Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • smkb

    őstag

    Ez előre borítékolható volt. Halvaszületett dolog volt az egész Mantle. Ilyen az alacsonyszintű api. Ezért nem kódol senki már assemblyben, csak a demo scene tagok. Mivel a Mantle AMD saját apija a saját vasai fölé, így az ő dolga lenne, hogy a saját apijára írt kód jól fusson a saját vasán. Amennyiben nem, akkor meg üvölt a dologról, hogy nem is cél az AMD-nél, hogy a Mantle-ra lőjön, az csak egy marketingmaszlag volt, hülyíteni a népet.

    Másrészt nem kellene az AMD szaros gatyáját mosni a DX12 sárba lehúzásával. A DX12 egy szabvány api lesz, az OS szerves része, ami alá minden gyártó a saját terméke és a DX12 közti köztes réteget írja, illetve ahhoz tervezi eleve a gput.

    A fentiek fényében szimplán arról van szó,hogy az AMD-nél a Mantle nem volt más mint egy parasztvakító tákolmány az épp aktuális GCN architektúrájú gpukra marketing céllal,de nem koncepció, így nem is követik már, és egyáltalán nem a Mantle irányra lőnek, nem is cél hogy az új modellek frankón megfeleljenek a Mantle igényeinek, hanem a DX11.2/DX12 vonalnak.

    Ennyi a történet üzenete.

    Még inkább előjön, hogy ki lenne az a hülye nem lefizetett fejlesztő aki ennyi energiát fecceljen egy apiba, hogy minden egyes vga modellhez külön reszelgessen a kódon, miközben ott a szabvány DX11 és jön a DX12.

    [ Szerkesztve ]

  • smkb

    őstag

    válasz Dr. Akula #67 üzenetére

    Amíg a dvga piacon az NV 2szer annyi vgat ad el mint az AMD, addig nem kéne őket temetni. Jelnelg is 63 vs 37% az arány. :)

  • smkb

    őstag

    válasz pakriksz #22 üzenetére

    :) Na majd ha eljutsz egyszer addig, hogy valamit tényleg alacsony szinten programozz, akkor talán leesik a tantusz, hogy miről is van szó a cikkben. Nekem még volt szerencsém trident 8900 és wd paradise vgakat regiszter és megszakítás szinten gyepálni assemblyben, de sokat nyüstöltem őket az akkori dosos szabványos vesa2.0 apin keresztül is. Azért elég jól meg kellett küzdeni a vassal ahhoz akkoriban, hogy 640*480-ban egy zsírfolytonos parallax scrollt írj, és nem volt egyszerű bármilyen hw dokumentumhoz jutni, amikor még sehol nem volt a net.

    Kár, hogy nem érted meg, hogy minél hw közelibb egy api, annál rögzítettebb a hw funkcionalitása, ha az apit nem akarjuk felette mozgatni. Ha egy program alatt a hw jobban teljesít egy szabványos apin, mint a gyártó sajátján, az azt jelzi, hogy a hw dizájn elmozdult a saját apitól, azaz nem azt tartja szem előtt. Aztán ebből már lehet követeztetéseket levonni.

    Az meg külön vicc, hogy pont a BF4 fut rajta szarul, akiknek a fejlesztőivel az AMD együtt készítette a Mantlét :) Pont ez a cég nem rendelkezett egy darab Tonga gpus vga példánnyal sem, hogy indulásra kiadhassanak egy pecset hogy ne legyen oltári nagy blama? :) Lényeg, hogy erre sem áldozott az AMD, vagyis nagy ívben tojik a Mántlira már, nemi fogja ahhoz igazítani az architektúráját.

Új hozzászólás Aktív témák