Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zolee11

    senior tag

    Egyetértek azzal, hogy a lotv kampány borzasztó lapos volt, én se játszom mindent max nehézségi fokozaton, mert élvezhetetlenül csal a gép, vagy túl nehéz és azért élvezhetetlen a játék. A legutóbbi kampányban is több volt a mozi, mint a játék, egyszerű küldetések, és amit a legjobban utálok, 10 perc alatt told végig a küldetést, b*ssz*meg én játszani akarok, nem kapkodni, nem mozizni, mert akkor elmegyek moziba, vagy zsákba-futó versenyre. Én többet pénzt nem adok erre sorozatra az biztos, ez nem nekem való szintű játék.

    [ Szerkesztve ]

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz -FLY-> #18 üzenetére

    Ez világos, de ettől még nem lesz jobb. :) Én azt szeretem, ahol 1-1,5 órás küzdelem is kell a győzelemhez (valódi taktika, stratégia, nem az számít ki tud jobban makrózni, 3-5 perc alatt rusholni...) a multiját szintén csak barátokkal játszom, mivel nem vagyok makró huszár, és nem is akarok az lenni. :)

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz Yutani #24 üzenetére

    Nem érted mi? :D
    Nekem most volt először az a semmilyen érzésem a SCII kampányokkal kapcsolatban, túl rövidek a küldetések. Nem a sztorival van a problémám, az semmivel nem volt gyengébb mint a korábbi történet, hanem azzal, hogy kb. annyi idő alatt végig lehet tolni a teljes játékot, amennyi ideig tart végignézni a párbeszédeket. :) Jó egy kicsit túloztam, de nekem ez kevés játékidőben, sokkal jobban tetszene, ha nem azzal lehetne növelni a nehézséget, ha nem egy bázist/központot kellene legyőzni, ami eltérő mértékben önti az ellenséges egységeket, sokszor egyértelműen csalva, hanem jó nagy pályák lennének, ahol lehet taktikázni, lehet eltérő támadási ütemezéseket végrehajtani, stb. Nem egy ponton kell kitartani, aztán go go go, csapatni ami kifér a csövön... ez így nekem játékmenetben kevés. Persze itt is kicsit sarkítottam, mert vannak eltérő taktikájú küldetések, de nem küldetésenként kellene ezeket variálni, hanem egyben szinte az összeset, akkor lenne igazi a Gazsi. :)

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz szupermacs #27 üzenetére

    Teljesen igazad van, én is csak azért szeretem a sorozatot, mert tetszenek az egységek, a pályák, a hangulata, de multiban csak a barátokkal játszok, volt olyan, hogy na akkor összeültünk a régi LAN-partikat idézvén egy páran, és na lássuk mit tudunk mi együtt 3-an 4-en. :) Mondanom se kell, hogy 15 körig bírtuk idegekkel, és abból 14-szer kikaptunk és egyszer is csak azért nyertünk, mert az ellenfélből kilépett egy vagy több játékos. :DDD
    Orbitális ostobaságnak tartom, hogy az elején, pár alap egységgel a másik bázisát el lehet lehetetleníteni, aztán 2-3 perc alatt akkora hátrányt lehet szenvedni, hogy onnan semmi esély. Nincs normális balansz, pár zerling megeszi megatront is, hát persze, elcsócsálják az acélt. A bunkerek lópikulát sem érnek, nincs normális védekező épület. :K Napestig sorolhatnám mennyi ostobaság van ebben a játékban, valahogy úgy érzem, arra mentek rá, hogy megtanuljunk 5000 információt egy-egy egységről, és ugye kifürkészve az elején, mit csinál az ellenfél, annak ellenszerét küldjük rá, ami a leghatásosabb ellene. Na ez az amire nekem nincs időm, így a multi is csak néha van, ha van hasonló tudású embertársam aki játszana egy jót.
    Akkor már inkább a Company Of Heroes, na de az egy másik történet...

    NetTom
    Lehet igazad van, lehet nekem nőttek az elvárásaim, de mindenképp kiábrándultam már a kampányból is. Újabb 3x5 percért nem veszek egy DLC-t sem. :)

    Yutani
    Na erről van szó. :)
    A több órás kampányok... Mint a CnC3 utolsó küldetése, na az már valamire való pálya volt, de előtte is volt pár pálya ami odatette magát. Azt se tudta az ember merre induljon, aztán mind1 volt mert mindenhol ott volt az ellen, és nem sokat tököltek egy-egy ellentámadással. Ezeket nehéz vagy legnehezebb szinten játszva azért aprított az ember rendesen.

    no brain, no problem

Új hozzászólás Aktív témák