Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CsAdam

    csendes tag

    Ez az "értékelés" leginkább csak három elfogult ember kötözködése. Egyszerűen színvonaltalan.
    Egy utópisztikus világban a tesztelőknek kellett volna visszautasítani a felkérést, mivel elfogultak. Egy minőségi teszt esetén azonban annyi valóban elvárható lett volna, hogy a szerkesztő keressen más embereket is. Minőséget vártok, de sz*rt produkáltok. Hogy van ez?
    És nem kifogás, hogy "dehát szubjektív", mert egy rendes értékelés nem szabadna hogy teljesen szubjektív legyen. A hangulatot, meg játékélményt nyilván csak szubjektíven lehet megítélni, de sok más aspektusból objektívabban kellett volna értékelni. A tesztek lényege az lenne, hogy aki nem játszott vele rálásson a játékra. Ez az iromány nem teljesíti ezt a célt.

  • Humamage

    tag

    válasz EyEsOnU #1 üzenetére

    "valaki el tudja magyarázni hogy miért osztályozták ezt a játékot 9 pont fölött a gamespoton meg ign-en...?"

    Mert ott nem amatőrök irták a kritikát róla.. :)

    Nálam jobban senki sem kritizálta a Bethesdát anno az "Oblivioin with gunz" miatt, és láss csodát, mikor elkezdtem vele játszani, meglepődtem a kidolgozottságon. A Tutorial ötletessége, és a mellékküldetések sokasága, a világ nagysága hatalmas. Rengeted döntés, sok dialógus (és nem "oké vándor, hozz 20 tyúklábat", hanem "F|_|ck me sideways, no, better. F|_|ck him instead.. I'll stuff up a frag granade soo far up to his a55.." (by Dukov partiarc) és sok hasonló) Jó hangok, jó rejtett extrák, sok felfedezni való, sok készithető fegyver (És tényleg használhatók! 5letesek! Falloutosak!)..

    Igazat megvallva nem értem a cikk íróit.. bár az egyik fallout HC fannak vallja magát, valamiért mégis úgy érzem nem az egyátalán.. Észre kellett volna vennie nyilvánvaló "falloutos" jóságokat a játékban.. :(

  • Invadrr_Zim

    tag

    Srácok, egy kérés már elhangzott korábban, hogy senki nem kér a személyeskedésből. Nem szeretném n+1. alkalommal leírni amit mar többen is mondtak-írtak, de csak egy kérdést hagy tegyek fel.

    Miért van az, hogy az emberek egy része szerint nem jogos az írás, míg a társaság másik fele szerint pedig teljesen jogos?

    Pont abból kifolyólag, hogy mindenki mást várt a játéktól. Én személy szerint úgy vártam, mint a messiást, és nem azt kaptam, amit kértem.
    Mert nekem volt egy viszonyítási alapom, amihez mértem. Ha a viszonyítási alap a már korábban említett Crysis lett volna, akkor valószínűleg nem így lett volna a pontozás, a vélemény és a végkimenet.

    Itt a kérdés még mindig az, hogy ki mihez méri.

    És még egyszer, kérjük a személyeskedést mellőzni innentől.

    Köszi.

  • Morden24

    nagyúr

    válasz Invadrr_Zim #54 üzenetére

    Itt a kérdés még mindig az, hogy ki mihez méri.

    Szerintem meg az, hogy mi alapján. De én pölö feltettem egy kérdést, amire azóta sem kaptam választ... bár már kezd eléggé mindegy lenni.

    Azt meg most inkább hagyjuk, hogy ha neked a 100% a régi Fallout-ok, akkor a leírás és a százalékos értékelés egyszerűen nem esik egybe, de ezen mondjuk feleslegesnek látom a továbbiakban a vitát, mikor az egész százalékértékelős rendszer azért lett kitalálva anno, hogy írunk egy számot, ami amúgy semmit nem jelent.

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • CsAdam

    csendes tag

    válasz Invadrr_Zim #54 üzenetére

    Ez a baj, hogy túlságosan arról szólt, hogy az írók mennyit, és mivel játszottak, és hogy mennyire nem azt kapták amit vártak. Egy értékelésnek arról kéne szólnia, hogy milyen LETT a játék. Egy csomó ötletes, pozitív élményt nyújtó, "falloutos" része van a játéknak. Ezekről egy szó se esett. Az egész cikkben túl nagy hangsúlya lett annak, hogy ki mennyire nem azt kapta amit várt. Engem nem igazán az érdekelne egy ilyen cikknél, hogy az írók mit vártak. Benne lehet, de ne arról szóljon.

    Az már más kérdés, hogy mennyire jogosak a megfogalmazott kritikák. Szerintem jó néhány elég necces, de nem ez itt a lényeg. A lényeg, hogy elfogult lett a teszt, hiába csinálták hárman.

  • janos666

    nagyúr

    Én nem toltam egyik régi részt se. Most csak úgy kipróbáltam, de az lett a vége hogy leragadtam elé.
    Ugyan eleinte káprázott a szemem, ha levettem a tekintetem a sárga monitorról, de hozzá lehetett szokni, meg később voltak kevésbé sárgább helyszínek is.
    Én nem vagyok RPG fan, így nem hiányoltam semmi RPG elemet. Szinte sosem használtam a VATS-ot, mert sokkal bénábban lőtt mint ha kézzel próbálkoztam volna.
    Engem alaposan lekötött a játék, bár azért hamar végig is toltam.

    Nagyon magával tudott ragadni a játék, főleg a legeleje, és a legvége, közben volt néha punnyadás. Viszont a végén nagyot csalódtam. Maga a befejezés sem tetszett túlzottan, de inább azt sajnáltam, hogy nem lehetett tovább barangolni, pedig rengeteg mellékküldetést hagytam félbe magam mögött.
    Rögtön vissza is töltöttem egy mentést, és befejeztem őket, de így akkor sem az igazi, főleg hogy már tudtam hogy semmi befolyással nem lesznek a továbbiakra.
    Viszont ki akart survival guidet írni, meg android után nyomozni, mikor mehettem geket keríteni, stb.
    "Ha nem akarom azzal befelyezni a játékot, hogy feláldozom az életem, máris lebasznak?" Én legyek hős, a nő nem lehetne éppúgy az, mint én? Mármint ő is mehetne boldogan, ha én nemet mondok. Mit nyafog? Akkor ő sem igazi hős, meg a narrátor se baszogasson...

    A lőszerrel néha szűkösen jöttem ki, vicces hogy 1750 pénzes labort lehetett volna venni, nekem sosem volt egyben annyi pénzem. Amit kaptam azt elvertem lőszerre, meg hasonló apróságokra.
    A metrós zombiirtás hamar uncsivá vált.
    Alig használtam a drogokat is, de még így kis kellett detoxikálni. Leesett az állam, mikor kiírta hogy 3-4x belőttem magam és máris addicted.
    "Baszki, ez a Baffalópirula, meg Mentant kapszula durvább cuccok, mint a vénába lőtt heroin, vagy mi?"

    Kicsit gáznak éreztem, hogy csak a legvége felé szerváltam rendes ruházatot, meg fegyvert. Assaultal is el lehetett lenni, a combat shotit is bírtam az elején, de miután felszedhettem a plasma riflet, már nem is kellett többet lövöldöznöm.

    Sosem tudam társat felszedni. Vagy túl alacsony volt a karmám a kezdeti megélhetési bűnözés miatt, vagy túl magas.

    Tetszett, hogy ha kopott a fegyver lehetett javítani, nem kellett eldobni.

    Nem sok indíttatásom volt, hogy kipróbáljam mi lett volna, ha nem dumálom rá a gépet, hogy robbantsa fel magát, már nem is fogom kipróbálni, mert a végéből itélve tudom ugyanaz lesz a lezárás, csak többet kell lövöldözni...

    Volt hogy 100-as skilleket is megkövetletek itt-ott, pedig alig 2 skillt sikerült kimaxolni a legvégére...

    De jó játék volt.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • Breki's

    tag

    válasz CsAdam #56 üzenetére

    Ez a te szubjektív véleményed. Mi meg nem estünk hasra a stufftól úgy mint a külföldi Gamer oldalak és ezt írtuk meg. Nem jópofizunk fölöslegesen általánosságokban hadoválva máshonnan összeollózva, mint sok más oldal ill. offline újság. Mi teszteltük és nekünk ez jött le.

    Számos visszajelzés is jött azoktól akiknek meg tetszett.
    Sztünk a teszt 360' -os lett, mert igyekeztünk minden oldalról megvizsgálni a játékot. Nálunk nem jött át. Ennyi.

    A jövőben is fogunk ilyen cikkeket írni. Remélem hogy a most elfogultságot hangoztatók is elégedettebbek lesznek majd az objektivitással.

    További kellemes fórumozást és olvasást.

    Breki's

  • Morden24

    nagyúr

    válasz Breki's #59 üzenetére

    Korrekt, amit írsz, viszont akkor ne teszt, hanem mondjuk "lapunk véleménye" vagy hasonló legyen a cím. Mert az nem játékteszt, hogy valaki kifejti, hogy ő csalódott abban, hogy nem olyan, mint régen. Ez is értékes és olvasmányos is lehet (ez a cikk szerintem mondjuk nem volt az), csak éppen nem ugyanaz a kettő.

    Hogy értsd, véleményt én is tudok írni, akár itt két komment kerete között is, hosszabbat és olvasmányosabbat is akár, mint te/ti. Tesztet valószínűleg kevésbé. Engem az utóbbi érdekelne.

    Ezt csak azért írtam le, mert az egész cikk meg a ti szubjektív véleményetek.

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • CsAdam

    csendes tag

    válasz Breki's #59 üzenetére

    Értem én, hogy nem estetek hasra, meg független oldalként úgy lehúzhatjátok amennyire csak akarjátok. Ez szép és jó. De hiába hívod 360 fokos tesztnek, attól még nem lesz színvonalas teszt belőle. Az egész abból áll, hogy nektek mi "nem jött be", mi "nem jött át". Ez nem teszt, hiába hívjátok annak. Nem kell hasra esni, de nem is szabad kihagyni a pozitívumokat. Ha szerintetek nem voltak, akkor meg elfogultan ítéltétek meg. Szóval most vagy elfogultan ítéltétek meg, vagy a teszt lett túl negatív. Vagy nem teszt...
    Mellesleg egy értékelésnél nem kéne szempont legyen a non-konformitás. Nyugodtan meg lehet írni olyasmit, amit esetleg máshol is megírtak. Ha nem onnan vetted, akkor abszolút. De ha csak egyet értesz vele, akkor is.

  • marcus.fenix

    aktív tag

    Szerintem ahány ember játszott vele, ez a játék annyiféle érzelmet váltott ki.
    Nekem röviden ennyi: "Nem rossz játék, elvoltam vele, de EZ NEM FALLOUT..."

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

  • Apophis

    őstag

    Én a játék legtöbb negatívumát konzolhatásnak tekintem. Sajnos ez ma már alap. Minőséget már csak a PC-only címek és a modok nyújtanak. Kezdve a gyenge real-time harctól, a lebutított "körökre osztott" részen és rövid főszálon át a végletekig leegyszerűsített fejlődésrendszerig, az okok egyértelműek.

    Véleméynem a grafikáról: monoton. Erre jön a válasz, hogy "posztnukleáris világ", én meg azt mondom, Fallout 1,2,Tactics. Kevés a látványos helyszín, a kinti területek sivárak. Maga a kinézet megfelelő, nekem semmi bajom a motorral.

    A Fallout játékok egyik alappillére a felszerelés és harc. A játék ezen a téren is nagyon limitált, alig vannak fegyverek, páncélzatról nem is beszélve. Nagyon hamar kezünkbe kerül A fegyver, aminél jobbat aztán csak a legvégén kapunk. A harc primitív, a VATS gyakorlatilag godmode, nulla kihívás. Az ellenfelek alig skálázódnak, ugynazt kell ölni 6-os és 18-as szinten. A mutánsok nevetségesek.

    A fejlődésrendszer szinte nemlétező, a játékos kiválaszt egy stílust és pillanatok alatt eléri vele a maximumot, aztán kezdheti fejleszteni a fölösleges tulajdonságokat.
    A térkép maga kellően tágas és változatos, csak épp a főszálhoz talán ha 5%-a szükséges, ami nagyon kevés, a mellékküldetések között pedig sok futószalagon gyártott.

    Ez tipikusan az a játék, ami moddal 95%-ot elérhet, de jelen állapotában ezt meg sem közelíti. A kritikák java nevetséges, a sajtót jól minősíti. Ha egy értő csapat dolgozik pár hónapot a lebutított elemeken és esetleg a fejlesztők is hozzáraknak a cselekményhez (tudtommal már teszik is), méltó folytatása lesz a sorozatnak.

    All was naught but to serve the void...

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz Humamage #52 üzenetére

    Egy Bozar-t inkább neveztem volna Falloutos jóságnak, mint egy porszívóból készült plüssmacidobálót...

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

  • HThomas

    senior tag

    válasz Apophis #65 üzenetére

    Ez a konzol-hatás szerintem is szomorú, talán a legjobb példa rá a Deus Ex. Az első rész a szememben még ma is "A játék", a második rész akkora csalódás volt, hogy a demót leszámítva ki sem próbáltam. Kb úgy voltam vele, mint most az F3-at szidó játékosok egy része.

    A SPECIAL rendszert tényleg rendesen megerőszakolták, jó példa a perkek nagy része, ami semmit nem csinál, csak valami skill pluszt ad. Viszont mentségükre a korábbi rendszert nem nagyon lehetett volna egy az egyben átültetni FPS-be.

    Egyébként, ha már az RPG elemeket kritizáljuk, nekem a hackelés és a zártörés baszta a csőrömet. Jópofa, meg akció-kaland-rpg-be elmegy, de akkor is idétlen, hogy egyrészt lényegében 25-önként nő a szint, másrészt meg a játékos türelme / kézügyessége határozza meg, hogy sikerül-e. Akkor meg minek a skill pont?

  • HThomas

    senior tag

    válasz Apophis #65 üzenetére

    Egyébként ha valaki a legjobb fegyver(eke)t felveszi (gondolom bizonyos energiafegyverekre gondolsz), és onnantól kezdve azt használja akkor a javíttatásukkal gondban lesz, tehát a játékegyensúly annyira mégsem borul fel. Ráadásul a lőszerutánpótlás miatt is szerepet kapnak a gyengébb fegyverek.

    Egyéként a Fallout 2-ben volt olyan pl, hogy már szinte a legelején meg tudtad szerezni a power armort, (cheat nélkül, bár kicsit megerőszakolva a készítők által kijelölt utat :) ), és az akkor onnantól kezdve enyhén borult minden :)

    Más: Szerintem a játékból nagyon hiányzik még 1 vagy 2 kb Megaton méretű város, a hozzá tartozó questekkel.

    [ Szerkesztve ]

  • hoffman_

    veterán

    válasz ollie #49 üzenetére

    Bennem lehet a hiba... Akkor mi? :U :F

    "The time you enjoy wasting is not wasted time."

  • Morden24

    nagyúr

    válasz HThomas #68 üzenetére

    Szerintem a játékból nagyon hiányzik még 1 vagy 2 kb Megaton méretű város, a hozzá tartozó questekkel.

    Teljesen mindegy, hogy gosszú vagy rövid-e a játék, nem 1 vagy 2, de sok Megaton méretű város kell még sok-sok küldetéssel :D
    Ami miatt nem aggódom, mert DLC-k és egyéb modok formáájában tuti ömleni fog a jóság. Az ilyen játékok újrajátszhatóságát kizárólag a mögöttük álló kommuna, illetve némileg az anyacég határozza meg. Ha sikeres lesz (mároedig az), akkor a Bethesda fenn fogja tartani a nevet, mint ahogyan tette/teszi a Morrowind és az Oblivion esetében is.

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz hoffman_ #69 üzenetére

    Azért az Oblivion erősen árkád-rpg. Ha valamit lehet számítógépen RPG-nek nevezni, az a Baldur's Gate, Neverwinter Nights kategória.

    Sectumsempra - For Enemies

  • ollie

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz Morden24 #71 üzenetére

    Egyetértek, bár szerintem már az NWN is kezdett átmenni diabló stílusú hentelésbe. Viszont az etalon számomra még mindig a Planescape: Torment. Az a baj, hogy akik annó nem igazán játszottak Baldur's Gate és társaival, azoknak fogalmuk sincs az RPG-ről. Manapság - sajnos - az Oblivion és a Mass Effect határozza meg a műfajt. Ettől eltekintve, az Oblivion szerintem egy nagyon jó játék, de még véletlenűl sem lehet igazi RPG-nek nevezni, a Mass Effect viszont már sokkal rosszabb. Gyakorlatilag egy FPS, amibe RPG elemeket kevertek (szinte NOLF2 kategória).

    ***

  • Morden24

    nagyúr

    válasz ollie #72 üzenetére

    Igaz, Planescape-el nagyon későn játszottam (pár éve :D), tényleg jó volt. Személy szerint rühellem a D&D rendszerét, ergo az NWN sosem tartozott a kedvenceim közé.

    A többire annyit mondok, hogy én, mint amúgy véresszájú pen&paper RPG-s, nem érzem a létjogosultságát a Baldur's Gate-szerű játékoknak már. Nem lehet eladni, kurva sok pénz kell az ilyesmihez, rengeteg munka, aztán élvezné egy szűk réteg.
    Én az Oblivion/Gothic/Fallout 3 vonallal tökéletesen hajlandó vagyok kiegyezni, azzal a "feltétellel", hogy lépjenek a saját tökükre, és hozzák vissza azokat az időket, amikor a játékok sztorijait forgatókönyvírók írják, meg van rendezés is.

    Szóval hardcore szerepjáték helyett én már a kaland-játék-kockázat irányba tolódom el: interaktívan szeretnék megismerni egy király történetet, a többi (grafika, ilyenolyan fizika, pen&paper rpg-k szabályrendszerének túlbonyolított pc-s mása stb.) már egyre kevésbé izgat fel.

    Számomra tökéletes játék egy darab van: Deus Ex. Na az az én 100%-om.

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • ollie

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz Morden24 #73 üzenetére

    "A többire annyit mondok, hogy én, mint amúgy véresszájú pen&paper RPG-s, nem érzem a létjogosultságát a Baldur's Gate-szerű játékoknak már. Nem lehet eladni, kurva sok pénz kell az ilyesmihez, rengeteg munka, aztán élvezné egy szűk réteg."

    Na ez a probléma. :(

    ***

  • hoffman_

    veterán

    válasz Morden24 #71 üzenetére

    :R , ollie szintén :R

    "The time you enjoy wasting is not wasted time."

  • Gregorius

    őstag

    válasz HThomas #68 üzenetére

    Egyéként a Fallout 2-ben volt olyan pl, hogy már szinte a legelején meg tudtad szerezni a power armort, (cheat nélkül, bár kicsit megerőszakolva a készítők által kijelölt utat ), és az akkor onnantól kezdve enyhén borult minden
    Ó igen. Ha rátapadtál közben a save/reload gombra, ugyanis igen jó eséllyel az első random encounterben, amibe belefutsz megtapasztalhatod, hogy hány plazmalövést élsz túl ágyékkötőben. Az esetről egyébként demó is található YouTube-on. Kábé 20 perc alatt végig lehet tolni az egész játékot.

    A SPECIAL rendszert tényleg rendesen megerőszakolták, jó példa a perkek nagy része, ami semmit nem csinál, csak valami skill pluszt ad.
    A fallout 1-2-ben is a perkek egy igen jelentős része csak skill bonust adott.

    [ Szerkesztve ]

  • Morden24

    nagyúr

    válasz ollie #74 üzenetére

    Nézd, igaz, hogy probléma, csak az akkor még nagyon ráérő réteg mára már felnőtt. Nekem sem lenne már sem időm, sem hangulatom, hogy csillió időt fektessek valamibe, már inkább könnyedebben akarok szórakozni. Nem azt mondom, hogy nem esne most is jól egy Baldur's gate-szintű kalandozás, de azzal tisztában vagyok, hogy manapság még az értelmes játékokban sem kell olvasni, figyelni - mondjuk ez nem csoda, amikor a Crysis-bonyolultságú cuccok mennek, akkor mit várunk?

    Az RPG-kben egyébként is mocsoksok meló van, ha nem akarnak elcsúszni fél tonna gameplay-bugon, és ebbe pölö az Oblivionban azért elég keményen beletört a Bethesda foga is. Tehát ha mostani grafikai színvonalon (muszáj, mert különben tényleg csak néhány fanatik veszi meg) szeretnének egy igazán bonyolult szerepjátékot csinálni, akkor több embernek kéne melóznia rajta, mint a Kínai Nagy Falon, különben mire elkészül, addigra a Microsoft kiadja a Windows 15-öt.

    Én egyébként a DLC-s rendszerben látok fantáziát - kicsit olyan, mint anno a pen&paper szerepjátékokk: alapban van egy alapkönyvem meg egy bestiáriumom, aztán ömlenek hozzá a kiegek, modulgyűjtemények meg regények :)

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • HThomas

    senior tag

    válasz ollie #74 üzenetére

    Ráadásul ennek a vonalnak a helyét szép lassan átvették az online "RPG"-k, amiknek a színvonala közismert, viszont sokszorosan visszahozzák a készítőknek az árukat.

    Egyébként nem hiszem el, hogy ma, a nagy kalózkodási ráta mellett is nem érné meg történet szempontjából színvonalas játékot készíteni. A nagy nevű kiadók megtehetnék, és a sok fan simán visszahozná az árát...

    Morden24 #77: a DLC-vel csak az a baj, hogy ha valakit elrettent az alapjáték akkor azok nem fogja meghatni a sok letölthető cucc.

    [ Szerkesztve ]

  • Morden24

    nagyúr

    válasz HThomas #78 üzenetére

    Egyébként nem hiszem el, hogy ma, a nagy kalózkodási ráta mellett is nem érné meg történet szempontjából színvonalas játékot készíteni.

    A probléma az, hogy a történetre, annak megalkotására és kidolgozására időt és embererőt kell fordítani, az meg lóvé. Na, ha a kiadó azt látja, hogy a játék jól kidolgozott story nélkül is alig fogy rosszabbul, mint az azzal együtti (esetleg konkrétan jobban, mert alacsonyabb elvárásokat támaszt a játékos irányába), akkor szerinted mit tesz? Örül, hogy lefaraghat némi költséget (amit persze azonnal át is csoportosít a grafikai megvalósításért felelős divízióba, mert az viszont hoz a konyhára).

    Ilyen szempontból visszasírom a kilencvenes éveket, amikor a nextgen grafika mellé társult story-írás is, és most itt azt akarom mondani, hogy Wing Commander.

    Arról nem is beszélve, hogy minél bonyolultabb történetet írsz, annél nagyobb az esélye, hogy sokaknak nem fog tetszeni. Ezért sikeresek az olyan játékok, amik kizárólag klisékre építkeznek, és nincsenek benne szélsőséges dolgok (pölö WoW).

    a DLC-vel csak az a baj, hogy ha valakit elrettent az alapjáték akkor azok nem fogja meghatni a sok letölthető cucc.

    Ha valakit elrettent az alapjáték, akkor tökmindegy. Én többek között azért bátorkodtam megvenni a játékot effektíve látatlanban, mert ismertem a Bethesda hozzáállását DLC- és modding community-ügyben - az egyetlen akadály a program buktája lehetne, de a kiváló médiakampány miatt alapban nem hittem, hogy borulhat.

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • HThomas

    senior tag

    válasz Gregorius #76 üzenetére

    Ó igen. Ha rátapadtál közben a save/reload gombra, ugyanis igen jó eséllyel az első random encounterben, amibe belefutsz megtapasztalhatod, hogy hány plazmalövést élsz túl ágyékkötőben.
    Tudom, én is kipróbáltam anno... kellett vagy 10-20 töltés. Viszont ha léptél előtte 1-2 szintet, és rámentél az outdoorsman skillre, akkor mindjárt nem volt annyira irreális :)

    Egyébként a Fallout 3-at talán nem is fair a 2-höz hasonlítani, inkább az 1-hez. A 2-ben már meg volt az alap engine, sok grafikai elem, játékelemek nagy része (fegyverek, cuccok pl), a kidolgozott rendszer; pár (fontos) változástól eltekintve inkább csak egy jó nagyra hízlalt kieg volt. Volt idejük a srácoknak, hogy mindent beleadjanak a történetbe és tökéletesre csiszolják a játékélményt.

    A Bethesda-nak meg ugyan volt egy kiinduló engine-je, meg a Morrowind-Oblivion vonalról megszerzett tapasztalata, de azért nagyrészt mégis új játékot fejlesztettek, annak minden bajával együtt. Látszik, hogy sok mindenre nem maradt idejük. De ugye ott a DLC rendszer, meg szerintem tuti lesz 4. rész is, tehát van remény, hogy egyszer majd a Fallout 2 szintjét is megüti a játék.

    [ Szerkesztve ]

  • HThomas

    senior tag

    válasz Morden24 #79 üzenetére

    "Ilyen szempontból visszasírom a kilencvenes éveket[...]"

    Szívemből szólsz :)

  • Gregorius

    őstag

    válasz Morden24 #77 üzenetére

    Ez igaz, csak attól még, hogy mi felnőttünk és nem érünk rá éjjel-nappal játszani, attól még a gyerekeing játszanak/fognak. És inkább hagyom egy olyan játékkal játszani, ami megmozgatja a tekervényeit netán elgondolkodtató is, esetleg még angolul is tanul, mint egy "könnyen fogyasztható" tömegtermékkel, ami legfeljebb egy postást nevel ki a porontyból (menj oda, vedd fel azt, hozd ide, kapsz pénzt).

    Tehát ha mostani grafikai színvonalon (muszáj, mert különben tényleg csak néhány fanatik veszi meg) szeretnének egy igazán bonyolult szerepjátékot csinálni
    Manapság már inkább az divat, hogy egy-két cég engine-t csinál, és a többi ezt licenceli, vagyis lényegében csak a kontentet adja hozzá. Illetve ha saját fejlesztésű az engine, akkor is az alapjáték után kiegészítők sora, vagy folytatások jelennek meg hozzá. A Westwoodnál/EA-nál például mostanság éri el a(z időközben azért polírozott) SAGE engine a tizedik életévét.

    [ Szerkesztve ]

  • Morden24

    nagyúr

    válasz Gregorius #82 üzenetére

    Oké, de végülis lényegtelen, mert az kerül kiadásra, amire piaci igény van. Ha ez nem esik egybe a te igényeiddel (illetve az enyémmel), az sajnos csak annyit tesz, hogy egy anyagilag nem kifizetődő kisebbség tagjai vagyunk.

    Sectumsempra - For Enemies

  • CsAdam

    csendes tag

    válasz Gregorius #82 üzenetére

    inkább hagyom egy olyan játékkal játszani, ami megmozgatja a tekervényeit netán elgondolkodtató is
    Nem tudom mire gondoltál, de a cikk alapján feltételezem, hogy valami régi RPG-re, netán magára a Fallout 1-2-re.
    Szerintem az önámítás, hogy a régi játékok húde elgondolkodtatóak lettek volna. Egy Fallout 2 is abból állt, hogy menj ide meg oda. Lehetett választani, és attól függött, hogy hova kellett menni. Nem kellett hozzá 130-as IQ. Egy kalandjáték még talán gondolkodtató volt. De ott meg sokszor agyament dolgok vannak, amik inkább idegesítőek.
    Egy játék az legyen játék. Vannak oktató program gyerekeknek. Esetleg puzzle játékok. De még ezektől sem lesz senkiből építőmérnök vagy sebész. Inkább majd járasd iskolába őket.

    UI: Az angolul tanulás meg ugyanúgy benne van bármelyik mai (eredeti) angol nyelvű játékban.

  • Morden24

    nagyúr

    válasz CsAdam #84 üzenetére

    Azért mondjuk többmindent megtanul belőle, mint egy Diablóból vagy egy Crysisból. Ha mást nem, legalább az angol menni fog.

    Hogy bármelyik játékban benne lenne, az enyhe túlzás. Azokat a nyavalyákat szándékosan nemzetközi piacra írják, a Roger!-t meg a Fire in the hole!-t egy süket venezuelai gyerek is megérti.

    Sectumsempra - For Enemies

  • CsAdam

    csendes tag

    válasz Morden24 #85 üzenetére

    Az angol tanulást (vagy bármilyen nyelvet) jóval korábban érdemes kezdeni, mint az ilyen játékokat. De egyébként természetesen abból lehet tanulni, amiben vannak párbeszédek, vagy legalább szövegek. De mély történet, meg komoly RPG harcrendszer nem kell hozzá. Sőt, talán egy FPS jobb is az alapokra, hiszen ott kevésbé bonyolult szövegek vannak. :)

  • Morden24

    nagyúr

    válasz CsAdam #86 üzenetére

    Játékból nyelvet tanulni nem annyira lehet, szókincset és kifejezéseket, fogalmazásmódot magadra szedni annál inkább.

    A szándékoltan "butított" játékok meg tényleg semmit nem érnek, főleg, hogy a történtek megértéséhez a legtöbbször ki is kapcsolhatod a hangot, mert a mutatott képek minden információt a tudatodra adnak. Teszem hozzá finoman, a legtöbb magyar gyereknek (ha már itt tartunk) a Crysis angolsága bőven meghaladja a képességeit, nagyrészét nem értik teljesen.

    Mellesleg ha azt akarjuk, hogy tanuljon a gyerek, akkor bannolni kell a magyar szinkronos játékokat... amik amúgy is botrányosan alacsony színvonalúak, legalábbis amikkel én találkoztam. Én legutoljára a Gothic3-at vettem meg magyarul, mert naivan azt hittem, nem vagyok köteles használni. Hát de, és ismerek 16 éveseket, akik jobb munkát végeztek volna.

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • Breki's

    tag

    válasz CsAdam #62 üzenetére

    Nézd. Mi nem láttuk értelmét X+1-edszerre is leírni azokat az ömlengéseket amiket más oldalak írói megtesznek helyettünk, ezért nem írtuk bele. Nekem pl. nagyon elegem van az olyan gamer oldalakból ahol mindent csak fényeznek és a kritika kb. annyiban merül ki hogy hát ebben nem olyan erős a játék. Sajnos a stílusunk nem tud mindenkinek maradéktalanul megfelelni, de én a magam részéről igyekszem mindig a legjobbat nyújtani és figyelembe venni az itt felmerülő igényeket is. Én elégedett vagyok a cikkel és számítottunk arra hogy sokaknak kiváltjuk a nemtetszését. Egyébként írtunk jót is, mert én 3-4 óráig bírtam a játékot, csak aztán meguntam teljesen. :) & a 3-4 óra az csupa pozitívum volt, mert érdekelt. ;)

    [ Szerkesztve ]

    Breki's

  • Silenzio

    addikt

    Pár mondattal kommentálnám a cikket, mintegy felsorolás szerűen.

    -Az a '60-as évek fíling az inkább '50-es évek. A kettő közt elég nagy szakadék van zenei, politikai tekintetben, és díszlet dolgában egyaránt. Az '50-es években képzelték el így a jövőt, ezek az autók az akkori modellek futurisztikus változatai. Az '50-es évek a nagy kommunista üldözések kora az USÁ-ban, amikor is kibontakozott a fogyasztói társadalom legtisztább, legirritálóbb formája, ez a kritika nélkül álló "szép új világ" fíling, Amerika a jövő, nincs kecmec. Ilyen egységes közhangulat sem előtte, sem azt követően nem volt az országban, ezért imádják parodizálni, ld. Stubbs the Zombie, a Fido c. zombifilm, Vissza a jövőbe-sorozat, vagy akár a Fallout-sorozat. Ezt a közhangulatot tette teljesen hisztérikussá az atomháború alig bújtatott lehetősége a sok propagandafilmmel, amik keveredtek a tévében a rengeteg idióta reklámmal. A '60-as évek (63-64 után) a belső válságról és a vietnámi háborúról szóltak, meg persze a lázadásról, a rockról és a szexuális forradalomról. Szóval a kettő közt mondhatni nincs sok hasonlóság, ha már utalni akartatok a játékot ihlető korszakra, maradjunk az '50-es éveknél!

    -Barnás alaptónus. Namármost, ha nincsenek növények, minden kiszáradt és meghalt, és a régi világhoz tartozó fém és kőtenger is piszkos ill. széjjelrohadt körülöttetek, akkor nem hinném, hogy barbie-rózsaszínnel, vagy rengeteg zölddel fogtok találkozni. Az alaptónus hangulatos, reális, következetes. Nem volt sem szép, sem bölcs dolog felemlegetni, látva az előttem szólókat is akár.

    -Zenék. A rádióállomások szerintem hatalmas hangulati többletet adnak, kár hogy csekély a számuk. Azt nem tudom ugyan, hogy mennyire repetitívek, ugyanis még nem játszottam túl sokat a játékkal, de aki metált hallgat helyettük ebben a közegben, annak nem érdekel a kritikusi véleménye, akármilyen jól artikulált legyen is. Bocs. :))

    -Számomra úgy tűnik, hogy olyan dolgokat kértek számon a játékon, amiket nem tud vállalni. Fallout 1-2. Wow. Változatos, szabadon alakítható játékmenet, kreatív fejlődési rendszer. Király. Igazi lázadó volt az akkori forgotten realms-szerű stuffokhoz képest. Mai viszonylatban duplán hardcore-nak számítana, mert azóta kispisti is gémer lett, milliók tolják a népszerűbb stuffokat, és sajnos hardcore műfaji alkotások helyett van itt nekünk egy csomó átmenet, nem annyira zsánerdarabok, mint inkább gagyi valóságszimulációk, hajdan volt műfajok felhigított, populista emlékei. Hozzátenném, számomra egyértelműen a F3 javára billen a mérleg nyelve, hiszen az izometrikus stuffokat az első Alone in the Dark után már képtelen voltam értékelni.

    -Ha már grafika. Mi a szarért kell mindig pont az általam legjobban utált engine-t, az U3-ét felhozni? Az elmúlt fél évben olyan ratyi stuffokat láttam ezzel a motorral, hogy még! A F3 textúrái 3x élesebbek, mint akár az UT3, vagy nagy kedvencem, a Bioshock megoldásai! Az U3-nak sosem a részletek voltak az erősségei, hanem az összhatás. Úgyhogy nagyon rossz példa. A figurák lehet elnagyoltabbak a F3-ban, de a környezet semmi esetre sem. Hozzá tenném, ez a grafikai nívó földbe döngöli pl. a R6 Vegas szürke, ismétlődő, elnagyolt tereit. Nem értem, miért mindig az U3-mal példálóznak... A bugokat aláírom, a fizikai motor sem mindig remekel, de engem bőven kárpótol ez a világ, és a 2008-as év abszolúte kielégítő ebből a szempontból. Kaptunk keleti posztszocialista posztapokalipszist (Stalker), nyugati posztkapitalista posztvilágot, minden oké. Én csak örülni tudok ennek. :)

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz Silenzio #89 üzenetére

    Az eredeti Fallout-okban ez az 50-es évek világa bombázás után hangulat nem volt annyira túlerőltetve, mint itt. Ez volt az alap, a kiindulópont, és elsütöttek pár poént vele, de ennyi. Ott szinte csak a háttértörténet, és a roncsok, romok emlékeztettek arra a világra. Míg itt mindenki úgy viselkedik, mintha a robbanások tegnap lettek volna. Nem úgy mint a sokadik generáció, aki már ebben a világban nőtt fel. erőltetik a szar propagandát és a régi zenéket a rádiókban, amik pár perc alatt halgathatatlanná válnak. A DJ akivel találkozunk viszont már nem us olyan 50-es, inkább 80-as vagy 90-es, szóval időzavar az itt is van. Az alapzene nem lenne rossz, de meg sem közelíti a Fallout 2 helyszínekhez kötött iszonyatjó zenéit, márpedig ez nem a grafika, amin ugye szükségszerűen változtatni kellett.

    A barnás alaptónus, és a grafika rendben van. Egy-két falra ránézve mondjuk nem hiszem hogy bármilyen téren felülmúlná az UT3 motort, hacsak nem a large scale megjelenítést vesszük. Gondolom az író srácok, nem a legfosabb grafikájú UT3 engines játékokra gondoltak, amiket te felsoroltál, hanem egy GoW-ra, vagy magára az UT3-ra.

    Váltás 3D nézetre. Ja az szükséges. Az nem volna szükséges, hogy az emberek mozgása olyan mint akik most fosták le a bokájukat. A mozgások animációja még rosszabb mintha az Obliviont nézem, és ez már művészet.

    VATS - aha, nagyon jó... egy darabig. Ráadásul távolról fölösleges használni. A 20-30 méternél távolabbi ellenfelek érdekesen alacsony találati százalékokat kapnak, míg a VATS-on kívül a 100 méterre lévő ellent is viszonylag könnyen leszedem.

    Itt még a fegyverek ís úgy néznek ki mint a StarTrekben (veszett gagyimód), és még csak véletlenül se köszönne vissza egy sem a Fallout választékából.

    Nemhogy a Fallout névhez méltatlan egy olyan játék ami 3-4 óra után már nem tud újat mutatni, de még a Bethesda önmagához képest is egyre lejjebb adja. A fő küldetés cirka 8-9 óra alatt sietség nélkül végigvihető. Hét persze, menj kolbászolj, csinálj mellékküldetéseket, és láss mindent, akkor lesz több 100 óra játékmenet...

    Aha, de miért menjek? Mi visz előre, amikor 20. szint után megáll a fejlődés? Amikor raidereken, szupermutánsokon, idétlen robotokon kívül csak egy párféle ellenféllel találkozok, amelyek ugyanúgy harcolnak mindíg és velem fejlődnek? Vagy a mellékküldetések miatt? Mikor megláttam Megatont már örültem: nicsak itt az első település, biztos lesz sok, több kisebb-nagyobb küldetéssel... hát a lófaszt. Végigmentem az összes lakón hogy 2-3 küldetést kapjak, amik olyan szintűek, hogy: "Hozzá nekem Scrap Metal-t és majd fizetek érte". Rivet City már jobb, de a méreteit nézve még az is kevés.

    Szóval, ha nem visz előre a mellékküldetés, mert a játék RPG-nek kevés, és mert nem fogok a pusztán kóborolni, 30 Nuka Cola Quantum-ért, Scrap Metal-ért meg Sugar Bombs-ért, nem érdekel minden ugyanolyan metró és power station, nem kapok újabb fegyver vagy páncélt a játék végéig az első 4 óra után, és ahhoz hogy FPS-ként játsszak vele, ahhoz gagyik a fegyverek, és maga a lövöldözés sem üti meg a legtukmányabb FPS-ek szintjét, akkor miért is játsszak vele tovább pár óránál, és miért is van agyonhype-olva?

    Végigvittem a fő küldetést, megnéztem az összes nagyobb helyet, nagyjából bejártam a térképet, a komolyabb mellékküldetéseket is megcsináltam, és volt hogy jól is éreztem magam közben, de a játék messze van attól amitől el lehet ájulni, és messze van attól ami lehetett volna... (ahogy a "Stalker: Shadow of a good game" is) és századszor is: ez nem Fallout... maximum Fallblivion.

    PS: és a játék végén a kommunistázó óriásrobotot biztos epic-nek szánták, mégis olyan überidétlen hogy szarrá röhögtem magam rajta kínomban...

    Ja és a végére írom még hogy én megértek mindenkit akinek nagyon tetszett, ez csak az én jelentéktelen véleményem, ami nem ér többet senki másénál... és nem, én nem tudok jobbat csinálni...

    [ Szerkesztve ]

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

  • Silenzio

    addikt

    válasz marcus.fenix #90 üzenetére

    Tiszta sor. Engem lehet tovább leköt majd, mivel bolondulok a stílusért. A Fallout 1-2 megfelelő gép híján akkoriban kimaradt, azaz nem tudtam végigtolni, mert a 3. város már rettentően szaggatott, ma meg már meg se nyikkanna ezeken a masinákon, ha jól tudom, de lehet egy régebbi gépet összerakok majd a jó stuffokért... A Tactics figyel most itt az asztalomon eredetiben, de ott meg csak a taktikázás meg a tápolás érdekes, mivel nem RPG...

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz Silenzio #91 üzenetére

    Örülök ha tetszik. Az összkép persze nom olyan rossz ahogyan írom :DDD
    Emlékszem az F2-őt 5X86-on játszottam ki... na azt az akadást képzeld el :)
    Nem hiszem mondjuk hogy mai fejjel újra megtenném.

    Jó szórakozást a játékhoz...

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

  • Gregorius

    őstag

    válasz CsAdam #84 üzenetére

    Szerintem az önámítás, hogy a régi játékok húde elgondolkodtatóak lettek volna. Egy Fallout 2 is abból állt, hogy menj ide meg oda.
    Akkor adnék igazat, ha nem lenne telepakolva a játék holodiskekkel, aminek darabja felér egy-egy kisregénnyel, ami az emberi gyarlóság egy-egy újabb példáját meséli el. Illetve nem kerülnél milliószor olyan szituációba, hogy többféleképpen megoldhatsz egy adott problémát, aminek nem ritkán morális vonzata is van.

    Egy játék az legyen játék. Vannak oktató program gyerekeknek. Esetleg puzzle játékok.
    Minden bizonnyal hallottál már a szórakozva tanulásról?

    UI: Az angolul tanulás meg ugyanúgy benne van bármelyik mai (eredeti) angol nyelvű játékban.
    Erre inkább nem reagálnék, az előttem lévők már kifejtették a mondanivalóm lényegét: nem, nincs benne.

    De még ezektől sem lesz senkiből építőmérnök vagy sebész.
    Tudod én a gyerekemből elsősorban embert akarok nevelni, és csak másodsorban építőmérnököt vagy sebészt. És ez érdekes módon valahol ott kezdődik, hogy "War, war never changes".

    Mellesleg ha azt akarjuk, hogy tanuljon a gyerek, akkor bannolni kell a magyar szinkronos játékokat... amik amúgy is botrányosan alacsony színvonalúak
    Az EA magyarításai viszonylag színvonalasak. A nyelvhelyességgel azért vannak problémák, de a stílus, a játékos kifejezések rendszerint nagyon jól átjönnek. A voiceoverről széleskörű információk hiányában inkább nem nyilatkozom.

    Zenék. A rádióállomások szerintem hatalmas hangulati többletet adnak, kár hogy csekély a számuk. Azt nem tudom ugyan, hogy mennyire repetitívek, ugyanis még nem játszottam túl sokat a játékkal
    Ezzel teljes szívvel egyet értek. A rádió egy bomba ötlet volt. Sajnálatos módon az adás igen gyakran ismétlődik, vagyis nem túl változatos.

    Az eredeti Fallout-okban ez az 50-es évek világa bombázás után hangulat nem volt annyira túlerőltetve, mint itt. Ez volt az alap, a kiindulópont, és elsütöttek pár poént vele, de ennyi. Ott szinte csak a háttértörténet, és a roncsok, romok emlékeztettek arra a világra. Míg itt mindenki úgy viselkedik, mintha a robbanások tegnap lettek volna.
    Ez sajnos nekem is szemet szúrt, hogy nagyjából úgy van beállítva a hangulat az F3-ban, mintha nem 200 éve, hanem tegnap lett volna vége a háborúnak és még csak most kezdenének neki a romeltakarításnak. A nyugati parton pedig már egy ideje ott virágzik San Francisco vagy az NCR. Tudom én, hogy úgy volt pozicionálva a gém, hogy megértsék az "újoncok" is, de kicsit eltévedtek az időtengelyen.

    A DJ akivel találkozunk viszont már nem us olyan 50-es, inkább 80-as vagy 90-es, szóval időzavar az itt is van
    Szerintem inkább beszívott hippi. Bau-vau-vau. :)

    VATS - aha, nagyon jó... egy darabig. Ráadásul távolról fölösleges használni. A 20-30 méternél távolabbi ellenfelek érdekesen alacsony találati százalékokat kapnak, míg a VATS-on kívül a 100 méterre lévő ellent is viszonylag könnyen leszedem.
    Rossz helyen vannak a skill pontjaid. Nálam 100 méteres célpontoknál 4 lövés az átlag 3,9 hulla.

    Aha, de miért menjek? Mi visz előre, amikor 20. szint után megáll a fejlődés?
    Itt a probléma szerintem inkább azzal van, hogy nagyon alacsonyra rakták az XP követelményeket. A FO1-2-ben ha minden egyes mellékküldetést végigcsináltál, akkor volt esélyed a játék végére egy 25-ös szintet összehozni. 30-hoz viszont már szándékosan fel-alá kellett rohangálni reménykedve a random encounterekben.

    Tiszta sor. Engem lehet tovább leköt majd, mivel bolondulok a stílusért. A Fallout 1-2 megfelelő gép híján akkoriban kimaradt, azaz nem tudtam végigtolni, mert a 3. város már rettentően szaggatott, ma meg már meg se nyikkanna ezeken a masinákon, ha jól tudom, de lehet egy régebbi gépet összerakok majd a jó stuffokért...
    Maga a játék működik modern vason XP-vel, viszonylag problémamentesen. Az installerrel akadnak kisebb problémák, de át lehet hidalni.

  • CsAdam

    csendes tag

    válasz Gregorius #94 üzenetére

    Ez már annyira messze off topic, hogy nem is kívánok vitázni. Két pontban szeretnék azonban hozzászólni még:
    Én azt vontam le az előző hsz-edből, hogy a logikai gondolkodás fejlesztésére érzed alkalmasnak a régi játékokat, és erre is válaszoltam. Szó nem volt morális tanításról. Természetesen morális szempontból értékesebb egy jó történettel rendelkező játék, mint a sima kaszabolás/lövöldözés. Ám ettől még mindig meg lehet a helye azoknak is.

    Feltétlenül ki kell emelnem, hogy az, hogy mi van egy játékban/fimben/könyvben/akármiben, és hogy abból valaki mit ért meg, az két TELJESEN külön dolog. Pláne az, hogy te mit látsz benne, és egy gyerek mit lát benne.

  • _bs_

    tag

    válasz marcus.fenix #90 üzenetére

    "Míg itt mindenki úgy viselkedik, mintha a robbanások tegnap lettek volna. Nem úgy mint a sokadik generáció, aki már ebben a világban nőtt fel."

    igen, sajnos ez egy idő után zavaró de valahogy megszokható.
    A rövid játékidővel nem értek egyet, a játék sava-borsa a mellékküldetésekben van, és nem scrap-metal-ért meg nukacola-ért csinálom hanem a párbeszédekért, jó történetekért. A sztorik mélysége előszörre jónak tűnik de aztán hirtelen kiapadnak az igaz. Mindenesetre még bőven élvezhető kategória, a szórakozás amit adnak az kárpótol a maceráért. Én három hete tolom napi 1-2 órában, a helyek csak 10-15%át fedeztem fel... Speed runban a Quake is 11 és fél perc Nightmare fokozaton.... Nem kell szándékosan rohanni és akkor nem rövid. Az viszont tény h nem vagyok rákényszerítve arra h minden követ felforgassak, minden sidequestet végigvigyek, túl könnyű tápolni.

    FPSesként azzal is egyet kell értsek h a fegyverek jórészt gagyik, a teddybeargun az kifejezetten nevetséges és nem poénos, nem illik ide, nagyon nem. Az irányítás és FPS harc irányítása gagyi és darabos, az ólajtót nem lehet eltalálni nem hogy az enemyt, és zavaró h beakadok mindig mindenhova. Ez a rész nem tökéletes, az biztos.

    mindent összevetve nekem nagyon-nagyon tetszik, a lepusztult fps-rpg-k nagyon a zsánereim, úgyhogy ez is. Köv két hónapban végigtolom, majd mégegyszer hard-on, Strategy Guide-al az ölemben.

  • Prof01

    veterán

    Nálam az év RPG-je lett. Nagyon el lett találva! :K

    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

  • raysefo

    csendes tag

    válasz Prof01 #98 üzenetére

    Ez a JÁTÉK mérföldkő a mai egyhangú játékok között ,erröl a JÁTÉKROL csak szuperlativuszokba lehet beszélni .Én nem játszotam az elöző 2 résszel és világ életemben fps örült voltam de ez a JÁTÉKBAN minden megvan amit el lehet képzelni.
    Ugy érzem teljes jógú tagja lehet a világ leglobb játékai között PL:COD,NFS,WOLF,QUAKE,STRONGHOLD,Elder Scrolls,HEROES,CRYSIS(FAR CRY), és persze a FALLOUT3 bocsi a sok nagyon jó kihagyott gamáért de ennyi jutott eszembe .

    UI:És akinek nem jön be az mindenki szive joga ,nekem bejött és sokáig fogom nyomni mert hihetettlen .

  • syC

    addikt

    Szerintem nagyon jó lett a játék. Nagyon eltalálták a hangulatát és fokozását a különböző dolgokkal. Nekem nagyon bejön :U

Új hozzászólás Aktív témák