Új hozzászólás Aktív témák

  • prozodus

    őstag

    válasz #99546112 #65288 üzenetére

    Nem biztos, h hülyeség, hiszen ha működnie kéne, és nem működik, akkor elvileg kötelességük azt korrigálni.

    Az, h hülyék, az tény. Idős rokon (nő) szenved velük lassan már 2 hete. Anno elment a trétől, de a cég megszűnése miatt most vissza, alternatíva max a upc volna. Naponta telefonál, olyan béna a tré, és minden egyes alkalommal végigkérdezik a fél életét. Úh legutóbb kifakadt az egyiknek, h "lassan már az alsőneműm színét is tudják, de még mindig nem bírják megoldani", és "annak idején olyan egyszerűen meg tudták oldani, h beletegyék a hurkot, egyszerűen vegyék ki végre" (nem, nem ő a hülye, csak már qra elege van.
    És tiszta röhej, h meg kellett kérdeznie az ügyvédet, h hova fordulhat, és ezt megmondani ahhoz, h egyáltalán kiküldjenek végre egy szerelőt...
    Arról nem is beszélve, h még a szerződést sem voltak még hajlandóak kiküldeni, h majd a számlával, de olyan balfaszok, h ennek ellenére folyton abban szereplő adatokat akarnak, és képesek arról beszélni, h "majd jön a szerelő megcsinálni a bekötést", mikor lassan már egy hónapja él a vonal, rendben is volt eleinte, csak utána vmit elcsesztek, és nem működik rendesen: ő tud telefonálni, de őt nem lehet hívni.
    És még szerencséje, h én vettem észre, h nem tudom elérni, és előszöris azonnal kipróbáltam neki másik készülékkel, és már helyből le lehetett állítani az ügyfél-hülyének-nézését, h "olyan nem lehet, h az ő oldalukon van a hiba"-féle próbálkozásokat.

    [ Szerkesztve ]

    A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

Új hozzászólás Aktív témák