- Xbox Series X|S
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Alkoholista nevelde
- Diablo IV
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- EA Sports WRC '23
-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
sethi
senior tag
válasz Landsmann #10749 üzenetére
nálam ugyan az a probléma: 3G-n lassan építi fel a hívásokat és az első pár másodpercben semmit nem hallok. sokszor eldobálja a hívásokat ami GSM-et használva is előfordul. Amit viszont gusztustalannak tartok, 5 perc után 0 Forint megrendelve és rendszeresen megszakítják a hívásokat 4:59-nél. WTF
a hipernetről sebességéről meg annyit, hogy a letöltési: 0,8Mbps feltöltési: 1,57Mbps jelenleg.
szerintem ez igen karcsú -
sethi
senior tag
válasz Vangelis #15856 üzenetére
Telenor online szokás szerint nem működik.....
Ocsmány káosz ami ennél a szolgáltatónál van......A számlázással amit csinálnak, ne csodálkozzanak, hogy lelépnek az ügyfelek. A hónap elején jön a rosszul elszámolt augusztusi számla, rá két napra szeptemberi...wtf? A külföldi telefonhasználatot rosszul számolták el (32 perc 14000Huf) kíváncsi leszek a panaszomra mit reagálnak. De amin a legjobban fel vagyok háborodva az az egyoldalú szerződésmódosítás....
15 év hűség után irány a Vodkafon red. Majd rájönnek ahogy csökken az előfizetőik száma, hogy talán meg kéne becsülni a jó ügyfelet hisz belőlük élnek.... -
sethi
senior tag
válasz wwenigma #16398 üzenetére
Én 15 év után akarok lelépni.....amikor kb 1,5 éve aláírtam a hűséget, még egy picit más volt az ügyfelekhez való hozzáállás, nem voltak az ügyfeleket hátrányosan érintő egyoldalú szerződésmódosítások, normális volt a hűség/bonusz program....kb törekedett a cég az ügyfelek megtartására...de most....
-
sethi
senior tag
válasz wwenigma #16407 üzenetére
Nem szeretnék semmiféleképpen flottás lenni. Szeretem ha magam tudom intézni a dolgaimat és nem függök egy kapcsolattartótól. Az én szokásaim mellet nekem megéri. Most mobil quartett 3000 csomagom van a viszonylagos korlátlanság miatt, de az utóbbi három hónapban olyan durva dolgokba futottam bele a telenor részéről amit nem szeretnék a továbbiakban lenyelni
-
sethi
senior tag
válasz Pttypang #16412 üzenetére
kezdődött nálam a 60/40%- os megosztással ami miatta a számlám az égbe szökött ( én is hibás vagyok mert nem olvastam el az ÁSZF módosítást, de az egyoldalú szerződésmódosításra ez még nem mentség) külföldi (EU) nyaralás alatt 32 perc telefonálás Magyarországra + 5 MB internet több mint 25e Ft.....az előfizumra ezért kimenő hívástiltást aktiváltak...a nyaralás harmadik napján, minimum vártam (elvártam) volna egy beazonosítást és egy kérdést, hogy kívánom e a továbbiakban is használni odakint. Ezután megreklamáltam a számlát ami szerintük pontos, erre jóváírtak 7600Ft-ot...Velem ilyen még soha sem történt a 15 év telenoros időszak alatt. Kb 13 évig minden (külföldi, belföldi internet..stb) rebdben volt a számlázással de mostanában azt látom, hogy káosz van náluk. A mostani előfizetői díjamnál olcsóbban jönnék ki a vodafone red tarifacsomaggal ami teljesen korlátlan. Néha azt érzem, hogy direkt próbálják elüldözni a régi jó ügyfeleket.....sajnos
-
sethi
senior tag
válasz wwenigma #16413 üzenetére
Tényleg jó a tarifacsomag, jók a percdíjak is. DE. 16e Ft-ért korlátoz, a red 14eFt-ért nem. Nekem ami még e quartett 3000-ben is kevés azaz sms-ek darabszáma, és kevés az másik hálózatba telefonálásra használható percek száma is, kíváncsi leszek, hogy dec 3után hogy fog alakulni a számlám....
Örülök, hogy ismerjük egymást (de az interneten terjedő ügyfél kontra telenor ügyfélszolgálatos nem én vagyok))) -
sethi
senior tag
válasz wwenigma #16416 üzenetére
Sajnos kénytelen voltam használni odakint is a telefont és én is meglepődtem, hogy 3 nap után let egy blackberry mp3 lejátszóm) de legalább nyugiban telt a további négy nap Egyébként a határról már hívtam is az ügyfélszolgálatot és egyedi elbírálás alapján visszakapcsolták 10 perc alatt....de mi van akkor ha történetesen üzleti úton vagyok és nem keveset bukok amiatt , hogy elérhetetlené tesz a szolgáltatóm. Értékelem, hogy próbálnak odakint is vigyázni, hogy az ügyfelek ne szálljanak el a tel. számláikkal, de meg kéne szűrni kinél mi a limit...
-
sethi
senior tag
válasz Vangelis #16643 üzenetére
Én is a vodafone redre fogok váltan i ha végre szabadulok
15 év után havi átlag 50eFt számlával sikerült nekik felajánlani, hogy a családi csomag díját elengedik fél évre.....szánalmas. Amikor rákérdeztem, hogy ez most humor? mert annak nagyon gagyi, azért bevallota az eladó, hogy a régi ügyfeleknek visszaállították a havi költés után járó gyüjtögethető kedvezményt. Jeaaaah most járok 12500Ft-nál))) Biztos bennem van a hiba, hogy sokat akarok hiszen csak egy használt autó árát hagyom ezeknél évente -
sethi
senior tag
válasz Heimdallr75 #16716 üzenetére
-
sethi
senior tag
válasz wwenigma #16719 üzenetére
hipernet 7. Általában nálam 1,5-2Mb/s szokott lenni ami elég is, de napok óta be van lassulva. Hogy miért nem elég? Próbálj meg egy olyan oldalt megnyitni ami tele van képekkel és hirdetésekkel pl:totalcar, index...stb
Mobilról netezve ugyan ez a tapasztalat
[ Szerkesztve ]
-
sethi
senior tag
válasz Heimdallr75 #16966 üzenetére
ergo a posta a telenor üzlete, hisz szerződésük van vele a számlák kézbesítésére
kupleráj az egész -
sethi
senior tag
válasz darvinya #16982 üzenetére
15 éve amikor szerződtem velük még a legkorrektebb szolgáltatónak tartottam, sőt még másfél éve is bátran ajánlottam volna a telenort bárkinek. Akkor még nem voltak divatban az ügyfeleket semmibe vevő módszereik. És igen, annó elolvastam, hogy mit írok alá, de az nem az ami most érvényben van náluk ÁSZF címen
35 vagyok egyébként[ Szerkesztve ]
-
sethi
senior tag
Én is arra fogok váltani, ha lejár a rabságom. Nekem 2000Ft-al olcsóbb és korlátlan: Számomra megéri. Előre tudom kalkulálni a költségeimet. Abban az esetben maradnék a telenornál ha itt is bevezetnének nagyon hasonló áron ugyan ilyen korlátlan tarifát, de a jelen állás szerint csak a kusza, nem kalkulálható csomagjaik vannak, és nem is úgy fest, hogy e felé mennének.
Iszonyat káosz az egész cég. -
sethi
senior tag
válasz Varszegig #17009 üzenetére
Nem lehet vele úgy járni, hogy három nap alatt (szerintük) elértem a magas-forgalmi limitemet horvátországban 30perc telefonnal és 5Mb mobilnettel.Amikor megreklamáltam szó nélkül felajánlottak 7600Ft jóváírást, de szerintük minden rendben volt a számlával, csak a jó kapcsolat miatt....Azt már le sem írom, hogy mekkora kellemetlenséget okoztak vele, hogy kikapcsolták a kimenő hívásaimat ami ugye külföldön a bejövőt is jelenti.
-
sethi
senior tag
Tavaly nem volt gond, de idén emeltek a percdíjakon hazai irányba. Ezzel sem lett volna probléma ha nem azonnal korlátozzák le a hívásaimat hanem minimum egy beazonosítás utáni kérdés: akarom e továbbra is használni a telefonom külföldön.....Bejártam a fél világot és 650Ft/percért is hazatelefonáltam....Különbséget kéne tenni, hogy ki az aki csak eladási célra vesz drága telefont és ki az aki valóban használja is és fizeti rendesen a számlákat. Nemsokára nem lesz ilyen gondom a vodafone red-el.
-
sethi
senior tag
ezzel már én is tisztában vagyok, de ezért írtam, hogy meg kéne nézni milyen ügyfélről van szó, és nem automatikusan igen kellemetlen helyzetbe hozni. Az átlagos havi költésemhez nem tudom, hogy kapcsolódik mert az ennek a limitértéknek a többszöröse. Megszoktam, hogy külföldön is ugyanúgy használom a telefonom mint itthon, eddig semmi probléma nem volt, de idén egy picit elszálltak a percdíjak horvát irányból....Az meg a másik, hogy én ilyen korlátozást nem kértem, nem járultam hozzá mivel nem is kérdeztek.És nem vagyok hajlandó egy ilyen cégnek semmiféle előleget befizetni mivel csak egy picit van náluk minden téren kupleráj. Ha az én cégemnél fele ekkora káosz lenne menne a felelős a közmunkaprogramba....
-
sethi
senior tag
Sziasztok
Szeretném megosztani a mai pozitív élményemet a telenorral kapcsolatban (hihetetlen manapság) Van egy hipernet előfizetésem amit kb szeptember óta nem tudtam használni mert egyik napról a másikra nem volt otthon beltéri 3G.....(elvitte a rézf...ú bagoly) Hívtam ma délután a telenort, hogy szeretném a hibát beljelenteni, kb 1 percen belül élő emberrel beszéltem aki még értett is hozzá....bemérték, hogy melyik cellán vagyok és megállapították, hogy tényleg nincs beltéri 3G. Továbbította a panaszom a fejlesztési osztályra, hogy hamarosan jelentkeznek. Fél óra sem telt el és jelentkeztek. Lesz fejlesztés a környéken jövőre, de nem tudja megmondani mikor és ő a megszüntetést javasolja amihez hozzájárulnak kötbérmentesen.
Hát remélem valami elindult a telenornál pozitív irányba és visszatérnek a megszokott (és kb másfél éve elhagyott) kerékvágásba -
sethi
senior tag
A mai nap telenoros poénja: mint már írtam fentebb két hipernet előfizum van/volt...egyik napról a másikra eltünt a beltéri 3G. Bejelentettem a hibát az ügyfélszolgálatnál, mindkét esetben ugyanazokat a beméréseket elvégezték. Az egyik előfizetés kötbérmentes felmondásához még az aznapi visszahívás alkalmával hozzájárulta, ők ajánlották fel....azt hittem kezd elmozdulni pozitív irányba a cég...de tévedtem. A mai nap levélben válaszoltak a másik előfizetéshez bejelentett panaszra. Ők biztosítják a kültéri 3G-t és a beltéri 2G-t és ha nem tetszik forduljak a NMHH-hoz, békéltető testülethez, stb, fejlesztést nem terveznek (visszafelé fejlődés van bőven), A kötbérmentes megszüntetéshez nem járulnak hozzá... Hát elmennek a p....ba!!! Lehet rosszul tudom, de a hipernethez 3G kell...volt is egy darabig....azt meg anyukájától várja el az idióta, hogy majd a hóban üldögélve fogok vadászni a 3G-re odakint. Nem is értem mit képzelnek, a szolgáltatást ők nem tudják teljesíteni, a garantált sebesség: 0 akkor miért várják el az előfizetési díjat.....én is 0 Ft-ot tudok ezért a csodás szolgáltatásért garantálni...de azt ezek után határidőre befizetem.
-
sethi
senior tag
Azért mertem kötni velük mert szeptemberig volt beltéri 3G. Működött is hibátlanul.Azóta a rendszer(vissza) fejlesztéssel eltünt a bázisállomásuk és ezáltal a beltéri 3G. Egyébként a kültéri is a határon van. Azért tartom visszásnak mert egy címre bejelentett azonos szolgáltatás, azonos hiba és az egyiket engedélyezi a másikkal elküld a p....ba....Hála a Mikulásnak csak az egyiken van hűség amelyiket engedélyezték, hogy megszüntethetem, a másik rabságmentes
Ma délután megyek visszamondani az előfizut, hát ezek után kíváncsi leszek.... -
sethi
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen