Hirdetés
- PlayStation 5
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- EAFC 25
- World of Warships
- War Thunder - MMO Combat Game
- Le Mans Ultimate
- Call of Duty: Black Ops 6
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Azonnali játékos kérdések órája
-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz Süni 1985 F #8148 üzenetére
Gyarto weboldala, RMA, es kikuldod futarral, melynek dijat te allod. De elotte meg cegjegyzekben megnezni, hogy papiron el-e a ceg, ha igen, akkor jotallasi kotelezettsegei az uzlet zartsagatol fuggetlenul tovabbra is fennalnak, errol egy tertis levelben celszeru tajekoztatni oket, egyben erdeklodni, hogy mikepp kivannak ennek eleget tenni. Ha neccesnek tunik a ceg helyzete, en nem biztos, hogy leadnek naluk barmit is, mert esetleg a cseret mar nem kapod vissza, vagy akarmi...
-
harry
veterán
válasz sasa311 #8151 üzenetére
Az azért elég gáz, és ha most hetekig ülnek rajta, akkor mi van? Nem állhatok el a vásárlástól úgy, hogy azonnal kérem a vételárat? És itt nem a 8 napos webshopos dologra gondolok, mert tudom annak van 30 nap határideje, hanem direkt erre a 3 napos időszakra.
Vagy, ami nekem érdekem, hogy hozzanak egy újat, még a szerviz visszajelzése előtt? Hisz amúgy is ezt kéne, lévén, hibás... Ha meg ők hibátlannak ítélik, akkor egyszerűen vegyék vissza 8 napon belül, mert meggondoltam magam...
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
asdf_
veterán
Legfelsobb birosag EBH 2007.1744
"A megyei bíróság ítéletével a felperes keresetét elutasította. Ítéletének indokolásában a Korm. rendelet 7. §-ára hivatkozással megállapította, hogy e rendelkezés alapján nincs helye a hiba eredetének kicserélés előtti vizsgálatára, a forgalmazó a fogyasztási cikket azonnal köteles kicserélni, amennyiben a hiba a rendeltetésszerű működést akadályozza A tartós fogyasztási cikkek esetén a három munkanapon belül érvényesített csereigény épp azt valószínűsíti, hogy a hiba gyári eredetű. Ilyen, szinte azonnal észlelt hiba esetén az R. tehát kötelezővé teszi a termék cseréjét és eltér a Ptk. általános szabályaitól. Mindez nem jelenti azt, hogy a forgalmazó ne lenne jogosult a termék hibájának eredetét vizsgálni. Miután kicserélte a készüléket, jogosult vizsgálni a hiba eredetét és amennyiben azt tapasztalja, hogy az a vásárlást követően keletkezett okra vezethető vissza, illetve rendeltetésellenes használat eredménye, a polgári jog általános szabályai szerint érvényesítheti kártérítési igényét a fogyasztóval szemben."
Ez persze nem jelenti azt, hogy puszira, vagy akar ezen dontest lobogtatva azonnal cserelni is fog barki, mint itt is, valoszinuleg birosagon kell ezt kitaposni (amivel utolag ugye marhasokra megy az ember).
Kereskedoi szempontbol persze en ezt meg mindig visszasnak tartom, hogy mondjuk van egy blokkos vevo, oke, kitoltunk egy jegyzokonyvet, amire vagy valos adatait irja, vagy nem, a kereskedo visszakapja a hibas termeket, a vevo azonnal kap egy ujat, aztan bevizsgaljak, es kiderul, hogy a draga vevo tonkretette/kilopta a belet, mittudomen es a kereskedo csunyan bebukja a dolgot, mert a hamis nev/cim miatt igy jart (szemelyit ugye nincs joga kerni).
En azert bizom abban, hogy a haromnapos cuccokat a kereskedo is probalja a leheto leghamarabb elintezni es nem ul rajta hetekig, az o erdekuk is. -
TIT
veterán
Sziasztok!
Ismerős corsair tápja valószínű bedöglött(serceg menet közben,valamikor be se kapcsol)vissszavitte a boltba és közölték,hogy 2-6 hét,mert 3 év gari van rá de mivel 1 éves elmúlt ezért ennyi idő(gondoom gyártói gari miatt)de akkor meg a nagykernek kéne cserélni nem?Ráadásul ez nem volt a garjegyen.
Aláiradtattak egy papírt,hogy max.1 hónapig fog tartani.
Tegnap érdeklődött,hogy 1 hét eltelt és hol tart a dolog?Azt válaszolták elküldték abeszállítóhoz(Megyeri út)és 15.-e fele érdeklődjön,akkor rákérdeznek.
Cseretáp nem járna? -
harry
veterán
A szervizesek meg azt mondták, hogy ők nem hallanak semmi furcsát... mondták, hogy ha gondoljuk, menjünk be, mutassuk meg mi a helyzet - és hát jobbat nem tudok, ez lesz, és ha előjön a hiba, akkor hibás és kész, ha nem, akkor meg örülünk. Akkor lehet para, ha sikerül reprodukálni, de nem ismerik el hibának... mondjuk akkor meg webshop 8 nap él még, hiszen nem telt az idő addig, míg le volt adva.
Csak épp igen kellemetlen, hogy emiatt el kell utazni Üllőre... de jobbat nem tudok, lehetne bizonygatni látatlanban a hibát, vagy visszakérni és meghallgatni, vagy alapból elállni a szerződéstől. De talán a személyes tapasztalat lesz a legjobb, elmenni és megnézni.Ugye, nem számíthatnak fel szervizdíjat arra, hogy bevizsgálták, de nem találtak semmit?
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
asdf_
veterán
"mondjuk akkor meg webshop 8 nap él még, hiszen nem telt az idő addig, míg le volt adva."
Ezt alatamasztanad jogilag is?
"Ugye, nem számíthatnak fel szervizdíjat arra, hogy bevizsgálták, de nem találtak semmit?"
Szerintem elvileg nem. A jotallasra kotelezettnek jotallasi igeny eseten kotelessege vagy jotallni, vagy a jotallas alol kimentenie magat (nem rendeltetesszeru hasznalat, stb.). Mivel ez torvenyi kotelezettsege, igy ezek teljesiteseert imho nem kerhet penzt.
[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
Jogilag nem, itt mondták: [link], illetve logikusnak is látom, hiszen hivatalosan is leadtam a terméket (van átvételi elismervény), azóta nem volt alkalmam használni... de ha oda kerül a sor, gondolom nem ártana tényleg alátámasztanom valamivel.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
asdf_
veterán
válasz sasa311 #8161 üzenetére
Ez igy igaz, ez benne is van a jogszabalyban, hogy a jotallas ideje novekszik azzal az idovel, ameddig a fogyaszto a termeket nem hasznalhatta (vagy valami hasonlo). Na de az benne van-e, hogy a tavollevos szerzodesben levo 8 napos elallas joga is novekszik ezido alatt? Erre masoljon be valaki egy paragrafust.
-
asdf_
veterán
válasz sasa311 #8164 üzenetére
Igen, de a jotallasos elallasi jog (ha a forgalmazo nem javit, nem cserel, idoben elhuzza), meg a tavollevos elallasi jog (vasarlastol szamitott 8 napon belul tavkozlesi uton kotott szerzodesek eseten) nem ugyanaz a jog, meg akkor sem, ha az eredmenye a fogyaszto szamara mindkettonek az, hogy a termek visszakerul az eladohoz, o meg visszakapja a penzt.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
3 napon belul csak es kizarolag hibasat, es akkor sem a penz vissza az alap, hanem a csere, tehat ha cserelni tudnak, akkor nem kerhetsz vissza penzt. A bolt ettol sajat hataskorben a vevo elonyere elterhet (lasd: MM karacsony utan, bontatlan csomagolasu termekek eseten).
-
#41133696
törölt tag
Ez a kérdés talán itt jobb helyen lesz.
Volt már velük pár köröm. A webkamerás garjegyes email-emre nem is válaszoltak. Viszont 2008-ban a monitor cserét nagy nehezen megcsinálták, illetve meg is javították később, sőt a futárt is kitudtam belőlük csiholni, hogy ők küldjek le a hibás termékért. Más kérdés, hogy a fele utat egyszer fizetnem kellett.
Viszont most ezzel a vga-dologgal elbizonytalanodtam, mert akkor nem igazán foglalkoztam vele, eddig nem igen ment szét VGA-m és most sem a kártyának van baja hanem a hűtésnek. Szóval legrosszabb esetben veszek rá egy hűtőt.
Viszont ha nem cserélik ki, javítják meg, oldják meg a zörgő venti gondját, és belekötnek abba, hogy nincs garanciajegy amikor én azt nem kaptam meg, az a minimum, hogy soha többet nem vásárolok onnan. A fuvarlevélen az van, hogy a csomagot sértetlenül vettem át, a számlán pedig az én aláírásom rajta sincs, amit ugye alá kellene írni,hogy gar jegyet stb átvettem. Csak az ő részükről van aláírás és pecsét.
[ Módosította: philoxenia ]
-
asdf_
veterán
-
pigsty
aktív tag
Végül is az lett a majdnem két hónapos gari csúszás vége, hogy múlt hét hétfőjén felhívtak, a nagyker nem tud csereanyagot adni, pénzvisszatérítést választottam, lehet, olvasták Ők is s Ph topicot?
Tanulság kevés van, én türelemjáték mellett döntöttem, persze ott voltam, pont aznap megyek be pénzt visszakérni, ha nem hívnak, akkor is.
Vettem helyette másutt más lapot, lett nyereségként +2 db SATA kábelem meg egy IO shield fémlapom.Jobb ma egy veréb, mint holnap egy véreb.
-
legenda
egy jogszabályi hivatkozás meggyőzőbb lenne, mert ez így nagyon kevés...
az okés, hogy megtehetik, vagy ha nincs cserés eszköz, akkor esetlegesen lehet variálni, de mi alapján kötelesek, ha a vevő csak arra - lenne - hajlandó, de amúgy tudnak adni azonnalos cserét?[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
asdf_
veterán
Ha tudnad hany kereksedelemben dolgozo embernek nincs egy arva fingja sem a fogyved jogszabalyokrol... (egyik legkedvecebb tortenetem, amikor egy Auchanban vettem egy szobeli szerzodeskoteses telefont sim kartyaval, a muszaki osztaly adta a telefont elzart placcrol, kerdeztem, hogy ok pecsetelik le a garijegyet vagy az ugyfelszolgalat fizetes utan. Azt mondta a csoka, hogy majd a Telenor. Haaaaaaaat, nagyon kerek szemekkel neztem. Es azt hiszem egy perc parbeszed alatt sem tudtam meggyozni, hogy egbekialto hulyeseget beszel...)
Tovabbra is varnek egy jogszabalyi idezetet
-
VateRicsi
aktív tag
Sziasztok! Csak egy gyors kérdés, remélem ide illik: hol lehet Asus notebook garanciát ellenőrizni szériaszám alapján a neten? Már többször megtaláltam, de most negyedórája keresem és kezdek megőrülni! Csak ne ezt az oldalt linkelje be valaki, mert pont ezen nem találom sehol! Köszi!
Eddig 6 év alatt 388 + 68 pozitív / 0 negatív értékelés: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=vatericsi
-
VateRicsi
aktív tag
Köszönöm, de sajnos nem jó. Ezt már én is megtaláltam és be is írtam a szériaszámot, de csak letölteni lehet utána és warranty policy-t olvasni, nem pedig konkrét warranty status-t. A régebben megtalált oldal nem is így nézett ki, de a lényeg, hogy nem tudom meg, garis-e még a gép. Azért köszi.
Eddig 6 év alatt 388 + 68 pozitív / 0 negatív értékelés: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=vatericsi
-
VateRicsi
aktív tag
Nagyon köszönöm, akkor ezek szerint még garanciális. Csak azt nem értem, miért kell ennyire eldugni a garancia ellenőrzés linkjét. Na mindegy, minden jó, ha a vége jó. Üdv!
Eddig 6 év alatt 388 + 68 pozitív / 0 negatív értékelés: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=vatericsi
-
TIT
veterán
3 éve nem dolgozom de ne zavarjon,visszavettük úgyhogy élt az 3 éve is+nem fogom a törvénykönyveket bújni.
Elég baj,hogy megszüntették,főleg a sok mocsok webshop miatt.Végülis hagy várjak a tápra 1 hónapot,amit most vettem.
Engem azért ne keverj össze egy gagyi auchanos eladóval(20 éve nem is volt és azok se azóta húzzák)és mindegyik szakképzetlen.Azért adja vissza a pénzt mert nem bízok a termékben.
Amúgy mindegy mi van leírva mert tojnak rá,cseretápot se képesek adni,mondván ők webshop(mintha érdekelne)ill.adtak volna egy hkc 300w-os tápot tüzijátékhoz még korán van-a nagy szakemberek.[ Szerkesztve ]
-
TIT
veterán
Nem írok baromságokat,ezek tények webshopba meg garanciális probléma van és ők mondták,hogy csak egy webshopok.
-
bullseye
addikt
"151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
7. § Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza."
Ennyi. Pénzvisszafizetési kötelezettségről szó nincs. Sima 3 napos elállás volt valaha, nagyon régen, megszűnt (most 8 nap van webshopra). Cégek méltányosságból, PR tevékenységként, stb. visszaadják néha a pénzt 3 napon belül, hiba nélkül is, de nem kötelességük. (Hiba esetén, ha nincs megfelelő cseretermék, természetesen kötelesek...)
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
TIT
veterán
-
sasa311
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- EXTRÉM Teljes merevcsöves EKWB szett MINDEN RÉSZE ELADÓ! Ház Distro Blokkok VGA Fittingek stb.
- Lenovo LOQ 15APH8 Gamer Laptop - Ryzen 5 7640HS, 15.6", FULL HD, 144 Hz, 2 TB, 16 GB, RTX 4060 8GB
- GAMER PC: RYZEN 5 4500-5600X - GTX 1060 - Új 16/32GB DDR4 kit - M.2 NVMe SSD - GAR/SZÁMLA!!!
- Gamer PC v6 , R5 5500 , RX 5700 XT , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 1TB HDD
- Gamer PC v5 , i7 10700 , RX 6700 XT 12GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 1TB HDD , 240 víz
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest