Új hozzászólás Aktív témák

  • Voice24

    őstag

    válasz axioma #9296 üzenetére

    Ehhez csak azt kellene tudni, hogy ha már kiadtak módosítást, és valóban ez a végső cél, miért nem írták bele feketén-fehéren, hogy július 01. előtt nem nyújtható be napelemes támogatási igény. Mivel a módosításban van olyan - napelemre vonatkozó - pont, ami már január 01-től él (a kivitelező nyilatkozata a bekerülési költségről), ez azt mutatja, hogy igenis tisztában vannak a határidőkkel, és igenis indul január 1-től a program napelemekre is. Mivel július 1. előtt nem kell szolgáltatói szerződést sem benyújtani, a jelenlegi szabályok alapján én akár áprilisban beadhatom az igényemet a támogatásra. Szintén kérdés, július 01. előtt a szolgáltató honnan fogja tudni, az adott ügyfél miből finanszírozta a rendszerét? Július 1. után az ügyfélnek mindenképpen közölnie kell a szolgáltatóval támogatás igénybe vételét, mivel akkor már kötelező ahhoz a szerződés és a szolgáltató nyilatkozata. De július 1. előtt a szolgáltató milyen alapon kényszeríthetne engem arra, hogy mondjam meg, miből álltam a kivitelezést? Magyarul, hogyan dönti el a szolgáltató, hogy a július 1. előtt hozzá benyújtott rendszer önerőből vagy támogatásból volt finanszírozva? Tudom, ezek mind elméleti kérdések, és még sok minden változhat, de ha a szaldó egyértelmű tiltása lett volna a cél a támogatásos rendszerben, azt egyetlen rövid mondattal megoldhatták volna: napelem? július 1. után, és kész.
    Ja, és mivel július 1. után benyújtott támogatási igényeknél egyértelműen bruttó elszámolást kell alkalmazni, igencsak időszerű lenne meghatározni ennek az elszámolásnak a matekját. Mert ezt elgondolni, először családi, majd már céges szinten megtervezni, elindítani nem kevés idő. Tök homályra senki nem fog belevágni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák