Új hozzászólás Aktív témák
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz Heroes fan #250 üzenetére
Elkezdted?
-
sagajr78
tag
válasz Heroes fan #242 üzenetére
Nem sárkányok, hanem démonok. Ráadásul mikor be akarsz menni megjelenik előtte az imp odaátról és elmondja mi a helyzet. Annak megfelelően cselekedj. Azok az ellenfelek sebezhetetlenek és azok is maradnak, de nem is kell velük harcolnod, mi több, pont az a lényeg, hogy ott ne harcolj és ne is arra menj. Majd oda kell menni de más útvonalon, nem az egyenesen. Emellett lesznek még invulnerable ellenfelek a játékban akikbe ha túl korán rohansz bele mert mész előre olvasás és értelmezés helyett, akkor ott pusztul a brigádod.
Csináld a sztoriszálat, ne mászkálj mindenfelé. Az is el fog vezetni oda ahová menned kell és akkor amikor menned kell. Az angol nyelv egyszerű, egy nyomorék szótár használatával lazán kezelhető az összes szöveg. Óvodai szintű a nyelvtana, nem keveri az igeidőket, tényleg elég egyetlen szótár ahhoz, hogy mindent megérts.
A csak kattintok itt nem fog működni, így tényleg el lehet akadni. Szánd rá azt a pár percet míg egy szótárral lefordítod a szöveget. Így mire elérsz a játék közepéig már elég jól fog menni a szöveg megértése is. A fordítást meg bízom benne nem kezdték el csinálni, jobban járna az ember ha nem hagyatkozik arra. Eddig jó magyarítás még egy játékhoz sem készült, mert a sztori az angol nyelvre, a mondókák és szövegek angol háttérre vannak kitalálva, ezek meg nem illeszthetőek át jól magyarítás során, szóval mindig elcseszésre kerülnek.
Az általad óriásnak titulált delikvens egy troll. Lesz még belőle és nem kell kinyírni és még csak meggyőzni (kő-papír-olló játék) sem kell ha nem akarod. Van hozzá kötődő feladat ami annyira egyértelmű megoldással rendelkezik, hogy az már fáj és cserébe elég hálás lesz az első troll. De lesz még belőle több is, mindegyikből kihúzható infó, illetve lefizethetőek, így harc nélkül is lehet haladni, mi több, ezek általában több XP-t hoznak a csapatnak mint a gyilkos megoldások.
A második területen (nem sziget!) meg a feladatod, hogy szépen belépj az immaculate szektába (a településen a templomban beszélj a pappal miután beszéltél az ott csámborgó Arhu-val; ezután majd jó feleleteket adva szépen lehet menni a helyre amit a térképen megjelölt neked), ott beavatást nyerj, kifürkészd a titkaikat és ezen tudással kiszabadítsd/felszabadítsd a boszorkányt. Erről szól a második terület tőmondatokban.
[ Szerkesztve ]
-
X Factor
addikt
írtam egy nagyon hosszú hsz-t, erre amikor megnyomtam h. küldés, újra beakart léptetni. Persze az egész hsz törölve lett...
sagajr78 Oh köszi, pont ezeket írtam.
[ Szerkesztve ]
Make things work
-
Heroes fan
őstag
válasz sagajr78 #252 üzenetére
Hát igen vannak orbitálisan hibás fordítások is, de én amit eddig nyomtam magyarba elég jól lehetett kivenni és megkönnyíti az értelmezését hogy most mit is akar. Eddig nem csalódtam bennük.
Itt is jó ha elkezdik csinálni aki akarja leszedi aki nem az meg úgy is eredetin hagyja meg. -
X Factor
addikt
válasz BomiBoogie #255 üzenetére
Néha kivagyok az újságíroktól. Shadowrun Returns esetén is ugyanez volt...
Van egy nagyon jó alapokból dolgozó, jól kidolgozott, részletes background és történet, amit a már jól bevált sémákból felépítettek. Ott az SDK annak, akinek van valami egyedülálló ötlete.
Heroes fan Az ilyen jellegű fordításokkal az a baj, hogy egy csomó kifejezés egyszerűen idegen a magyar nyelvtől. Tudom, hogy amikor az ember nem beszél egy adott nyelvet, akkor nagy segítség, de sokkalta hasznosabb lenne, akár ablakban játszani és mellette GT-be beírogatni a szövegeket. így az ember játszva tanulhatna.
[ Szerkesztve ]
Make things work
-
Ellia
addikt
Eddig tudtommal nem jelezte senki, hogy el kezdte volna-e a magyarítást, legalábbis itt nem volt szó róla. Amúgy is nagy mennyiségű szöveg, nem 1-2 hét lefordítani ezt. Illetve szerintem a nyelvezete se nehéz
-
Ellia
addikt
-
Heroes fan
őstag
Bele telne az tuti elég sok időbe.
Na egy elég necces taktikával sikerült leteríteni azt a rengeteg pókot meg két varázslót, igaz hajjszáll híján élte túl mindenki, mert a tűz az lenyírta a varázslónak az életét és 1 élete maradt amit gyógyított
Annyi xp-t adott mint az állat, az egyiknél majdnem meglett a fele a 11-es szintre. XDXDCsak azt nem értem hogy mért fagy ki a játék és csak a feladatkezelőbe kell bezárnom.
[ Szerkesztve ]
-
Heavyrain
őstag
OFF,de itt szerintem választ fogok kapni erre a kérdésre.
A "Pen and Paper RPG" -nek,mint műfajnak létezik magyar fordítása? Egyáltalán szokták ezt " toll és papír RPG"-nek hívni,vagy van egyáltalán specifikusabb magyar kifejezés is rá?
[ Szerkesztve ]
-
sagajr78
tag
válasz BomiBoogie #246 üzenetére
A crafting tuningoláshoz való. Illetve pár dolgot lehet gyártani vele, meg más dolgok beépítéséhez jön jól. Nem ad érte Xp-t a program (tehát nincs általa fejlődés) de nagyon sok mindent el lehet vele érni, tuningolni cuccokat, készíteni gagyi piákból ütős italokat, vagy épp egyedi speciális tárgyakat.
Bizonyos dolgokhoz kell bizonyos szintű crafting skill. A legjobb hatásfokhoz 5-ös skill kell, azzal már jó dolgok és módosítások kreálhatóak. Ilyen szintű skill-el készült fegyverek és vértek például véletlenszerűen generált extra bónuszokat kapnak.
Eges esetekben, például fegyverek/vértek készítése és tuningolása, a karakter szintje is számít, mert befolyásolja a kész tárgy szintjét illetve a tuning erősségét a használt skill (ami lehet crafting vagy blacksmithing).
Ha visszaolvasol 1-2 oldalt, akkor megleled a belinkelt oldalon az összesítőt ahol minden le van írva (összegyűjtött receptek és tapasztalatok).
De nem is baj hogy nincs az ember szájába rágva a dolog.
A található és elolvasható könyvekből leszűrhető, hogy mihez milyen skill kell. Ha valamit mint kezdő receptet írnak le (ez benne van a szövegben szépen körülírva, nem szerepel az elején hogy easy difficulty receptura), akkor 1-2-es skill is elég, míg ha közepesen nehéznek írják akkor kell vagy 3-as skill, míg a nehéz dolgokhoz 4-5-ös kell. Alap nyílvesszők, egyszerű változatok készítéséhez elég az 1-es, de a robbanóhoz emlékezetem szerint 2-es kell. Ha korábban sikerült akkor előfordulhat hogy akkor volt a karakteren aki vacakolt a dologgal, egy skill növelő tárgy amit azóta lecseréltél.
A tüzes nyílvessző meg a steamcloud készítéséhez elég az 1-es skill is, csak legyen arrow shaft és megfelelő hegy. -
sagajr78
tag
válasz Heavyrain #265 üzenetére
Asztali szerepjátékként terjedt el a köztudatban anno, nem lett átvéve a PnP és tükörfordítása (ráadásul ez a kifejezés jócskán később jött be, mint az idehaza használt asztali szerepjáték kifejezés).
Ehelyett a cRPG-ktől (ezek a számítógépes szerepjátékok) úgy lett a 90-es években megkülönböztetve a "sajtóban" a dolog, hogy a hagyományos az "asztali szerepjáték" (mondván többnyire asztal körül, kockákat dobálgatva játsszák azt).
Ugyanígy például a stratégiai játékok, amik hagyományos változatból átkerültek számítógépes platformokra (például warhammer fantasy és 40K) azok esetében is a "hagyományos" változatokat terepasztalos stratégiai játékként emlegetik, nem sima stratégiai játékként amit manapság inkább a számítógépes változatokra használnak előszeretettel.szerk.: Capricornus jól beelőzött.
[ Szerkesztve ]
-
Heavyrain
őstag
Köszönöm a válaszokat!
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
Lehet, valahogy egyszerre több dolgot átadni a társnak, vagy csak egyenként?
-
MODERÁTOR
Jól sejtem, hogy a játék nagy része Cyseal és környékén játszódik?
***
-
sagajr78
tag
ollie:
Dehogy.
Az csak az egyik helyszín a 4 közül. De mivel ez a kezdő, bevezető hely, így ez lesz a leghosszabb ha minden kis feladatot megcsinálsz. A többi rövidebb lesz és a területük is kicsit kisebb.BomiBoogie:
Egyszerre csak egy tárgytípust tudsz átadni, viszont abból akár mindet ami abban a slot-ban van amit át akarsz rámolni. Csak egy jobb klikk a cuccon és már passzolható is át egy másik karakternek.[ Szerkesztve ]
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
Nem lehet a tárgyakat "stackelni", ugye?
-
X Factor
addikt
válasz BomiBoogie #276 üzenetére
Ingredientseket lehet. Utána meg shift-tel tudod szétszedni.
20 óra gameplay után látogattam meg Luculla Forest-et.
[ Szerkesztve ]
Make things work
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz X Factor #277 üzenetére
Ti Normálon játszotok? Gondolom, én vagyok béna.
Most már kimerészkedek a városból, de 3-as szintű karakterekkel, a leggyengébb ellenfelek, akikkel találkozom, pl. a világítótoronynál, azok is hasonló szintűek, de jönnek 5-en, 6-an, nem tudom őket legyűrni.
Másfele meg még erősebbek...
Az egyik karakterem Lone Wolf, így csak hárman vagyunk, de szerintem nagyon nem éri meg, jóval nehezebb kevesebb karakterrel.
-
X Factor
addikt
válasz BomiBoogie #278 üzenetére
Normal igen. Szerintem én magasabb szintű voltam, mire elhagytam a várost. Eleinte a 2-3lvl+ rengeteg.
Ha nagyon nincs más, olvass bele egy guide-ba, lehet h. rengeteg side questen átsiklottál. Illetve ne csatangolj olyan messze.
Make things work
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz X Factor #279 üzenetére
Még nem oldottam meg a "nagy ügyet", abban elakadtam, azért gondoltam, csatangolok, de ezek szerint még inkább a városban kéne maradni...
Olvasgatok guidokat, szóval azért annyira nem vagyok már zöldfülű.
A questek száma mondjuk már kezd bosszantani, rendben van, hogy nem tudja az ember őket egyenként megoldani, nem is baj, de már van vagy 10, és csak görgeti az ember őket, de egyik sem akar lezárulni...
Lesz ez majd jobb később?
-
MODERÁTOR
válasz BomiBoogie #280 üzenetére
Én tegnap átállítottam easy-re azért, mert kevés időm van játszani, és így fel tudom némileg gyorsítani a játékot. De amúgy kellő körültekintéssel normálon sem nehéz, csak tovább tartanak a harcok, és nem igazán lehet erősebb ellenfél ellen menni, vagyis sok side questet kell csinálni a szintlépésekhez.
Szerintem te is nyugodtan állítsd át easyre, úgy már szinte lehetetlen elveszíteni azonos szintű ellenfelek ellen, és jó taktikával simán lehet nyerni 1-2 szinttel magasabbak ellen is.
***
-
zotyi8
tag
Normálon teljesen rendben van. 12-es karakterek után kezdtem újra mert sok questet nem csináltam meg és kinyírtam pár olyan NPC-t akit nem kellett volna. Az a legérdekesebb a játékban ha egy csatát elbuksz visszatöltöd és kitalálod hogyan tudnál nyerni. /pl a sok orkot el lehet csalogatni vizes, vagy robbanós területre, de rengeteg megoldás van mindenre, pont ez a game legnagyobb erénye/.
Még nagyon az elején járok a 2. játéknak de remélem valahogy meg tudom oldani a questeket, én is rengeteget görgetek. -
BomiBoogie
MODERÁTOR
Tudom, hogy lényegében csak oda kell figyelni, és azonos szintűvel érdemes csak kezdeni, de a gyorsítás miatt lehet, hogy én is átállítom.
Amik szerintem a hibáim eddig:
- Lone Wolf az egyik karakter, így összesen hárman vagyunk. Van olyan pályaszakasz, ahol akármerről megyek, nem tudok egy csoport ellenfelet aktiválni, mindig minimum 2 lesz, tehát ők legalább kétszer annyian vannak. Így viszont már érezhető, hogy jobb lenne minél több karakter, hiába erősebb az egyik, annyival nem.
- Az egyik karakterem egy witchcraftos. Szerintem gyengék ezek a skillek, gyakorlatilag damage boost és weaken enemy, de utóbbit is csak 3 méteres környezetben tudja, így alig használható valamire.
- A másik karakter egy ranger, ami jó lenne, ha lenne egy tank, aki előremegy, és fogja a sebzést, így viszont csak ő van (ő a Lone Wolf), de annyit nem sebez, mint egy karakter az azonos szintű melee fegyverekkel sebezne.
- Lehet, hogy újra is kezdem. Most 4-es szinten járok.
Úgy kellene, hogy ott a Madora, aki tank, így olyan karakter nem kell, aztán Jahan, aki víz- és szélvarázsló, tehát kell egy tűz- és földmágus saját karakternek, a második saját meg gyakorlatilag szabadon választható lenne.
-
sagajr78
tag
válasz BomiBoogie #283 üzenetére
Én speciel 4. szinten jöttem ki a városból és mentem el a világító torony felé (pontosabban a kútnál ami a kapu mellett van előbb le, aztán vissza ki miután rendet raktam és onnan kicsit északabbra a romos házaknál kimenteni és visszakísérni a fószert aztán mentem csak a toronyhoz a nyugati végre).
A fószert visszakísértem már, nem is volt gond, a toronynál viszont a ott van 3 farkas, az az kis boss, meg közben jönnek csontvázak is, és mivel area damage-et nem nagyon tudok kreálni, így a 3 emberem egyszerűen kevés. :S
Annyi helyben megoldható mellékes feladat van amivel könnyedén feltornászható 4-re a szinted. Meg ott van ugye két kisüthető kavics is amik megint szép Xp mennyiséget hoznak (minél magasabb a szinted annál többet).
Mire gondolsz "kisüthető kavics" néven?
Teljesen jó a witchcraft. A legkeményebb varázslatok lesznek majd benne. Csak még nincsenek beszerezve belőle a megfelelő könyvek ezek szerint. Van hozzá kereskedő a kocsma második szintjén.
Köszönöm, ezt megnézem.
Én úgy vélem, hogy nem kell a 4 karakter, csak magadat szivatod vele és magad dolgát nehezíted mert többfelé kell figyelni, több egyént kell felszerelni és annyival nem leszel jobb a harcokban sem.
Persze, szívem szerint két Lone Wolffal mennék, hogy a tárgyakkal se kelljen annyit pepecselni és gyorsabban haladjak, aztán majd a második végigjátszásnál lehetne variálni...
Ranger mellé minek tank? Ha megtámadják elugrik (az egyik alap képessége ha emlékezetem nem csal pont ez).
Ott vannak pl. a csontváz íjászok, akik van, hogy kettőt is lőnek, elég pontosan, és ha mondjuk van belőlük 3, meg vagyok lőve, az 1 íjászom kevés hozzá, ha ő még el is éri őket, a többi karakter, a varázslatok nem...
Ilyet meg legjobb magadnak csinálni és nem felvenni (bár van rá lehetőséged a hall of heroes-ban ami már elérhető kell legyen számodra hiszen a városban két stone is kisütésre került már eddigre általad és nálad van a piramis is).
Már eljutottam a Hall of Heroes-ig, de ezeket a kisütött köveket akkor sem értem.
.3-as skill esetén már 7 varázslatot megtanulhatsz ami több mint elegendő.
Igen, én is ezt néztem tegnap, hogy jól láttam-e, a varázslatok nem lesznek erősebbek, csak többet vehetsz fel, tehát akkor inkább az alapképességek fejlesztésére kell koncentrálni (pl. íjásznál dexterity, varázslónál intelligence), hogy a sebzés jobb legye.
10-11-es INT esetén (ezt nem kunszt összehozni tárgyakkal) már semmilyen hátránya nem lesz a karakterednek varázslásban, mert nem kap levonásokat a hatásai erősségére.
Igen, ahogy írtam feljebb.
Érdemes amúgy az INT mellett (meg úgy általában) egy 2. képességre is tolni pontokat (kettőnél többre nyilván nem), vagy elég egyet maxolni?
Mert ugye van olyan, ami nem karaktertípusfüggő (mint az INT vagy az STR, DEX stb.), hanem általánosságban hasznos (pl. Speed - több AP-d lesz).Kezdetben (karakteralkotáskor) tegyél minden karakterednek 1 pontot a levegőre és onnan tanulják meg a teleportot, annyi elég hogy jól tudjad uralni kevés karakterrel is a játékteret (közelre bejövő ellenfeleket eldobod a fenébe vagy a sunyulósokat előrerakod és mindeközben sebzel is).
A Teleportot már ismerem.
Ha az egyikük harcos akkor nála legyen meg az alap harcos gyógyítás és így már gyógyítani is tudsz (a teleport és a gyógyítás mellett még kapja meg az öklelős skill-t és ezzel a trióval nagyon sokáig viszi majd a prímet).
Melyik az "öklelős skill"?
Ja, a Pet Palt tudom, azt felvettem már.
[ Módosította: BomiBoogie ]
-
Heroes fan
őstag
A tűzellenállást mivel tudom megszerezni, hogy ne sérüljenek tőle?
-
Ellia
addikt
Én megmaradtam a 4 karakter felállásnál.
2 harcos: egyik pajzs+1h (tank) a másik meg 2h (dmg),
2 mágus: tűz+föld+witchcraft és víz+szél (Jahan kapott még lockpickinget a zárakhoz).Ez mondhatni egy alap felállás, tök jól lehet vele haladni normálon, valószínűleg hardon is. A varázslatok jól kiegészítik egymást, remekül lehet kombózni
Most értem át a második térképre, 12-es a csapatom, eddig csak akkor szívtam harc közben, ha nem figyeltem és vízben áló karaktereimet saját magam stunoltam le Na meg a boss harc volt 3 visszatöltés, de az se volt vészes, csak lassú.
-
Ellia
addikt
válasz Heroes fan #285 üzenetére
Van rá scroll, de már az első térképen van hozzá varázskönyv is. Na meg vannak rá italok is.
-
Heavyrain
őstag
válasz BomiBoogie #283 üzenetére
Witchraft eleinte gyenge,később,viszont ha tudatosan fejleszted,akkor nagyon hasznos is,lehet egy witchraftos karakter.
Nekem jelenleg ezek vannak:
1) Íjász
Magas: DEXTERITY/SPEED/Geomancer
Közepes: STRENGTH/Witchraft/Expert Marksman2)Tank/varázsló hibrid
Magas: STRENGTH/CONSTITUTION/Pyrokinetic/Man at Arms
Közepes: INTELLIGENCE/SPEED3)Jahan
Magas: INTELLIGENCE/SPEED/Aerotheurge/Hydrosophist4)Madora
Magas:STRENGTH/CONSTITUTION/Witchraft/Man at Arms
Közepes: SPEED -
sagajr78
tag
válasz Heroes fan #285 üzenetére
Witchcraft varázslat ideiglenesen feltolja 50%-ra az összes alap ellenállást, de ott vannak a piák (amikből szintén lehet kutyulni olyat ami mindre ad védelmet és lehet ezt is tuningolni), megfelelő védelmi scroll-ok (a tűz ellen védőnek hátránya, hogy könnyebben fagyaszthatóvá válnak a karakterek cserébe).
Crafting-ot feltolva 5-re, lehet szépen beépíteni vértekbe, szoknyákba, alkarvédőkbe és ha emlékezetem nem csal akkor sisakba vagy lábbelibe is megfelelő essence-el védelmet. Tehát ha beletolsz egy vértbe egy fire essence-t akkor a karaktered szintjétől függően aki beépítette, 5-25% bónuszt kap majd tűzzel szembeni sebzésekre (ennyivel kisebbet sebez a tűz rajta). Ha 100% fölé viszed az ellenállást akkor az ellen immunis lesz a delikvens. 150% felett láván is lehet sétálgatni sérülés nélkül.
Rubin is beépíthető vértekbe, ez egyszerre növeli mind a négy alap ellenállást ugyanolyan mértékben mint ahogy egy essence tenné.
Harcosok man at arms skill-jét ha kitolod 5-re, akkor szintlépéskor mikor választhatsz képességet akkor elérhető lesz egy olyan, ami a 4 alap elemmel szemben ad 50%-os védelmet neki.
-
Heavyrain
őstag
válasz BomiBoogie #289 üzenetére
Pontosan
-
sagajr78
tag
válasz sagajr78 #284 üzenetére
BomiBoogie:
Ebbe a hozzászólásomba hogyan tudtál belenyúlni és azon belül válaszolni?Ha van ranger-ed akkor nem kell neked area támadás (ami általában gyengébb is mint a direkt egy célpontra ható). Használj nyílvesszőket meg a riochet shot-ot. Azokkal is több célpontot tud támadni az íjászod támad. A farkasok és csontik nem ellenfelek, főleg ha van 1-2 ezüst nyílvessződ amit rálősz az erősen páncélozott célpontra így csökkentve védelmét (kis ellenfelekre felesleges pazarolni mini boss-okra mehet). Pajzsos baltás harci fő karakteremnek meg még a nálánál erősebb ellenfelek sem jelentettek sosem gondot mert a pajzs miatt elég jó blokkolási értékkel tudott hárítani a pár becsúszó támadást meg a vérző ellenfelekből azonnal regenerálta is a leech miatt.
Kisüthető kavics a star stone/blood stone. Előbbi szépen kis kitörést produkál mikor a közelébe mész, a másik egy vörös kő amit használni tudsz mások vagy magad gyógyítására. Mindkettő után inert stone marad hátra amire nincs szükség és eladhatóak. Az első kavics kisülése visz át end of time-ba és ennek végén kapod meg a piramis egyik felét amivel adott térképen lehet teleportálgatni (a kéket lerakod ahová teleportálni akarsz majd a vörös marad nálad és ha azt használod visszaugrasz a kék mellé, másik térképre nem visz át). Blood stone egy található az első területről nyíló egyik barlangban és 4 star stone-ba futsz bele ezen az első területen amiből 2 ráadásul a városon belül van (egyik a bűntett színhelyén ahová elküld a légiós főnök a kocsmába, a második meg a gyógyítónál a hátsó szobában mikor eldöntöd ki éljen). Két másik meg más helyen lesz (egy a templom alatt egy ládában ami akkor sül ki mikor kinyitod a ládát, a másik meg az úton lesz egy hulla mellett akinek a ha közelébe mész akkor aktiválódik).
A varázslatok ereje valóban nem skill szint függő, ebbe a karakter szintje és az INT értéke tud beleszólni (előbbi sokkal hangsúlyosabban mint utóbbi). Az egyetlen előny, hogy magasabb szintű skill-el kicsit kevesebb pontból létrehozhatóak a legerősebb varázslatok, illetve 5-ös skill értéken elérhetővé válik egy új választható perk is.
Ha a varázslatok nem mennek messzire, akkor fel kell venni az ezt növelő perk-et, ami megnöveli a hatótávjukat. Kettőt lövő csonti íjászok... Csak kettőt? De rég volt, hogy csak kettőt lőttek azok a fránya csontkollekciók.
Amint elhasználtál már 6 követ, onnantól megnyílik a hall of secrets. Ha van egy jó kereskedőd akkor nagyon olcsón vehetsz nála tulajdonság és ability pontot adó könyveket. Minden szintlépés után irány azonnal hozzá és megvenni a két könyvet nála (merthogy szintlépéseidhez igazodik a készlet frissítés). Mindjárt lesz elegendő tulajdonság pont is (csak a két fő karakteredre használj ilyeneket, a segítőkre felesleges).
Teleport mellé a másik két helyre (ha nem akarsz háromnál több varázslatot a levegőből) egy karakternek legyen egy feather drop-ja (ugyanaz mint a teleport csak nem sebez, egyes helyeken közlekedéshez jól jön majd és egy mini mellékes feladatnál életet lehet vele menteni a második területen). idővel mehet a chain lightning illetve közelharcosnak a lightning strike (végigver egy csomó, egymáshoz közeli ellenfélen miközben teleportálgat közöttük). Aki távol akar maradni annak a lightning bolt a megfelelő (a blitz bolt extrém rövid hatótávolságú). Ezen varázslatokkal vígan le is tudható a levegő varázslatok kelléktára olyanoknál akiknél nem akarsz sokat vacakolni vele.
A neve az öklelős skill-nek nem jut eszembe, talán battering ram. A jele egy faltörő kos. A léynege hogy elviszed a kurzort jó messzire és abba az irányba ameddig tud elnyomul a karakter. Ha éppenséggel keresztülvezet ez a vonal pár ellenfél között akkor mindegyiket sebzi és erő értékétől függően akár fel is borítja. Ha direktben egy célpontra klikkelve sütöd el akkor csak odáig megy és nála megáll, ezért érdemesebb nem célpontot hanem mögöttük lévő helyet megadni végpontként. Lehet mozgatni a kurzort és aki körül vörös körvonal jelenik meg azon átgázolna a karakter. A hatótávolsága nagyjából egy nyíllövésnyi, tehát olyan 25 méter körüli.
Heroes fan:
Biztos azért mert szigetekről beszélsz holott nincsenek szigetek a játékban.
Az első helyszínen amúgy előfordulnak tűz varázslatok is (Arhunál és a gyógyítónál is lehet kapni ilyen könyveket és scroll-okat), de közvetlenül legkönnyebb a második terület előtt úgy ilyenekhez jutni, hogy az első megnyíló elemi síknak az end of time-ban a tüzet választod. A 4 db megtalálható és másra nem használható stone-al ami az első területen van ez simán teljesíthető is. A tűznél lévő védelmi varázslatok legfeljebb 40% tűz védelmet adnak, nem immunitást. Felesleges foglalkozni velük, mert közben a vele ellentétes elemmel szemben meg csökkentik az ellenállásod. Ha elemi védelem kell akkor a witchcraft varázslatok között nézelődj.[ Szerkesztve ]
-
Ellia
addikt
válasz Heroes fan #292 üzenetére
Ha emlékeim nem csalnak Arthunál (ugye jól írom?) találtam.
[ Szerkesztve ]
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz sagajr78 #295 üzenetére
Köszönöm a sok tanácsot, most már csak alkalmazni kell őket a gyakorlatban.
Most már okosodva azt gondolom, a jelenlegi 3 karakter is tökéletes lesz, csak kicsit alakítani kell őket.
A másik kérdés: mik a hasznos Talentek?
A legtöbb elég általános, úgy értve, hogy ránézésre kb. mindegyik használható, de annyira nem karakterspecifikusak, hogy mondjuk az egyikkel nagyobb lenne a sebzés vagy a találati esély íjjal stb.
Vagy érdemes várni, és egy-egy speckóbbra gyúrni, aminek van valamilyen előfeltétele?
Egy helyen azt írták, azok nem olyan jók, amik "csak" pontokat növelnek, dehát igazából a legtöbb azt csinálja.
-
sagajr78
tag
válasz BomiBoogie #296 üzenetére
Sebzés és pontosság növelésre a skill és tulajdonság való. Talent-ből érdemi dolgot elérni nem fogsz ezen a téren de nem is arra vannak.
Íjásznak például príma a guerilla, mert harc közben is lehet ám aktiválni a lopakodást és egy rejtőzésből indított riochet shot, pláne ha még előtte be lett kapcsolva a power shot is, igen kellemes takarítást tud végezni. Messze jobban profitál a dologból egy lopakodni tudó lövész mint egy közelharci karakter. Quickdraw megint az íjászoknak jelentős előny.
Know it all bármely, nem dumálásra/interakciókra beállított karakternél nagy extra. Varázslatok hatékonyságban nagyon sokat jelent az a potya +1 INT, míg a -20 viszony az mint ha nem is lenne. Míg nem esik nullára a viszony addig nincs probléma.
Far out man a rövid hatótávolságú varázslatok távját tudja növelni. Nem létszükséglet, hiszen az ellenfelek át is dobhatóak egy teleporttal, illetve számtalan képesség van amivel hatalmas távolságokat tud leküzdeni pillanatok alatt egy karakter (ugrás, főnix ugrás, feather drop mind ilyen).
Leech lényegében mindenkinek jó akit ütni fognak sokat. Ha még rendelkezik az ember vérzést okozó varázslatokkal is, akkor szép kis tócsákat lehet generálni amikre ha egy ilyen karakter rámegy, már gyógyul is.
Morning person akkor jöhet jól, ha az ember rosszul felépített csapattal játszik ahol nem tud mindenki gyógyítani és folyton leverik a brancsot. Na itt ez lehet segítség. Zombiknak kész öngyilkosság a felvétele, mert a gyógyítás rájuk sebzésként hat, a képesség meg előbb feltámaszt majd felgyógyít, ami zombi esetén annyit tesz, hogy egyből le is sebzi a delikvenst magyarán meg is öli.
Pet pal igazi must have képesség. Feladatok, plusz infók sokaságához lehet hozzájutni általa.
Lone Wolf szerintem a legjobb képesség a leech mellett.
Picture of health szintén remek extra. Mindössze 3 ability pontért felvihető nulláról 2-re a man at arms és máris jön szép kis extra HP pluszban. Nyilván magasabb skill-el még jobb, de már alaphelyzetben is kellemes.
Politician annak a karakternek adandó, akinek egyrészt adtunk egy extra pontot int-re induláskor, másrészt aki a dumálós, meggyőző és boltoló egyénünk lesz. A +2 charm jelentős bónusz, főleg hogy a döntésekből (trait fülön láthatóak) is lehet csak úgy ingyen +1 charm-ot összeszedni, így skill ráfordítás nélkül is lehet 3-as charm-ja egy karakternek.
Scientist potya 1-1 pont a crafting és blacksmithing skill-ekre előfeltétel nélkül. Support karakternek ideális.
Ami mindenkinek jól jönen az a weatherproof és a weather the storm. Előbbihez 5-ös föld mágia kell és a környezeti időjárás hatásokra teszi immunissá a karaktert, utóbbihoz man at arms skill kell 5-ös értéken de cserébe ad jókora bónusz resistance értékeket állandóan.
A kétféle egyszeri extrát adó képesség közül (bigger and better és az all skilled up) a BaB a jobb. Ability pont növelés megoldható máshogy is és két pont egyszeri extraként nagyon karcsú. 1 tulajdonság pont viszont mindig jól tud jönni.
Ezek amik szerintem tényleg megérik. A többi vagy tipikusan minek van egyáltalán vagy annyira nem ad semmit, hogy mindegy a megléte vagy nem léte.
Skill-ből ami nagyon fontos, hogy Leadership-et kell növelni legalább 2 karakternél, mert a leadership arra nem hat akinek megvan és aki a többieknek adja, viszont remek kis bónuszokat tud nyújtani ahogy egyre magasabb a skill (sebzés növelés, kezdemény bónusz, immunitás a megfélemlítésre, ellenállás növekmény bizonyos hatásokkal szemben). Azért kell két karakternél legyen ilyen skill, mert így az is kap valami kis előnyt akinek magasabb a skill értéke és jelentős bónuszokat oszt a csapata tagjainak, ám ő a saját tudásából nem profitál és itt jön be egy másik figura akinek megvan ez a skill legalább 1-es értéken, így a tényleges főnöknek is csurran cseppen valami. Még jó hogy trait-ből is szerezhető rá extra pont.
-
MODERÁTOR
Evelyn barlangjába hogy a rákba megyek be? Ott vagyok a bejáratnál, de nem látom. Olvastam valami reveal scrollról, de olyanom sincs, és egy kereskedőnél sem találtam.
***
-
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Milyen TV-t vegyek?
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Energiaital topic
- BMW topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- World of Tanks - MMO
- Autós topik
- Drón topik
- További aktív témák...
- Corsair RM750X -garis
- Ryzen 7 5800x + asus tuf B550 gaming plus + Noctua NH-u 12S - Garanciás
- Intel Core i7-6700 4-Core 8-Thread Max. 4.0 GHz 8MB Cache LGA1151 Processzor
- DJI Osmo Mobile Gimbal (mobil stabilizátor)
- Makulátlan, mikro-karc mentes állapotú 9. generációs iPad. iStyleban vásárolt, gyári garanciális+TOK
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest