

    Ha nem ad hatekony optimalizalasra lehetoseget egy API miert varod el tolem, hogy gond nelkul fusson.

    A Mantlere nem konnyebb programozni. A Mantle csak lathatova teszi mitol lassu a kod. D3D11 alatt nem latom. Egy ideig probalkozom, majd keseruen tovabblepek.

Új hozzászólás Aktív témák