Új hozzászólás Aktív témák

  • #99546112

    törölt tag

    Kezd elegem lenni ezekből, ekkora cég és senki nem tud semmit, hihetetlen. A fejhallgatót még mindig nem tudtam megvenni amkuponommal, minden mással működik, de annál amit én szeretnék venni, annál nem, tehát a kód jó, a terméknél van valami genasz. Már elegem van, attól tartok lejár az akció és megszívom, így inkább kupon nélkül veszem meg, viszont ez egy vicc.
    Személyesen ügyfélszolgálaton nem tudnak kuponnal kapcsolatosan segíteni?! Vagy ha megrendelem neten, nemtudják valahogy ők levonni a kódommal?! Gondolom utóbbi hülyeség, de infot hátha tudnak adni. Telefonos 4 ügyintézőből 4 nem tud semmit, írjak mailt, írtam, eltelt bő 1 hét de semmi. Webchaten se tudnak semmit.
    Holnap bemegyek kíváncsi leszek mit mondanak majd.

    Más. Ha kiegészítőt vásárolok (fejhallgató) de pontokat is felhasználok, ill. személyes átvételt kérek, akkor csak az veheti át a terméket akinek az előfizetés a nevén van?!

Új hozzászólás Aktív témák