Új hozzászólás Aktív témák

  • lev258

    veterán

    válasz #32839680 #9 üzenetére

    Azért hadd jegyezzem meg, mint olyan, aki évek óta áttért Linux-ra, hogy a közösség csak egy csekély hányadának a véleménye volt ez. Az említett fejlesztő igenis hasznos észrevételeket fogalmazott meg, melyeket érdemes átgondolni az OpenGL 5-höz. Érdekes, hogy a Steam projektje óta megszaporodtak az OpenGL cikkek, főleg a hátrányokról, pedig a DirectX sem tökéletes. A 12-esről pedig, bármit is mondanak jelenleg, nem több, mint porhintés, hiszen még javában dolgoznak rajta (egyesek már most az OpenGL-t temetik, mert a DirectX 12 már mindenben veri-állítják). Mindenesetre hasznos lenne a valódi konkurencia az API-k fejlődéséhez. A Mantle-ről pedig az a véleményem az általam olvasott cikkek alapján, hogy a lényegi haszna a két API következő generációs változatának tervezésében van. Nem több. Egyrészt, jelenleg csak az újabb AMD kártyák támogatják, másrészt inkább akkor hoz eredményt, ha a processzor-videókártya terhelés átruházása felszabadít hasznos (kihasználható) erőforrásokat. Utóbbi valamelyest egy jól megírt kóddal már elérhető. Kicsit úgy érzem, túl sok pénzt és erőforrást ölt bele az AMD, de mindenképpen valami új, amit már sokan szerettek volna látni. Majd meglátjuk, mit hoz a jövő.

    [ Szerkesztve ]

    Ubuntu MATE 20.04, hobbi cayenne termesztő

Új hozzászólás Aktív témák