Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gregorius

    őstag

    válasz ollie #29 üzenetére

    Ez a Fallout teszt egy vicc. Az emberek nagy részének tetszik ez a játék, ti meg sikeresen találtatok 3 olyan kritikust, akinek nem igazán
    Százmilliárd légy ugye nem tévedhet...

    Pont az ölte meg benne a Fallout-ot ami annó megcsillogtatta az ifjú pszihopaták szemét. A véres jelenetek. Amik annó a kis 2D animált formályukban végtelen poénosak voltak. Most viszont a shaderelt élethűségre törekvő végtag szakadások és szanaszét guruló cafatok, inkább undorítóak és visszataszítóak.
    Szerintem inkább nevetségesek. Bár inkább a fizikája siralmas a dolognak. A fickónak olyan erővel repül le a feje (és át a terep másik sarkába), mintha acélgerendát lőttem volna rá, nem egyetlen gizda golyót, a teste maradék része meg még ugrik egy tripla axelt, mielőtt "nyugovóra tér".

  • Peat;)

    veterán

    válasz ollie #35 üzenetére

    Szerintem a %-ok pedig kifejezetten a jó kategóriának feleltetik meg. A 90% már inkább a kiváló és kitűnő kategória :U. Egy olyan játéknál ahol a címet inkább csak figyelemfelkeltésnek, marketingnek használták fel és a korábban kidolgozott világot leegyszerűsített formában, oblivion szerűen tárják a játékosok elé, akkor az max jó kategória, mert a cím és a tartalom nem egyezik. Ettől még szuper game lehet, de azt ne jutalmazzák ha egy korábbi címet használnak fel nyerészkedésre, mert nincs bennük elég kreativitás..oblivion (ami hangulatilag szerintem gyengébb lett mint a morrowind) után gondolom nem volt hova tovább, váltani kellett és így biztosították be magukat.

    Ettől még szerintem mindenki örül, mert akik nem falloutoztak végre nem a csillogó kardok meg varázslatokat látják, akik falloutoztak azoknak meg ez is több mint a semmi. Az interplay meg állítólag a fallout név eladásából fejleszti a fallout mmorpg-t, bár azóta sincs róla semmi hír, így lehet ez volt az utolsó fallout.

    [ Szerkesztve ]

  • Morden24

    nagyúr

    válasz ollie #43 üzenetére

    Ez az értékeléses buli szerintem még az offline újságírásban kifejlődött hozzáállás maradéka, amikor ugyebár az újságok vagy közvetlenül, vagy közvetetten (saját vagy velük szerződésben álló boltok miatt) érintettek voltak a játékeladásokban, igy nem lehetett karóba húzni semmit, csak szökőévente valami low-budget rettenetet. A 75-95%-ba meg bele lehetett magyarázni szubjektív véleményt, aktuális piacot, cikkírói hangulatot, aranyeret, mindent.

    Személy szerint rosszul vagyok a százalékos rendszertől, egy kalap szar az egész. Azt szeretem, amikor tételes felsorolás van (grafika, hang, satöbbi, néha egyedi bejegyzések), és pro/kontra alapon megy az értékelés. Csak hát abban több a munka meg az elkötelezett vélemény is, a százalékolás meg olyan tesséklássék, bele is lehet kötni, meg meg is lehet magyarázni marhaság. Tököm sem kíváncsi arra, hogy valaki szerint 91% Crysis, vagy 78 az F3. Mihez képest, mi a 100%?

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz ollie #45 üzenetére

    Gondolom az újságok nem kaptak volna demókat, tesztverziókat még a megjelenés előtt, ha lehúzzák a játékokat.

    Akár, meg egy 576 pl. hülye lett volna szélsőségesen lealázni egy játékot, amikor a saját boltjuk forgalmát csökkentették volna.

    Szerintem a legjárhatóbb út tényleg a részekre bonotott kiértékelés, ahol egyértelmű, hogy mit talál előnynek és mit talál hátránynak a tesztelő/cikkíró, így az olvasó el tudja dönteni, hogy az adott pro vagy kontra neki számít-e. Százalékra igazából csak az önállóan nagyon nem gondolkodóknak van szüksége, akik szeretnek keveset olvasni, és gyorsan véleményt alkotni.

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • hoffman_

    nagyúr

    válasz ollie #49 üzenetére

    Bennem lehet a hiba... Akkor mi? :U :F

    "The time you enjoy wasting is not wasted time."

  • Morden24

    nagyúr

    válasz ollie #72 üzenetére

    Igaz, Planescape-el nagyon későn játszottam (pár éve :D), tényleg jó volt. Személy szerint rühellem a D&D rendszerét, ergo az NWN sosem tartozott a kedvenceim közé.

    A többire annyit mondok, hogy én, mint amúgy véresszájú pen&paper RPG-s, nem érzem a létjogosultságát a Baldur's Gate-szerű játékoknak már. Nem lehet eladni, kurva sok pénz kell az ilyesmihez, rengeteg munka, aztán élvezné egy szűk réteg.
    Én az Oblivion/Gothic/Fallout 3 vonallal tökéletesen hajlandó vagyok kiegyezni, azzal a "feltétellel", hogy lépjenek a saját tökükre, és hozzák vissza azokat az időket, amikor a játékok sztorijait forgatókönyvírók írják, meg van rendezés is.

    Szóval hardcore szerepjáték helyett én már a kaland-játék-kockázat irányba tolódom el: interaktívan szeretnék megismerni egy király történetet, a többi (grafika, ilyenolyan fizika, pen&paper rpg-k szabályrendszerének túlbonyolított pc-s mása stb.) már egyre kevésbé izgat fel.

    Számomra tökéletes játék egy darab van: Deus Ex. Na az az én 100%-om.

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz ollie #74 üzenetére

    Nézd, igaz, hogy probléma, csak az akkor még nagyon ráérő réteg mára már felnőtt. Nekem sem lenne már sem időm, sem hangulatom, hogy csillió időt fektessek valamibe, már inkább könnyedebben akarok szórakozni. Nem azt mondom, hogy nem esne most is jól egy Baldur's gate-szintű kalandozás, de azzal tisztában vagyok, hogy manapság még az értelmes játékokban sem kell olvasni, figyelni - mondjuk ez nem csoda, amikor a Crysis-bonyolultságú cuccok mennek, akkor mit várunk?

    Az RPG-kben egyébként is mocsoksok meló van, ha nem akarnak elcsúszni fél tonna gameplay-bugon, és ebbe pölö az Oblivionban azért elég keményen beletört a Bethesda foga is. Tehát ha mostani grafikai színvonalon (muszáj, mert különben tényleg csak néhány fanatik veszi meg) szeretnének egy igazán bonyolult szerepjátékot csinálni, akkor több embernek kéne melóznia rajta, mint a Kínai Nagy Falon, különben mire elkészül, addigra a Microsoft kiadja a Windows 15-öt.

    Én egyébként a DLC-s rendszerben látok fantáziát - kicsit olyan, mint anno a pen&paper szerepjátékokk: alapban van egy alapkönyvem meg egy bestiáriumom, aztán ömlenek hozzá a kiegek, modulgyűjtemények meg regények :)

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • HThomas

    senior tag

    LOGOUT blog

    válasz ollie #74 üzenetére

    Ráadásul ennek a vonalnak a helyét szép lassan átvették az online "RPG"-k, amiknek a színvonala közismert, viszont sokszorosan visszahozzák a készítőknek az árukat.

    Egyébként nem hiszem el, hogy ma, a nagy kalózkodási ráta mellett is nem érné meg történet szempontjából színvonalas játékot készíteni. A nagy nevű kiadók megtehetnék, és a sok fan simán visszahozná az árát...

    Morden24 #77: a DLC-vel csak az a baj, hogy ha valakit elrettent az alapjáték akkor azok nem fogja meghatni a sok letölthető cucc.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák