Új hozzászólás Aktív témák
-
saelin
veterán
Ha csak fps-t veszít a játékban és elfut, akkor szvsz nincs baj, mert egy patch megoldja. A baj ott jön elő, hogy ha egy low level api-s játék már több éve kint van és nincs hozzá már support... De az ilyen játékokat a gog meg felkarolja és belenyúl úgy, hogy az új hw-eken is elinduljon. Nem látom a problémát, ez eddig is így volt.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
bbTamas77
aktív tag
Ez nem megoldás, egy több éves játékhoz nem lesz javítócsomag.
Nagyon hallgatnak arról, mi lesz ha kijön egy teljesen új architektúra és mi lesz akkor.
Nem hiszem, hogy csupán 20-30%-os sebesség csökkenésről lesz itt szó.
Nem fognak a fejlesztők minden architektúrát kitanulni, szerintem ha kettőt akkor már sokat mondtam.
-
veterán
Lehet kenni a dolgot az api-ra de itt az amd-vel van a baj. Nem 2gb-al kellett volna kiadni a 285-ot es akkor nem lenne problema. A 7xxx-es szeria tagjai is csak 2 gb folott profitaltak a Mantle-bol.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
félisten
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A memória itt és máshol sem számít, mert ahhoz beállítható a grafika. Itt azzal van a gond, hogy a motorban a memóriakezelést rászabták a GCN S.I./C.I.-re, de nem szabták rá a V.I.-re. Például ott a PvsZ: Garden Warfare, nincs semmi gondja, mert amikor azt írták már volt GCN V.I. mintájuk a fejlesztőknek. A BF4 ebből a szempontból egyszerű, mert csak vissza kell portolni a játékba a PvsZ backendjét.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
En csak arra gondoltam h amikor 7870-em vol es utana lett egy 280-om 3 gb-al akkor minden anomalia megszunt a mantle-al. Es errol nagyon sokan beszamoltak a Thief hazai es kulfoldi topikjaiban. Persze lehet h most mas a hiba forrasa, de lehet h a memoria meret is kozbeszolhat bizonyos esetekben.
[ Szerkesztve ]
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért kapott a Battlefiled 4 egy memóriafigyelőt, hogy lekérdezhesd, hogy a játék mennyi memóriát használ. Én csak az MSAA-t kapcsoltam ki, és semmi anomália nincs 270X-szel, a memóriafigyelő 2 GB környéki használatot ír. Single-ben kétszer, multiban háromszor gyorsabb a DX11 kódhoz képest.
A Thiefet csak most kezdtem el (időhiány, ez van ). Azzal SSAA nélkül szintén semmi gond. Sokkal jobban fut.
A Tonga ugyanezekkel a beállításokkal nem olyan gyors, mint a 270X. Picit lassabb nála.
A PvsZ: Garden Warfare esetében semmi gond, az jól műxik mindennel, bár az eléggé speckó játék.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
Ha nem ilyen hulyekkel foglalkoznal mint en akkor lenne idod jatszani.
En regen jatszottam mind a kettovel (valtas ps-re) es azota sok patch es driver jott ki szoval lehet h most mar egy 270x-el is tokeletes. Ezt mar nem tudtam megmerni.
[ Szerkesztve ]
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Goblin12
őstag
Üdv,
Teljesen egyértelmű, hogy alacsony szintű eléréssel sokkal egyszerűbb egy fix hardvert célozni a konzolokban, míg sok PC-s konfigurációnál szimplán nincsenek konkrét elemzések több architektúra hatékony programozásáról. A GCN V.I nem FIX? Maga az architektúra az gondolom fix, és nem az számít, hgy msot r7 270 vagy r9 290x vagy tévednék?
A fejlesztők szerint nagyon fontos lesz, hogy az új érában mindenki dokumentálja az architektúráit. A programozóknak pontosan tudniuk kell, hogy ezek mire képesek, hiszen csak így lehet rájuk optimális kódot írni. Amennyiben ez nincs meg, akkor nem tudnak bizonyos nem dokumentált architektúrákra optimalizálni, mert egyszerűen nem ismerik azok működését. Ez eddig is fennálló jelenség volt, gondolom itt kifejezetten az NV-ről van szó.
a több hardveren futtatható alacsony szintű elérés teljesen új terep Ez most pl. SLI/CF vagy új architektúrára épülő hardwarere utal? A probléma csupán az, hogy még senkinek nincs elég tapasztalata ezzel kapcsolatban, tehát a kutatások a fenti jelenség enyhítésére vonatkozóan csak most indulnak be. Ezzel a mondattal hozzá nekem nagyon SLI/CF szagú a dolog.
Jó irányba halad ez a sok fejlesztés, nagyon tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GCN V.I. az fix, de ha írsz egy kódot PC-re, akkor annak még futnia kell a többi GCN-en, a Kepleren és alverzióin, a Maxwellen és annak alverzióin, illetve a különböző Intel IGP-ken. És ezt mind egy alacsony szintű elérésből.
A Qualcomm sem dokumentálja a hardvereit. Az NV csak azért pofozzák a fejlesztők, mert ők régebben megtették, illetve PC-n ez szokás volt. Ma már nem teszik meg. De nem ők az egyetlenek. Ma az AMD, az Intel, az ARM és a Broadcom dokumentál. A többiek nem igazán. Szóval ez felhívás mindenkinek.
Most az SLI/CF mindegy. Az egy másik történet, ott is lesznek bajok, de az független ezektől. Arról van szó, hogy a konzolban mindenkinek ugyanaz a hardvere, míg a PC-n ez nem igaz. Egy csomó gyártó csinál GPU-t, és azokon is jól kell futnia a low-level kódnak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Sinesol
veterán
Bizonyos szempontbol nézve a dx12 es a mantle is hatraltato tenyezö lehet hosszu tavon.
Mi van akkor ha egy architekturan elérik a határokat, nem skalazhato tovabb? Egyáltalán ki mer majd komolyabb fejlesztésekbe belevagni egy low level api mellett, amikor boritékolható hogy barmit raknak bele gyengebb lesz a teszteken....
Hiaba jön egy sokkal fejlettebb architektura egyszerűen a low level api miatt lassabb lesz mint az elavult régi?A Tonga nagyon jo példa, sokkal fejlettebb a piacon levö megoldasoknál és az elavult, de univerzális Dx11 mellett gyorsabb mint a low level Mantle alatt.
Ha a gcn verziok miatt is ekkora gond van, akkor mi lesz ha esetleg valami teljesen uj architektura lesz?Ott a példa, Xbox One melé is raknak a gépbe egy 360as hardvert, mert egyszerűen lehetetlen futtatni a regi apira irt jatekokat az uj api-n.
Meg ha ennyire gcn orientalt az összes low level api, akkor nemsok tér lesz az architekturalis fejlesztesre, ráadásul külön optimalizalni is kell minden ujitasnal.
Fejlesztöket megértem hogy nem aggodnak, nekik az a lenyeg vedd az ujat...
[ Szerkesztve ]
-
smkb
őstag
Ez előre borítékolható volt. Halvaszületett dolog volt az egész Mantle. Ilyen az alacsonyszintű api. Ezért nem kódol senki már assemblyben, csak a demo scene tagok. Mivel a Mantle AMD saját apija a saját vasai fölé, így az ő dolga lenne, hogy a saját apijára írt kód jól fusson a saját vasán. Amennyiben nem, akkor meg üvölt a dologról, hogy nem is cél az AMD-nél, hogy a Mantle-ra lőjön, az csak egy marketingmaszlag volt, hülyíteni a népet.
Másrészt nem kellene az AMD szaros gatyáját mosni a DX12 sárba lehúzásával. A DX12 egy szabvány api lesz, az OS szerves része, ami alá minden gyártó a saját terméke és a DX12 közti köztes réteget írja, illetve ahhoz tervezi eleve a gput.
A fentiek fényében szimplán arról van szó,hogy az AMD-nél a Mantle nem volt más mint egy parasztvakító tákolmány az épp aktuális GCN architektúrájú gpukra marketing céllal,de nem koncepció, így nem is követik már, és egyáltalán nem a Mantle irányra lőnek, nem is cél hogy az új modellek frankón megfeleljenek a Mantle igényeinek, hanem a DX11.2/DX12 vonalnak.
Ennyi a történet üzenete.
Még inkább előjön, hogy ki lenne az a hülye nem lefizetett fejlesztő aki ennyi energiát fecceljen egy apiba, hogy minden egyes vga modellhez külön reszelgessen a kódon, miközben ott a szabvány DX11 és jön a DX12.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt kihangsúlyozta mindenki, akit megkérdeztem, hogy a kompatibilitás biztosított. Tehát ha jön egy nulláról fejlesztett új architektúra, akkor az is működni fog. A low-level kód miatt viszont lehetséges a teljesítménycsökkenés. Én erre 20-30%-ot kaptam maximum. És ez szerintem is abszolút reális, bár feladatfüggő. Viszont mindenki úgy látja, hogy a low-level elérés így is előnyös, mert kedvezőbb a hardverkihasználás.
Azt nem írtam bele, de a DX11 nem azért nem jó, mert magas szintű API, hanem azért mert a megfogalmazás szerint az absztrakció szintje túl magasan van ahhoz, hogy gyors legyen, de túl alacsonyan ahhoz, hogy hatékonyan lehessen programozni. A Nixxes szerint ez a legrosszabb kombináció, ami létezik. Innen muszáj elmozdulni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Sinesol
veterán
Igen jó az út, az egyértelmű, csak az a 20 -30 százaelék elég soknak tünik.
Az kb annyit jelenthet, hogy egy uj architektura erkezesekor az uj top gpu az elözö gen közepkategoriat fogja hozni, ami elég csunyán mutat majd a tesztekben. Ha meg az ujabb gen-hez igazitjak az api-t akkor a regi lesz rossz.
Vagy esetleg ugy lesz megoldva hogy az api-n belül külön profilok lesznek az elterő architekturakhoz?
Vagy magukhoz a jatekokhoz is külön profilok lesznek?Viszont ha "szétprofilozzák" az egész api-t az nem lesz egy idő után nagyon nagy terhelés a programozóknak?
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A DX12 pont ugyanazon az absztrakciós szinten van ahol a Mantle. Vagyis, ami a Mantle esetében probléma az pont ugyanúgy probléma lesz a DX12-vel is.
A DX12 driver is csak egy shader futtatását lehetővé tevő réteg. Minden más, ami korábban a driverben volt a DX12-vel is bekerül az alkalmazásba. Kisarkítva ezt az alkalmazás válik egy általános driverré.(#18) Sinesol: Nem. A DX12-vel és a Mantle-lel eltűnnek a profilozások. Mindent az alkalmazás fejlesztője ír bele a programkódba. Ahogy az működik úgy működik mindenen. Ha rosszul működik, akkor csak az alkalmazás fejlesztője lesz képes javítani.
(#9) adamssss:
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
pakriksz
őstag
Annyi a történet üzenete hogy agyhalott fanboyként a cikket igazából el sem olvastad, csak már habzik a szájad, kihasználod az alkalmat a gyűlölt ellenség ócsárlására. Pedig ez nem csak a mantle-ről szól hanem a dx12-ről, is ugyan az lesz a probléma azzal is.
De nem olyan nagy probléma mivel ezt a lassúságot úgy kell érteni hogy 20-30%-al lassabb lesz mint ha arra az architektúrára optimalizálnák a low level elérést. Tehát ha az ember vesz egy 20-30%-al gyorsabb kártyát mint ami van, és arra nincs optimalizálva a low level elérés. Akkor úgy úgy fog futni a játék mint az előző kártyán. De ha 60%-al gyorsabb kártyát vesz, akkor már gyorsabb lesz 30-40%... ha a játékfejlesztő kiad egy patchet az új hardverre akkor már meg lesz a 60%.
Nem újdonság ez, pl a sok éves dx-re írt játékoknál is előfordulnak az új hardverből adódó teljesítményproblémák.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
válasz #52815360 #21 üzenetére
aha, meg a directx 12 ami a mantle másolata is arra jött, és az intel azért állt most a dx12 mellé, hogy megsegítse a riválisának a cpu-it há peeersze.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
VaniliásRönk
nagyúr
"Manapság a PC-s játékosok számára teljesen világos, hogy az alacsony szintű hardverelérést biztosító grafikus API-k jelentik a jövőt..."
Ezer medvebocs és anyamedve, de a legtöbb PC-s játékosnak lövése sincs erről az egész felhajtásról.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
Sinesol
veterán
Akkor ez kvázi felgyorsitja a hardverek elavulását?
Ha pl van egy 280x-em, a dx12-re meg például egy a Tonga utáni gpu-ra optimalizalt jatek jön ki, akkor hiaba van egy elvileg erös vga-m ami gcn-es, mindenképpen döcögni fog a program az optimalizacio hianya miatt?Gondolom a fejlesztök az aktualis architekturara fognak fejleszteni mindig. Mindez ahhoz vezethet majd hogy nyers erőtől függetlenül, cserélgessük gyakrabban a vga-kat mert hiaba erős a regi ha nincs benne egy uj feature.
Ezt nem kritikanak szanom egyébként, csak igy eszembe jutott.
A vga - piac szempontjabol igencsak érdekes[ Szerkesztve ]
-
saelin
veterán
válasz VaniliásRönk #24 üzenetére
Gondolom nem a casual gamereket vette alapul és az átlag pistákat, hanem akik komolyabban játszanak.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha az alacsony szintű kód optimalizálásakor nem vették figyelembe azt az architektúrát, ami épp neked van (és mázlid sincs), akkor igen, a meglévő architektúrád is "büntit" fog kapni. Bár amelyik architektúra már megjelent és jól dokumentált, arra gyorsan lehet optimalizálni.
A hardverek elavulása mindenképp felgyorsul. Elsősorban azért, mert azt az R&D büdzsét, amit pár éve minden kiadó megszüntetett a PC-vel kapcsolatban hamarosan visszarakják a piacba, mivel a low-level API kiszámítható. Ez fel fogja gyorsítani azoknak az új hardveres képességeknek a kiaknázását, amelyek csak úgy hirtelen bevetődnek a semmiből. Akár day0 szinten is lehetséges, hogy egy játék egy új hardverrel együtt érkezzen és egy effektje használja a hardver egy új képességét.
Írd nyugodtan. Jó gondolat volt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
arn
félisten
Most irhatnam, hogy ez mennyire amds dolog... De a gaz az lesz, hogy a fejlesztok celjanak annak kellene lennie, hogy a piacon levo hwek nagy reszen megfeleloen fusson. Ha most az egyiken hulladek lesz, akkor kenytelenek lesznek vagy lejjebb skalazni a dolgokat, vagy tobbet foglalkozni vagy az optimalizacioval, vagy a testreszabassal, hogy eladhato legyen a jatek. Szep uj vilag... Mar egyszer volt ilyen kor a gyorsitos vilagban, kiutessel gyozott az altalanos api.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
saelin
veterán
Pedig valamerre fejlődni kell. A régi apikat nem lehet választani, ezért csak az új low level marad, még ha jelenleg problémákba is ütközik. A problémák azért vannak, hogy megoldják őket, nem lehet állandóan egyet visszalépni.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
pakriksz
őstag
A glide (ami ugyan ilyen low level api volt) azért tűnt el, mert maga az azt használó cég tűnt el (3dfx)... de amíg volt mindíg az volt a legjobb választás, annyira hogy ma is van glide emulátor, mert egy csomó akkori játék ebben a módban futott a legjobban, és így nézett ki a legjobban.
És az optimalizációval de főleg a debuggal manapság többet kell foglalkozni, ugyan is amikor valami gáz dolog történik, alig lehet kideríteni hogy mi az, ha kideríted akkor is lehet hogy nem tudod befolyásolni, mert játékfejlesztőként sem a directx-be, se a gpu driverbe nem tudsz belenyúlni. Low level api-nál ilyenre kicsi az esély, könnyebb debugolni, és ha valami nem jó, akkor te cseszted el, de ezen könnyen lehet javítani.
Tudod gyakorlatilag a 2000-es évek elejéig hasonló programozás volt a divat mint ami a low level apikkal lesz. És valahogy én úgy emlékszem, hogy az akkori játékok éppen a maiak ellentétei voltak... mindent kihoztak a gépből amit lehetett.[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
arn
félisten
Semmi se kotelezo de ez ebben a formaban nem jarhato ut, amig tobbszereplos a piac. A fejlesztok celja, hogy minel kevesebb fejlesztessel minel tobb felhasznalot elerjenek.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Régen egy picit más volt. Ott még a Glide egyes verziói sem voltak teljesen kompatibilisek. Ezért volt nagy átállás az általános API-kra.
Ma azért történik az átállás, mert az elmúlt 10 évben bevetett hatékonyságnövelő DirectX újításokból semmi sem működött. Ezért lesz a következő általános API, vagyis a DirectX 12 low-level. Kvázi ugyanazokat a megoldásokat hordozza magában, mint a Mantle. És ugyanazok is lesznek a problémái.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Azt nekem elég nehéz elhinni,hogy nem volt egy tesztpéldány a DICE-nak és nem tudtak egy patchet készíteni a 285 rajtjára,főleg hogy gaming evolved játék...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Duck663
őstag
"Bár amelyik architektúra már megjelent és jól dokumentált, arra gyorsan lehet optimalizálni."
És mi a garancia, hogy meg is fogják tenni? A legtöbb fejlesztő sz@rik bele a hibajavításokba az eladások után, a Batman Origin fejlesztői mit mondtak? Hogy a DLC-kkel foglalkoznak, nem a hibajavításokkal az Codemasters 1 éve ígérte hogy portolják a kihaló GfW-os játékkaikat Steamre, a Dirt3-at mindenképpen, azóta is sz@rnak bele, a CM fórumán már nem is reagálnak rá. Nem is tudom ezek után valahogy vannak kétségeim, hogy a fejlesztők miután megvették a juzerek a játékot még bármennyire is foglalkoznak majd az újabb generációkkal, hiszen ha a hardver megfelelő, futni úgy is fut fog, futni meg majd fut ahogy.
És megint a juzer szív.
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
pakriksz
őstag
Semmi, de ilyen ordító hibákkal majd legalább gyorsabban hullik a férgese, és nem tudnak évekig ellébecolni a hasonló fejlesztők. A normálisabbak amúgy is javították a hibákat, eddig is, főleg a kis fejlesztők.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
tag
Akkor, ha jól értem, ha veszek 2 év múlva egy Videókártyát és mellé egy DX12-es játékot. Ha rá 2 évre lecserélem a kártyámat nem fog a nagyobb teljesítményre képes kártyán gyorsabban futni a játék, mivel változik az architerktúra? De persze ha akkor veszek egy játékot, akkor az a játék jobban fog futni, mint a régi kártyán futott volna?
Valamint, ha én 5 évvel később előveszem a már 5 éve megjelent DX12-es játékot 100%, hogy el fog indulni a gépen?
Remélem érthető, hogy mit akartam kérdezni.
Azért jó pesszimistának lenni, mert vagy igazad lesz, vagy kellemes meglepetés ér. // George F. Will //
-
pakriksz
őstag
rosszul érted. kevésbé fog jobb teljesítménnyel futni, mintha optimalizálták volna rá a játékot. 2x olyan gyors kártyány nem fog lassabban futni mint az előzőn, csak nem 2x olyan gyorsan hanem csak másfélszer olyan gyorsan. Ha optimalizálják akkor meg 2x olyan gyorsan fog.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
TTomax
nagyúr
Az,hogy mennyivel arról neked kb fogalmad sincs,még megsaccolni sem lehet,nagyon könnyen előfordulhat az amit irt...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
tag
Oké, de 2 év alatt nem szokott duplázódni a kártyák teljesítménye. Általában tudtommal évenként olyan 15-20%-ot gyorsulnak, ami pont annyi 2 év alatt, mintha a régebbi játéknál le sem cseréltem volna a kártyát.
Azért jó pesszimistának lenni, mert vagy igazad lesz, vagy kellemes meglepetés ér. // George F. Will //
-
Jack@l
veterán
Vagy a garden warefare fele olyan hardver/memória igényes grafikát használ mint a két nagy. (nem csuklik be max grafikán + mantli) Ez is egy verzió...
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Azért arra kíváncsi leszek a mantli meddig fog élni a DX12 mellett. Gyanítom az a 3-4 játék használni fogja ami eddig kijött és pápá.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
oraihunter
aktív tag
Nem olyan biztos az. És még ha úgy is lesz, legalább sikerült anno elindítania a lavinát, hogy jöjjön a DX12
oraihunter felhasználónak 381 pozitív és 0 negatív értékelése van a fórumon! Ha sürgős, akkor az adatlapon a telószám (06-30-293-42-53), de számkijelzés nélküli hívást már 21-éve nem fogadunk!
-
nagyúr
kezdenek ezek a cikkek a jó öreg Cato szónoklataira emlékezni. mindegy, hogy miről beszélt, a végén mindig odaszúrta, hogy Karthagónak pusztulnia kellene.
ezen konkrét esetben ez most egy kicsit ügyetlenül fest - végül is a cikk egy olyan kapitális PR-baklövésről szól, ami még az AMD-től is váratlan. nem lehetne legalább ez egyszer nem ekézni az nVidiát?[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Meg sincs említve a hírben az NVIDIA.
(#35) Duck663: Semmi. Az elméleti lehetőség adott, és nem nehéz. A gyakorlatban a fejlesztők múlik.
(#37) Rojik: Két éves távlat elég nagy, és általában a fejhasználók úgy váltanak, hogy legalább 40%-kal gyorsabbat vesznek. Tehát normál fejlesztési ciklusok mellett mindenképp gyorsulás lesz. Azok számíthatnak lassulásokra az új érában, akik évente négyszer is cserélnek. A tipikus hardcore réteg.
(#42) Jack@l: A Garden Warfare memóriaigénye nagyobb a BF4-énél.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Eredeti játékok OFF topik
- EAFC 24
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OLED TV topic
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- PALIT RTX 3070 8GB GDDR6 GameRock OC Eladó! 125.000.-
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel