Új hozzászólás Aktív témák
-
smkb
őstag
Ez előre borítékolható volt. Halvaszületett dolog volt az egész Mantle. Ilyen az alacsonyszintű api. Ezért nem kódol senki már assemblyben, csak a demo scene tagok. Mivel a Mantle AMD saját apija a saját vasai fölé, így az ő dolga lenne, hogy a saját apijára írt kód jól fusson a saját vasán. Amennyiben nem, akkor meg üvölt a dologról, hogy nem is cél az AMD-nél, hogy a Mantle-ra lőjön, az csak egy marketingmaszlag volt, hülyíteni a népet.
Másrészt nem kellene az AMD szaros gatyáját mosni a DX12 sárba lehúzásával. A DX12 egy szabvány api lesz, az OS szerves része, ami alá minden gyártó a saját terméke és a DX12 közti köztes réteget írja, illetve ahhoz tervezi eleve a gput.
A fentiek fényében szimplán arról van szó,hogy az AMD-nél a Mantle nem volt más mint egy parasztvakító tákolmány az épp aktuális GCN architektúrájú gpukra marketing céllal,de nem koncepció, így nem is követik már, és egyáltalán nem a Mantle irányra lőnek, nem is cél hogy az új modellek frankón megfeleljenek a Mantle igényeinek, hanem a DX11.2/DX12 vonalnak.
Ennyi a történet üzenete.
Még inkább előjön, hogy ki lenne az a hülye nem lefizetett fejlesztő aki ennyi energiát fecceljen egy apiba, hogy minden egyes vga modellhez külön reszelgessen a kódon, miközben ott a szabvány DX11 és jön a DX12.
[ Szerkesztve ]
-
smkb
őstag
Na majd ha eljutsz egyszer addig, hogy valamit tényleg alacsony szinten programozz, akkor talán leesik a tantusz, hogy miről is van szó a cikkben. Nekem még volt szerencsém trident 8900 és wd paradise vgakat regiszter és megszakítás szinten gyepálni assemblyben, de sokat nyüstöltem őket az akkori dosos szabványos vesa2.0 apin keresztül is. Azért elég jól meg kellett küzdeni a vassal ahhoz akkoriban, hogy 640*480-ban egy zsírfolytonos parallax scrollt írj, és nem volt egyszerű bármilyen hw dokumentumhoz jutni, amikor még sehol nem volt a net.
Kár, hogy nem érted meg, hogy minél hw közelibb egy api, annál rögzítettebb a hw funkcionalitása, ha az apit nem akarjuk felette mozgatni. Ha egy program alatt a hw jobban teljesít egy szabványos apin, mint a gyártó sajátján, az azt jelzi, hogy a hw dizájn elmozdult a saját apitól, azaz nem azt tartja szem előtt. Aztán ebből már lehet követeztetéseket levonni.
Az meg külön vicc, hogy pont a BF4 fut rajta szarul, akiknek a fejlesztőivel az AMD együtt készítette a Mantlét Pont ez a cég nem rendelkezett egy darab Tonga gpus vga példánnyal sem, hogy indulásra kiadhassanak egy pecset hogy ne legyen oltári nagy blama? Lényeg, hogy erre sem áldozott az AMD, vagyis nagy ívben tojik a Mántlira már, nemi fogja ahhoz igazítani az architektúráját.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Napelem- és szélfarmot fejleszt a Microsoft
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Revolut
- Fűnyíró topik
- Motoros topic
- Kerékpársportok
- További aktív témák...
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
- Gigabyte RTX 4060TI OC Windforce bontatlan 36 Hó gari
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- PCX Garancia! MSI RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Gaming X TRIO Videokártya! BeszámítOK
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen