Új hozzászólás Aktív témák
-
szupermacs
veterán
SC és SC2-ben is mindig csak a rush volt a fontos, ahogy WC3-ban is.
Én ezért nem szeretem ezeket játszani, ellenben a körökre osztott stratkókkal, mert ott tényleg többet lehet taktikázni, az ellenfelek nem egyből ömlesztik a lényeket.
SC-ben kampánynál mondjuk a scriptelt helyzetekben lehet eltérés rushtól, ahol valami cselekmény is van a pályán a küldetés alatt, nem csak annyi, hogy zúzd le az ellent és csókolom.
Multiban is ezért hagytam abba, mert élvezhetetlen egy olyan játék, ahol aránylag sok épület és lény és fejlesztés van, de elég 1-2 épületet készíteni és az első 2 lényt ami elérhető lesz és azokkal 10-15 perc alatt lerohanni az ellent, hogy vége legyen.
Én szeretem a lassú stratégiai játékokat, de az RTS sose lesz már a kedvencem, pedig a SC (BW nélkül) és WC3 nagy kedvenceim voltak.
Sztori meg igazából olyan a stratégiában, hogy kevés számomra az, hogy egy kis sztori összeköt 2 pályát, ahol (szinte) mindig az a feladat, hogy öljük le az összes ellent.Blizznél csak a WoW-nál mentek rá szerintem a komoly történetmesélésre, ahol az ember bele tudja magát élni egy komolyabb világba, nem is értem, hogy miért nem csinálnak egy DA vagy BG-IWD szintű játékot még a WoW mellé, ahol nem csak egy sablonos történet lenne háborúkról meg több tonna klisével.
SC Ghost se lett volna rossz anno, de a HS, HotS sem remekel sztori alapján. Én SC-t sem emiatt toltam végig, hanem tetszett a világ és az egységek.
-
nagyúr
Én végigtoltam a LotV előtt az egész gammát elölről... nincs nagy változás igazán a játékmenetekben...
Lehet azoknál akiknek annyira nem jött be, csak a múlt meg a nosztalgia szépítette meg az előzményeket.
És még azt sem mondanám hogy sokkal rövidebb... talán egy picivel igen, de nem vészesen.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m