Új hozzászólás Aktív témák
-
Heavyrain
őstag
válasz BomiBoogie #348 üzenetére
Köszi,de a linkelt fórumon másról van szó. Ő megkapta a Bloodstone cage-t, telerakta bloodstone-al,majd meglepődött,amikor küldetés végén Brandon elvette tőle az összeset.
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
Két kérdés:
Rogue-nak DEX mellé mi legyen a másodlagos Attribute? SPEED?Ugyanúgy varázslónak, INT mellé?
Most újrakezdtem egy négyes partival, sokkal átgondoltabban, eddig jobban megy.
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
Ja, igen, még valami:
Loremasterre érdemes akár egyetlen pontot is vesztegetni, vagy, mivel pénz úgyis van dögivel, elég, ha a kereskedőkkel felismertetem a tárgyakat? -
he7edik.
addikt
-
sagajr78
tag
válasz Heavyrain #347 üzenetére
Egyrészt ne is akarj használni tenebrium fegyvert. Azok egy kalap sz*rt sem érnek. Tenebrium sebzést adót használhatsz de abból összesen egyszer van szükséged egy darabra egy feladathoz és onnantól többé nem kell sehová. Tehát bőven elég a könyv. A tenebrium sebzésű tárgyakhoz ráadásul nem az adott fegyver skill-je fog kelleni, hanem a tenebrium skill. Tehát ha az alacsony akkor sokkal rosszabban fog vele harcolni az ember akinek a kezébe nyomták.
Csak akkor nem kapod meg a tárolót ha visszautasítod a feladatot. Ez nem gond, mint írtam, ott a könyv. Ha nálad a tároló akkor kell bele legalább 1 db tenebrium bar, tehát nem sima tenebrium.
Alternatív megoldás, hogy a blood stone használata kigyógyít a rot hatásából. Tehát ha sem a skill könyvet nem akarod használni, sem a skill-t nem kapta meg mindenki, arra a rövid időre nyugodtan használd azt meggyógyítod majd az emberedet.
Elrontani ezt a játékot, sajnos, nem lehet ezzel. Sőt igazából semmivel. Elakadni sem lehet a sztoriban.
BomiBoogie:
Igen érdemes. Nem csak tárgy azonosításhoz kellenek és kereskedők sem lesznek mindig és mindenhol, de ezzel tudod csekkolni az ellenfelek értékeit, ellenállásait is, így tudod milyen támadások hatásosak ellenük. ne hanyagold el. Legalább egy embernek told fel hármasra és 2 pontot még szerezz tárgyakból. 5-ös skill-el mindent azonosíthatsz és minden ellenfél statját láthatod.2 karakterrel meg nagyon könnyű lezúzni nagy csoportokat. Csak vedd ketté őket, egyik maradjon hátul, míg a másik lopakodjon közel. Adjon le egy lövést a lőtávolsága határáról és mikor harc bontakozik ki, haladjon a tőle távol leállított másik karakter felé. Ha elég közel voltál eredetileg a megtámadottakhoz, akkor azokból a legközelebbiek elindulnak utánad de a többi nem. Így egyszerre max kettővel fogsz küzdeni akik követnek a társadig. Ha meg nem követnek akkor csak vissza lopakodásba és mehet az újabb lövés. Kicsit időigényesnek tűnhet de garantáltan működőképes, főleg ha az egyik karakter íjász.
[ Szerkesztve ]
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz sagajr78 #356 üzenetére
Köszönöm, akkor megy is a Loremaster feljebb.
A 2 Lone Wolf meg majd a következő végigjátszásban.
Elrontani ezt a játékot, sajnos, nem lehet ezzel.
Miért sajnos?Ja igen, ami még kérdés:
Rogue-nak DEX mellé mi legyen a másodlagos Attribute? SPEED?
Ugyanúgy varázslónak, INT mellé?
[ Szerkesztve ]
-
sagajr78
tag
válasz BomiBoogie #358 üzenetére
Azért írtam a sajnost, mert jóformán odafigyelés nélkül is megoldható minden feladat, ha egyet el is rontasz, mindegy melyiket, akkor sem tudod megakasztani a játékot, mert például a fő vonalhoz tartozó maroknyi feladatot el sem lehet rontani akkor sem ha akarná az ember. Még a legbénábban félrefejlesztett karakterekkel is be lehet fejezni, szóval annyira sok kényelmi és védelmi, bolondbiztos funkció van benne ami számomra rontja a játékélményt.
Hiányzik nagyon már egy olyan RPG ahol tényleges következményei lennének a döntéseknek és a világ saját belső törvényeivel szembehelyezkedőket tényleg büntetné, nem egy-két őrrel hanem sittelné automatice a lebukott tolvajokat, a szükségtelen gyilkolást büntethetné hasonlóan de akár kivégzéssel is vagy azzal hogy a későbbiekben a gyilkosok híre elterjedne és így például a sztori fontos NPC-i nem állnának szóba az öldöklőkkel, nehogy bűnrészesnek tartsák őket. De lehetne olyan is ahol kifejezetten csak gyilkosokkal lenne hajlandó szóba állni valamelyik NPC. A fejtörők lehetnének végre olyanok hogy ne lehessen könnyedén megoldani azokat, hanem ha már védenek ilyen módon valamit akkor azt mocsok nehéz legyen megfejteni még segédlettel is. De ilyen úgysem lesz, az nem lenne népszerű és ráadásul még időt is kéne fordítani rá, ami manapság már nem divat a fejlesztők részéről.
Ha rogue karakter alatt íjászt értesz akkor a perception-t növeld. Erősen beleszól a találati esélybe, a csapda felfedésbe és titkos kapcsolók észrevételébe. Nem íjász rogue karakternek meg nincs értelme. A scoundrel ág nagyon rááll a közelharcos késes megoldásra, de az egyszerűen nagyon rossz hatékonyságot tud csak felmutatni. Ráadásul a hatásfok javításához Str növelés kéne mert a kések és tőrök közelharci eszközök és ugyanabból profitálnak mint a többi hasonló gyilokszerszám ami nem a távolról ölést szolgálja. Sajnos a vicc az, hogy bármelyik harcos karakter egy kis scoundrel fejlesztéssel lealázza a sunnyogó késes rogue típusokat, hiába nem lesz magas a dexterity értéke.
[ Szerkesztve ]
-
Heavyrain
őstag
válasz BomiBoogie #358 üzenetére
Itt van,hogy a különböző tulajdonságok hogyan befolyásolja a karakteredet:
Strength
Boosts Man-at-Arms skills
+20 Weight per point (base 10)
+6 Offence Rating per point for Strength-based WeaponsDexterity
Boosts Expert Marksman skills
Boosts Scoundrel skills
+5 Defense rating per point above 5? (base 4xLevel)
+6 Offence Rating per point for Dexterity-Based WeaponsIntelligence
Boosts Elemental skills (Aerotheurge, Geomancer, Hydrosophist, Pyrokinetic)
Boosts Witchcraft skills
Every 2 intelligence points after 4 int reduces the cooldown of magic school skills by 1 turn
+6 Offence Rating per point for Intelligence-Based WeaponsConstitution
+1 Maximum Action Points per point (base 7)
+10 Vitality per pointSpeed
+0.1 Movement per point
+0.5 Initiative per point
+0.5 Start Action Points per point (base 2)
+0.5 Turn Action Points per point (base 3.5)↓Perception
+1.0 Hearing per point
+0.5 Initiative per point
+0.5 Start Action Points per point (base 2)
+2% Critical Chance per point above 5
Ability to detect traps
Accuracy when shooting over distances
Every 0.2 meters from the target reduces chance to hit by 1%
Each point of Perception increases the distance before penalties due to range take effect by 0.4 meters.[ Szerkesztve ]
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz sagajr78 #359 üzenetére
Ha rogue karakter alatt íjászt értesz akkor a perception-t növeld. Erősen beleszól a találati esélybe, a csapda felfedésbe és titkos kapcsolók észrevételébe. Nem íjász rogue karakternek meg nincs értelme.
Ajjaj, akkor most megint kezdhetem újra?
Mondjuk nem feltétlenül, csak annyi, hogy adok a tőrös Rogue-nak Marksman skilleket. Elvégre még csak 4-es szinten vagyok.
-
sagajr78
tag
válasz BomiBoogie #361 üzenetére
Igazság szerint maga a rogue karakter úgy enbloc értelmetlen. Semmit nem ad hozzá a karakterhez ami miatt rá szükség lehetne. Bárki meg tudja tanulni mindazt amit ő tud, induló csomagja és skill-jei is vicc kategória mondjuk egy ranger vagy a csavargó/vándorló karakter (nem jut eszembe a neve, azt hiszem az orgyilkos - shadow akármi - után jön a sorban) mellett akik ebben a szerepben is tudnak tündökölni.
Fontos dolog hogy mikor karaktert alkotsz mindig variáld át az alap pontelosztásokat. Tehát sose kövesd azt a beállítást amit a program ad, hanem a saját ízlésedhez igazítva osszad újra a tulajdonság és ability pontokat, válaszd ki a neked tényleg kellő és szükséges képességeket és induló varázslatokat.
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
-
sagajr78
tag
válasz BomiBoogie #363 üzenetére
Szerintem igen. Fantázia lenne ugyan a többiben is, csak hasznuk nincs. Meg aztán ha íjászt akarok akkor alapjaiban változtatom meg a karaktert úgyis, ami skill nem kell azt törlöm, ami tulajdonságra nem akarok pontot tenni arról elveszem ha a játék tett oda. A ranger egyedül azért szimpatikusabb másoknál, mert ő spéci nyílvesszőkkel indul. Viszont az én ranger-em még távolról sem szokott hasonlítani a "gyári beállításokban" megadott ranger-hez.
Most majd azt tervezem kipróbálni, hogy a közelharcosomnak hanyagolom a fegyveres skill növelést. Enélkül is vígan lehet gyepálni, a pontosságon sokat nem ront (ami ráadásul egy "varázslattal" elég hathatóan javítható is), csak a sebzése lesz kisebb (ami szintén "varázslattal" pótolható ha nagyon szükségét érezném). A játék közepétől felszedhető fegyverek alapjáraton is kellően erősek az elején meg a gyengékkel is lehet boldogulni. Meg ott vannak a harcosok saját képességei amik egy részének sebzése nem függ a fegyvertől így hiába is lenne nagyot sebző eszköz nála, akkor sem tudná érvényesíteni azt.
Így felszabadul elég sok ability point amiből tudok mást fejleszteni (például kicsit több willpower a body building mellé sosem árt, meg mondjuk némi extra pont a telekinesis-en hogy messzebbről tudjon felszedni dolgokat, messzebbre tudja eldobni a kék piramist). -
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz sagajr78 #364 üzenetére
Én is megvariáltam a pontokat a nulláról.
Olvastam olyat is, hogy a Nasty Deeds/Personality részekhez nem is igazán érdemes
skillability pontokat rendelni, mert úgyis megszerezhetők ezek tárgyakkal később. Mondjuk van benne valami. Ehhez képest látom, hogy a te pl. említed a Telekinesist.Mit gondolsz erről?
[ Szerkesztve ]
-
sagajr78
tag
válasz BomiBoogie #365 üzenetére
Eddig nekem max 2 vagy 3 pontot sikerült tárgyakból összeszedni ami kevés lesz sok helyre. Szóval kell oda pakolni pontokat (lopakodásra mindenképp, egy íjásznak, guerilla képességgel kombinálva, az must have és 1-2-essel semmire nem mész) legalább 2-es szintre elegendőt aztán lehet gyúrni a tárgyakra.
A telekinézis bizony sok esetben megkímélt már problémás helyzetektől. Volt már 7-es értéken is, olyankor lezárt szobában lévő rácsos ajtón át a szoba másik feléből az ajtóhoz tudtam cibálni ládákat és kinyithattam azokat anélkül hogy bementem volna, vagy éppenséggel tárgyakat vehettem ki velük. Van egy olyan föld alatti rész is a játékban amit csak nagyon magas telekinesis és piramis együttes használattal lehet elérni. Biztonságos távolból hordó elhelyezés és felvétel, csapda lezárás sem egy lebecsülendő dolog. Ezekre meg ez alkalmas.
Ha nem akarsz ajtókat robbantgatni, hanem a csendesebb megoldást választanád, akkor kell majd pont a zárnyitásra is. Erre csak egyszer sikerült 2-es módosítót összekaparnom. Ami azt jelentette hogy 3-asig akkor is fel kellett vinnem a skill-t ha minden zárat ki akartam nyitni.
Amennyiben nem akarsz lopakodni, nem akarsz zártöréssel vacakolni és nem érdekel a távolról gyűjtögetés és mozgatás úgy valóban kihagyható a teljes részleg. Ezek nélkül is elrendezhető minden csupán más megoldást kell kitalálnod.
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz sagajr78 #366 üzenetére
Azért praktikus egyébként 4 karakter, mert akkor az ilyen hasznos kiegészítő képességek pontjait el tudod osztani.
Ami mindenképp fontos:
Leadership, Crafting, Loremaster, talentből meg ugye a Pet Pal, ami must have, tehát kell egy külön support karakter.Most, hogy mondom, lehet, hogy csinálok egy ilyet.
Ha pl. mindkettő Lone Wolf, akkor kell minden embernek Leadership, és aki a többit kapja (Crafting, Loremaster, Pet Pal talent), az "gyengébb" lesz, mivel ezek elveszik a pontokat a többi, "harci" képesség elől.
Jól gondolom?
-
sagajr78
tag
válasz BomiBoogie #367 üzenetére
Talent-ből tudod nyomni a crafting/blacksmithing skill-t is. Ez utóbbi sem elhanyagolható páncélok és fegyverek készítéséhez és tuningolásához.
Két lone wolf karakteremmel mindenre jutott pont, nem volt problémám a létszámhiányból. Meg aztán törekedtem a hall of secrets mihamarabbi megnyitására, így már elég korán megkezdhettem a könyvekből nyert ability pontok osztogatását is. Elsőre persze ezt nem tudtam, akkor ráérősen csináltam és elég későn vettem észre az ebben a lehetőségben rejlő előnyöket, de másodjára a két fős csapatommal már célirányosan nyomultam, le is ment a második játék 28 óra alatt (itt már nem kellett mindent újra elolvasni és az ellenfeleket is elég jól ismertem már szóval rákészüléssel minden gyorsan lezavarható volt).
Két karakternél az egyik kapta indulásnak a pet pal-t a másik meg a scientist-et (blacksmithing és crafting +1 skill szint), természetesen a lone wolf mellé.
Loremaster-re kezdetben csak 1 pontot tettem és csak az egyik karakternél (igaz lényegében csak neki lett ez növelve, ráadásul erre is lehet pontot kapni emlékeim szerint trait-ből), leadership-re mindkettőnek adtam 1-1 pontot (trait-ből úgyis lehet szerezni plusz pontot rá). Egyikük fejébe nyomtam egy leadership növelő satyekot és így elég hamar lett egy 2-es és egy 3-as leader-em 1-1 pont befektetéssel.
A gyengeség meg nem jelentkezett sehol a support egyénnél. Ő volt az íjász, nem kellett közel menjen az ellenfélhez, maradt távol. Megfelelő felszerelés eltárolásával elértem nála az 5-ös skill-t blacksmithing és crafting terén, így nem lett ott sok pont elköltve ami esetleg gyengítette volna. A két emberes játék persze nagyobb odafigyelést igényel, elsőre nem is a legjobb ha az ember nem tud ráérezni, de nekem üdítően hatott a négy karakter káosza után mindössze két ember menedzselése.
2-es nasty needs skill-ekre Cyseal-ban csak akkor van szükség ha minden ládát zárnyitással akar kinyitni az ember illetve ha zsebelgetni akar (ekkor a lopakodásra kell pontot pakolni). Magyarán az első terület még 1-es skill-ekkel is könnyedén letudható. -
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz sagajr78 #368 üzenetére
2-es nasty needs skill-ekre Cyseal-ban csak akkor van szükség ha minden ládát zárnyitással akar kinyitni az ember illetve ha zsebelgetni akar (ekkor a lopakodásra kell pontot pakolni). Magyarán az első terület még 1-es skill-ekkel is könnyedén letudható.
A zsebelgetés szerintem hanyagolható, a lopakodásra viszont egy íjász esetében is célszerű pontot adni, ha jól gondolom, mivel úgy nagyobb a sebzése, ha "lesből támad".
-
Heavyrain
őstag
válasz BomiBoogie #370 üzenetére
Íjásznál +Perception,ahogy sagajr78 is írta.
Varázslónál meg + Speed,azért nem árt a
+0.5 Start Action Points per point
+0.5 Turn Action Points per point
miatt.Bár jobban belegondolva,ez minden kasztnál előny lehet.
-
sagajr78
tag
válasz BomiBoogie #369 üzenetére
Csak akkor ha van neki guerilla képessége is. Anélkül nincs nagyobb sebzés a lopakodóknak. Az már csak hab a tortán, hogy a lopakodás kell a zsebeléshez is. Egyes feladatok így is megoldhatóak, sok zárt ajtóhoz így szerezhető kulcs, lehet visszaszedni dolgokat egy kis kereskedés után a másik féltől.
A megmaradó pontok nem változnak, annyit tudsz átvinni amennyid van.
A recovery a normál AP recovery értékét (a körönként visszakapott AP mennyiséget) növeli 50%-al. Tehát ha elfogyasztod az AP-t teljesen akkor nem a kezdeti értékre fog alapból visszaállni a következő körben hanem csak az AP recovery értékkel nő ami a karakterednek van (ez valahol ott szerepel a karakterlapon). Na ezt a recovery értéket fejeli meg 50%-al a glass cannon, de így sem nyerhető több AP mint amennyi a start értéked lenne (az mindig magasabb mint a recovery értéked, mert két külön tulajdonságból is profitál). Csak abban az esetben tudsz fölé menni ha előzőleg volt annyi el nem költött AP amivel meghaladhatnád limitet (az első körös értékedet).[ Szerkesztve ]
-
Ellia
addikt
Kicsit megvagyok lőve, csapaton lvl 10-es, második térképen vagyok. Beszéltem akivel lehetett, a trollnak szereztem nőt, a csajt nem hagytam felrobbanni, a kovácsot is megvédtem...stb. White Witch-nél ledumáltam, hogy a burához mehessek, de ott nem tudok még mit csinálni, gondolom majd akkor, ha az The initiation of the immaculate feladatot megcsinálom. Neki is estem végig is értem a trialon, mire a vezér elfut és hozza a csapatát és enyhe szintbeli fölényben van (itt elmenekültem úgy, hogy befutottam utána és így felfedeztem a portalt, majd gyorsan ki, így később vissza tudok jönni helyből). Érdemesebb lenne az orkok/goblinok/trollok felé venni az irányt? Bár még őket is picit erősebbnek tartom magamnál, szóval nem igazán tudom merre tovább. Ötletek?
-
sagajr78
tag
válasz BomiBoogie #374 üzenetére
Az is meghatározza és a perception is (utóbbi a start mennyiség maximumát is kitolja). Emellett még a dexterity is kicsit emel rajta.
Ellia:
A buránál ha alaposan körülnézel találsz két nagyon nagy méretű gombát is. Velük lehet beszélni, hát tedd is meg. Infót tőlük fogsz kapni a búra leszedésével kapcsolatban (mindkettő ugyanazt mondja). A mondókájuk amire meg kell felelni (3 kérdés) az gyermekien egyszerű. H az helyes volt akkor elmondják merre keresd a megoldást (ez csak az egyik lehetőség). de ide ne akarj bemenni 12-es szint alatt, mert az ellenfelek akikhez vezet majd azok 14-16-osok lesznek.Csináld végig szépen az initiation-t. Attól mert valaki magas szintű még nem legyőzhetetlen. Ezért érdemes fejleszteni azt a skill-t amivel azonosítani is tudsz. Akkor rájössz hogy azok a "magas" szintű ellenfelek nevetségesen gyengék. Mindegyiküknél van alacsony ellenállás és akad olyan támadásforma is amivel szemben védtelenek. Ha meg már eddigre beszerezted a mute varázslatot is, akkor azzal a "templombeli" beavatós brigáddal nagyon gyorsan végezni tudsz csak használd a némítást a vezetőjükön. Az sem árt ha van egy lövészed akinél akad 1-2 charming arrow. Meglősz vele két támadót (vezérekre nem fog hatni) és máris lesz két segítőd egy időre akit üt majd az ellenfél.
A goblinok felé elmehetsz csak a végén ne menj majd még be a bányába (oda majd azután kell menned hogy a boszorkány ügyét már elrendezted és voltál az immaculate falut is rejtő területnél a fenti templomba és elhoztad onnan a titkos cuccokat, ide meg a beavatás után juthatzs el a leölt vezértől elszedett kulcs és Silverglen szentélyében lévő csapóajtó használatával). A goblinok 11-13 szint között lesznek. A trollokkal nem kell bunyózni, a goblin faluba harc nélkül is be lehet jutni és ott lehet ténykedni, mi több, akár kereskedni is (a tippet a trial felé menet szembe jövő kereskedő hátasa adja ha megmented a gazdájától, tehát kinyírod azt).
Lopakodással és rajtaütéssel meg minden ellenfél leölhető. Ha nagyon nem tudsz mit csinálni halmozz fel scroll-okat (ha kell akkor gyárts) és azokat használva küzdj. Ezek a kezdeti ellenfelek nem erősek. Ha gondot okoznak akkor ott valami el lett szúrva a karaktereknél, főleg ha 4 karaktert viszel.
Ha a goblin falu felé mész akkor lehet még a szeles területen is bandázni, de ha a goblinoktól tartasz akkor a pókoktól kitolják majd a karaktereid a csokivonatot.
[ Szerkesztve ]
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz sagajr78 #376 üzenetére
Oké, tehát akkor Dexterity, Constitution és Perception mondjuk a fontossági sorrend.
Persze, kinek mi.Érdekes, amit mondasz, a nehézségről és arról, hogy nincsenek valódi következmények. Azért szerintem ez a játék még viszonylag összetett is a mai címekhez viszonyítva, de nyilván azért készítették megengedőbbre, mert tényleg nem sokan tehetik meg, hogy mondjuk egy rossz döntés vagy egy rossz build miatt több 10 óra játék kárbavesszen.
Ugyanakkor azért azt gondolom, hogy annak, aki nem tapasztalt (pl. én), így is jó kihívást jelenthet.
Nem vagy fent Steamen? Már írtam három privátot.
-
he7edik.
addikt
Most ahogy itt olvasgatok jövök rá hogy rosszul játszottam eddig a játékot és megszállott FPS rajongó módjára csak gyaktam az ellent mindenféle story vezetés nélkül. Szerintem újra elkezdem de sokkal lasabb és körültekintőbb metódusban a küldetésekre is figyelve.
És egy magyarításért ölni tudnék[ Szerkesztve ]
Égő szöveg a flém vázon
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz he7edik. #378 üzenetére
Én harmadszor kezdem újra, mert mindig kiötlök valamilyen jobb csapatot a topik (elsősorban sagarj78 és compass1997 jóvoltából )
Az a durva, hogy még így is élvezem.
25 óra játék eddig, és kb. még a városból is csak kezdek kijutni, de nem bánom.
A magyarítást meg... kezdjétek el csinálni, máskülönben sosem lesz meg.
[ Szerkesztve ]
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
Attól tartok, mégsem értem egészen, hogy az AP-t melyik mennyiben befolyásolja.
Constitution
+1 Maximum Action Points per point (base 7)
Ezt értem, a maximum nő.Speed
+0.5 Start Action Points per point (base 2)
+0.5 Turn Action Points per point (base 3.5)
Itt mi a különbség a "start" és a "turn" pontok között?Perception
+0.5 Start Action Points per point (base 2)
Ez ugyanaz, mint a Speed, csak "turn" pontot nem ad. -
MODERÁTOR
válasz BomiBoogie #381 üzenetére
Start AP, a harc kezdetén kapott AP, a Turn AP meg a körönként kapott. Ha minden igaz, Start AP + Turn AP-vel kezdődik a csata, és körönként Turn AP-t kap a karakter.
***
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
A Lucky Charmot felvettem az Íjászomnak, szerintem megéri, már kevés pontnál is több/jobb a loot.
Vagy ez csak placebohatás?
-
Heavyrain
őstag
válasz BomiBoogie #384 üzenetére
Százalékot nem tudok mondani,hogy mennyivel több lootot/pénzt fogsz találni,de egyébként igen,befolyásolja.
7.szint után érdemes lesz felvenni a Survivor's Karma képességet (Expert Marksman)is,majd ládanyitás előtt benyomni. +2 Lucky Charm-ot ad egy rövid időre.
[ Szerkesztve ]
-
sagajr78
tag
válasz BomiBoogie #384 üzenetére
Ez a skill elsősorban erre hat. Jelentősen megnöveli a használható loot esélyét illetve értékét. Százalékot én sem tudok, de tényleg több lesz a lucky find is (mikor egy amúgy üres hordóban mégis talál valamit az ember). Emellett 4-es értéktől sima ládákban már nagy ritkán előfordulhat ritka cucc is, 5 és fölötte meg akár legendary cucc is eshet bizonyos ládákból vagy ahol eleve az elenne ott erősebb jöhet.
Bár a program úgy emlékszem nem írja, de némileg kihat a dolog a kritikus találatokra is és magas lucky charm-os karakternek is gyakrabban szokott sikerülni a kitérés.
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz sagajr78 #387 üzenetére
Lucky Charm increases how much treasure and gold a character finds in chests, as well as slightly increasing their offense rating. Therefore, if you have a character with high Lucky Charm levels in your party, let them open the chests if possible.
Level Effect
1 +3 offense rating
2 +6 offense rating
3 +9 offense rating
4 +12 offense rating
5 +15 offense ratingMÁS:
Most nézem a Wikia oldalt, kíváncsi vagyok, ti kiszúrjátok-e a furcsaságot?[ Szerkesztve ]
-
Xalderon
tag
válasz BomiBoogie #388 üzenetére
Netan erre tetszik gondolni?
Strength:
+1 inch bigger penis per pointNice catch!
Most kerultem at a jatekban Hiberheim-be.
Korabban olvastam, hogy lvl 12-es mobok vannak es a loot csak lvl 5-8 targyakat tartalmaz.
Errol esetleg tud valaki nyilatkozni ? Ez meg mindig igy van?Öt percen belül tudod szerkeszteni az előző hozzászólásod, ha van még mondanivalód, kérlek, a jövőben tedd meg.
[ Módosította: BomiBoogie ]
-
sagajr78
tag
válasz Xalderon #389 üzenetére
Többnyire 12-es szintű ellenfelek jönnek ez igaz, de lesz ott néhány combosabb is. Az átlag szintet én inkább 13-ra tenném.
Tárgyakból pár helyen, ahol fix, hogy mit találsz valóban 5-8-as cuccok lesznek, de amit generál a program az továbbra is a nyitogató karakter szintjéhez lesz igazítva. -
Ellia
addikt
Pf, miért nem mondtátok hamarabb, hogy a leech talent közelharcosnak kötelező?
-
sagajr78
tag
válasz Xalderon #394 üzenetére
Annak a lootnak a mibenléte már előre ismert, könyvekből és párbeszédekből megtudható és az is, hogy nem egy erős tárgy lesz, hanem ismert és legendás. Ezek a winter cuccok (ring meg amulet). Ott azokat találod meg mindig és minden körülmények között, fix statokkal. Alacsony a szintjük de kit érdekel? A képességüket nem befolyásolja és a játék végéig igen hasznosak lesznek.
Több alacsony szintű legendás cucc is van és lesz még a játékban, lesz amit elég későn lehet csak megtalálni és alacsony szintje ellenére piszok hasznos lesz.Amit találsz mondjuk lucky find esetén az szinthez lesz igazítva, mert az random cucc. A legtöbb ezen a területen összekukázható mindennapi holmi meg kimondottan a helyhez kötődik, szintje lényegtelen. Ha jobb loot-ot szeretnél told fel a lucky charm skill-t és akkor majd lesz nagyobb értékű, de ez a hely elsősorban az elemental essence-ek gyűjtőhelyeként fog funkcionálni amellett, hogy itt lehet majd temérdek alapanyagot begyűjteni a páncél tuningolásokhoz. Nem kukázóhely ahol magas szintű hétköznapi tárgyakat tárolnak, hanem elementálok uralta terület ahol csak minimális emberek számára hasznos holmi található.
De például ezen a helyen lehet majd később belefutni a weresheep set-be is, ami meg 18-as szintű páncél szet. Meg szintén ezen a helyen egyes elementáloktól akár level 14-16-os cuccok is vehetőek lesznek. Jó lucky charm esetén még az elementálokból is kipofozható 12-13-as szintű holmi az essence mellé.
Ez a játéknak egy nagyon rövid és gyorsan letudható része, nem innen kell loot-ot szerválni, arra ott a játék teljes további hányada. Igazán jó cuccokhoz meg úgyis majd csak 16-os szint fölött, a harmadik településnél fog jutni a brancs. Illetve a legjobb íj a játékban a hearthseeker ami speciel 12-es szintű és alázza a 20-as szintű legendary íjakat is. A szint nem minden, a lényeg hogy mit tud vagy mit ad az eszköz. A vérteket és fegyvereket amúgy is tovább lehet tuningolni.
Ezt tehát egyáltalán nem fognám fel hibának. Aki értékes cuccokat akar az költse ability pontjait a lucky charm-ra, a magas szintű cuccok nem feltétlenül jobbak az alacsonyabb szintűeknél, a legendás cuccokból meg csak a random number god által a helyszínre rakott dolgok fognak a játékos szintjéhez igazodni, a többi nem.
Amúgy meg ha már ott vagy akkor majd magad is megtapasztalod. Ha azzal találkozol te is akkor ez van. Ne azt nézd ki mit irkál le, amire ráadásul úgy tűnik nem emlékszel pontosan ha egyszer "úgy rémlik" meghatározással kezded a mondandód, hanem azt nézd amit te magad találsz.
[ Szerkesztve ]
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz sagajr78 #398 üzenetére
Több alacsony szintű legendás cucc is van és lesz még a játékban, lesz amit elég későn lehet csak megtalálni és alacsony szintje ellenére piszok hasznos lesz.
Olyanokra gondolsz, ami ad mondjuk plusz statpontot?
Én pl. kaptam egy +1 Telekinesis cuccot, ami nagyon hasznos, így tudom ezt is kamatoztatni és még Ability pontba se kerül.
-
sagajr78
tag
válasz BomiBoogie #399 üzenetére
Olyanra is. Habár az még csak sima varázstárgyakból is összehozható vagy rare cuccokból. A legendás dolgok igazándiból vagy csak az átlagnál több dologra adnak bónuszt, vagy egy valamiben mutatnak kiemelkedőt. A szintjük csak akkor szól bele valamelyest a lehetőségeikbe ha fegyverről vagy vértről van szó.
De például Cyseal mellett ahol a nagy darab csonti ücsörgött, ott a csaja melletti kis dobozból egy olyan övet tudtam kikukázni ami minden tulajdonságra adott +1-et és minden harci skill-re is +1 szintet adott. Ez ha jól emlékszem akkor a titans belt of akármi volt. Egy sima kötél, 6-os szinttel ekkora tápot adott. Később megtaláltam 16-os szinten ugyanennek tesókáját ami a tulajdonságok mellé nem a harci hanem a nasty needs skill-ekre adott 1-1 pontokat. Itt a szintnek az ég egy adta világon semmi szerepe nem volt. Ahogy a gyűrűknél és nyakláncoknál sincs.
A kedvenceim a rare tárgyak (nem nehéz jobbakat találni belőlük mint a legendary item-ekből) mert azokból akad olyan is, ami például úgy ad egy skill szintet, hogy mellé ad egy bizonyos varázslatot is a viselőjének. Sokáig volt kedvencem a healer alkarvédő ami egy strong regeneration-t adott a viselőjének, illetve a harcosom nagyon sokáig hordta a lightning strike képességet adó gyűrűjét.
A repertoár a potenciális bónuszokban nagyon nagy. Vannak skill és tulajdonság bónuszokat adó hatások, vannak sebzést, kritikus találati esélyt, sima találati esélyt, kezdeményezést növelő holmik, rengeteg a resistance növelő hatás (mondjuk ezeket a legkönnyebb "házilag" elkészíteni). A jobb tárgyakban egyszerre több hatás is van, a legendásakban meg még több vagy csak egy de az a nagyon combos. Ezek csak ritkán vagy egyáltalán nem függenek a tárgy szintjétől. A szintnek a nem harci tárgyaknál inkább csak az árba van beleszólása, másba nem.
A kérdéses helyen (hibernheim) egyébként túl sok található cucc nem lesz. Ha emlékezetem nem csal akkor van 4 db láda összesen (ebből kettő elzárt helyen), pár holttest mellett heverő eldobált alap holmi (többnyire szerszámok), két skill könyv meg amit esetleg a leölt ellenség dob (egy ellenfél típus fém darabkákat fog dobálni, az elementálok meg esszenciát). Bele lehet majd futni emberekbe is, akiktől összeszedhető pár nyílvessző (az íjászoktól) és esetleg valami egyéb dolog ami utánuk marad. Ezek szinthez igazodnak már ahol van értelme a szintnek.
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen