Új hozzászólás Aktív témák
-
Gery9112
őstag
kíváncsi vagyok, hogy jön be a Blizznek ez az újfajta dlc politika. Remélem marad a minőség és kitolja az sc 2 élettartamát.
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
-
Ezért vajon külön kell perkálni?Látom, 15$ védelmi pénz a cuccos. Több mint fél éve nem piszkáltam a SC2+Diablo3 párost, cash-t már nemigen tennék bele.Az egyszer biztos, hogy kisebb durranás volt az sc+bw párosnál, azt kb 6éven keresztül toltam aktívan - persze ehhez jól jött a LAN-lehetőség.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
errorcode06
őstag
Én is így vagyok vele.
Annyira elment az összes blizes játéktól a kedvem, hogy már a kliensüket is töröltem. Pedig a starcraftokból meg a diablókból is CE-t vettem...
"Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave
-
derive
senior tag
Ez valahogy jobban bejonne lopakodos FPSnek....
-
atidzsiforc
őstag
sztem iszonyatosan lapos es unalmas volt a lotv kampany. ha ezek a kuldik is hasonlo szintet fognak hozni, raadasul kulon a zsebunkbe kell nyulni erte, akkor inkabb menjenek gombat szedni vagy forditsak a raszant koltsegvetest versenyekre
[ Szerkesztve ]
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
-KP-
addikt
teljesen igazatok van, de sok fanboy úgyis megveszi majd.
-
Tokman
csendes tag
Én előrendeltem és fanboy is vok.
Mindig legnehezebb fokozaton kell játszani minden játékot vagy uncsi. Új tomb raidert is fikázták emiatt meg anno crysis 3at, de amikor feltettem a kérdést mégis milyen difficultyn tolta az arc akkor normal, hát mondom grat. -
Gery9112
őstag
válasz atidzsiforc #6 üzenetére
Sajnos egyet kell értenem veled, épp ezért én se rendeltem elő. Rosszul fogalmaztam a minőséget illetően, mert a tartalom szempontjából szerintem mindegyik kiegészítő új tartalmakkal bővítette a játékot (bár a coop küldetések előbb is jöhettek volna, hogy a casual réteget is kiszolgálják).
Sztori szempontjából viszont, egyre gyengébbek voltak és a LoTV végére már nem is emlékszem szinte...pedig egy hónapja vittem végig, unalmas volt.
Kíváncsi viszont pont ezért leszek, hogy az első csak sztori alapú dlc-nél a Blizz mennyire fogja megerőltetni magát, ha úgy, ahogy a LoTV-nél akkor megspórolták nekem a dlc árát.PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
-
Xaels
félisten
A nehézségi szint az egy dolog. Attól egy klisés gyenge történet nem lesz jobb, hogy több vagy irreálisan erős ellenfelek jönnek.
Az SC2-vel még nem próbálkoztam. Laptopon félő, hogy nem menne rendesen, de majd letöltöm a próbaverziót valamelyik este és megpróbálkozom vele. Most, hogy teljes a LotV-dal így majd érdemesnek tartom, hogy meglepjem magam vele ha megy rendesen.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
k-adi
nagyúr
nem azért uncsi mert 5 ellenfél helyett 2 jön... azért uncsi mert szar.
egy rts-ben meg a nehézségi szint pontosan ezt jelenti: az AI csal (gyorsabban kap erőforrás pontokat, stb stb) és több az ellenfél (azaz egy kampány pályán nem 1v1 hanem 1v2 vagy 1v3 ellenség mennyiség van)
másrészt meg vannak bizonyos játékok amik magasabb nehézségi szinten nem izgalmasabbak hanem inkább már frusztrálóbbak lesznek, ezért én totál megértem azokat akik normal-on játszanak és nem very hardon... pl én se (nekem se hiányzik az hogy a hajam tépjem egy mini-játékon ahelyett, hogy haladhatnék előre a kampányban)
[ Szerkesztve ]
-
TeeBee73
addikt
válasz errorcode06 #4 üzenetére
Anno' az RMAH összehozta a RoS árát.
"4Z 1N73LL1G3NC14 4 V4L70Z45H0Z V4L0 4LK4LM4ZK0D45 K3P3553G3" -573PH3N H4WK1NG
-
.mf
veterán
"teljesen igazatok van, de sok fanboy úgyis megveszi majd."
De remélhetőleg már csak ők, és ha ez meg is fog látszani az eladásokon, talán elgondolkoznak kicsit.
Tokman: "Én előrendeltem és fanboy is vok.
Mindig legnehezebb fokozaton kell játszani minden játékot""Vok"
Sokkal több tényezőről van szó, mint pusztán a nehézség. A játék világának, karaktereinek, történetvezetésnek, irányításának, játékmechanikának, grafikának külön-külön sok eleme van, amikben az új részek eléggé alulteljesítőek. A régi részek farvizén eveznek, mint a DNF, a sikeres előd után túl sokáig halogatták, és amikor végre kiadták, abban nem volt köszönet, klisés lapos történet, előd szintjén megragadt játékmechanika és irányítás. SC, D2-vel anno rengeteget játszottam. SC2-t már nem is emlékszem, hogy egyáltalán végigvittem-e, vagy valahol félúton abbahagytam. D3-at és SC2 kiegészítőit már meg se vettem, nem is érdekelnek.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Gery9112
őstag
Nyet, ennyire nem fejős tehén a starcraft név . 15 euró most elővételben a küldetés csomag, a csomag tartalma 3 fejezet és fejezetenként 3 pálya lesz. Az első fejezet most március 29-én fog megjelenni a másik kettő meg valamikor később ebben az évben. 15 euróért tiéd mind a 9 pálya, csak nem egyszerre fog megjelenni hanem darabokban.
Ne adj tippeket a Blizzardnak légyszi
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
-
-FLY->
őstag
Szerintem csak simán próbálják a köztudatban tartani a játékot, csak a módszer nem stimmel. Sajna nem nagy biznisz manapság az RTS, nem hiszem, hogy kapnának pénzt fejleszteni egy újat, ezért lehet ez a kis ráfordítás csak. Remélem valamit kitalálnak és nem hagyják, hogy a süllyesztő legyen a jelenlegi állás szerint utolsó HC RTS sorsa.
-
Zolee11
senior tag
Egyetértek azzal, hogy a lotv kampány borzasztó lapos volt, én se játszom mindent max nehézségi fokozaton, mert élvezhetetlenül csal a gép, vagy túl nehéz és azért élvezhetetlen a játék. A legutóbbi kampányban is több volt a mozi, mint a játék, egyszerű küldetések, és amit a legjobban utálok, 10 perc alatt told végig a küldetést, b*ssz*meg én játszani akarok, nem kapkodni, nem mozizni, mert akkor elmegyek moziba, vagy zsákba-futó versenyre. Én többet pénzt nem adok erre sorozatra az biztos, ez nem nekem való szintű játék.
[ Szerkesztve ]
no brain, no problem
-
Zolee11
senior tag
Ez világos, de ettől még nem lesz jobb. Én azt szeretem, ahol 1-1,5 órás küzdelem is kell a győzelemhez (valódi taktika, stratégia, nem az számít ki tud jobban makrózni, 3-5 perc alatt rusholni...) a multiját szintén csak barátokkal játszom, mivel nem vagyok makró huszár, és nem is akarok az lenni.
no brain, no problem
-
errorcode06
őstag
Igen, PVP orientált. De én például (és a legtöbb ismerősöm is aki megvetted day0-kor), egyszer sem indítottam multit mióta kijött a lotv, igaz, előtte sem nagyon.
Szerintem a nagy többség még mindig a történetre kíváncsi.
[ Szerkesztve ]
"Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave
-
nagyúr
Én már hónapokkal ezelőtt preorder vettem. Nagyon várom már.
És szerintem a LotV kampány és történet sem sz*r...
(#22) errorcode06
Bizony bizony... én még egyszer se indítottam multit.
Pedig mostmár ~25 ezerbe van a játék így.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Yutani
nagyúr
válasz FollowTheORI #23 üzenetére
Nem is értem, a fanyalgóknak mi a bajuk a LoTV-val. Szerintem nem volt rosszabb, mint a zerg hadjárat, ami szintén nem volt rossz. Mind hozott újat, és a LoTV-ban végre láttuk, milyenek is voltak a Xel'nagák. Multi meg nem érdekel (én sem léptem be egyszer sem), soha nem is a multiról szólt nekem a Starcraft, hanem a sztoriról és a single kampányokról.
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
szupermacs
veterán
Mikor jön végre a Ghost? Oh wait... Ez tényleg sokkal jobb lesz.
-
Zolee11
senior tag
Nem érted mi?
Nekem most volt először az a semmilyen érzésem a SCII kampányokkal kapcsolatban, túl rövidek a küldetések. Nem a sztorival van a problémám, az semmivel nem volt gyengébb mint a korábbi történet, hanem azzal, hogy kb. annyi idő alatt végig lehet tolni a teljes játékot, amennyi ideig tart végignézni a párbeszédeket. Jó egy kicsit túloztam, de nekem ez kevés játékidőben, sokkal jobban tetszene, ha nem azzal lehetne növelni a nehézséget, ha nem egy bázist/központot kellene legyőzni, ami eltérő mértékben önti az ellenséges egységeket, sokszor egyértelműen csalva, hanem jó nagy pályák lennének, ahol lehet taktikázni, lehet eltérő támadási ütemezéseket végrehajtani, stb. Nem egy ponton kell kitartani, aztán go go go, csapatni ami kifér a csövön... ez így nekem játékmenetben kevés. Persze itt is kicsit sarkítottam, mert vannak eltérő taktikájú küldetések, de nem küldetésenként kellene ezeket variálni, hanem egyben szinte az összeset, akkor lenne igazi a Gazsi.no brain, no problem
-
szupermacs
veterán
SC és SC2-ben is mindig csak a rush volt a fontos, ahogy WC3-ban is.
Én ezért nem szeretem ezeket játszani, ellenben a körökre osztott stratkókkal, mert ott tényleg többet lehet taktikázni, az ellenfelek nem egyből ömlesztik a lényeket.
SC-ben kampánynál mondjuk a scriptelt helyzetekben lehet eltérés rushtól, ahol valami cselekmény is van a pályán a küldetés alatt, nem csak annyi, hogy zúzd le az ellent és csókolom.
Multiban is ezért hagytam abba, mert élvezhetetlen egy olyan játék, ahol aránylag sok épület és lény és fejlesztés van, de elég 1-2 épületet készíteni és az első 2 lényt ami elérhető lesz és azokkal 10-15 perc alatt lerohanni az ellent, hogy vége legyen.
Én szeretem a lassú stratégiai játékokat, de az RTS sose lesz már a kedvencem, pedig a SC (BW nélkül) és WC3 nagy kedvenceim voltak.
Sztori meg igazából olyan a stratégiában, hogy kevés számomra az, hogy egy kis sztori összeköt 2 pályát, ahol (szinte) mindig az a feladat, hogy öljük le az összes ellent.Blizznél csak a WoW-nál mentek rá szerintem a komoly történetmesélésre, ahol az ember bele tudja magát élni egy komolyabb világba, nem is értem, hogy miért nem csinálnak egy DA vagy BG-IWD szintű játékot még a WoW mellé, ahol nem csak egy sablonos történet lenne háborúkról meg több tonna klisével.
SC Ghost se lett volna rossz anno, de a HS, HotS sem remekel sztori alapján. Én SC-t sem emiatt toltam végig, hanem tetszett a világ és az egységek.
-
nagyúr
Én végigtoltam a LotV előtt az egész gammát elölről... nincs nagy változás igazán a játékmenetekben...
Lehet azoknál akiknek annyira nem jött be, csak a múlt meg a nosztalgia szépítette meg az előzményeket.
És még azt sem mondanám hogy sokkal rövidebb... talán egy picivel igen, de nem vészesen.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Zolee11
senior tag
válasz szupermacs #27 üzenetére
Teljesen igazad van, én is csak azért szeretem a sorozatot, mert tetszenek az egységek, a pályák, a hangulata, de multiban csak a barátokkal játszok, volt olyan, hogy na akkor összeültünk a régi LAN-partikat idézvén egy páran, és na lássuk mit tudunk mi együtt 3-an 4-en. Mondanom se kell, hogy 15 körig bírtuk idegekkel, és abból 14-szer kikaptunk és egyszer is csak azért nyertünk, mert az ellenfélből kilépett egy vagy több játékos.
Orbitális ostobaságnak tartom, hogy az elején, pár alap egységgel a másik bázisát el lehet lehetetleníteni, aztán 2-3 perc alatt akkora hátrányt lehet szenvedni, hogy onnan semmi esély. Nincs normális balansz, pár zerling megeszi megatront is, hát persze, elcsócsálják az acélt. A bunkerek lópikulát sem érnek, nincs normális védekező épület. Napestig sorolhatnám mennyi ostobaság van ebben a játékban, valahogy úgy érzem, arra mentek rá, hogy megtanuljunk 5000 információt egy-egy egységről, és ugye kifürkészve az elején, mit csinál az ellenfél, annak ellenszerét küldjük rá, ami a leghatásosabb ellene. Na ez az amire nekem nincs időm, így a multi is csak néha van, ha van hasonló tudású embertársam aki játszana egy jót.
Akkor már inkább a Company Of Heroes, na de az egy másik történet...NetTom
Lehet igazad van, lehet nekem nőttek az elvárásaim, de mindenképp kiábrándultam már a kampányból is. Újabb 3x5 percért nem veszek egy DLC-t sem.Yutani
Na erről van szó.
A több órás kampányok... Mint a CnC3 utolsó küldetése, na az már valamire való pálya volt, de előtte is volt pár pálya ami odatette magát. Azt se tudta az ember merre induljon, aztán mind1 volt mert mindenhol ott volt az ellen, és nem sokat tököltek egy-egy ellentámadással. Ezeket nehéz vagy legnehezebb szinten játszva azért aprított az ember rendesen.no brain, no problem
-
Tokman
csendes tag
SPOILER ALERT!!!
Végigtoltam hát gyerekek ez egy f*s mármint a történet. Pedig nekem bejött még a LOTV is.
Semmiből előrántanak egy ilyen terrorista szervezetet, mivan? Én azt hittem ,hogy megpróbáljuk kideríteni ki a f*sz mégiscsak a Voice in the Darkness the *** true god != (Amon)Dark Voice. Hamár így kb kétszer is kiírtotta az univerzumot.
http://starcraft.wikia.com/wiki/Voice_in_the_Darkness_(entity)
Egyébként a mapok okék, de kb ezt a szintet hozzák az ingyenes arcade mapok is. -
Gery9112
őstag
Ne haragudj nem értelek, ha játszottál a LOTV-al és végigvitted az epilógust is akkor kerek egészet adott a starcraft 2 "története".
A Covert Ops küldetés pakk nevében benne is van, hogy covert ops (fedett akciók) plusz a hivatalos oldalon van rövid leírás is a sztoriról, hogy Nova eltűnt és egy titkos szervezet a Defenders of Man után nyomoz.
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
-
cskamacska
addikt
"a jelenlegi állás szerint utolsó HC RTS sorsa"
Lehet hogy az RTS meghalt, de ahogy kinéz a dolog, talán pont ez emeli fel a hc RTT játékokat.
Régen a mainstream Command and Conquer félék árnyékában a Close Combat, és Combat Mission játékok csak vegetáltak, a Wargame, Graviteam Tactics, és Men of War féle játékok vagy nem, vagy nem ilyen formában léteztek.Mire félhivatalosan kihalt az RTS stílus a Dawn of War II-Starcraft megjelenése után, ezek a cuccok igen bőségesen jönnek:
Men of War név alatt egy teljes sorozat, de egyik legjobb darabja a Men of War Assault Squad 2 14-ben(közben jön a Gates of Hell amiben magyarok is lesznek, ill Battle of Empires amiben multiban már osztrák-magyarok vannak), Theatre of War vége a Korea 11-ben, egy teljes Wargame sorozat a tavalyelőtti Red Dragon-ig, Graviteam Tactics: Operation Star a rakás nagyon változatos kiegészítőjével, és a friss ropogós Mius Front folytatásával, darthmodról pattant Ultimate General Gettysburg, ésatöbbi, ésatöbbi."Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
TeeBee73
addikt
válasz cskamacska #34 üzenetére
Az Ashes of the Singularity-t kifelejtetted.
"4Z 1N73LL1G3NC14 4 V4L70Z45H0Z V4L0 4LK4LM4ZK0D45 K3P3553G3" -573PH3N H4WK1NG
-
cskamacska
addikt
Harcore Real Time Tactics játékok közül?
Nem tértem mindenre ki, mert pl Massive Entertainment(azóta Ubisoft Massive) viszonylag sikeres volt a mainstream Ground Control 1-2, illetre a World in Conflict RTT játékaival, az első Close Combat is egész sikeres volt a Tiberian Dawn mellett mikor még nem volt kőbe vésve hogy a tank rush és a zerging alap minden játékban, illetve a Sudden Strike/Blitzkrieg vonal is relatíve erős volt német és orosz területeken, de ettől független a bázisépítős RTS-ek eszetlen népszerűsége mellett az RTT akkor is futottak még kategória volt nagyon sokáig.
Namost az Ashes pont a bázisépítős RTS-ek főbb ágához tartozó Total Annihilation egy utódja, az max a TA/Supreme Commander dicsőségét hozza vissza, és a Planetary Annihilation hibáit javítja ha egyáltalán.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- PlayStation 5
- E-roller topik
- Oázis Computer - Prohardver nyereményjáték, fődíj egy Samsung gamer monitor
- Politika
- Peugeot, Citroën topik
- Hobby rádiós topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...