Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szabi__memo

    nagyúr

    válasz AcélAgyar #26 üzenetére

    Csak volt az 5. :D

    Amúgy meg. További kérdések vannak. Te most a jelenlegi UKt nézed"". Lehet a skótok és északírek kilépnek és maradnak az EUban.

    Másrészt a brit gazdaságról:
    "Ha a brit gazdaságból kivonjuk a londoni Cityt mint pénzügyi központot és az Angliában működő külföldi cégeket, akkor túlságosan sok nem marad. Mind a Citynek, mind az Angliában működő japán, kínai, amerikai cégeknek az EU egésze adja a piacot. Tehát a briteknek, ha ezeket a cégeket és a piacokat meg akarják őrizni, akkor minimum a vámunióban bent kellene maradniuk, viszont akkor a közösségi döntések résztvevőiből azok passzív elfogadóivá degradálódnak. Akkor ez miért előnyösebb? Az angol autómárkák egy jó része német tulajdonban van. A londoni metró szerelvényeit a német Siemens szállította legutóbb, miközben 10 ezer angliai munkahely fenntartására vállalt garanciát. A Rolls-Royce repülőgép hajtóműveinek legnagyobb vásárlója az Airbus, amit szintén könnyen el lehet veszíteni, ha a Daimler-Benz konszern tulajdonában lévő Deutsche Aerospace, ami az Airbus 40 százalékos részvényese, beszállna ebbe az üzletbe is."

    Tehát kérdés a külföldi cégek mit lépnek, az eunak mi a terve. Ebbe a briteknek már sok beleszólásuk nincs. Akár ki is csinálhaják őket

Új hozzászólás Aktív témák