-
GAMEPOD.hu
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tibicsucsu
aktív tag
-
G4ga
őstag
válasz Tibicsucsu #5503 üzenetére
arc annyira amugy nem jo!
En carinflexel nyomulok. arc arcnak ugyan tobb a sebzese, de nehez es nem eleg lassu.
tegnap ráfekudtem erre a promote dologra. gyorsan promotaltam 3 kasztott. eleg egyhangu amugy a multi.
Volt szerencsem kiprobalni a Vaungard kasztott. hat... Az asari nagyon kemeny. Fullos Biotic charge es malee attack mellet, toronymagasan elso voltam folyton. Bronzon atlag 60K pont mindig megvolt. eleg ongyilkos karakter amugy, nem art ha van par medigel és OPS pack tartalek. bechargolsz 4-5 ellen koze, az egyiket mar a lerohanassal kivegzed és utana egy male attack es biztos a siker. persze ha tre a helyzet csunyan meglehet szivni. mivel map egyik vegebol a masikba ugrasz mire odaernek hogy feléleszenek tuti kampo! meg a masik hogy nem is csapatjatekos kari szerintem. en smgvel hasznaltam. mivel eleg ratyi fegyoim vannak igy nagyon mast nem tudtam csinalni mint a kepességekkel jatszani.Masik nagy kedvencem az inf kaszt! oda mar mar csak egy sniperral megyek. tegnap 4 szintu karival alaztam be 3 fullos karis tagot. megis dicsertek
mar szinte zsigerbol lovok headshootot. csak ne kellene hasznalni a zoomot. lehet bepotyozom a monitort!Asszem pohar kerdezte mar hogy van e vmi tablazat a fejlesztesekrol!
-
hiroki
tag
nekem is a legtöbb fejfájást a vanguardok okozzák...alig győzi az ember feléleszteni őket...viszont vannak olyanok, akik jól játszanak vele, nem rongyolnak át a fél pályán, hanem amikor ott vannak a többiek a közelben, akkor osztják az ellent...
Wrex: Sometimes I'm not sure if the Normandy's a warship or a traveling freak show.
-
G4ga
őstag
nem tudtam elkepzelni hogy lehet ennyi pontott osszeszedni. hat most mar tudom!
nekem sem szimpatikus, nem az en stilus. sokan semmi mast nem csinalnak vele csak gyaknak. nem szamit hogy elhullanak mellete, lejar az ido a feladatnal. ha jatszok en a kov jatekba automatikusan adom az ilyennek a kicket.
hal istennek tegnap egy egesz jo birgaddal jatszottam. 3an voltunk. szinte 3an toltunk minden palyat. sokan nem csipik amugy szvsz azokat akik vaungarddal jatszanak. melolunk allandoan kileptek. pedig nem jatszottam az ongyilkost. 3-4 korig nem szamit mit csinalsz. ha csak nem rongyolsz be egy nagyobb brigadba nem tudsz meghalni. utana mar esszel kell jatszani. ugy jatszottunk ok mentek elore en meg fedeztem oket. stazis nagyon op tulajdonsag. ellen respawn pontjat folyamatosan lehet vele fogni.
mindenesetre kprobaltam ezt is. amint meglett a 20szint mar ment is a promote! majd ha jatek nelkul osszeszedem a 20 szintet jatszok vele! -
Hajdi
senior tag
Valaki tud hatásos ellenszert a Banshee-k ellen? Goldon egyszerűen nem lehet mit kezdeni a reaperekkel, mikor mindenhonnan ők jönnek. Közben még szaladni sem tudok, mert körülöttük, meg minden más...
Most geth-ek ellen volt egy érdekes szituáció. 5 percig egy kupacban élesztettük egymást és közben senki sem tudott megmozdulni, vagy lőni Majd persze egyenként sikerült kiosonni.
"The Man Who Sold the World"
-
FehérHolló
veterán
Biotic explosion. Én úgy tapasztaltam, hogy a Reave/Warp után a Throw/Shockwave elég pusztító mind a barrier, mint az armor ellen.
Más kasztokkal jó lehet még a sniper és a shoti (esetleg a kézipisztoly) disruptor/warp ammoval. Ezeket több kasztnál (soldier, infiltrator) meg lehet dobni még valami sebzésnöveléssel. Kroganoknál és vanguardoknál meg nekifut, aztán elfut gyorsan.
Ha felemel, akkor valakinek gyorsan knockback-elnie kell a ribancot, különben kivégez. (De ez gondolom nem volt újdonság.)[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.
-
Hajdi
senior tag
válasz FehérHolló #5509 üzenetére
"Ha felemel, akkor valakinek gyorsan knockback-elnie kell a ribancot, különben kivégez. (De ez gondolom nem volt újdonság.)"
De újdonság! Még soha nem menekültem a karmai közül. Mindenesetre köszönöm a tippeket!! A Bio explosion-ra én is gondoltam, de nem tudom igazából, hogyan lehet előidézni. Általában inf-el vagyok.
"The Man Who Sold the World"
-
Lui04
aktív tag
Multival kapcsolatban, valaki írt egy listát, hogy milyen társakkal lehet összefutni
Fisticuffs guy: No matter what the enemy, they must perish from a heavy melee attack. This guy shows no fear in the heat of battle, but welcomes the advancing oppponents, challenging them to a brawl. Guardians cringe in fear at the thought of a fist going through their mail slot. When all enemies are defeated, he will resort to meleeing his teammates to keep his fists from becoming rusty.
The master strategist: Every single wave you must adhere to the commands of this great tactitian, giving out orders for you to follow, almost like you are a member of his squad in single player. Make sure to save your abilities for when he tells you to use them, otherwise you must face his wrath.
The full extraction is the most important thing in the universe guy: This guy will not only yell at you if you do not get into the circle IMMEDIATELY, but he will use an unquantifiable amount of rocket launchers during this wave to ensure that full extraction is complete, even if you are all level 20. You wonder why he didn't use those rocket launchers while you were hacking an objective against reapers on gold.
The Olympian: This guy wants to get as many gold medals and awards as possible. This is why he wields a sniper rifle and shotgun as a sentinel, specced into melee combat. He will melee, revive, grab, use biotics and tech, charge into combat with a shotgun, and snipe. All for the sake of getting those rewards at the end of a game.
The Vanguard with imputiny: No need for an introduction,this guy is infamous.
The roll guy: Walking and running are overrated, this guy will roll to all his destinations. He will bait rocket troopers to shoot at him, banshees to grab him, phantoms to pierce him, all for the sake for his extravagant display of rolling. He is very fond of the drell rolls.
The grab guy: He will sit in cover for the entire game, waiting for that decisive moment to grab an enemy and pierce him with his omniblade in epic fashion. Unfortunately he will be clumsy with the timing and will eventually pop out of cover to melee the pyro burning him, and die. Fortunately he has an inexplicable amount of medi gels and will find a new base of operations to perform his signature move.
The Altruistic guy: No matter where you are or how many enemies are surrounding you, this guy will do whatever it takes to revive you. Even if he is in the middle of capturing an objective, he will cancel it in order to save his comrades. Favorite of the Vanguard with imputiny.
The Lone Wolf: Runs off to do his own bidding as fighting with a team is cowardly. While you are busy hacking an objective, surrounded by banshees and brutes, this guy will make sure that those pesky husks never reach you. If he is dying, you are obligated to revive him or he will quit the mission.
The "ok i'll give him a chance" guy: Most of us have come across this guy, particularly in silver and gold. His n7 rating is kind of low for what you think it should be at for the difficulty level, or his gear setup is wierd, but you figure the rest of your team is good enough to carry the bulk of the load. Unfortunately this guy will get mugged by husks, grabbed by banshees, slapped by brutes and will constantly need to be revived. You blow every missle launcher you have on wave 3, and by wave 4 you are out of survival packs and medigels. Very rarely do you come across an individual who fits into this category, that actually exceeds expectations.
The Elitist: As soon as you join a lobby, you already see an [X] marked on your name. If you are not an asari adept or salarian infiltrator you do not have the privilege of playing with this person, who is usually a low-level sentinel. Because his N7 rating is high enough, he can do whatever he wants. Everyone below him in N7 is deemed to be a noob, anyone above him challenges his existence, and he calls them a no life loser.
The Scoreboard Guy: After every single kill or assist, this guy furiously mashes his tab key in order to see who has the highest score. If he is behind, he will pull out his missile launcher for the atlas on wave 4, or the group of geth pyros on wave 5. At the end of the game he will belittle anyone who is below him, and proclaim to those who are above that they stole all his kills, or that he was lagging.
The Unsung Hero: This guy's contributions are often overlooked. He uses stasis on phantoms, decoys in well placed areas, hacks turrets, and does what he can for the teams well being. It may not show on the scoreboard, but his contributions are significant, even though no one notices them.
The WTF that works guy: This guy will come into a game as an SMG wielding infiltrator, but somehow it works. You usually wonder why you didn't kick him or leave, but it all works out in the end. You try to duplicate his strategy, but get kicked out of every lobby or fail miserably.
The Noob: He will heavy melee guardians, run around with a rocket launcher not knowing how to use it, arm himself with the worst guns possible, and neglect to level up his powers. You would think by N7 120 he would learn by now.
The Rival: No doubt you will come across a game where you and someone else are the same class\race. Your competitive nature comes in, and you actually use ammo powers and other equipment bonuses. You are constantly checking the scoreboard and trying your hardest. You succesfully complete the mission because you both make each other better, but you loathe their existence even when you aren't directly competing with them.
The Rager: Before the mission even starts this guy is going insane, yelling at you for no reason. If you get a kill, he will accuse you of stealing it. If you complete an objective, he will yell at you for not doing it faster. If you are playing a low level character, he will yell at you. If you use a rocket launcher without his permission, he will yell at you. If you do not get into the hacking bubble immediately, he will yell at you. If you take his thermal clips from an ammunition crate (even though they respawn), then god help you.
---------------------------------------------
Vanguardhoz hozzászólva: igen, eléggé elterjedt az agyatlanok körében, akik a legdurvább helyekre is bemásznak vele, ha meg kidőlnek várják a megmentőt. Utóbbi két napban én is rágyúrtam egyre, jól lehet vele haladni, de a keményebb ellenfelekkel nem tud kezdeni semmit. Plusz ezzel a kaszttal volt ma egy jó kis bugom, charge után egyszerűen felmásztam a levegőbe és ott mászkáltam, lejönni sehogy sem tudtam, ki is lőttek hamar.
-
Spectrum
aktív tag
-
Spectrum
aktív tag
Erről meg reméljük, hogy csak tréfa az amazon részéről: beszüntette a ME3 xboxos verziójának árusítását az amazon.uk, mert a termék nem azt tartalmazza, ami a leírásában szerepel. BSN fórum
A termék: "This product is not currently offered by Amazon.co.uk because a customer recently told us that the item he or she received was not as described."
-
Eli_Stone
aktív tag
-
leviske
veterán
válasz mrhitoshi #5512 üzenetére
A mondandóm lényege: a "pénzéhes kiadó" mára maga a Bioware lett. Itt nem a kevés időn múlt a történet, hiszen nem a kevés pálya vagy a sok bug a játék problémája. Egyszerűen csak vetésforgóban akartak haladni, ez pedig a játékfejlesztésben -mint látjuk- nem működik.
Nyilván az EA-nek nem volt érdeke belepofátlankodni egy olyan játék fejlesztési időtartamába, ami potenciálisan több tíz milliós eladási számokat tartogat magában (és akkor az esetleges epic befejezés hatására megvett előző részekről ne is beszéljünk). De ott a Dragon Age második része is. Nyilván nem az EA mondta, hogy váltsanak stílust és gyakorlatilag kaszálják az előző epizódot, hogy utána meg gyakorlatilag a KotOR2 sorsára jusson az egész második rész. Ez Muzykáék műve volt, hogy nem érdekelte őket, mennyire tudnak a dolgozóik azonosulni 6-7 év sci-fi témájú fejlesztés után egy középkori játék világával.
A pénzéhes kiadónak az az érdeke, hogy több pénzt tudjon markolni, Riccitiello pont azért adta át az egész RPG osztályt a BioWare kezébe, hogy minőséget adjanak a nép kezébe, hiszen nemrég pontosan ezt a politikát hirdette ki. Ennek az eredménye volt a NFS széria jobb vágányra térítése is.
-
Eli_Stone
aktív tag
válasz leviske #5521 üzenetére
Az NFS széria szerintem nem igazán került jobb vágányra. Ez az utolsó rész (The Run) is tökéletesen bizonyítja, hogy hogyan lehet tovább rontani az NFS szériát. Viszont az igaz, hogy valószínűleg nem az EA sürgette, de azt se hiszem, hogy bele ment volna az elhalasztásába miután dollár milliókat öltek a reklámokba amik mind a márc. 6.-át hirdették. Viszont, ha eddig nem is hajtotta a BW-t a jelenleg kialakult elégedetlenség miatt nem ártana hiszen sok FAN felmondta az MMO-s előfizetését és nyilván sokan vissza is kérték a ME3 árát az Originen és ezek a dolgok bizony hosszútávon is befolyásolják az EA bevételeit amit szerintem egy ekkora kaliberű cég nem engedhet meg magának mert, ha bukik a komplett RPG részlege azaz a BW akkor az durva részvény ár esést okozna ami meg a részvényeseket tenné elégedetlenné és azt nem akarja senki.
-
Polllen
nagyúr
válasz Eli_Stone #5522 üzenetére
Az ő oldalukról azért nem ennyire problémás.
Milliós nagyságrendben adták el az első napokban, így megeshet, hogy már meg is térült. Az origin akciója csak válasz az amazon vissza adjuk a pénzed felkiáltásra. Jelentős kár egyik felet sem éri, mert valószínűleg kevés ember viszi vissza... Inkább csak marketing értéke van, hogy ők jó fejek.
Persze dobozos verziók 50%-s leárazása semmiképpen sem jó jel a megjelenés után 1 hónappal, de ha a kitűzött cél felett van a már eladott darabszám EA nem fog nagyon rámozdulni. Max az egyik projectvezetőt megizzasztják az egyik meetingen...
1 hét sincs már vissza a PAX-g, ahol valamit majd mondani fognak. Az azutáni fan reakciókból majd kiderül, hogy mekkora a baj...
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Drizzt
nagyúr
SPOILER:
A Sanctuary pálya egy adott ponton mindig lefagy.
I am having fun staying poor.
-
Iron Funeral
őstag
válasz leviske #5521 üzenetére
Igen, bennem is felvetődött, hogy a BW csinálja a dolgot, nem véletlen mentek el onnan kulcsemberek (ME/sci-fi szériát tekintve már Drew Karpyshyn is elég nagy érvágás szvsz...)
Bár igazából az zavar, hogy pont az ME3at qrták el, legalább lerakhattak volna egy normális endinget az asztalra, de inkább elment az idő arra, hogy b*zulási opciókat tegyenek a játékba meg Jessica Chogath(vagyki) bekerüljön a játékba, annak ellenére, hogy volt már ilyenre más (pl. EW) az előző részek eredeti tartalmából... na mindegy. Ha többet gondolkodok ezen akkor RetakeME3 helyett RemakeME3 lesz az agyamban úgyhogy leállok vele[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
mrhitoshi
veterán
válasz leviske #5521 üzenetére
Egy kiadónak a legnagyobb profit az érdeke. Ezt úgy érheti el, hogy megvonja a pénzt a fejlesztésektől, stb.. Én nem úgy ismerem az EA-t, mint egy irgalmas szent lélek, szóval el tudom képzelni azt, hogy közvetlen nem is, de közvetett módon közre játsszott a nem éppen tökéletes véghez.
Elméletem igazolásához egy jó példát hoznék fel: ott a cod sorozat. Mióta is használják már azt az elavult grafikai motort ?
Vagy itt volt ez a DLC a megjelenés napján. Elvileg fejlesztési hiba okán nem tudták bele rakni a játékba... Persze, a hó meg lila. Mi ez, ha nem a profit maximalizálása ?
Nem akarom védeni a Bioware-t, de szerintem itt többről volt szó.Szóval a kiadónak nem érdeke a minőség, ha nem megy a biznisz, akkor nem folytatják a sorozatot.
[ Szerkesztve ]
PS4
-
-kdM-
senior tag
válasz Iron Funeral #5525 üzenetére
Ezzel az érvágással kapcsolatban...nekem az jött le az ME trilógia és a 4 könyv alapján, hogy Drew Karpyshyn = Mass Effect univerzum.
Biztos voltak még ott tehetséges írók, de alapvetően szerintem neki köszönhetjük a részletesen kidolgozott világ nagy részét. Az első részben egyedül ő volt a vezető író, 2. részben már odapofátlankodott Mac Walters, a 3. részben pedig már ő volt egyedül.
Ahogy én észrevettem a 4. könyv és a játék 3. része amiben már Drew Karpyshyn nem vett részt tartalmazta a legtöbb pontatlanságot és logikai következetlenséget. Ez csak az én véleményem, lehet nincs igazam, de én így látom.
-
Iron Funeral
őstag
Ugyan a könyve(ke)t nem olvastam (még ), de van valami abban amit mondasz, sőt, a Kotor2 sem volt olyan jó mint az első (most a végétől eltekintve sem, Revan csak szimplán klasszisokkal jobb main character mint az "Exile", ugyanakkor pl. Kreia jól kidolgozott karakter volt, meg kell hagyni ), annak sem ő volt az írója.
---may contain spoilers
Igazából nem lett volna semmi baj a történettel (nem is volt vele semmi baj, a végét leszámítva), a baj abban nyilvánult meg, hogy megnyirbálták a "talky talky" részeket, gondolom több erőforrásba tellett volna megírni az alternatívákat, de végül ezért (is) lenne RPG(shooter) az ME, szóval nem értem a döntést(Illetve a renegade opciókkal kapcsolatban olvastam több helyen is, hogy a "badass, gets things done at all costs" helyett csak sima "asshole" stílusú sokszor a válasz, ami nekem is feltűnt, bár alapvetően kevésszer választottam renegade választ az egyetlen végigjátszásomban). Maga a történet jó irányba folyt, tele volt olyan részekkel amiket 100% élveztem, ugyanakkor 0 mellékküldetés, companion küldetések szintén 0, a journal úgy hányadék ahogy van, nem lehet lekövetni, hogy hol tartasz, illetve szerintem az egyik legnagyobb mellényúlás a játékkal kapcsolatban Javik DLC-léte, ahelyett, hogy központi karaktere lett volna a 3. résznek. De mind ezt elnéztem a játéknak, mert jó irányba haladt a történet, jött a war asset, mama TM lezúzta a reapert, Mordin mártírt halt, jött Liara az időkapszulával, voltak kalibrációs viccek, stb. Szóval minden FONTOS része nagyon jó volt a játéknak, és szerintem a BW is tudta, hogy ezt élvezni fogom (meg sok más velem együtt), és kizárt dolog, hogy a végére is azt mondta volna a csapat, hogy "ja ez is király lesz, különösen, hogy semmi kihatással nincs rá az, hogy mit csináltál a játékban" ( pláne annak fényében, hogy pont az ellenkezőjét reklámozták, de én speciel reklám nélkül is elvárom/tam a különböző endingeket, mert ugye valamiért újra is kell játszani a játékot ).Na a következő könyvprojectem már tudom mi lesz legalább
Kai Leng meg egy csicska
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Legotech
csendes tag
Sziasztok. Nah én is végigvittem a játékot. Eddig olvasgattam ezt a fórumot, de most én is írok
Nagyon sok kihagyott ziccer van a játékban. Igazából nem is lenne nagy baj, de az utolsó küldetés (amikor visszamegyünk a földre Londonba) nah onnantól valami iszonyat gyenge, nem Mass Effecthez méltó színvonalú. Jó a hangulat az megvan, de amit ott "leműveltek" a Bioware-ék... Még beszélgetés is alig van. Mész azt' lősz, valami Gears Of War gyengébb pillanatai... Aztán az utolsó 10 percről ne is beszéljünk. Az botrány. Amit öt éven keresztül építettek és amire ráhangolták a játékosokat, annak száz százalékban ellentmondó nem ebbe az univerzumba illő borzalom. Igazából a Bioware a saját munkáját veszi semmibe... Öt évig építettek egy zseniális mély univerzumot, frenetikus karakterekkel aztán a végjátékban fogják és kidobják az egészet...
Nem hiszem el, hogy cégen belül nem volt semmi veszekedés, mert ez borzalom.Nagy kár érte, gondoltam, hogy nem happyend lesz, de erre a "semmire" nem számítottam
-
Iron Funeral
őstag
válasz Legotech #5531 üzenetére
Nem értem egyébként, hogy miért vannak az emberek ennyire rákészülve, hogy nem happy end lesz a játék vége.
Egyrészt; szerintem a főhős halála a végén legalább olyan klisés, ha nem jobban mint az amikor happy ending van, másrészt pedig a játék nagybetűkkel hirdeti a különböző endingeket(most, hogy ebből mi valósult meg azt hagyjuk).
Meglátásom szerint lennie kellett volna mindegyiknek benne, de lehetőleg drasztikus, drámai legyen pl. kihullik a normandy+shepard, kihullik az egész emberiség/naprendszer a galaxis jövőjéért, vagy a "love interest" valamilyen konfliktus elé állít (pl. indoktrinálva lett és meg akarja akadályozni a... megmentését a galaxisnak?), vagy pont, hogy ő áldozza fel magát a player helyett, akármi, annyi féle jó, megindító vége lehetett volna ennek a játéknak, kár, hogy eddig senkinek nem tűnt fel a géniuszomWhich Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
nanorambo
őstag
válasz Iron Funeral #5532 üzenetére
Igazából én is úgy készültem, hogy nem Happy end lesz, de igen. Mivel ez RPG szerintem minkét végletnek benne kellett volna lenni. Elveszted a harcot meghal mindenki // túl éli mindenki és megnyerted a háborút a reaperek ellen. És akkor még nem is beszéltünk a köztes dolgokról... De fejezzük is be mert egyre többet emlegetem a Bioware dolgokzók anyucikáját
Amúgy nem tudom, hogy ma miért lett divat szídni a Happy Endinget. Olvasom más fórumokon is, hogy van aki azt sérelmezi, hogy shepard meghalt (jogos), és akkor jön 5 kemény bika akik már mindent láttak az életben és akkor odaböfögnek egy olyat: " Jajj te elkényeztetett rózsaszín világban élő csíra. Az élet kegyetlen fogd fel". Az ilyeneket rúgnám tarkón mint a szart... Bár tudom az emosoknak biztos maga volt a kánaán a befejezés
Aztán mivel volt rá okuk úgy eret is vágtak maguknak
(jó lehet ez már kicsit túlzás volt)Jah még valami:
Kedem észrevenni, hogy azok akik semmi kifogást nem találtak abefejezésben ne adj Isten még szídják is azokat akiknek nem tetszett azok 99 százaléka
1. Vagy rohadtul nem érti a történetet
2. Vagy életében nem játszott még az előző részekkel
3. Vagy már elfelejtette az ott történteket.[ Szerkesztve ]
-
-
Iron Funeral
őstag
válasz nanorambo #5533 üzenetére
Nem tudom én sem, szerintem a Jedi Visszatér sem lenne ilyen jó, ha nem happy endinggel végződik (Luke+a többiek túlélik, Vader megváltást talál, az uralkodó meghal, ugyanakkor ez is kissé bittersweet, hisz ahhoz, hogy ezt elérjék meghalt OW, egy csomó plüssmackó, meg Vader ugye aki Luke faterja volt, de mégis jó/elfogadható mert megváltotta a saját karakterét, valami ilyesmi szerintem nagyon epic lett volna egy renegade Shepard karakternek, aki ily módon teszi helyre a hibáit, feltéve persze ha a player akar egy ilyen csavart a történet végére ), Ha pl. az 5. lett volna a befejező rész akkor szerintem sokkal kevésbé lenne népszerű az SW mert annak ellenére, hogy az 5. rész talán a legjobb az eredeti trilógiában simán lehangoló lenne egy trilógiára nézve, hogy a főhőst jól elverik, a gonoszok meg továbbra is kolbászt sütnek a Halálcsillagon.
Az észrevételeid szerintem helytállóak, nekem is van ismerősöm aki szerint "a vége tökéletesen illett a Mass Effecthez", mondja ezt azután is, miután rávilágítottam arra, hogy tökéletes Deus Ex ripoff az egész, és az egy teljesen más stílusú/központú sci-fi.
Azért megkérdőjeleződött bennem, hogy van-e valami f*ngja arról, hogy az előző két játék miről szólt[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
nanorambo
őstag
válasz Iron Funeral #5535 üzenetére
Igen a legjobban ez "fáj". Teljesen idegen ez a befejezés egy Mass Effect-hez. De valami elmagyarázhatatlanul nem oda illik. Ezt szerintem csak azok értik meg akik az első rész óta "részesei" ennek a csodának
Meg igen, egy trilógiának ne úgy legyen már vége, hogy:
1.az utolsó 10 (!) percben a lezárás szekcióban ahol új szereplőt, de ami fontosabb új motivációt nem szabad behozni, ők behoznak egy teljesen új motivációt ami ráadásul szembemegy mindennel amit előzőleg hallottunk.
2. Az egy dolog, hogy a főszereplőt (ami szerintem messze a legmegkedvelhetőbb főszereplő volt több okból is) megölik bár nem tudom hogy miért ragaszkodnak a halálához de amilyen karakteridegenül teszi. A catalyst csillagfiúnak van 14 (!) mondata össz vissz. Abból 3 összetett mondat! És kedves Shepardunk még csak annyit sem kérdez, hogy miva'?
Számomra Shepard már ott halott volt, mert nem tudom ki az aki a catalystal beszélget, de hogy nem az én Shepardom az biztos!! Jah bocs nem is beszélget, csak hallgatja[ Szerkesztve ]
-
Malachi
addikt
válasz Iron Funeral #5532 üzenetére
filmben, könyvben talán klisés, de mibe nem tudsz 5 olyan kalandjátékot mondani, ahol a főhős a végén meghal. nekem elsőre csak a Fallout3 ugrik be.
ráadásul a ME olyan trilógia, amiben a végén komolyan mondom, boldogan sétáltam VOLNA bármilyen halálsugárba, hogy megmentsem a társaimat, a galaxist, akárkit. ha nem ilyen balfék módon csapják össze. ne már, most komolyan, mekkora flash lett volna szembeszállni egy 2 kilométeres élő csillaghajóval, hogy a végén mondjuk puszta kézzel kelljen elintézni?
meg hát klisé, nem klisé, az ilyen kikúrt nagy hősöknek, akik ilyen elképesztően lehetetlen küldetésre indulnak és MINDENT túlélnek a végéig, általában tényleg egyetlen céljuk van, és mikor beteljesítették azt, kicsit súlytalanná válnak. mit csináljon Shepard reaperek nélkül? belebolondulna, alkesszá válna. megkeseredne. ki tudja. tárlatvezető lenne a Reaper háborús múzeumban. szép jövő...
nem véletlen, hogy a legnagyobb legendás hősök sokszor valami túlvilági helyre kerülnek, vagy meghalnak vagy örökre eltűnnek és névtelenségbe burkolózva élnek.
-
Televan74
nagyúr
Most játszom "megint" a második résszel, És ott jobban oda figyeltek a grafikára.Bár nekem az arcok kidolgozottsága a harmadik részben volt a legjobb.
(#5539) Az lenne a csúcs, ha még ezt is túlélné a negyedik részben. Mert , hogy őszinte legyek, lehet hogy Shep nélkül nekem nehezen tudnák eladni a következő részt.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
-
Televan74
nagyúr
válasz Malachi #5541 üzenetére
Kíváncsian várom majd következő részt is. De szerintem az már igazából nem egy rpg lesz. Inkább a multiplayer vonalat fogja erősíteni. Egy gyors semmitmondó történet szál.És utána egy pályákkal teletűzdelt multi rész. Mint a COD vagy a Battlefield csak Mass Effect gúnyában.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Iron Funeral
őstag
válasz Malachi #5537 üzenetére
Fallout 3 végét jól meg is változtatták, Broken Steel
Az, hogy meghaltál ott a nagy centrifugában az egy dolog, de legalább ne ilyen retardáltan lett volna megoldva...Én szerintem ME3 után is lehetett volna még "Shepard-effect" persze feltéve, hogy nem "space magic" módszerrel fejezik be a játékot, ez csak a jelenlegi endinggel tűniki ilyennek De, hogy mondjak másik BW játékot, KOTOR 1 is "lezárta" Revan kalandjait, pedig a 2. részben elmondják, hogy valójában nem zárult le neki, szóval éppenséggel a 2. is szólhatott volna róla Arról nem beszélve, hogy az ME2-3 túlvilági helye a Normandy kapitány kabinja a jó kis napfénytetővel
Ja azt meg majdnem elfelejtettem, hogy Garrus lóg nekünk egy piával
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Polllen
nagyúr
-
Spectrum
aktív tag
-
-
Cray Tyler
senior tag
Gold vanguard tapasztalatok: többen kell menni... annyi a titok, hogy egy charge alatt ki kell végezni a mob packot. Ez ugye csak úgy megy, ha egyszerre mozog mindenki (ez goldon kb összes classra igaz, külön-külön mozogva nagyban csökkennek a túlélés esélyei). Egyszerre charge-olunk be, egyszerre nyomjuk a nova-t, és fekszik mindenki. A banshee és az atlas viszont kivégez melee-ben, ellenük rakéta a megoldás, vagy fixen gethek ellen kell menni, mert a Prime-nak nincs instant execute ability-je. Náluk charge-nova-hátravetődés sorozatot kell ismételgetni, amíg el nem dőlnek. Több vanguardnál egyvalaki a Prime sleppjére chargeolgat (hogy a pyro-k ne pörköljék szét a többieket), többiek a Prime-ot bontják szépen. Alap, hogy 200%-os recharge bónusszal megyünk, legkönnyebb fegyverrel, ez csak úgy jön ki ha mindenki csak egy fegyvert visz. Hátravetődés után vagy charge CDre várakozás közben lehet lőni esetleg, én nem szoktam.
Ha nem vanguardokkal megyünk, akkor az infiltratorok is hatékonyak a banshee-k és az atlasok ellen, előbbit nehéz homlokon lőni, amíg pattog, utána lassan mozog, akkor jobb, warp lőszer barrier ellen csodákra képes (phantomok ellen is nagyon jó). Bansheek ellen hatékony kombó volt az adeptek és a sentinelek stackelése is. Warp után throw-val berobbantva hamar leküzdhetők (az ilyen kombó robbanás mintha megakasztaná a pattogását is). A lényeg, hogy amikor kirakod az abilityket, akkor a kombó biotic lehetőségekre kell pakolni, hogy együtt nagyobbat szóljanak. Nálunk ketten fixen csak warpoltak (annak nagyobb a CDje), én meg csak berobbantgattam a felwarpolt mobokat. Silveren így brutálisan lehet darálni.
Amit még szeretnénk kipróbálni, az a 4 krogan soldier, maxos carnage-dzsel, elég durvát üthet, csak esne már ki az a nyomorult kártya...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Elitebook 820 G3 (6.gen i7, 512 ssd, 8 GB, FHD) AkciÓÓ!
- NuPrime DAC-9 XLR kimenetű, távos DAC/Előfok eladó - USB PCM384k-DSD256-AKM AK4490EQ ! - XMOS USB
- HP Probook 450 G6 (8 th.gen i5, 256 ssd, 8 GB, FHD) AkciÓÓ!
- iPad mini 6 64GB wifi+ cellular 2025.10.14. Apple garancia
- HP Probook 440 G5 (8 th.gen i5, 256 ssd, 8 GB, FHD) AkciÓÓ!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen