Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • adamssss

    veterán

    válasz Abu85 #8 üzenetére

    Ha nem ilyen hulyekkel foglalkoznal mint en akkor lenne idod jatszani. :)

    En regen jatszottam mind a kettovel (valtas ps-re) es azota sok patch es driver jott ki szoval lehet h most mar egy 270x-el is tokeletes. Ezt mar nem tudtam megmerni.

    [ Szerkesztve ]

    Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

  • Sinesol

    veterán

    válasz Abu85 #8 üzenetére

    Bizonyos szempontbol nézve a dx12 es a mantle is hatraltato tenyezö lehet hosszu tavon.

    Mi van akkor ha egy architekturan elérik a határokat, nem skalazhato tovabb? Egyáltalán ki mer majd komolyabb fejlesztésekbe belevagni egy low level api mellett, amikor boritékolható hogy barmit raknak bele gyengebb lesz a teszteken....
    Hiaba jön egy sokkal fejlettebb architektura egyszerűen a low level api miatt lassabb lesz mint az elavult régi?

    A Tonga nagyon jo példa, sokkal fejlettebb a piacon levö megoldasoknál és az elavult, de univerzális Dx11 mellett gyorsabb mint a low level Mantle alatt.
    Ha a gcn verziok miatt is ekkora gond van, akkor mi lesz ha esetleg valami teljesen uj architektura lesz?

    Ott a példa, Xbox One melé is raknak a gépbe egy 360as hardvert, mert egyszerűen lehetetlen futtatni a regi apira irt jatekokat az uj api-n.

    Meg ha ennyire gcn orientalt az összes low level api, akkor nemsok tér lesz az architekturalis fejlesztesre, ráadásul külön optimalizalni is kell minden ujitasnal.

    Fejlesztöket megértem hogy nem aggodnak, nekik az a lenyeg vedd az ujat...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák